wat is er mis met een rechtse mening???quote:Op woensdag 21 september 2016 23:04 schreef Ryan3 het volgende:
Op zich heeft-ie gelijk, verharding en verrechtsing.
Ik zie hier mensen op FOK! die heel rechts zijn geworden in 10 jaar tijd bijvoorbeeld.
Ik ben en blijf linkshandig.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:04 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zie hier mensen op FOK! die heel rechts zijn geworden in 10 jaar tijd bijvoorbeeld.
Het blijven volksvertegenwoordigers.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:04 schreef Nober het volgende:
Waarom krijgen politici die uit een partij zijn gestapt een podium zoals Kuzu en Bontes?
Sinds het Armeense genocide filmpje is voor mij denk 100% af. Doet niet meer mee. Weg.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:04 schreef Ryan3 het volgende:
Hard, zonder empathie, ikke, ikke, ikke en de rest kan stikke, icarus, hubris etc.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat is er mis met een rechtse mening???
Denk dat het te laat is voor bekvechten.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:06 schreef Nattekat het volgende:
Ow, Wilders. Zat er al op te wachten.
quote:Op woensdag 21 september 2016 23:07 schreef Smoofie het volgende:
Hij liegt wel. Blanke haagse jongeren die denk stemmen?
Nee Jan Roos welquote:Op woensdag 21 september 2016 23:11 schreef justanick het volgende:
Denkt Bontes nu daadwerkelijk dat hij stemmen weg kan trekken bij de VVD?
Als je weinig vrienden hebt is ieder hulp van harte welkomquote:Op woensdag 21 september 2016 23:13 schreef keste010 het volgende:
Het siert Kuzu wel dat hij, ondanks dat Klaver in de opmerking de ideeën van DENK belachelijk noemde, hij Klaver wel bedankte voor het voor hem opkomen..
Zo vriendelijk was Klaver niet hoor.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:14 schreef danos het volgende:
[..]
Als je weinig vrienden hebt is ieder hulp van harte welkom
Nee, maar daar hebben ze Jan Roos voor.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:11 schreef justanick het volgende:
Denkt Bontes nu daadwerkelijk dat hij stemmen weg kan trekken bij de VVD?
Tam.quote:
CDAquote:Op woensdag 21 september 2016 23:19 schreef icloud het volgende:
Tja ik denk dat vnl goed kan scoren, waar moet een teleurgestelde vvder naar toe? Pvv is te extrimistisch, d66 te links.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |