Hoe groot is die toename van de Islam in Nederland volgens jou, netto, in aantallen?quote:Op woensdag 21 september 2016 19:58 schreef halfway het volgende:
[..]
Ik wil niets, snap niet waar je dat vandaan haalt, ik zie wel een ongezonde toename van de Islam en degene die handelingen uit naam van de islam plegen.
Hoe wil je aan korans en moskeeën zitten zonder hier een politiestaat te maken?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:07 schreef KrappeAuto het volgende:
Hoe willen mensen die niet meer islam in Nederland willen anders Nederland onaantrekkelijk maken voor moslims als ze niet aan de Koran of moskeeën willen zitten?
Hier gaat de redenatie al mis. Dat is helemaal niet wenselijk. Polarisatie en radicalisering moet worden aangepakt, niet de islam als geheel.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:07 schreef KrappeAuto het volgende:
Hoe willen mensen die niet meer islam in Nederland willen anders Nederland onaantrekkelijk maken voor moslims als ze niet aan de Koran of moskeeën willen zitten?
Gewoon stiekem snachts om 3 uurquote:Op woensdag 21 september 2016 20:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe wil je aan korans en moskeeën zitten zonder hier een politiestaat te maken?
Dat gaat de GBL ons vertellen. O nee, wacht. Toch niet.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De linkse publieke omroep houdt het weer onder de pet natuurlijk.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:12 schreef Szura het volgende:
Uiteindelijk maakte het dus niks uit van die verlate dinerpauze; niets van de eigen inbreng van de PVV zat in het journaal van 20u.
De overheid publiceert geen duidelijke statistieken hierover vanwege onbekende redenen. Wat we wel weten is dat moslims veel hogere geboortecijfers hebben dan niet-moslims en er een netto-toename is van niet-westerse allochtonen (waarvan de helft islamitisch is) elk jaar. Dit uit zich vooral in grote moslimenclaves in grote steden. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de grote steden zie je dat Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht drie keer zoveel islamitische inwoners hebben dan het landelijke gemiddelde.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoe groot is die toename van de Islam in Nederland volgens jou, netto, in aantallen?
Zou me niks verbazen als zij instructies krijgen van hogerhand.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De linkse publieke omroep houdt het weer onder de pet natuurlijk.
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De linkse publieke omroep houdt het weer onder de pet natuurlijk.
Jij zou het geen probleem vinden als Nederland een islamitisch land werd?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hier gaat de redenatie al mis. Dat is helemaal niet wenselijk. Polarisatie en radicalisering moet worden aangepakt, niet de islam als geheel.
Een tijdelijke politiestaat is wenselijker dan een permanente islamitische hel.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hmm, op dit forum weet je het maar nooitquote:
Drogreden op z'n best. Er is geen islamitische hel en er komt ook geen islamitische hel.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:18 schreef KrappeAuto het volgende:
Een tijdelijke politiestaat is wenselijker dan een permanente islamitische hel.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de koran niet goed genoeg gelezen heb om te weten of daarin sprake is van een hel.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Drogreden op z'n best. Er is geen islamitische hel en er komt ook geen islamitische hel.
Heet jij halfway?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:15 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
De overheid publiceert geen duidelijke statistieken hierover vanwege onbekende redenen. Wat we wel weten is dat moslims veel hogere geboortecijfers hebben dan niet-moslims en er een netto-toename is van niet-westerse allochtonen (waarvan de helft islamitisch is) elk jaar. Dit uit zich vooral in grote moslimenclaves in grote steden. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de grote steden zie je dat Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht drie keer zoveel islamitische inwoners hebben dan het landelijke gemiddelde.
Als je kijkt naar omliggende landen:
In Engeland groeide de islamitische bevolking acht (!) keer zo snel als de niet-islamitische bevolking de afgelopen vier jaar. Frankrijk is binnen 1 - 2 generaties een land met een groot islamitisch stemblok van 25 - 30%. Duitsland en Zweden ondergaan ingrijpende demografische veranderingen door de gigantische instroom van vluchtelingen. Brussel is voor een derde islamitisch en Antwerpen voor een kwart.
Islamisering in Europa gaat keihard, vooral in de grote steden.
Nederland is onderdeel van Europa (vooralsnog), dus enkel naar Nederland kijken is niet verder kijken dan je neus lang is.
Elk islamitisch land is wat mij betreft anders verschrikkelijk. Waarom denk je dat het hier anders zal zijn en ben je bereid het risico te nemen dat het niet zo loopt als dat je droomt?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Drogreden op z'n best. Er is geen islamitische hel en er komt ook geen islamitische hel.
Ik zie geen reden om bang te zijn dat het hier een islamitisch land wordt.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:22 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Elk islamitisch land is wat mij betreft anders verschrikkelijk.
Oh sorry wist niet dat je een troll poster was hier. Negeer mijn post.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heet jij halfway?
Of geef je altijd antwoord voor anderen?
Oke, dus ondanks alle statistieken ga je er van uit dat moslims niet percentueel toenemen qua bevolking?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om bang te zijn dat het hier een islamitisch land wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |