SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ik heb echt een mancrush op Lasse #nohomoHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
homo.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:24 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb echt een mancrush op Lasse #nohomo![]()
Ik denk dat Petertje vanavond mevrouw Bosz even een goede beurt geeft. Moet toch ook wel opgelucht zijn met en goed spel en een resultaat.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Dat zei je vader gister ookquote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
quote:Op woensdag 21 september 2016 22:24 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb echt een mancrush op Lasse #nohomo
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Nouri al gezien?
Ik niet, maar dat komt misschien door het beperkte aantal pixels in mijn stream.gr gr![]()
Ziyech zijn corners zijn trouwens 100x zo gevaarlijk als die van Gudeljals Bosz niet ingrijpt dan word ik mad
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
SEBN 2quote:Op woensdag 21 september 2016 22:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Nouri al gezien?
Ik niet, maar dat komt misschien door het beperkte aantal pixels in mijn stream.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Hij zwemt een beetje.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Nouri al gezien?
Ik niet, maar dat komt misschien door het beperkte aantal pixels in mijn stream.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Goedzo Bosz.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Carlo l'ami bepaalt wie wat doet bij dode spelmomenten.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ziyech zijn corners zijn trouwens 100x zo gevaarlijk als die van Gudeljals Bosz niet ingrijpt dan word ik mad
Ziyech nooit meer van het middenveld halen Peter, bedankt.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Neequote:Op woensdag 21 september 2016 22:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Nouri al gezien?
Ik niet, maar dat komt misschien door het beperkte aantal pixels in mijn stream.![]()
Nouri <3Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Toch even een stijfje wegwerken zoCharlie: How's it going in there?
Nu al dromen van middenveld met Ziyech en Nouri![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Dat kan, moet je daarachter een type Kante of lassana Diarra hebben.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:32 schreef Sir.Myph het volgende:
![]()
![]()
![]()
en dan sinkgraven erbij zekerquote:Op woensdag 21 september 2016 22:32 schreef Sir.Myph het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon Sanchez doenquote:Charlie: How's it going in there?
STELLING:
Jong Ajax swingt meer dan Ajax 1What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
5-0 ownage
Ziyech en Bazoer op t middenveld.
Cerny op de vleugel. De Ligt achterin. Houden zo.wooblabalurg![]()
Dat wisten we al.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:33 schreef FireFox1 het volgende:
STELLING:
Jong Ajax swingt meer dan Ajax 1Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Broekje uitquote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dit was een beetje zoals ik hoopte dat het dit seizoen zou zijn
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Beetje veel welquote:Op woensdag 21 september 2016 22:35 schreef Tagliano het volgende:
Dit was een beetje zoals ik hoopte dat het dit seizoen zou zijnCharlie: How's it going in there?
Wat was die Hakim lekker aan het swingen vandaag, Bazoergod erbij.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
En dan zijn er nog voldoende mogelijkheden op de bank zonder dat je er per se slechter van wordtquote:Op woensdag 21 september 2016 22:38 schreef Heeinz het volgende:
Younes - Dolberg - Traoré
Ziyech - Bazoer
Riedewald
Dijks - Sanchez - De Ligt - Tete
En we zijn klaarMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Helemaal mooi.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:38 schreef Heeinz het volgende:
Younes - Dolberg - Traoré
Ziyech - Bazoer
Riedewald
Dijks - Sanchez - De Ligt - Tete
En we zijn klaar![]()
Komend weekend tegen PEC weer de vertrouwde opstelling en dan heel verbaasd zijn dat het niet loopt.Oh.![]()
Kans is vrij groot, komen non voetballers als Klaassen en Gudelj er weer in die bij combinaties als vandaag de benen breken.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Komend weekend tegen PEC weer de vertrouwde opstelling en dan heel verbaasd zijn dat het niet loopt.![]()
Had Nouri vakkundig weggestuurd bij die vrije trap en vervolgens de tweede ring ingeschotenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Gudelj speelt helaas zaterdag weer![]()
![]()
Klaassen kan je nog wel opstellen op de plek van Schöne van vandaag. En dan Traoré ipv El Ghazi.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kans is vrij groot, komen non voetballers als Klaassen en Gudelj er weer in die bij combinaties als vandaag de benen breken.
En Sanchez ipv HeikoGOD.Oh.![]()
En dan heel stoer om zich heen gekeken dat het niet zoveel scheeldequote:Op woensdag 21 september 2016 22:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Had Nouri vakkundig weggestuurd bij die vrije trap en vervolgens de tweede ring ingeschotenOh.![]()
Verhuren in de winterstop, dit heeft geen zin meer.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar jongens die El Ghazi hè...dat kan echt niet meer.wooblabalurg![]()
Zo is die kutJoegoslaaf wel iddquote:Op woensdag 21 september 2016 22:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Had Nouri vakkundig weggestuurd bij die vrije trap en vervolgens de tweede ring ingeschotenRED ONS HENNIEGOD![]()
Ongelukkig in afronding maar wel continue dreigend.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar jongens die El Ghazi hè...dat kan echt niet meer.hardcoholic![]()
Verkopen aan AC Milan voor 15 miljoen en Cerny op zijn plek zetten.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Verhuren in de winterstop, dit heeft geen zin meer.Oh.![]()
Waarom die niet werd gewisseld voor Cerny was mij ook een raadsel eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar jongens die El Ghazi hè...dat kan echt niet meer.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het zag er echt heel erg houterig uit, zeker vergeleken met de (technischere) spelers die daarvoor aan de bal kwamen.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:43 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ongelukkig in afronding maar wel continue dreigend.Oh.![]()
Voor het moreel van hem denk ik. Dolberg speelt al als een van de meeste uit de basiself van vandaag.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom die niet werd gewisseld voor Cerny was mij ook een raadsel eerlijk gezegd.Oh.![]()
Mooie kerel die De Ligt. Nog even wat foto's maken met fans, wil weglopen, ziet nog een fan staan die op de foto wil, gaat met nog 5 andere fans op de foto. Genieten!![]()
Zo gek is AC niet denk ik.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verkopen aan AC Milan voor 15 miljoen en Cerny op zijn plek zetten.
Er komt nul dreiging vandaan.
Al zijn acties mislukken.
Geen bruikbare voorzetten gegeven.
Veel balverlies.
Hopen dat ie opbloeit in een andere omgeving.wooblabalurg![]()
Dat Bazoer even geprikkeld is met bank- en tribuneplaatsen is niet zo verkeerd. Zag er energiek en gemotiveerd uit vandaag.Charlie: How's it going in there?
Nee, het is pijnlijk aan het worden...quote:Op woensdag 21 september 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar jongens die El Ghazi hè...dat kan echt niet meer.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
tranen is overdreven, maar het deed me toch wel wat die debuutsgoalen van de ligt en zeker nouri.
Is hier een nieuwe generatie vanavond opgestaan, nieuw tijd perk? Ik hoop het zo.![]()
ik wou dat mensen zo met mij op de foto wilde als scholierquote:Op woensdag 21 september 2016 22:45 schreef Themeparktommy het volgende:
Mooie kerel die De Ligt. Nog even wat foto's maken met fans, wil weglopen, ziet nog een fan staan die op de foto wil, gaat met nog 5 andere fans op de foto. Genieten!![]()
Hij en Sanchez The Beast de komende 4 jaar in t centrumquote:Op woensdag 21 september 2016 22:45 schreef Themeparktommy het volgende:
Mooie kerel die De Ligt. Nog even wat foto's maken met fans, wil weglopen, ziet nog een fan staan die op de foto wil, gaat met nog 5 andere fans op de foto. Genieten!
wooblabalurg![]()
Kijk je wel eens Jong Ajax? Dit verbaasd mij niks.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:48 schreef skysherrif het volgende:
tranen is overdreven, maar het deed me toch wel wat die debuutsgoalen van de ligt en zeker nouri.
Is hier een nieuwe generatie vanavond opgestaan, nieuw tijd perk? Ik hoop het zo.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ja ik noem maar een club waar interesse van was.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zo gek is AC niet denk ik.
Er komt nul dreiging vandaan.
Al zijn acties mislukken.
Geen bruikbare voorzetten gegeven.
Veel balverlies.
Hopen dat ie opbloeit in een andere omgeving.
Anders een Premier League club.Oh.![]()
Klopt, en als hij zo speelt als vandaag hoort hij gewoon in de basis te staan.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:48 schreef inslagenreuring het volgende:
Dat Bazoer even geprikkeld is met bank- en tribuneplaatsen is niet zo verkeerd. Zag er energiek en gemotiveerd uit vandaag.Oh.![]()
Heel mooie pik die klaasen.
Waarom als je zoveel creatief materiaal nu hebt, zou je hem in godsnaam willen opstellen?![]()
Ipv Gudeljquote:Op woensdag 21 september 2016 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, en als hij zo speelt als vandaag hoort hij gewoon in de basis te staan.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik kijk meer uit naar de wedstrijden van jong ajax dan die van ajax 1 kan ik je vertellenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kijk je wel eens Jong Ajax? Dit verbaasd mij niks.. Moet je toch nog maar eens onder de druk van de arena tegen een niveau(tje) hoger weer laten zien he.
![]()
Zeker weten. Maar goed zomaar spelers als Veltman en Gudelj banken ligt politiek niet zo lekker denk ik.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, en als hij zo speelt als vandaag hoort hij gewoon in de basis te staan.
Kijken wat Bosz gaat doen.Charlie: How's it going in there?
Denk dat die interesse inmiddels wel verwaterd is. Misschien is er een gekke Chineze club te vinden.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik noem maar een club waar interesse van was.
Anders een Premier League club.wooblabalurg![]()
quote:Op woensdag 21 september 2016 22:48 schreef skysherrif het volgende:
Is hier een nieuwe generatie vanavond opgestaan, nieuw tijd perk? Ik hoop het zo.![]()
![]()
Maar Ziyech moet ook nog op het middenveld staan. Dan maar weer Riedewald een linie naar achteren ipv Viergever.quote:
Al zie ik graag ook een voetballend betere linksback, je zag wel hoeveel het scheelde vandaag dat daar iemand stond die gewoon goede passes gaf ipv domme rushes.Oh.![]()
Daarom was het mooi om te zien dat de Arena zo achter die jongens stond.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kijk meer uit naar de wedstrijden van jong ajax dan die van ajax 1 kan ik je vertellen. Moet je toch nog maar eens onder de druk van de arena tegen een niveau(tje) hoger weer laten zien he.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Sinkgraven ipv Dijks? Gewaagd.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Ziyech moet ook nog op het middenveld staan. Dan maar weer Riedewald een linie naar achteren ipv Viergever.
Al zie ik graag ook een voetballend betere linksback, je zag wel hoeveel het scheelde vandaag dat daar iemand stond die gewoon goede passes gaf ipv domme rushes.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ja zeker! Dat maakt ook zeker deel uit van heel het sfeertje vanavondquote:Op woensdag 21 september 2016 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daarom was het mooi om te zien dat de Arena zo achter die jongens stond.![]()
![]()
Tja Bazoer en Tete laten banken zorgt ook voor rumoerquote:Op woensdag 21 september 2016 22:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zeker weten. Maar goed zomaar spelers als Veltman en Gudelj banken ligt politiek niet zo lekker denk ik.
Kijken wat Bosz gaat doen.
Oh.![]()
Je maakt een leuk filmpje met wat goals van hem en geslaagde voorzetten en er trapt altijd wel een club in.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Denk dat die interesse inmiddels wel verwaterd is. Misschien is er een gekke Chineze club te vinden.
Zou het nog niet eens heel gek kunnen doen bij een counterclubje denk ik.Oh.![]()
Schone is niet minder dan Klaassen, maar ook daar komen wij niet uit.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen kan je nog wel opstellen op de plek van Schöne van vandaag. En dan Traoré ipv El Ghazi.
En Sanchez ipv HeikoGOD.![]()
Is het nou eigenlijk toeval dat juist de in onze ogen minst goede spelers banken, gudelj en dijks. Wellicht statement van bosz om te laten zien dat het zonder beter gaat, of hoop ik nu te veel (ik voeg klaassen ook in dat rijtje toe maar de rest miss niet)![]()
Muah dat zou ik niet doen als de tegenstander gewoon een goede vleugelspeler heeft, dan komt het niet uit de verf. Maar wel een linksback kopen die beter kan meevoetballen dan Dijks, scheelt ook zoveel.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sinkgraven ipv Dijks? Gewaagd.Oh.![]()
eensquote:Op woensdag 21 september 2016 22:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Schone is niet minder dan Klaassen, maar ook daar komen wij niet uit.![]()
Nee, die forceert nu ook nog daardoor is hij nog slechter.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar jongens die El Ghazi hè...dat kan echt niet meer.![]()
Ligt eraan of Klaassen zijn vorm van een paar jaar terug hervindt, waar hij gewoon normaal gaat voetballen. Dan kan hij echt wel wat.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Schone is niet minder dan Klaassen, maar ook daar komen wij niet uit.Oh.![]()
Veltman gaat sowieso niet banken denk ik, die speelt structureel, is international en kan op meerdere posities. En vind ik persoonlijk ook te goed voor de bank.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja Bazoer en Tete laten banken zorgt ook voor rumoer
Gudel ook zeer twijfelachtig of die hem zomaar op de bank zet.
Maar als je dan vandaag tete en Bazoer ziet dan kom je wel aan het malen.Charlie: How's it going in there?
Statement waartegen? De meeste supporters vinden sowieso dat die spelers eruit moeten.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:53 schreef skysherrif het volgende:
Is het nou eigenlijk toeval dat juist de in onze ogen minst goede spelers banken, gudelj en dijks. Wellicht statement van bosz om te laten zien dat het zonder beter gaat, of hoop ik nu te veel (ik voeg klaassen ook in dat rijtje toe maar de rest miss niet)Oh.![]()
Is het het waard om op die vorm te houden en in de tussentijd andere jongens te laten banken die wel in vorm zijn. Zonde van klaassen ik gun het hem echt maar..quote:Op woensdag 21 september 2016 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan of Klaassen zijn vorm van een paar jaar terug hervindt, waar hij gewoon normaal gaat voetballen. Dan kan hij echt wel wat.![]()
Tegen het bestuur. Kapitaalvernietiging als je klaassen, gudelj veltman en dijks laat banken.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Statement waartegen? De meeste supporters vinden sowieso dat die spelers eruit moeten.![]()
Volgende zomer Veltman, Klaassen, Gudelj en El Ghazi verkopen. Dan haal je een goede linksback die ook kan voetballen, en Dijks als back-up. Middenveld met de huidige bezetting en haal je nog een goede LCV zodat Riedewald vast op het middenveld kan.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Veltman gaat sowieso niet banken denk ik, die speelt structureel, is international en kan op meerdere posities. En vind ik persoonlijk ook te goed voor de bank.
Gudel ook zeer twijfelachtig of die hem zomaar op de bank zet.
Maar als je dan vandaag tete en Bazoer ziet dan kom je wel aan het malen.Oh.![]()
De ligt beker laten spelen basis en jong ajax. Volgend jaar ipv veltman basis met sanchez zou ik doen.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
Riedewald - Sanchez - De Ligt - Tete
Kan ook genot zijn.![]()
Muah denk dat het veel te maken heeft met de instructies die de trainers hem meegeven, waar het lijkt dat ze hem voornamelijk als tweede spits willen laten fungeren. Als je hem duidelijk maakt dat hij een middenvelder is en mee moet doen met de opbouw dan zal hij dat wel doen hoor.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is het het waard om op die vorm te houden en in de tussentijd andere jongens te laten banken die wel in vorm zijn. Zonde van klaassen ik gun het hem echt maar..Oh.![]()
Schone is een genot om naar te kijken, straalt rust plezier en zekerheid uit.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Schone is niet minder dan Klaassen, maar ook daar komen wij niet uit.
Klaassen vind ik vaak niet opvallen behalve dat hij altijd goed loopt en hard werkt (soort Dirk) maar echt technisch begaafd of de ´nieuwe Bergkamp´ zoals hij genoemd werd zie ik er echt niet in.Narf!![]()
Desnoods ga je achterin eerst voor Tete, Sanchez, Veltman, Dijks ofzo. Viergever kun je prima banken. Op het middenveld en voorin zul je toch ook echt een paar knopen moeten doorhakken. Ziyech hoort gewoon op het middenveld en niet strak tegen de lijn rechtsvoor. Gudelj is wat mij betreft wat overbodig dan. Verpest bovendien alle dode spelmomenten.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zeker weten. Maar goed zomaar spelers als Veltman en Gudelj banken ligt politiek niet zo lekker denk ik.
Kijken wat Bosz gaat doen.
Voorin hoort Traore niet echt in de spits, maar als Ziyech op het middenveld komt, dan kan Traore mooi naar rechtsbuiten.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Tja dat is het ook als je Sinkgraven, Bazoer en Tete laat banken.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tegen het bestuur. Kapitaalvernietiging als je klaassen, gudelj veltman en dijks laat banken.
Die zijn met zijn driëen meer geld waard dan die andere vier.Oh.![]()
Gelukkig spelen we zaterdag.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:58 schreef Smoofie het volgende:
Zondag viergever, gudelj en ziyech rechtsbuiten
HelaasOh.![]()
Rektquote:Op woensdag 21 september 2016 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig spelen we zaterdag.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nouja hopelijk verkoop je ze makkelijkquote:Op woensdag 21 september 2016 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgende zomer Veltman, Klaassen, Gudelj en El Ghazi verkopen. Dan haal je een goede linksback die ook kan voetballen, en Dijks als back-up. Middenveld met de huidige bezetting en haal je nog een goede LCV zodat Riedewald vast op het middenveld kan.Charlie: How's it going in there?
Bosz had toch weer flinke kritiek op Ziyech voor de camera. Lekker handig.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dan ga ik wel even huilen.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:58 schreef Smoofie het volgende:
Helaas![]()
Sanchez en Veltman lijkt mij het perfecte centrum voor de ideale back 4. Maar ja dat verdomde rechtsbenig/linksbenige gezeik.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Desnoods ga je achterin eerst voor Tete, Sanchez, Veltman, Dijks ofzo. Viergever kun je prima banken. Op het middenveld en voorin zul je toch ook echt een paar knopen moeten doorhakken. Ziyech hoort gewoon op het middenveld en niet strak tegen de lijn rechtsvoor. Gudelj is wat mij betreft wat overbodig dan. Verpest bovendien alle dode spelmomenten.
Voorin hoort Traore niet echt in de spits, maar als Ziyech op het middenveld komt, dan kan Traore mooi naar rechtsbuiten.Charlie: How's it going in there?
Dit inderdaad, maar je mag hier niet pro Schone zijn.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
Schone is een genot om naar te kijken, straalt rust plezier en zekerheid uit.
Klaassen vind ik vaak niet opvallen behalve dat hij altijd goed loopt en hard werkt (soort Dirk) maar echt technisch begaafd of de ´nieuwe Bergkamp´ zoals hij genoemd werd zie ik er echt niet in.![]()
Wat zei hij?quote:Op woensdag 21 september 2016 23:00 schreef Caland het volgende:
Bosz had toch weer flinke kritiek op Ziyech voor de camera. Lekker handig.Oh.![]()
Bij Klaassen moet dat wel mogelijk zijn, zeker als hij zo zijn goaltjes blijft maken en nog wat interlands gaat spelen. Veltman zie ik niet snel iemand voor komen. Gudelj misschien naar een Engelse middenmoter en El Ghazi ook ergens naar een laagvlieger.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nouja hopelijk verkoop je ze makkelijkOh.![]()
Zei ook dat hij goede steekpasses gaf.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat Ziyech te vaak balverlies leed.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
De man mag toch wel zeggen wat hij vindt?quote:Op woensdag 21 september 2016 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat Ziyech te vaak balverlies leed.![]()
Dat doen Veltman, Gudelj en Dijks constant.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat Ziyech te vaak balverlies leed.![]()
Dat hoeft van mij echt niet perse, alsof ze helemaal niks met links kunnen.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Sanchez en Veltman lijkt mij het perfecte centrum voor de ideale back 4. Maar ja dat verdomde rechtsbenig/linksbenige gezeik.Oh.![]()
Tete en Bazoer kloppen weer op de deur, en Ziyech bewijst vanavond dat hij eigenlijk op de plek van Klaassen hoort... ik ben erg benieuwd hoe Bosz dit gaat aanpakkenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Zo daar zal Ziyech goed ziek van zijn.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat Ziyech te vaak balverlies leed.Charlie: How's it going in there?
Ik vind dat niet zo handig voor de camera. Laat staan bij Marokkanen.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
De man mag toch wel zeggen wat hij vindt?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Ik vraag me af wat er in die thee zit van die Ajax trainers.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat Ziyech te vaak balverlies leed.Oh.![]()
Drie man op rechtsbuiten vind ik wat veel van het goedequote:Op woensdag 21 september 2016 22:58 schreef Smoofie het volgende:
HelaasMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het is ook allemaal trainersgelulquote:Op woensdag 21 september 2016 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hoeft van mij echt niet perse, alsof ze helemaal niks met links kunnen.Charlie: How's it going in there?
Dat lekkere wijf vraagt wat hij van Ziyech vond, als hij de vraag had genegeerd was het ook niet goed geweestquote:Op woensdag 21 september 2016 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo handig voor de camera. Laat staan bij Marokkanen.![]()
Balletje afwachten en je vooral niet met de opbouw bemoeien waarschijnlijkquote:Op woensdag 21 september 2016 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me af wat er in die thee zit van die Ajax trainers.![]()
Hij neemt tenminste een risico. Alleen een type Iniesta kan foutloos spelen.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Zei ook dat hij goede steekpasses gaf.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Kan toch gewoon zeggen dat hij tevreden was.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat lekkere wijf vraagt wat hij van Ziyech vond, als hij de vraag had genegeerd was het ook niet goed geweestVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hij kan toch ook gewoon zeggen wat hij vindt?quote:Op woensdag 21 september 2016 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan toch gewoon zeggen dat hij tevreden was.Charlie: How's it going in there?
Dan is het weer een standaard mediapraatjequote:Op woensdag 21 september 2016 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan toch gewoon zeggen dat hij tevreden was.
Niks mis mee met wat hij zei, pure stemmingmakerij![]()
Wat Verbeek zei sneedt wel hout, 9 van de 10 keer naar voren dan wordt zo'n pas eens onderschept.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan toch gewoon zeggen dat hij tevreden was.![]()
Rare jongens, die Ajax-trainers.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Balletje afwachten en je vooral niet met de opbouw bemoeien waarschijnlijkOh.![]()
Het lek is boven, op tien plaatsen wisselen
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
We roepen al tijden om iemand die dat risico neemt inderdaad en godzijdank hebben we die nu, heerlijke speler manquote:Op woensdag 21 september 2016 23:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wat Verbeek zei sneedt wel hout, 9 van de 10 keer naar voren dan wordt zo'n pas eens onderschept.![]()
Niet heel opvallend. Maakte één goede actie waar de vrije trap uit kwam waar hij uit scoorde.quote:Oh.![]()
Staat dit weekend gewoon weer rechtsbuiten als ik Bosz zo hoorde.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We roepen al tijden om iemand die dat risico neemt inderdaad en godzijdank hebben we die nu, heerlijke speler manVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Eigenlijk minus zijn goal vrij weinig laten zien maar wie geeft een halve neuq.quote:
Goeie goal van De Ligt. Leuke interviews ook met hem en met Nouri.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Dat mag best, maar hij heeft na een uitmuntend eerste jaar toch ook wel een tijd lang als een natte krant staan spelen.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit inderdaad, maar je mag hier niet pro Schone zijn.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat gaat me wat te ver, maar je ziet wel dat er echt een aantal spelers aankomen die het resultaat zijn van de Cruyff-omslag... daar komen nu toch echt de eerste namen van boven drijven met Dolberg, De Ligt, en Nouri. Daarnaast kun je Tete, Bazoer (gedeeltelijk opgeleid volgens plan Cruyff) en vorig seizoen Van de Beek daar ook al onder scharen. Wat dat betreft zijn Veltman, Dijks, Klaassen wel echt van de 'oude generatie', waarvan alleen Klaassen het in ieder geval qua goals laat zien.quote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Tete Sanchez De Ligt Riedewald
Ziyech Bazoer Klaassen
Cerny Dolberg Traore
Kun je jaren mee vooruit.
Minus Bertrand.wooblabalurg![]()
Denk het ook jaquote:Op woensdag 21 september 2016 23:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
De verlossing zou zijn als Klaassen in de winter verkocht gaat worden voor 20+, iedereen blij.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Daar ben ik ook erg bang voorquote:Op woensdag 21 september 2016 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Staat dit weekend gewoon weer rechtsbuiten als ik Bosz zo hoorde.![]()
Geen younes??quote:Op woensdag 21 september 2016 23:08 schreef Baconbus het volgende:
Ziyech Bazoer Klaassen
Cerny Dolberg Traore
Minus Bertrand.Charlie: How's it going in there?
Je hebt geen keeper.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:08 schreef Baconbus het volgende:
Ziyech Bazoer Klaassen
Cerny Dolberg Traore
Minus Bertrand.![]()
Ik vond het aparter toen ik hem elke week in een Ajax shirtje zagquote:Op woensdag 21 september 2016 23:09 schreef Wotte het volgende:
Blijft apart om siem in een psv shirtje te zien.
Oh.![]()
Ik mis Westerman.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:08 schreef Baconbus het volgende:
Ziyech Bazoer Klaassen
Cerny Dolberg Traore
Minus Bertrand.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Nee dat klopt maar is nog op de weg terug. En kan altijd terugvallen op zijn techniek. Die zou ik er gewoon inzetten en vertrouwen geven.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is de afgelopen tijd ook niet echt in vorm.Charlie: How's it going in there?
Kampioen in Maartquote:Op woensdag 21 september 2016 23:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maakt niet uit met die verdediging.
Zetten we daar jan pipo de clown.Charlie: How's it going in there?
Vandaag was zn eerste goede wedstrijd. Plus ik bouw met Sanchez The Beast en De Ligt aan een team dat Europees iets kan.quote:wooblabalurg![]()
Kan prima weer in vorm komen met invalbeurtjes, zo speelde hij zich vorig seizoen ook in de basis.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar is nog op de weg terug. En kan altijd terugvallen op zijn techniek. Die zou ik er gewoon inzetten en vertrouwen geven.
Al is hij niet een basisspeler waar ik me aan stoor dat hij erin staat hoor, kan er prima mee leven als hij erin staat.Oh.![]()
Nouja technisch gezien heeft Viergever ons al 6 punten bezorgdquote:Op woensdag 21 september 2016 23:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vandaag was zn eerste goede wedstrijd. Plus ik bouw met Sanchez The Beast en De Ligt aan een team dat Europees iets kan.Charlie: How's it going in there?
Daarom mag hij 2e keus zijn als De Ligt au heeftquote:Op woensdag 21 september 2016 23:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nouja technisch gezien heeft Viergever ons als 6 punten bezorgdwooblabalurg![]()
Denk er een beetje hetzelfde als jij over. Je kunt hem inbrengen of eraf halen. Maar finaal banken heeft die net wat teveel krediet voor opgebouwd vorig seizoen imoquote:Op woensdag 21 september 2016 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan prima weer in vorm komen met invalbeurtjes, zo speelde hij zich vorig seizoen ook in de basis.
Al is hij niet een basisspeler waar ik me aan stoor dat hij erin staat hoor, kan er prima mee leven als hij erin staat..
Wat zijn dat?quote:Op woensdag 21 september 2016 23:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die andere clubs verliezen ook wel van Feyenoord en PSVCharlie: How's it going in there?
Nee gewoon elke wedstrijd in laten vallen tegen een vermoeide back.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Denk er een beetje hetzelfde als jij over. Je kunt hem inbrengen of eraf halen. Maar finaal banken heeft die net wat teveel krediet voor opgebouwd vorig seizoen imo.
Oh.![]()
Garpjequote:Charlie: How's it going in there?
Weer eens ouderwets genoten
Ben benieuwd wat Bosz na komende competitiewedstrijd gaat doen..As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
gewoon weer zelfde opstelling als tegen heracles. Geef ik je op briefjequote:Op woensdag 21 september 2016 23:30 schreef marp0 het volgende:
Ben benieuwd wat Bosz na komende competitiewedstrijd gaat doen..![]()
Ik zat me net te bedenken dat hij misschien Klaassen doorschuift naar de spitspositie, Ziyech erachter en Traore naar rechts...ik zie Gudelj of Klaassen gewoon niet op de bank zittenquote:Op woensdag 21 september 2016 23:30 schreef marp0 het volgende:
Ben benieuwd wat Bosz na komende competitiewedstrijd gaat doen..Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ja die blijft echt hangen in zijn ontwikkeling nu, al tijdenquote:Op woensdag 21 september 2016 23:37 schreef Gruisman het volgende:
Ghazi wel erg matig trouwens zeg. Leuke pot verder, eindelijkOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dat zou ik wel vreemd vinden met het oog op Dolberg en Cassierra.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zat me net te bedenken dat hij misschien Klaassen doorschuift naar de spitspositie, Ziyech erachter en Traore naar rechts...ik zie Gudelj of Klaassen gewoon niet op de bank zittenOh.![]()
Cassiera hoeft dit seizoen nog nergens op te rekenen. Die heeft nog wel even tijd nodig.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou ik wel vreemd vinden met het oog op Dolberg en Cassierra.
Maar klaassen in de spits lijkt me verschrikkelijk. Gudelj op de bank is prima.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Cassierra gewoon afwisselen met Dolberg in de spits. Traoré op rechtsbuiten laten.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:46 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Cassiera hoeft dit seizoen nog nergens op te rekenen. Die heeft nog wel even tijd nodig.
Maar klaassen in de spits lijkt me verschrikkelijk. Gudelj op de bank is prima.Oh.![]()
Ajax kan inmiddels een compleet marokaans elftal opstellen...
De euforie hier is echt lachwekkend na deze wedstrijdNothing to see here, carry on![]()
al stellen we een heel angolees elftal op voor mijn partquote:Op donderdag 22 september 2016 00:02 schreef RijstNatie het volgende:
De euforie hier is echt lachwekkend na deze wedstrijd
wtf maakt dat uit ?![]()
![]()
Haha jaja nou zeg ghazi nouri en ziyech haha leuk leuk misschien moslimclub ipv jodenclub worden haha deze ga ik morge tijdens het schaften vertellen ahah bedankt coor de tip henkquote:Op donderdag 22 september 2016 00:02 schreef RijstNatie het volgende:
De euforie hier is echt lachwekkend na deze wedstrijd"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dan gaan ze rellen met elkaar. Zeker als je dan nog bazoer en gudelj erbij zet is het feest compleet als het ff tegen zit.quote:Op donderdag 22 september 2016 00:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
al stellen we een heel angolees elftal op voor mijn part
wtf maakt dat uit ?
Die nourie zit trouwens over 2 jaar gewoon bij pec zwolle ofzo. Die knul is 1.30 groot hahaNothing to see here, carry on![]()
hahaquote:Op donderdag 22 september 2016 00:09 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Dan gaan ze rellen met elkaar. Zeker als je dan nog bazoer en gudelj erbij zet is het feest compleet als het ff tegen zit.
Die nourie zit trouwens over 2 jaar gewoon bij pec zwolle ofzo. Die knul is 1.30 groot haha![]()
Hahahahahahaquote:Op donderdag 22 september 2016 00:09 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Dan gaan ze rellen met elkaar. Zeker als je dan nog bazoer en gudelj erbij zet is het feest compleet als het ff tegen zit.
Die nourie zit trouwens over 2 jaar gewoon bij pec zwolle ofzo. Die knul is 1.30 groot haha"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hahahahaquote:Op donderdag 22 september 2016 00:09 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Die nourie zit trouwens over 2 jaar gewoon bij pec zwolle ofzo. Die knul is 1.30 groot hahaDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Foxquote:Op donderdag 22 september 2016 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat interview met Nouri![]()
http://www.foxsports.nl/video/nouri-het-was-een-fantastische-dag/enkel in nl te zien
![]()
een fucking interview in het nederlands
![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Haha ja man hahahaha goeie man haha joden moslims heel wat anders haha goeie grap hahahahaquote:Op donderdag 22 september 2016 00:02 schreef RijstNatie het volgende:
De euforie hier is echt lachwekkend na deze wedstrijdDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Heb je geen Hola oid?quote:Op donderdag 22 september 2016 00:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Foxenkel in nl te zien
![]()
een fucking interview in het nederlands
![]()
Oh.![]()
prachtigquote:Op donderdag 22 september 2016 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.foxsports.nl/video/nouri-het-was-een-fantastische-dag/![]()
Lijkt mij een hele nuchtere jongenquote:Op donderdag 22 september 2016 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.foxsports.nl/video/nouri-het-was-een-fantastische-dag/Eerst genieten van het moment, niet alvast denken aan Real Madrid *kuch El Ghazi* maar oprecht blij zijn met zijn eerste wedstrijd in Ajax 1
De winnaars van morgen!quote:Op donderdag 22 september 2016 00:26 schreef BobW het volgende:
Ook leuk interview met De Ligt
http://www.foxsports.nl/v(...)-staat-morgen-basis/Oh.![]()
Gewoon iemand die heel erg blij is dat hij bij Ajax mag spelen. Nu zal hij ook wel weg willen als hij het hier heeft gemaakt (gewoon gezond op zoek naar uitdaging) maar toch mooi om te zien die jongens die wel binding hebben met de club.quote:Op donderdag 22 september 2016 00:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lijkt mij een hele nuchtere jongenEerst genieten van het moment, niet alvast denken aan Real Madrid *kuch El Ghazi* maar oprecht blij zijn met zijn eerste wedstrijd in Ajax 1
Oh.![]()
Sinkgraven op LA, dat smaakt naar meer. Verademing t.o.v. Dijks, kun je zeker in de eredivisie mee experimenteren.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Zelfde geldt voor De Ligtquote:Op donderdag 22 september 2016 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon iemand die heel erg blij is dat hij bij Ajax mag spelen. Nu zal hij ook wel weg willen als hij het hier heeft gemaakt (gewoon gezond op zoek naar uitdaging) maar toch mooi om te zien die jongens die wel binding hebben met de club.
Ajax heeft weer een prima lichting
Zo he, weer broekje aan jongens
Van te voren had ik toch beetje bedenkingen bij, zeker gezien nederlaag vorige keer. Maar heb genoten vandaag. Fris aanvallend voetbal, Schone deed het goed op CVM. Heiko ook stabiel achterin. Maar vooral De Ligt, die is echt goed. En mooi hoe het publiek uitkeek naar de talenten. Nouri werd warm verwelkomd, mooi dat hij nog een goal meepikt.
Dit smaakt naar meer, de jongens van vandaag hebben (ondanks Willem II matig was, of dat was verdienste van de spelers op het veld) laten zien dat er genoeg kwaliteit en talent aanwezig is. Bosz gaat het nog lastig krijgen, hij moet alle jongens tevreden houden. Ghazi met Ziyech zou best eens kunnen werken als ze elkaar wat beter begrijpen en vaker samen spelen![]()
----------------------Krul-------------------------
-----Tete-Sanchez-Riedegod-Dijks-----
------Klaassen - Schöne - Ziyech-------
----------Traoré - Dolberg - Younes-------
Als je het hier niet mee eens bent topicban.![]()
[gijpmodus]Dat gaat niet meer goed komen met die jongen[/gijpmodus]quote:Op donderdag 22 september 2016 00:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
best eens kunnen werken als ze elkaar wat beter begrijpen en vaker samen spelenWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Mee EENSquote:Op donderdag 22 september 2016 00:44 schreef Brammess het volgende:
Als je het hier niet mee eens bent topicban.
hee maar wat vonden jullie van cerny eigenlijk had toch een paar flink mooie acties afgewisseld met wat belabberde schoten![]()
Nee man geen Schönequote:Op donderdag 22 september 2016 00:44 schreef Brammess het volgende:
Als je het hier niet mee eens bent topicban.dan nog liever Bazoer op die plek.
Oh.![]()
Als je ook maar een klein beetje besef van privacy hebt gebruik je geen Hola. Alsjeblieft niet. Mensen uit het buitenland kunnen er zelfs mee surfen op jouw ip. Gewoon een paar euro neertellen voor een goede vpn-dienst, is echt een verademing.quote:http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Schone voor Bazoer. Hoewel Schone wel veel minuten mag pakken voor Klaassen of Bazoer.quote:Op donderdag 22 september 2016 00:44 schreef Brammess het volgende:
Tegen zwakke tegenstanders lekker Sink op linksback proberen.![]()
Die viel vrij slecht in hoor.quote:Op donderdag 22 september 2016 00:48 schreef skysherrif het volgende:
hee maar wat vonden jullie van cerny eigenlijk had toch een paar flink mooie acties afgewisseld met wat belabberde schoten![]()
Valt mee, wel altijd degelijk zijn ondergrens is niet zo slecht als Klaassen of Gudelj.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat mag best, maar hij heeft na een uitmuntend eerste jaar toch ook wel een tijd lang als een natte krant staan spelen.![]()
Mee eensquote:Op donderdag 22 september 2016 00:44 schreef Brammess het volgende:
alleen met het oog op de toekomst liever bazoer op 6
dolberg kan geen 3 wedstrijden per week spelen dus laten afwisselen met CassierraFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
![]()
op viergever na
#toekomstgenotFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2016 09:09 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
op viergever na
#toekomstgenot
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Holaquote:Ik laat mijn laptop liever geen onderdeel uitmaken van een botnetwerk. Sowieso is mijn ervaring dat hola bijzonder vaak niet werkt. Zeker met fox niet.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik heb trouwens voor het eerst sinds 1,5 jaar genoten van Ajax.Het was nog steeds niet fantastisch maar het was erg vermakelijk.
Groot fan van User Wotte![]()
eerste wedstrijd in anderhalf jaar die nog een keer ga kijken.quote:Op donderdag 22 september 2016 09:34 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb trouwens voor het eerst sinds 1,5 jaar genoten van Ajax.Het was nog steeds niet fantastisch maar het was erg vermakelijk.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
We hebben Heiko toch?quote:Op woensdag 21 september 2016 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgende zomer Veltman, Klaassen, Gudelj en El Ghazi verkopen. Dan haal je een goede linksback die ook kan voetballen, en Dijks als back-up. Middenveld met de huidige bezetting en haal je nog een goede LCV zodat Riedewald vast op het middenveld kan.Groot fan van User Wotte![]()
Dat vind ik wel erg overdreven. Ik kijk zelfs nooit samenvattingen. Wat was Bazoer goed.quote:Op donderdag 22 september 2016 09:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
eerste wedstrijd in anderhalf jaar die nog een keer ga kijken.![]()
Groot fan van User Wotte![]()
als ik een goede wedstrijd zie wil het nog wel eens voorkomen dat ik hem nogmaals kijk de dag erna.quote:Op donderdag 22 september 2016 09:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat vind ik wel erg overdreven. Ik kijk zelfs nooit samenvattingen. Wat was Bazoer goed.![]()
samenvattingen zijn kut, als je de wedstrijd al gezien hebt.
samenvattingen zijn de trailers van het voetbal.
als je film gezien hebt is de trailer totaal kansloos.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kneusquote:Op woensdag 21 september 2016 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond het aparter toen ik hem elke week in een Ajax shirtje zag.
![]()
Een hele wedstrijd terug kjkenquote:Op donderdag 22 september 2016 09:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als ik een goede wedstrijd zie wil het nog wel eens voorkomen dat ik hem nogmaals kijk de dag erna.
samenvattingen zijn kut, als je de wedstrijd al gezien hebt.
samenvattingen zijn de trailers van het voetbal.
als je film gezien hebt is de trailer totaal kansloos.![]()
Jij hebt zeker ook een pornofilmpje voor het fappen? Ik vond het wel een beetje jammer dat Appie en Frenkie volgens mij drie kwartier hebben warm gelopen. Ik vond dat echt vrij kansloos. Wat jij mokkiemok?Groot fan van User Wotte![]()
mensen die haten op Siem neem ik niet meer serieus.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gelukkig zijn de spelers waar JR op geilt zo goedquote:Op donderdag 22 september 2016 09:56 schreef mokkiemok het volgende:
mensen die haten op Siem neem ik niet meer serieus.![]()
Linkquote:Op donderdag 22 september 2016 08:32 schreef Bronson_ het volgende:
Heel psv- en feyenoordnetwerk mad en jellyDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
mwa in 2009 heb ik ook wel goede wedstrijden gezien hoorquote:Op donderdag 22 september 2016 09:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
Beste Ajax wedstrijd tot nu toeGroot fan van User Wotte![]()
Siem kan er anders echt geen reet van.quote:Op donderdag 22 september 2016 09:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de spelers waar JR op geilt zo goedGroot fan van User Wotte![]()
op zich is het niet heel raar om met 1 debutant te starten, ik had graag nouri als basis gezien maar ik snap Bosz wel.quote:Op donderdag 22 september 2016 09:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een hele wedstrijd terug kjken![]()
Jij hebt zeker ook een pornofilmpje voor het fappen? Ik vond het wel een beetje jammer dat Appie en Frenkie volgens mij drie kwartier hebben warm gelopen. Ik vond dat echt vrij kansloos. Wat jij mokkiemok?
Je hebt al een keer verloren van Willem ll dus wilt niet al te veel risico gaan lopen
als je dan met 3 nul voor komt , en je wil een ziyech zaterdag weer gebruiken is het natuurlijk ene uitgelezen moment om die te wisselen.
dat Nouri vervolgens scoort is natuurlijk werelds.
Sink op de lb is zeer goed bevallen maar dat kwam ook omdat Willem ll helemaal niks in te brengen had, sink heeft amper verdedigend werk gedaan.
de ligt is de ideale vervangen voor veltman volgend seizoen. kan hij mooi samen met Sanchez een seizoen de nul houden.
Tete heeft wel weer bewezen gewoon op de rb te moeten staan
Bazoer is weer wakker geschut zo lijkt het
schone was goed en mag zeker vaker invallen/spelen van mij
Ziyech ging weer richting zijn niveau bij twente.
Cerny was matig
Ghazi was slecht
Dolberg was degelijk
frenkie viel goed in.
al met al een goede partij tegen, met alle respect, een waardeloos Willem ll.
laten we het niet al te veel verheerlijken, maar dit was wel weer een partij waarvoor je naar het stadion gaat.
ik hoop dat bosz nu gewoon Ziyech op het middenveld gaat spelen (laten afwisselen met Nouri) en met traore en youness op de flanken (dolberg en Cassierra als spits)
dan kan je riedewald op 6 zetten en afwisselen met Bazoer
Klaassen mag wel gewoon in de basis (afwisselen met vd beek en Frenkie)
in de winterstop is het noodzakelijk dat dijks vervangen wordt die iemand die meer aanvallende kwaliteiten heeftFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ach belangrijke goals gemaakt tegen Twente, in de CL en ontzettend veel wedstrijden beslist voor ons. Maar kan er niks van. Je bent echt een debiel als je zegt dat hij er niks van kan.quote:Op donderdag 22 september 2016 10:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Siem kan er anders echt geen reet van.![]()
Hij stond toen in de spits? Op het middenveld is het echt een waardeloze speler hoor. Te traag en kan totaal niet meekomen in het combinatiespel. Dan is hij ook nog om de week geblesseerd en dan is mijn conclusie inderdaad dat hij er weinig van kan. Je bent echt een debiel als je zegt dat hij een goede middenvelder is.quote:Op donderdag 22 september 2016 10:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach belangrijke goals gemaakt tegen Twente, in de CL en ontzettend veel wedstrijden beslist voor ons. Maar kan er niks van. Je bent echt een debiel als je zegt dat hij er niks van kan.Groot fan van User Wotte![]()
Met je eens. Ook de kampioengoals tegen VVV niet vergeten. Tevens, hij speelde onder Jol misschien wel zijn beste wedstrijden. Met Pantelic in de spits draaide het als een trein.quote:Op donderdag 22 september 2016 10:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach belangrijke goals gemaakt tegen Twente, in de CL en ontzettend veel wedstrijden beslist voor ons. Maar kan er niks van. Je bent echt een debiel als je zegt dat hij er niks van kan.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Dit seizoen dan hequote:Op donderdag 22 september 2016 10:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa in 2009 heb ik ook wel goede wedstrijden gezien hoor![]()
Beetje kansloos dit gescheld over en weer. Draagt totaal niet bij aan een constructieve discussie. En daarbij, zoals ik al eerder aangaf, hij speelde zijn beste wedstrijden bij Ajax op het middenveld, kort achter Pantelic.quote:Op donderdag 22 september 2016 10:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij stond toen in de spits? Op het middenveld is het echt een waardeloze speler hoor. Te traag en kan totaal niet meekomen in het combinatiespel. Dan is hij ook nog om de week geblesseerd en dan is mijn conclusie inderdaad dat hij er weinig van kan. Je bent echt een debiel als je zegt dat hij een goede middenvelder is.'Wish I was old and a little sentimental'
Met Pantelic in de spits speelde hij het beste. Was bij Ajax zelden tot nooit geblesseerd op zijn laatste jaar na.quote:Op donderdag 22 september 2016 10:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij stond toen in de spits? Op het middenveld is het echt een waardeloze speler hoor. Te traag en kan totaal niet meekomen in het combinatiespel. Dan is hij ook nog om de week geblesseerd en dan is mijn conclusie inderdaad dat hij er weinig van kan. Je bent echt een debiel als je zegt dat hij een goede middenvelder is.![]()
Trouwens gister de leukste wedstrijd van Ajax gezien, sinds, 2009-2010 ofzo? Damn, we zijn echt niet verwend he de laatste jaren
'Wish I was old and a little sentimental'
Dat seizoen was hij inderdaad erg goed. Maar hij speelde toen ook wel eerder als een hele diepe 10 dan als een aanvallende middenvelder. In de rest van zijn carrière heeft hij nog nooit op het middenveld een goede wedstrijd gespeeld. Nee, ik ben blij dat hij naar PSV is gegaan.quote:Op donderdag 22 september 2016 10:15 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Beetje kansloos dit gescheld over en weer. Draagt totaal niet bij aan een constructieve discussie. En daarbij, zoals ik al eerder aangaf, hij speelde zijn beste wedstrijden bij Ajax op het middenveld, kort achter Pantelic.Groot fan van User Wotte![]()
Haha, je bent Ajax - Barcelona alweer vergeten.quote:Op donderdag 22 september 2016 10:19 schreef StarGazer het volgende:
Trouwens gister de leukste wedstrijd van Ajax gezien, sinds, 2009-2010 ofzo? Damn, we zijn echt niet verwend he de laatste jaren![]()
Je overdrijft.quote:Op donderdag 22 september 2016 10:19 schreef StarGazer het volgende:
Trouwens gister de leukste wedstrijd van Ajax gezien, sinds, 2009-2010 ofzo? Damn, we zijn echt niet verwend he de laatste jarenGroot fan van User Wotte![]()
Oh ja, dat was wel een lief wedstrijdje. En het half jaar waarin Janssen eindelijk op zijn positie mocht spelen was ook wel ok.quote:Op donderdag 22 september 2016 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, je bent Ajax - Barcelona alweer vergeten.'Wish I was old and a little sentimental'
Ajax - Cityquote:Op donderdag 22 september 2016 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, je bent Ajax - Barcelona alweer vergeten.![]()
![]()
![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nieuwe aanwinst!!quote:Ajax contracteert Nederlands beste FIFA E-Sporter Koen Weijland
22 september 2016 - Ajax.nl
Ajax heeft de 23-jarige FIFA-speler Koen Weijland gecontracteerd en is daarmee de eerste Nederlandse voetbalclub die officieel een E-Sporter aan zich bindt. De vijfvoudig Nederlands kampioen en nummer 1 van de wereld in 2010, 2011 en 2015 speelt dit seizoen onder de vlag van Ajax op verschillende nationale en internationale FIFA-toernooien. Daarbij heeft Koen officieel rugnummer 39 toegewezen gekregen.
Veel jonge Ajax-supporters zijn fanatieke FIFA-spelers en met deze initiatieven wil Ajax deze groep nog beter aan zich binden. Directeur Edwin van der Sar hierover: 'Koen is meervoudig FIFA-kampioen, inspireert de jeugd, heeft een persoonlijkheid die past bij onze club en is een groot Ajax-fan. Genoeg redenen om blij te zijn met onze samenwerking. Daarnaast zijn we als club altijd op zoek naar nieuwe wegen om onze jonge fans nog beter aan ons te binden. En daar sluit dit initiatief goed op aan. Mede omdat we Koen niet alleen steunen tijdens grote toernooien, maar ook samen met hem activiteiten voor onze fans gaan organiseren. Daarbij vinden wij het belangrijk om zowel het digitale speelplezier te vergroten, als de jeugd te stimuleren om zelf te gaan voetballen. Die twee werelden kunnen prima samengaan en elkaar zelfs aanvullen.'![]()
![]()
Niks volgend seizoenquote:Op donderdag 22 september 2016 11:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mooie dingen.
Tot volgend seizoen Appie.
mag toch hopen dat dit het team is waar ze ten minste de beker mee gaan doen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
is vanavond de lotingquote:Op donderdag 22 september 2016 11:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Niks volgend seizoen
mag toch hopen dat dit het team is waar ze ten minste de beker mee gaan doen.Groot fan van User Wotte![]()
ja om 23:00 uur dacht ikquote:
edit: Donderdag 22 september 2016, omstreeks 23.00 uur
Tweede ronde hoofdtoernooi KNVB beker
Na de KNVB bekerwedstrijd Feyenoord - FC Oss, die begint om 20.45 uur.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
oh dat ga ik niet vol houdenquote:
ik heb vannacht ook niet veel slaap gehad doordat ik met de wc heb lopen knuffelenGroot fan van User Wotte![]()
Dit team zal nooit meer te zien zijn denk ik.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Niks volgend seizoen
mag toch hopen dat dit het team is waar ze ten minste de beker mee gaan doen.wooblabalurg![]()
Had je te diep in het glaasje gekeken?quote:Op donderdag 22 september 2016 11:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh dat ga ik niet vol houden
ik heb vannacht ook niet veel slaap gehad doordat ik met de wc heb lopen knuffelenwooblabalurg![]()
2e ronde is overigens dinsdag 25 oktober, woensdag 26 oktober en donderdag 27 oktober zijnFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
het arena bier valt niet altijd in goede aardequote:Op donderdag 22 september 2016 11:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Had je te diep in het glaasje gekeken?Groot fan van User Wotte![]()
Jaja jongens, we doen weer mee in Europa!quote:Nederlands beste FIFA E-Sporter Koen Weijland tekent bij Ajax
Ajax heeft de 23-jarige FIFA-speler Koen Weijland gecontracteerd en is daarmee de eerste Nederlandse voetbalclub die officieel een E-Sporter aan zich bindt. De vijfvoudig Nederlands kampioen en nummer 1 van de wereld in 2010, 2011 en 2015 speelt dit seizoen onder de vlag van Ajax op verschillende nationale en internationale FIFA-toernooien. Daarbij heeft Koen officieel rugnummer 39 toegewezen gekregen.![]()
Eerste Nederlandse voetbalclub? PSV heeft toch ook een E-sporter gecontracteerd een paar weken terug.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:14 schreef Syntix het volgende:
Nieuwe aanwinst!!
[..]Oh.![]()
Al gepostquote:Op donderdag 22 september 2016 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jaja jongens, we doen weer mee in Europa!![]()
Die vloggert?quote:Op donderdag 22 september 2016 12:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerste Nederlandse voetbalclub? PSV heeft toch ook een E-sporter gecontracteerd een paar weken terug.![]()
Klopt. Er klopt weer eens niks van.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerste Nederlandse voetbalclub? PSV heeft toch ook een E-sporter gecontracteerd een paar weken terug.wooblabalurg![]()
#bestuurtegendemuurquote:Op donderdag 22 september 2016 12:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Klopt. Er klopt weer eens niks van.Oh.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2016 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jaja jongens, we doen weer mee in Europa!Lezen. Ei.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:14 schreef Syntix het volgende:
Nieuwe aanwinst!!
[..]![]()
Zoveel desinformatie, je moet tegenwoordig alles zelf nachecken of het wel klopt.quote:
En #bestuurtegendemuur uiteraard.wooblabalurg![]()
Ik heb gisteren niet gekeken. Ik ben wel benieuwd hoe het is gegaan met die videoscheidsrechter? Een vooruitgang?Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
videoscheidsrechter was bepalend bij ik meen twee momenten.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:51 schreef satecl het volgende:
Ik heb gisteren niet gekeken. Ik ben wel benieuwd hoe het is gegaan met die videoscheidsrechter? Een vooruitgang?
zie het wel als een vooruitgang
spel was overigens heerlijk om te zien.
ook zeker een vooruitgangFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik denk niet dat satecl dat veel kan boeienquote:Op donderdag 22 september 2016 12:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
videoscheidsrechter was bepalend bij ik meen twee momenten.
zie het wel als een vooruitgang
spel was overigens heerlijk om te zien.
ook zeker een vooruitgangGroot fan van User Wotte![]()
ik dacht als ik nou gewoon antwoord geeft hij verveelt raakt en weg gaat.quote:Op donderdag 22 september 2016 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk niet dat satecl dat veel kan boeienFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
psv had toch ook al zoiets?quote:Op donderdag 22 september 2016 11:14 schreef Syntix het volgende:
Nieuwe aanwinst!!
[..]Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
quote:quote:Op donderdag 22 september 2016 12:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://www.psv.nl/psv/nie(...)toe-aan-selectie.htm Nee dezeOh.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2016 09:22 schreef Dven het volgende:
[..]
HolaIk laat mijn laptop liever geen onderdeel uitmaken van een botnetwerk. Sowieso is mijn ervaring dat hola bijzonder vaak niet werkt. Zeker met fox niet.
![]()
![]()
Prima als jij het zo af wilt doen. Niet mijn zorgquote:
quote:
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wie verzint zoiets![]()
![]()
![]()
met als titel: "Vanaf-nu-is-er-dus-nog-maar-een-Appie-in-Nederland"FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zwoebequote:Op donderdag 22 september 2016 14:15 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wie verzint zoiets![]()
![]()
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
quote:Op donderdag 22 september 2016 14:15 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wie verzint zoiets![]()
![]()
![]()
met als titel: "Vanaf-nu-is-er-dus-nog-maar-een-Appie-in-Nederland"
Oh.![]()
door dit soort grappen kan ik depressief wordenquote:Op donderdag 22 september 2016 14:15 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wie verzint zoiets![]()
![]()
![]()
met als titel: "Vanaf-nu-is-er-dus-nog-maar-een-Appie-in-Nederland"Groot fan van User Wotte![]()
Terminale humor, dit. Soms zijn dit soort grappen nog leuk van slechtheid, maar zelfs dat niveau wordt niet gehaald.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:15 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wie verzint zoiets![]()
![]()
![]()
met als titel: "Vanaf-nu-is-er-dus-nog-maar-een-Appie-in-Nederland"![]()
Net als je posts dus.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Terminale humor, dit. Soms zijn dit soort grappen nog leuk van slechtheid, maar zelfs dat niveau wordt niet gehaald.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
er kwam wat meer lucht uit mijn neus dan normaal, maar meer is het ook niet.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
door dit soort grappen kan ik depressief wordenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat was de opstelling van gisteren een verademing. Letterlijk veel meer lucht in het spel.
Dat na ongeveer 4 seizoenen statisch spel.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”![]()
Wen er maar niet aanquote:Op donderdag 22 september 2016 14:29 schreef K44S het volgende:
Wat was de opstelling van gisteren een verademing. Letterlijk veel meer lucht in het spel.
Dat na ongeveer 4 seizoenen statisch spel.wooblabalurg
Forum Opties Forumhop: Hop naar: