Liefquote:Op donderdag 22 september 2016 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weet niet wat voor beeld ik nu moet hebben bij Crack
Van buiten een klein lief meisje zonder seksuele ervaring.quote:Op donderdag 22 september 2016 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
ik zie unne kut jonguh!quote:Op donderdag 22 september 2016 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
Die pics hier
KLB / Fotos van mapima
oh snuif altijd grondig in de nek van mn oma, dan weet je echt weer dat je leeftquote:Op donderdag 22 september 2016 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dat eerstesowieso hebben oude vrouwen vaak diezelfde geurtjes
niet lekker.
ja, helemaal niet nsfw ofzoquote:Op donderdag 22 september 2016 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
Die pics hier
KLB / Fotos van mapima
Waar komt die schuim nou weer vandaan dan, dat klinkt ook maar ranzigquote:Op donderdag 22 september 2016 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van buiten een klein lief meisje zonder seksuele ervaring.
Van binnen een succubus die het liefst 9 piemels tegelijk in brengt, nooit genoeg heeft en schuimbekkend in slaap valt na een gangbang.
Dit vind ik een goedequote:Op donderdag 22 september 2016 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van binnen een succubus die het liefst 9 piemels tegelijk in brengt, nooit genoeg heeft en schuimbekkend in slaap valt na een gangbang.
De geur des doods is ook een zeker goed contrast met het leven ansich dus dat snap ik wel.quote:Op donderdag 22 september 2016 13:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh snuif altijd grondig in de nek van mn oma, dan weet je echt weer dat je leeft
quote:Op donderdag 22 september 2016 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
Die pics hier
KLB / Fotos van mapima
Als je heel snel pijpt krijg je dat.quote:Op donderdag 22 september 2016 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar komt die schuim nou weer vandaan dan, dat klinkt ook maar ranzig
;pquote:
Zoiets noemde je vroeger toch gewoon een hoer?quote:Op donderdag 22 september 2016 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2016 13:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarschijnlijk fantaseert Crack hoe ze het tegelijk doet met alle mannen hier
Walgelijk
echt?quote:Op donderdag 22 september 2016 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je heel snel pijpt krijg je dat.
echt afschuwelijk, waar zal de afspraak zijn zodat ik het ten alle kosten kan vermijden? en hoe laat precies?quote:Op donderdag 22 september 2016 13:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarschijnlijk fantaseert Crack hoe ze het tegelijk doet met alle mannen hier
Walgelijk
Ja man.quote:
okequote:Op donderdag 22 september 2016 13:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nog nooit meer dan één man op t zelfde moment gehad.
Maar wel 10 dildo's?quote:Op donderdag 22 september 2016 13:19 schreef Crack_ het volgende:
is gewoon normaal hoorquote:Op donderdag 22 september 2016 13:19 schreef Crack_ het volgende:
watquote:Op donderdag 22 september 2016 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
she only love me when i walk away
zou je daar wel voor open staan?quote:Op donderdag 22 september 2016 13:19 schreef Crack_ het volgende:
Oh sorry dat is mijn levensmotto. Dacht misschien heb je er wat aan.quote:
quote:
ja maar hier denkt iedereen dat ik niet normaal ben, dus even highlighten dat ik ook gewoon normaal ben.quote:
hiahoaha voor openquote:Op donderdag 22 september 2016 13:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zou je daar wel voor open staan?
Sorry ik laat me even gaan dacht net even dat het vrijdag was.quote:Op donderdag 22 september 2016 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..].. nee
[..]
ja maar hier denkt iedereen dat ik niet normaal ben, dus even highlighten dat ik ook gewoon normaal ben.
oh is het geen vrijdagquote:Op donderdag 22 september 2016 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry ik laat me even gaan dacht net even dat het vrijdag was.
oh, ik denk dat niet hoorquote:Op donderdag 22 september 2016 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar hier denkt iedereen dat ik niet normaal ben, dus even highlighten dat ik ook gewoon normaal ben.
Volgens mij weet jij heel goed wat je er mee moet...quote:Op donderdag 22 september 2016 13:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ik er mee zou moeten dus doe maar nee.
Een ezel stoot zich niet 2 keer aan dezelfde steen...quote:Op donderdag 22 september 2016 13:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh is het geen vrijdag
hans zijn weekend post heeft me weer eens in het ootje genomen
noem je hans nu een ezelquote:Op donderdag 22 september 2016 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een ezel stoot zich niet 2 keer aan dezelfde steen...
Barcelona raakt Messi weken kwijt: ‘Het voetbal verliest’quote:Op donderdag 22 september 2016 13:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh, ik denk dat niet hoor
nee dat is guusquote:Op donderdag 22 september 2016 13:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hans stoot zich wel vaker
beetje een mourinho uitspraakquote:Op donderdag 22 september 2016 13:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Barcelona raakt Messi weken kwijt: ‘Het voetbal verliest’
Hij kan drie weken tegen nietszeggende clubs niet spelen____
Je bewijst mijn punt nu zelf nog beterquote:
arme hansquote:Op donderdag 22 september 2016 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bewijst mijn punt nu zelf nog beter
Ik zie nergens "wij zijn genaaid" staan, dus valt wel meequote:Op donderdag 22 september 2016 13:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
beetje een mourinho uitspraak
Vaker naar jezelf kijken ipv met de vinger te wijzen naar andere kanslozenquote:
quote:Op donderdag 22 september 2016 13:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh, ik denk dat niet hoor
waarom zou ik vaker naar mezelf kijken, ik weet al hoe ik eruit zie en heb wel betere dingen te doenquote:Op donderdag 22 september 2016 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vaker naar jezelf kijken ipv met de vinger te wijzen naar andere kanslozen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |