SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ik heb echt een mancrush op Lasse #nohomoHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
homo.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:24 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb echt een mancrush op Lasse #nohomo![]()
Ik denk dat Petertje vanavond mevrouw Bosz even een goede beurt geeft. Moet toch ook wel opgelucht zijn met en goed spel en een resultaat.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Dat zei je vader gister ookquote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
quote:Op woensdag 21 september 2016 22:24 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb echt een mancrush op Lasse #nohomo
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Nouri al gezien?
Ik niet, maar dat komt misschien door het beperkte aantal pixels in mijn stream.gr gr![]()
Ziyech zijn corners zijn trouwens 100x zo gevaarlijk als die van Gudeljals Bosz niet ingrijpt dan word ik mad
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
SEBN 2quote:Op woensdag 21 september 2016 22:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Nouri al gezien?
Ik niet, maar dat komt misschien door het beperkte aantal pixels in mijn stream.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Hij zwemt een beetje.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Nouri al gezien?
Ik niet, maar dat komt misschien door het beperkte aantal pixels in mijn stream.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Goedzo Bosz.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Carlo l'ami bepaalt wie wat doet bij dode spelmomenten.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ziyech zijn corners zijn trouwens 100x zo gevaarlijk als die van Gudeljals Bosz niet ingrijpt dan word ik mad
Ziyech nooit meer van het middenveld halen Peter, bedankt.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Neequote:Op woensdag 21 september 2016 22:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Nouri al gezien?
Ik niet, maar dat komt misschien door het beperkte aantal pixels in mijn stream.![]()
Nouri <3Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Toch even een stijfje wegwerken zoCharlie: How's it going in there?
Nu al dromen van middenveld met Ziyech en Nouri![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Dat kan, moet je daarachter een type Kante of lassana Diarra hebben.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:32 schreef Sir.Myph het volgende:
![]()
![]()
![]()
en dan sinkgraven erbij zekerquote:Op woensdag 21 september 2016 22:32 schreef Sir.Myph het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon Sanchez doenquote:Charlie: How's it going in there?
STELLING:
Jong Ajax swingt meer dan Ajax 1What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
5-0 ownage
Ziyech en Bazoer op t middenveld.
Cerny op de vleugel. De Ligt achterin. Houden zo.wooblabalurg![]()
Dat wisten we al.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:33 schreef FireFox1 het volgende:
STELLING:
Jong Ajax swingt meer dan Ajax 1Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Broekje uitquote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dit was een beetje zoals ik hoopte dat het dit seizoen zou zijn
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Beetje veel welquote:Op woensdag 21 september 2016 22:35 schreef Tagliano het volgende:
Dit was een beetje zoals ik hoopte dat het dit seizoen zou zijnCharlie: How's it going in there?
Wat was die Hakim lekker aan het swingen vandaag, Bazoergod erbij.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
En dan zijn er nog voldoende mogelijkheden op de bank zonder dat je er per se slechter van wordtquote:Op woensdag 21 september 2016 22:38 schreef Heeinz het volgende:
Younes - Dolberg - Traoré
Ziyech - Bazoer
Riedewald
Dijks - Sanchez - De Ligt - Tete
En we zijn klaarMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Helemaal mooi.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:38 schreef Heeinz het volgende:
Younes - Dolberg - Traoré
Ziyech - Bazoer
Riedewald
Dijks - Sanchez - De Ligt - Tete
En we zijn klaar![]()
Komend weekend tegen PEC weer de vertrouwde opstelling en dan heel verbaasd zijn dat het niet loopt.Oh.![]()
Kans is vrij groot, komen non voetballers als Klaassen en Gudelj er weer in die bij combinaties als vandaag de benen breken.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Komend weekend tegen PEC weer de vertrouwde opstelling en dan heel verbaasd zijn dat het niet loopt.![]()
Had Nouri vakkundig weggestuurd bij die vrije trap en vervolgens de tweede ring ingeschotenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Gudelj speelt helaas zaterdag weer![]()
![]()
Klaassen kan je nog wel opstellen op de plek van Schöne van vandaag. En dan Traoré ipv El Ghazi.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kans is vrij groot, komen non voetballers als Klaassen en Gudelj er weer in die bij combinaties als vandaag de benen breken.
En Sanchez ipv HeikoGOD.Oh.![]()
En dan heel stoer om zich heen gekeken dat het niet zoveel scheeldequote:Op woensdag 21 september 2016 22:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Had Nouri vakkundig weggestuurd bij die vrije trap en vervolgens de tweede ring ingeschotenOh.![]()
Verhuren in de winterstop, dit heeft geen zin meer.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar jongens die El Ghazi hč...dat kan echt niet meer.wooblabalurg![]()
Zo is die kutJoegoslaaf wel iddquote:Op woensdag 21 september 2016 22:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Had Nouri vakkundig weggestuurd bij die vrije trap en vervolgens de tweede ring ingeschotenRED ONS HENNIEGOD![]()
Ongelukkig in afronding maar wel continue dreigend.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar jongens die El Ghazi hč...dat kan echt niet meer.hardcoholic![]()
Verkopen aan AC Milan voor 15 miljoen en Cerny op zijn plek zetten.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Verhuren in de winterstop, dit heeft geen zin meer.Oh.![]()
Waarom die niet werd gewisseld voor Cerny was mij ook een raadsel eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar jongens die El Ghazi hč...dat kan echt niet meer.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het zag er echt heel erg houterig uit, zeker vergeleken met de (technischere) spelers die daarvoor aan de bal kwamen.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:43 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ongelukkig in afronding maar wel continue dreigend.Oh.![]()
Voor het moreel van hem denk ik. Dolberg speelt al als een van de meeste uit de basiself van vandaag.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom die niet werd gewisseld voor Cerny was mij ook een raadsel eerlijk gezegd.Oh.![]()
Mooie kerel die De Ligt. Nog even wat foto's maken met fans, wil weglopen, ziet nog een fan staan die op de foto wil, gaat met nog 5 andere fans op de foto. Genieten!![]()
Zo gek is AC niet denk ik.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verkopen aan AC Milan voor 15 miljoen en Cerny op zijn plek zetten.
Er komt nul dreiging vandaan.
Al zijn acties mislukken.
Geen bruikbare voorzetten gegeven.
Veel balverlies.
Hopen dat ie opbloeit in een andere omgeving.wooblabalurg![]()
Dat Bazoer even geprikkeld is met bank- en tribuneplaatsen is niet zo verkeerd. Zag er energiek en gemotiveerd uit vandaag.Charlie: How's it going in there?
Nee, het is pijnlijk aan het worden...quote:Op woensdag 21 september 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar jongens die El Ghazi hč...dat kan echt niet meer.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
tranen is overdreven, maar het deed me toch wel wat die debuutsgoalen van de ligt en zeker nouri.
Is hier een nieuwe generatie vanavond opgestaan, nieuw tijd perk? Ik hoop het zo.![]()
ik wou dat mensen zo met mij op de foto wilde als scholierquote:Op woensdag 21 september 2016 22:45 schreef Themeparktommy het volgende:
Mooie kerel die De Ligt. Nog even wat foto's maken met fans, wil weglopen, ziet nog een fan staan die op de foto wil, gaat met nog 5 andere fans op de foto. Genieten!![]()
Hij en Sanchez The Beast de komende 4 jaar in t centrumquote:Op woensdag 21 september 2016 22:45 schreef Themeparktommy het volgende:
Mooie kerel die De Ligt. Nog even wat foto's maken met fans, wil weglopen, ziet nog een fan staan die op de foto wil, gaat met nog 5 andere fans op de foto. Genieten!
wooblabalurg![]()
Kijk je wel eens Jong Ajax? Dit verbaasd mij niks.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:48 schreef skysherrif het volgende:
tranen is overdreven, maar het deed me toch wel wat die debuutsgoalen van de ligt en zeker nouri.
Is hier een nieuwe generatie vanavond opgestaan, nieuw tijd perk? Ik hoop het zo.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ja ik noem maar een club waar interesse van was.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zo gek is AC niet denk ik.
Er komt nul dreiging vandaan.
Al zijn acties mislukken.
Geen bruikbare voorzetten gegeven.
Veel balverlies.
Hopen dat ie opbloeit in een andere omgeving.
Anders een Premier League club.Oh.![]()
Klopt, en als hij zo speelt als vandaag hoort hij gewoon in de basis te staan.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:48 schreef inslagenreuring het volgende:
Dat Bazoer even geprikkeld is met bank- en tribuneplaatsen is niet zo verkeerd. Zag er energiek en gemotiveerd uit vandaag.Oh.![]()
Heel mooie pik die klaasen.
Waarom als je zoveel creatief materiaal nu hebt, zou je hem in godsnaam willen opstellen?![]()
Ipv Gudeljquote:Op woensdag 21 september 2016 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, en als hij zo speelt als vandaag hoort hij gewoon in de basis te staan.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik kijk meer uit naar de wedstrijden van jong ajax dan die van ajax 1 kan ik je vertellenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kijk je wel eens Jong Ajax? Dit verbaasd mij niks.. Moet je toch nog maar eens onder de druk van de arena tegen een niveau(tje) hoger weer laten zien he.
![]()
Zeker weten. Maar goed zomaar spelers als Veltman en Gudelj banken ligt politiek niet zo lekker denk ik.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, en als hij zo speelt als vandaag hoort hij gewoon in de basis te staan.
Kijken wat Bosz gaat doen.Charlie: How's it going in there?
Denk dat die interesse inmiddels wel verwaterd is. Misschien is er een gekke Chineze club te vinden.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik noem maar een club waar interesse van was.
Anders een Premier League club.wooblabalurg![]()
quote:Op woensdag 21 september 2016 22:48 schreef skysherrif het volgende:
Is hier een nieuwe generatie vanavond opgestaan, nieuw tijd perk? Ik hoop het zo.![]()
![]()
Maar Ziyech moet ook nog op het middenveld staan. Dan maar weer Riedewald een linie naar achteren ipv Viergever.quote:
Al zie ik graag ook een voetballend betere linksback, je zag wel hoeveel het scheelde vandaag dat daar iemand stond die gewoon goede passes gaf ipv domme rushes.Oh.![]()
Daarom was het mooi om te zien dat de Arena zo achter die jongens stond.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kijk meer uit naar de wedstrijden van jong ajax dan die van ajax 1 kan ik je vertellen. Moet je toch nog maar eens onder de druk van de arena tegen een niveau(tje) hoger weer laten zien he.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Sinkgraven ipv Dijks? Gewaagd.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Ziyech moet ook nog op het middenveld staan. Dan maar weer Riedewald een linie naar achteren ipv Viergever.
Al zie ik graag ook een voetballend betere linksback, je zag wel hoeveel het scheelde vandaag dat daar iemand stond die gewoon goede passes gaf ipv domme rushes.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ja zeker! Dat maakt ook zeker deel uit van heel het sfeertje vanavondquote:Op woensdag 21 september 2016 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daarom was het mooi om te zien dat de Arena zo achter die jongens stond.![]()
![]()
Tja Bazoer en Tete laten banken zorgt ook voor rumoerquote:Op woensdag 21 september 2016 22:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zeker weten. Maar goed zomaar spelers als Veltman en Gudelj banken ligt politiek niet zo lekker denk ik.
Kijken wat Bosz gaat doen.
Oh.![]()
Je maakt een leuk filmpje met wat goals van hem en geslaagde voorzetten en er trapt altijd wel een club in.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Denk dat die interesse inmiddels wel verwaterd is. Misschien is er een gekke Chineze club te vinden.
Zou het nog niet eens heel gek kunnen doen bij een counterclubje denk ik.Oh.![]()
Schone is niet minder dan Klaassen, maar ook daar komen wij niet uit.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen kan je nog wel opstellen op de plek van Schöne van vandaag. En dan Traoré ipv El Ghazi.
En Sanchez ipv HeikoGOD.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: