abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165664362
Duurt de laatste tijd sowieso langer dan vroeger heb ik het idee, kreeg zelf namelijk ook een hele tijd geen pakjes uit China. Terwijl ik al maand ervoor besteld had ofzo, ligt volgens mij ook gedeeltelijk gewoon aan postnl.

Die maken er ja van tijd tot tijd gewoon een potje van :(
  vrijdag 30 september 2016 @ 09:28:21 #102
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165664542
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 06:25 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Los review topic binnen Chi forum is ook prima :Y
Dit heeft mijn voorkeur :Y
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165666341
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 09:01 schreef G-NiLES het volgende:
Ik word gek van de lange zendtijd.
1 op de 3 pakketjes komt gewoon 'niet aan'. (6 weken of langer onderweg, en nog niet binnen).
Kan het te maken hebben met die container rederij die failliet is?

Verkopers maken ook weer mooie grappen:

[..]

Het klopt dat wanneer het pakket ontvangen is door PostNL dat er een eigen 3S code aan verbond wordt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_165667894
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 11:34 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Het klopt dat wanneer het pakket ontvangen is door PostNL dat er een eigen 3S code aan verbond wordt.
Oh ja dat weet ik hoor.
Maar dat please please :P
en old friend :r
  vrijdag 30 september 2016 @ 19:30:19 #105
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165674499
Zo, ineens een oude bekende in de mailbox :o!
quote:
Dear Customers,

Thanks for supporting priceangels.

This is Priceangels.com, we are so excited to contact wih you again! In the past two years, we have experienced many, but in our unremitting efforts, we finally have the ownership of priceangels. We sincerely apologize to you for all the inconveniences.

Now we are trying to develop more new products including Consumer Electronics/ Lighting / Fashion / Wearables/ Electronic Cigarette / Puzzles. We sincerely hope you can give us another opportunity to serve you again. We would try our best to provide you better, faster, happier shopping experiences.

We have launched abroad warehouse in United States/ Germany/ UK for local shipment and partial return services. When you had the quality problems of our products, you would experience the high standard after-sales services from us.

In the end, we have prepared a promotion for you. Enjoy!

Best
Priceangles.com
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_165674581
quote:
Shipment lodged into transshipment hub local postal agent
Pijnlijk :X
pi_165674600
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 19:30 schreef RobertNL het volgende:
Zo, ineens een oude bekende in de mailbox :o!

[..]

Jammer van die spelfout in de URL onderaan de mail :')
  vrijdag 30 september 2016 @ 19:38:54 #108
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165674687
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 19:35 schreef igi0n het volgende:

[..]

Jammer van die spelfout in de URL onderaan de mail :')
quote:
Dear Friend,

We did try to be as most professional. Same as we package your package. You understand right? Priceangles.com will surve you as best as you can!

Hope you understand my mistake in the URL and forgive our patiance for ever!

Best (for always),

Priceangles.com
--> juiste linkje ;)

Lijkt overigens een dochter/broertje/neefje van: http://wallbuys.com/
pi_165674729
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 19:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

--> juiste linkje ;)
Ah, ze hadden het wel op tijd door :). Ja ik ken de site nog van vroeger, hadden soms wel leuke dingetjes.
pi_165675020
SJCAM SJ7 STAR

180 euro.... dat is nogal wat!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_165684818
Heeft iemand een idee hoe dit doort plakdopjes genoemd worden op Ali?

Met 'clear shock absorber' kom ik een eind, maar die zijn niet hoog genoeg....

[ Bericht 4% gewijzigd door eddepetfokt op 01-10-2016 20:45:59 ]
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 10:49:18 #112
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_165685672
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 09:40 schreef eddepetfokt het volgende:
[ afbeelding ]
Met 'clear ahoxk absorber' kom ik een ejnd, maar die zijn niet hoog genoeg....
Hier

en

Hier
YouTube
pi_165686265
Ik ben op zoek naar een drone met camera voor maximaal 40/50 euro. Na een beetje lezen kwam ik de Syma X5C-1 tegen. Is er nog een beter alternatief zelfs?
Of saté?
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 11:40:50 #114
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_165686314
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 09:40 schreef eddepetfokt het volgende:
[ afbeelding ]
Met 'clear ahoxk absorber' kom ik een ejnd, maar die zijn niet hoog genoeg....
Bij de Action zijn die minder dan een euro voor 10 stuks ofzo. Hoeveel heb je er nodig dat het uit China bestellen handiger is? :P
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 12:23:53 #115
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_165687000
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 11:36 schreef De-Hamster het volgende:
Ik ben op zoek naar een drone met camera voor maximaal 40/50 euro. Na een beetje lezen kwam ik de Syma X5C-1 tegen. Is er nog een beter alternatief zelfs?
Die heb ik volgens mij nog is gereviewed ;) Check revieuw sectie hier op Fok!.
Over 't algmeen prima oke drones van Syma. Maar verwacht niet dat je leuke airal footage kan maken die bruikbaar is een montage.. die camera's zijn (ondanks de soms fancy specs) echt aardappels. En stabiel vliegen én video footage maken is echt wel een uitdaging. Al is het leuk voor wat probeersels.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_165687776
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 11:40 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Bij de Action zijn die minder dan een euro voor 10 stuks ofzo. Hoeveel heb je er nodig dat het uit China bestellen handiger is? :P
Bedankt voor de links ManagetheAnger, maar dat is niet wat ik zoek,. Action heeft ze niet (meer).dan haal ik ze maar ff (te duur) bij de Praxis :)

quote:
Als je een beetje serieus plaatjes of video wilt schieten dsn moet je denken aan een drone die een gimbal en minimaalSJCAM kan tillen.
En dan ben je zo een paar honderd euro kwijt.

Wil je het alleen eens proberen dsn is de Syma een prima keus, maar verwacht heel slechte kwaliteit output...
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 14:54:29 #117
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165689339
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 13:09 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Bedankt voor de links ManagetheAnger, maar dat is niet wat ik zoek,. Action heeft ze niet (meer).dan haal ik ze maar ff (te duur) bij de Praxis :)

[..]

Als je een beetje serieus plaatjes of video wilt schieten dsn moet je denken aan een drone die een gimbal en minimaalSJCAM kan tillen.
En dan ben je zo een paar honderd euro kwijt.

Wil je het alleen eens proberen dsn is de Syma een prima keus, maar verwacht heel slechte kwaliteit output...

Prima spul om eens mee te spelen. Heb hier ook een sub-100 dollar drone. En hoewel het beeld niet geweldig is, is 'FPV' vliegen wel leuk!

Zal eens wat beelden online knallen, kwaliteit is matig maar goed genoeg voor 'FPV'.
Overweeg zelf nog steeds om een (iets) duurdere te kopen, maar weet nog niet wat ik er aan wil/ga uitgeven :D

[ Bericht 3% gewijzigd door RobertNL op 01-10-2016 16:04:11 ]
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 15:30:57 #118
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_165689813
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 14:54 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Prima spul om eens mee te spelen. Heb hier ook een sub-100 dollar drone. En hoewel het beeld niet geweldig is, is FPV vliegen wel leuk!

Zal eens wat beelden online knallen, kwaliteit is matig maar goed genoeg voor FPV.
Overweeg zelf nog steeds om een (iets) duurdere te kopen, maar weet nog niet wat ik er aan wil/ga uitgeven :D
Voor FPV heb je wel weer een dure bril erbij nodig .. ;)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 17:42:38 #119
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165691714
quote:
Deze is nog te overwegen, direct maar een mini-review:

JDX 509G review

De JDX 509G is een drone in de prijsklasse tot +-$70.
Ik was voor de zomer op zoek naar een leuke, niet al te dure instap drone. Tijdens mijn zoektocht kwam ik uit bij TomTop, die een leuke aanbieding hadden voor de drone op dat moment (nu elders wellicht goedkoper).

Pakketje kwam een aantal weken later via Sweden post zonder extra kosten aan. Verpakking was de welbekende zak met daarin direct de doos van de 509G.

In de doos zit:
4 x props
4x prop guards
1x batterij 600mAh
1x Lader voor batterij
1x Remote
1x Scherm (5.8GHz)
1x lader van het scherm
1x 4GB SD kaart + reader
2x schroevendraaier
1x Boekje(s)

De drone is simpel en licht, niet enorm gek voor de prijsklasse waarin ik deze drone heb gezocht. Wel is de drone voor de 'FPV' setup op 5.8GHz wel leuk geprijsd.

Daarnaast had de drone een feature die ik graag wilde na de ervaringen met mijn voorgaande drone. Dit is de altitude hold functie, mijn vorige drone had dit niet waardoor je naast sturen ook moet focussen op de hoogte van de drone. Met de nieuwe generatie (goedkopere) drones die altitude hold hebben hoeft dit niet meer.

De drone voelt licht aan en is dat met 123 gram natuurlijk ook. Het is dan ook geen drone die je met erg veel wind kan vliegen. Tijdens het vliegen met wind ben je constant in gevecht met de wind, niet zo gek want door het gewicht heeft de drone ook weinig bij te zetten.

Nu heb een aantal drones gehad maar de 509G is de eerste drone waarmee ik direct weg kon vliegen, dit heeft deels te maken met de altitude hold die er voor zorgt dat je je om 1 ding minder zorgen hoeft te maken. Maar daarnaast vliegt de drone ook erg stabiel.

De drone heeft 3 standen waarop je kan vliegen, de eerste stand is makkelijk onder de knie te krijgen en de drone is dan ook niet erg snel. Dit zorgt er wel voor dat je wat meer moeite hebt als er wat meer wind staat. Na een poosje vliegen zal je dan ook snel doorklikken naar de snellere standen waarin de drone sneller reageert en waarmee je dus ook harder tegen de wind in kan vliegen.

Sterk is de drone ook, natuurlijk heb ik hem wel eens laten crashen, maar door het soepele plastic is er niets gebroken. Wel heb ik wat kritiek op de prop guards, deze laten nogal snel los, waardoor ik na een crash al diverse keren heb moeten zoeken. Uiteindelijk was de oplossing om de prop guards wit te maken, dit maakt het zoeken een stuk(je) makkelijker :+.

Verder is het naar mijn idee een prima drone om mee beginnen te vliegen. Stabiel, 'FPV', niet al te duur en hij kan tegen een stootje. Zoals ik ook al had begrepen van diverse reviewers zoals quadcopter 101.

Dan natuurlijk ook nog een rondje vliegen met wat beelden:

En een paar foto's genomen door de drone:

De beelden zijn redelijk maar niet bijzonder. Dit is naar mijn idee dan ook niet te verwachten van een camera zonder stabilisatie die onder een quadcopter van $60 hangt.

Conclusie
Leuk speelgoed voor je geld!
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 18:06:45 #120
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_165692204
Leuk dingetje. Ik heb een wat duurdere, maar die heeft nogal wat jello op de camera en het vliegbereik is niet fantastisch.
Altitude hold klinkt erg goed! Ik ben nog steeds niet zo goed in de algehele controle. Bij mij is ie vaak onderweg naar te hoog of te laag.

Is de fpv ook goed? (dat werkt bij mij wel goed.. heeft meer bereik dan de bediening van de copter zelf)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_165697720
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 17:42 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Deze is nog te overwegen, direct maar een mini-review:

JDX 509G review

De JDX 509G is een drone in de prijsklasse tot +-$70.
Ik was voor de zomer op zoek naar een leuke, niet al te dure instap drone. Tijdens mijn zoektocht kwam ik uit bij TomTop, die een leuke aanbieding hadden voor de drone op dat moment (nu elders wellicht goedkoper).

Pakketje kwam een aantal weken later via Sweden post zonder extra kosten aan. Verpakking was de welbekende zak met daarin direct de doos van de 509G.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

In de doos zit:
4 x props
4x prop guards
1x batterij 600mAh
1x Lader voor batterij
1x Remote
1x Scherm (5.8GHz)
1x lader van het scherm
1x 4GB SD kaart + reader
2x schroevendraaier
1x Boekje(s)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De drone is simpel en licht, niet enorm gek voor de prijsklasse waarin ik deze drone heb gezocht. Wel is de drone voor de 'FPV' setup op 5.8GHz wel leuk geprijsd.

Daarnaast had de drone een feature die ik graag wilde na de ervaringen met mijn voorgaande drone. Dit is de altitude hold functie, mijn vorige drone had dit niet waardoor je naast sturen ook moet focussen op de hoogte van de drone. Met de nieuwe generatie (goedkopere) drones die altitude hold hebben hoeft dit niet meer.

De drone voelt licht aan en is dat met 123 gram natuurlijk ook. Het is dan ook geen drone die je met erg veel wind kan vliegen. Tijdens het vliegen met wind ben je constant in gevecht met de wind, niet zo gek want door het gewicht heeft de drone ook weinig bij te zetten.

Nu heb een aantal drones gehad maar de 509G is de eerste drone waarmee ik direct weg kon vliegen, dit heeft deels te maken met de altitude hold die er voor zorgt dat je je om 1 ding minder zorgen hoeft te maken. Maar daarnaast vliegt de drone ook erg stabiel.

De drone heeft 3 standen waarop je kan vliegen, de eerste stand is makkelijk onder de knie te krijgen en de drone is dan ook niet erg snel. Dit zorgt er wel voor dat je wat meer moeite hebt als er wat meer wind staat. Na een poosje vliegen zal je dan ook snel doorklikken naar de snellere standen waarin de drone sneller reageert en waarmee je dus ook harder tegen de wind in kan vliegen.

Sterk is de drone ook, natuurlijk heb ik hem wel eens laten crashen, maar door het soepele plastic is er niets gebroken. Wel heb ik wat kritiek op de prop guards, deze laten nogal snel los, waardoor ik na een crash al diverse keren heb moeten zoeken. Uiteindelijk was de oplossing om de prop guards wit te maken, dit maakt het zoeken een stuk(je) makkelijker :+.

Verder is het naar mijn idee een prima drone om mee beginnen te vliegen. Stabiel, 'FPV', niet al te duur en hij kan tegen een stootje. Zoals ik ook al had begrepen van diverse reviewers zoals quadcopter 101.

Dan natuurlijk ook nog een rondje vliegen met wat beelden:

En een paar foto's genomen door de drone:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De beelden zijn redelijk maar niet bijzonder. Dit is naar mijn idee dan ook niet te verwachten van een camera zonder stabilisatie die onder een quadcopter van $60 hangt.

Conclusie
Leuk speelgoed voor je geld!
Nice, kan je bij zulke drones ook je eigen action cams zoals de gitup2 of sjcam4000 eronder hangen?
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 23:10:02 #122
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165697935
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 22:59 schreef Musta het volgende:

[..]

Nice, kan je bij zulke drones ook je eigen action cams zoals de gitup2 of sjcam4000 eronder hangen?
Als het al kan vliegt het voor geen meter.

Gok ik.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 2 oktober 2016 @ 01:06:00 #123
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165699557
Goede gok :)
pi_165708229
Mijn Yotaphone is binnen, kosten 41 euro bij de douane en post nl :{
maar meteen geupdate naar android 5, leuk dingetje :D
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_165708662
Zo de recensie over de Xiaomi Redmi Note 4 staat online, het is een zeer uitgebreide recensie geworden. Dus hij mag gerust naar een eigen topic verplaatst worden mocht dat beter zijn: Ik had simpelweg geen tijd om het eerst te vragen, dus heb hem in het topic voor Chinese Smartphones geplaatst.

CHI / Xiaomi Redmi Note 4 review

[ Bericht 7% gewijzigd door Diqiu-Long op 02-10-2016 19:25:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')