Stijn kan mijn humor gelukkig wel waarderen i.t.t. Kingflopland.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dit tegen KingRoland had gezegd had je nu een ban.
Dat middenveld heeft totaal geen ritme want 2 vd 3 hebben al weet ik het hoe lang geen wedstrijd gespeeld voor het eerstequote:Op donderdag 22 september 2016 19:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leg me geen woorden in de mond. Een middenveld van Vejinovic, Tapia en Gustafson moet prima stand kunnen houden tegen Oss. Hankouri mag invallen als we voorstaan.
Goed argument.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat ben je toch een halve gek. Zelfs autisme speel je maar slecht
Dat wordt normaliter ook altijd verwijderd, maar ik snap dat je het moeilijk vindt om een beslissing te nemen die niet in iedereen zijn straatje valt.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, jij stelt dat tijdens een Oss-wedstrijd 'kankerlul' toegestaan is. Maar je vertelt niet het verhaal dat ik het alleen 'oké' vind als het 'direct' in een ''Als je uit Oss komt ben je voor TOP'' satiredraadje valt.
Ik kan me niet herinneren dat er zo strak gemodereerd werd bij de magische ''ZAK IN ELKAAR JOH KKGEK'' op het account van @Raybar180.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed argument.
[..]
Dat wordt normaliter ook altijd verwijderd, maar ik snap dat je het moeilijk vindt om een beslissing te nemen die niet in iedereen zijn straatje valt.
Dat doet Iheanacho al.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend seizoen speelt hij Aguero eruit.
Op een gegeven moment wel, maar in die tijden werd er uberhaupt een stuk minder streng op kanker gemodereerd. Dat was nog ten tijden dat het in de SC zelfs toegestaan werd.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat er zo strak gemodereerd werd bij de magische ''ZAK IN ELKAAR JOH KKGEK'' op het account van @Raybar180.
Ja is goed, nu.quote:
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend seizoen speelt hij Aguero eruit.
Geen wonder dat het ontspoord isquote:Op donderdag 22 september 2016 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wel, maar in die tijden werd er uberhaupt een stuk minder streng op kanker gemodereerd. Dat was nog ten tijden dat het in de SC zelfs toegestaan werd.
(iets waar ik me overigens hard voor gemaakt heb)
We hebben het over een club die al 5 jaar niet verder dan de 1e ronde is gekomen hè.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat middenveld heeft totaal geen ritme want 2 vd 3 hebben al weet ik het hoe lang geen wedstrijd gespeeld voor het eerste
Klopt, mensen om laten gaan met bepaalde verantwoordelijkheden is in VBL helaas een slecht idee.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen wonder dat het ontspoord is
quote:Op donderdag 22 september 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gaat voor 150 miljoen naar Real Madrid.
twitter:SquawkaNews twitterde op donderdag 22-09-2016 om 17:19:07Carlo Ancelotti: "The difference between Bayern & Real is here, I'm with a president who was a footballer & understands what is going on." reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |