Zoals eerder gezegd: het is alleen niet te rijmen met de standpunten en voorstellen van de VVD. Die staan allemaal bol van het weggooien van vrijheden, zogenaamd om vrijheden te beschermen. Mooi verhaal, maar het klopt gewoon niet.quote:
Oh, uiteraard. Maar de praatjes lijken doorgaans niet op de handelingen.quote:Op woensdag 21 september 2016 15:54 schreef keste010 het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd: het is alleen niet te rijmen met de standpunten en voorstellen van de VVD. Die staan allemaal bol van het weggooien van vrijheden, zogenaamd om vrijheden te beschermen. Mooi verhaal, maar het klopt gewoon niet.
quote:Op woensdag 21 september 2016 15:58 schreef Onnoman het volgende:
Thieme stelt soms zulke stomme vragen dat ik haar steeds schattiger vind
en ja.. ik zou haar nog steeds doen
Wat is er stom aan een vraag waar iemand een plan van 1 miljard van wil bekostigen?quote:Op woensdag 21 september 2016 15:58 schreef Onnoman het volgende:
Thieme stelt soms zulke stomme vragen dat ik haar steeds schattiger vind
en ja.. ik zou haar nog steeds doen
Shots fired.quote:Op woensdag 21 september 2016 15:58 schreef keste010 het volgende:
[..]
Wat is er stom aan een vraag waar iemand een plan van 1 miljard van wil bekostigen?
Omdat iedereen weet dat jij gewoon meer belasting gaat betalen.quote:Op woensdag 21 september 2016 15:58 schreef keste010 het volgende:
[..]
Wat is er stom aan een vraag waar iemand een plan van 1 miljard van wil bekostigen?
Dat is ook geen domme vraag, het is dom om de woorden van Zijlstra voor waar aan te nemen.quote:Op woensdag 21 september 2016 15:58 schreef keste010 het volgende:
[..]
je hebt gelijk ook nogquote:
Vind ik vrij sterk juist. Verhaal van Wilders is ongenuanceerd. Dit verhaal spreekt veel meer tot de verbeelding.quote:Op woensdag 21 september 2016 16:10 schreef GSbrder het volgende:
Buma is niet zo sterk. Beetje verdedigen dat je Wilders z'n mening deelt, maar dan iets genuanceerder.
Het is, voor de niet-politiek kenner, toch tamelijk onsamenhangend en het onderscheid is wat kunstmatig.quote:Op woensdag 21 september 2016 16:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vind ik vrij sterk juist. Verhaal van Wilders is ongenuanceerd. Dit verhaal spreekt veel meer tot de verbeelding.
Het idee dan 80% van de allochtone Nederlander verplicht het leger in moet baart mijn ernstige zorgenquote:
nitwitquote:
quote:Op woensdag 21 september 2016 16:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Verheerlijking van geweld strafbaar? Daar gaan de wervingsspotjes van defensie.
twitter:PieterOmtzigt twitterde op woensdag 21-09-2016 om 16:23:53Terwijl Buma de premier aanspreekt op 'pleur op', zijn Rutte en Zijlstra even weg uit de Tweede Kamer. reageer retweet
Goede vergelijking.quote:Op woensdag 21 september 2016 16:25 schreef Onnoman het volgende:
buma heeft een punt
mensen kunnen de grensen niet individueel aangeven mbt vrijheid van meningsuiting
ik kan ook over iemand heenkotsen onder het mom van vrijheid van meningsuiting
Dit ja...quote:Op woensdag 21 september 2016 16:25 schreef Onnoman het volgende:
buma heeft een punt
mensen kunnen de grensen niet individueel aangeven mbt vrijheid van meningsuiting
ik kan ook over iemand heenkotsen onder het mom van vrijheid van meningsuiting
willy he.. pas opquote:Op woensdag 21 september 2016 16:28 schreef Evertjan het volgende:
LANG LEVE KONING WILLEM ALEXANDER!!!!! HOEZEEEE!!! HOEZEEEE!!! HOEZEEEE!!!!
de hele Westerse samenleving komt voort uit de Christelijke godsdienst..quote:Op woensdag 21 september 2016 16:31 schreef Kijkertje het volgende:
Buma: Godsdiensten hebben altijd gebruiken die een ander niet snapt
Het is alleen grote larie.quote:Op woensdag 21 september 2016 16:32 schreef Onnoman het volgende:
[..]
de hele Westerse samenleving komt voort uit de Christelijke godsdienst..
valt weinig niet aan te snappen
Wanneer ga jij de politiek inquote:Op woensdag 21 september 2016 16:34 schreef Fylax het volgende:
Is dat Michiel Servaes die in het ministervak zit?
Het fenomeen godsdienst op zich is lariekoek.quote:Op woensdag 21 september 2016 16:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De waarden van een godsdienst toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |