zou je daar wel voor open staan?quote:Op donderdag 22 september 2016 13:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nog nooit meer dan één man op t zelfde moment gehad.
Oh sorry dat is mijn levensmotto. Dacht misschien heb je er wat aan.quote:
quote:
ja maar hier denkt iedereen dat ik niet normaal ben, dus even highlighten dat ik ook gewoon normaal ben.quote:
hiahoaha voor openquote:Op donderdag 22 september 2016 13:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zou je daar wel voor open staan?
Sorry ik laat me even gaan dacht net even dat het vrijdag was.quote:Op donderdag 22 september 2016 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..].. nee
[..]
ja maar hier denkt iedereen dat ik niet normaal ben, dus even highlighten dat ik ook gewoon normaal ben.
oh is het geen vrijdagquote:Op donderdag 22 september 2016 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry ik laat me even gaan dacht net even dat het vrijdag was.
oh, ik denk dat niet hoorquote:Op donderdag 22 september 2016 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar hier denkt iedereen dat ik niet normaal ben, dus even highlighten dat ik ook gewoon normaal ben.
Volgens mij weet jij heel goed wat je er mee moet...quote:Op donderdag 22 september 2016 13:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ik er mee zou moeten dus doe maar nee.
Een ezel stoot zich niet 2 keer aan dezelfde steen...quote:Op donderdag 22 september 2016 13:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh is het geen vrijdag
hans zijn weekend post heeft me weer eens in het ootje genomen
noem je hans nu een ezelquote:Op donderdag 22 september 2016 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een ezel stoot zich niet 2 keer aan dezelfde steen...
Barcelona raakt Messi weken kwijt: ‘Het voetbal verliest’quote:Op donderdag 22 september 2016 13:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh, ik denk dat niet hoor
nee dat is guusquote:Op donderdag 22 september 2016 13:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hans stoot zich wel vaker
beetje een mourinho uitspraakquote:Op donderdag 22 september 2016 13:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Barcelona raakt Messi weken kwijt: ‘Het voetbal verliest’
Hij kan drie weken tegen nietszeggende clubs niet spelen____
Je bewijst mijn punt nu zelf nog beterquote:
arme hansquote:Op donderdag 22 september 2016 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bewijst mijn punt nu zelf nog beter
Ik zie nergens "wij zijn genaaid" staan, dus valt wel meequote:Op donderdag 22 september 2016 13:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
beetje een mourinho uitspraak
Vaker naar jezelf kijken ipv met de vinger te wijzen naar andere kanslozenquote:
quote:Op donderdag 22 september 2016 13:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh, ik denk dat niet hoor
waarom zou ik vaker naar mezelf kijken, ik weet al hoe ik eruit zie en heb wel betere dingen te doenquote:Op donderdag 22 september 2016 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vaker naar jezelf kijken ipv met de vinger te wijzen naar andere kanslozen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |