Co kon toen al niet meer johquote:Op donderdag 22 september 2016 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bryan Ruiz was wel oprecht een heerlijke voetballer.
Tevens blijf ik het zonde vinden dat Co ontslagen werd bij Twente.
Die dubbele finale was echt walgelijk inderdaad.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen stak de KNVB er een stokje voor.
PSV - Twentequote:Op donderdag 22 september 2016 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik in 2006 bij AZ-Groningen toen mijn vader kaartjes had gewonnen.
In de Alkmaarderhout nog
Jazeker, maar ze wonnen altijd net aan terwijl Ajax dat laatste halfjaar iedereen dik versloeg.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bryan Ruiz was wel oprecht een heerlijke voetballer.
Tevens blijf ik het zonde vinden dat Co ontslagen werd bij Twente.
Hele nacht voor een primera gezeten voor een kaartje dat later ongeldig wasquote:Op donderdag 22 september 2016 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die dubbele finale was echt walgelijk inderdaad.
Mijn eerste wedstrijd van Ajax was tegen PSV, toen scoorde Simons de winnende terwijl Ajax beter wasquote:Op donderdag 22 september 2016 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV - Twente
Scott Booth scoorde 2x
Ja, dat is dus voetbal hé. Winst is winst en dan kijken we niet naar een doelsaldo.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jazeker, maar ze wonnen altijd net aan terwijl Ajax dat laatste halfjaar iedereen dik versloeg.
Met die ballenmeisjes die het veld op huppeldenquote:Op donderdag 22 september 2016 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Hele nacht voor een primera gezeten voor een kaartje dat later ongeldig was
Maar was wel gezellig.
Bij Ajax was het een of ander speelkwartiertje met allemaal kinderen omdat die voorrang kregenquote:Op donderdag 22 september 2016 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Hele nacht voor een primera gezeten voor een kaartje dat later ongeldig was
Maar was wel gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |