SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgelopen winnaars:
2016: Feyenoord
2015: FC Groningen
2014: PEC Zwolle
2013: AZ
2012: PSV
2011: FC Twente
2010: Ajax
2009: SC Heerenveen
2008: Feyenoord
2007: AjaxIk ben inmiddels overleden.
Ik wil hem dat graag met eigen ogen in een Feyenoordshirt zien doen. Of gewoon dat ie wel talent heeftquote:Op donderdag 22 september 2016 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tapia kan er toch niks van.
Voor wie moet hij erin bij Feyenoord vind jij dan?quote:Op donderdag 22 september 2016 19:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wil hem dat graag met eigen ogen in een Feyenoordshirt zien doen. Of gewoon dat ie wel talent heeft
Ik wil vooral Vejinovic gewoon nooit meer in een Feyenoordshirt zien.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wil hem dat graag met eigen ogen in een Feyenoordshirt zien doen. Of gewoon dat ie wel talent heeft
Oke Calandquote:Op donderdag 22 september 2016 19:32 schreef Caland het volgende:
DE BEKER LEEFT ALS NOOIT TEVOREN IN ROTTERDAM
Thuiswedstrijden zijn, inclusief kansloze oefenpotjes, al bijna anderhalf jaar uitverkocht.
Niet onbekend, maar kanker is ook met deze context gewoon niet toegestaan.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen zijn nog steeds onbekend met de TOP-satire. Wat een schande.
Stel je niet aanquote:Op donderdag 22 september 2016 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet onbekend, maar kanker is ook met deze context gewoon niet toegestaan.
Je behoort dit dus gewoon aan te passen.
huilenquote:Op donderdag 22 september 2016 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet onbekend, maar kanker is ook met deze context gewoon niet toegestaan.
Je behoort dit dus gewoon aan te passen.
Ik stel me niet aan, ik vind het niet eens erg.quote:
Zo danquote:Op donderdag 22 september 2016 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan, ik vind het niet eens erg.
Ik leef gewoon de regels na.
En bemoei je er niet mee, manager van aids.
Je dikke moeder valt niet te managen, dus ik ben van manager van aids overgestapt naar de FPquote:Op donderdag 22 september 2016 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan, ik vind het niet eens erg.
Ik leef gewoon de regels na.
En bemoei je er niet mee, manager van aids.
Vandaag? Voor Vilhena. Verder mag ie lekker op de bank blijven zitten, het middenveld staat goed zoals het is.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor wie moet hij erin bij Feyenoord vind jij dan?
Oeeeeeeeeeequote:Op donderdag 22 september 2016 19:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je dikke moeder valt niet te managen, dus ik ben van manager van aids overgestapt naar de FP
Slechte comeback. Mensen met aids zijn niet dik.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je dikke moeder valt niet te managen, dus ik ben van manager van aids overgestapt naar de FP
Niet als de aids nog niet in een vergevorderd stadium is.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Slechte comeback. Mensen met aids zijn niet dik.
Sow.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In het voetbal van 2016 heet TOP Oss geen TOP Oss meer.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:37 schreef Caland het volgende:
130 Top Oss supporters staan langs de snelweg stil ivm te lange bus. 260 Top Oss supporters mochten niet eens meer vertrekken vanuit Oss. #normalisatie
Voetbal in 2016. Een te lange bus
Ja en dan Hankouri voor Berghuis en dan maar kankeren (let je op GGMM) op Gio als je zelfs tegen top oss op je plaat gaat omdat er geen enkele routinier in de aanval of het middenveld staatquote:Op donderdag 22 september 2016 19:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vandaag? Voor Vilhena. Verder mag ie lekker op de bank blijven zitten, het middenveld staat goed zoals het is.
Heeft timmmmm zijn moeder recent aids gegeven dan?quote:Op donderdag 22 september 2016 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet als de aids nog niet in een vergevorderd stadium is.
quote:Op donderdag 22 september 2016 19:37 schreef Caland het volgende:
130 Top Oss supporters staan langs de snelweg stil ivm te lange bus. 260 Top Oss supporters mochten niet eens meer vertrekken vanuit Oss. #normalisatie
Voetbal in 2016. Een te lange bus
Je slaat meteen weer door in de vorm van wartaal. Doe dat gewoon eens niet.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:37 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, als Oss speelt is het woord Kankerlul dus toegestaan voortaan.Prima.
Hangt ervan af hoe dik je begint natuurlijkquote:Op donderdag 22 september 2016 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Slechte comeback. Mensen met aids zijn niet dik.
Dat weet ik ook niet.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Heeft timmmmm zijn moeder recent aids gegeven dan?
Zeg dat maar eens in Oss. Gelijk een mes tussen je ribben.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het voetbal van 2016 heet TOP Oss geen TOP Oss meer.
Absoluut niet, jij geeft zelf aan dat het in deze context toegestaan is. Ik leef jouw slappe beleid gewoon na.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je slaat meteen weer door in de vorm van wartaal. Doe dat gewoon eens niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |