SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Fijne plaatjes uit voorgaande delen kun je in onderstaande spoiler terugvinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:10 schreef DerRabbit het volgende:
En oja, bij elk nieuw deel mag er een nieuw chickie in de OP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
Hihi ik deed kapen
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
Nahquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Hahá jij zit aan de muur geplakt in het kaveequote:Mooie dag vandaag.
http://www.ishetaltijdvoo(...)dishetaltijdvoorBier![]()
Tijd voor pils, brb ja ja wel welMooie dag vandaag.
Het is gekomen toen ik vanmiddag met een rotgang accelereerde.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kan veel zijn, in zo een kort filmpje niet te horen, kunnen ook de
https://nl.wikipedia.org/wiki/Homokinetische_koppeling
zijn
Hoorde toen ik van een soort halve drempel afreed datzelfde geluid.
Deze drempel trouwens:
Ik stond daar óp die drempel te wachten toen een BMW wilde voordringen, toen trapte ik het gas in, en hoorde toen ik mezelf van die drempel afstuurde opeens dat geluid.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het is gekomen toen ik vanmiddag met een rotgang accelereerde.
Hoorde toen ik van een soort halve drempel afreed datzelfde geluid.
Deze drempel trouwens:
[ afbeelding ]
Ik stond daar óp die drempel te wachten toen een BMW wilde voordringen, toen trapte ik het gas in, en hoorde toen ik mezelf van die drempel afstuurde opeens dat geluid.
Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
BOH HODENPIJLquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Welkom vader renwan ^O^
Ja gewerkt he, morgen vrij, jaja mooie dagquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Escalatie vanavond!quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja gewerkt he, morgen vrij, jaja mooie dagMoeten zij weten![]()
ALLES KAPOTquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Haterquote:![]()
Welkom vader renwan ^O^
Ik heb trek in een banaan met jus en paardenworstMooie dag vandaag.
Waar is DR danOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Ja, dagelijks eigenlijkquote:
Welkom vader renwan ^O^
Oelewapper, jij hebt ten alle tijden trekquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:39 schreef M4rc0 het volgende:
Ik heb trek in een banaan met jus en paardenworstMoeten zij weten![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jammer, zijn al aardig wat ontmoetingen geweest
Moeten zij weten![]()
Het is bruin, vervallen en heeft kapotte ramen en komt nu in beeld... RaRa wat is het.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:39 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Oelewapper, jij hebt ten alle tijden trekMooie dag vandaag.
En Geerd trekt ten alle tijden, komt dichtbij zoquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:39 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Oelewapper, jij hebt ten alle tijden trekOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
De Twingo van Bradge?quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:40 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Het is bruin, vervallen en heeft kapotte ramen en komt nu in beeld... RaRa wat is het.
Welkom vader renwan ^O^
Ik heb geerd ook eens ontmoet, komt ook dichtbij weer.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:40 schreef renwan het volgende:
[..]
En Geerd trekt ten alle tijden, komt dichtbij zoMooie dag vandaag.
hahaquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:40 schreef renwan het volgende:
[..]
En Geerd trekt ten alle tijden, komt dichtbij zo
Moeten zij weten![]()
Heb jij ook de fout gemaakt zijn hand te schudden?quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:40 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ik heb geerd ook eens ontmoet, komt ook dichtbij weer.
Welkom vader renwan ^O^
Die van jou was ook aardig klam moet ik zeggenquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb jij ook de fout gemaakt zijn hand te schudden?Ik zwaai naar dieren.![]()
Welkom vader renwan ^O^
Vanwege de zenuwen om onze Geerd te ontmoeten wssquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die van jou was ook aardig klam moet ik zeggenMoeten zij weten![]()
Nee, was geen fout. Ik wist dat hij links trokquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb jij ook de fout gemaakt zijn hand te schudden?
Mooie dag vandaag.
Aldus Geerd.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:42 schreef H0D3NPYL het volgende:
links mee trekken, kan je met rechts de muis besturenMooie dag vandaag.
Ik ga deze discussie niet weer voerenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Je mag ook wel het hooi harkenquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:45 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet weer voerenIk zwaai naar dieren.![]()
Houdt het nog geen halve dag volquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Onder het motto: Het moet maar.Mooie dag vandaag.
Wil je eventjes de groetjes doen aanquote:?
Groetjes aan de urine?quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:53 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wil je eventjes de groetjes doen aan?
Mooie dag vandaag.
haha wtfquote:Moeten zij weten![]()
Vlogs van bijna 2 uur, doet braddy niet na!!quote:Mooie dag vandaag.
don en ad ?quote:Ik zwaai naar dieren.![]()
Welkom vader renwan ^O^
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Welkom vader renwan ^O^
Over 1,5 week komt er een kneiter lange vlogquote:Op woensdag 21 september 2016 00:01 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ja Braddie, ga eens langer vloggen mainnn![]()
![]()
Zin an!quote:Op woensdag 21 september 2016 00:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Over 1,5 week komt er een kneiter lange vlogMoeten zij weten![]()
GayOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Zeg jij, met je afspraak voor een braziliaanse wax op je gebleekte anusquote:Mooie dag vandaag.
Welkom vader renwan ^O^
stijfje\'quote:Ik zwaai naar dieren.![]()
Bohquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Niet omdat het moetquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Aja, vergeet niet je jas mee te nemenquote:
Mooie dag vandaag.
Word het fris het weekend van de 30e dan?quote:Op woensdag 21 september 2016 01:10 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Aja, vergeet niet je jas mee te nemen![]()
De ochtend:In hilversum regen,We hebben tot kwart voor 10 op mijn pa gewacht En toen werd me pad kwaad omdat ik zonder jas naar slagharen wou,Omdat het weer niet echt super zou wordenquote:Op woensdag 21 september 2016 01:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Word het fris het weekend van de 30e dan?Mooie dag vandaag.
Lokquotequote:
Welkom vader renwan ^O^
Ehehehequote:Op woensdag 21 september 2016 01:13 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
De ochtend:In hilversum regen,We hebben tot kwart voor 10 op mijn pa gewacht En toen werd me pad kwaad omdat ik zonder jas naar slagharen wou,Omdat het weer niet echt super zou worden![]()
Sow, er is weer een opleving geweest hier
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gewoon stevig doorzuipen en lekker door posten!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ditquote:Op woensdag 21 september 2016 12:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon stevig doorzuipen en lekker door posten!Moeten zij weten![]()
Hoe staat bij jou het leven ervoor?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Prima! Lekker rustig... beetje school.. beetje werk.. zuipen.... En bij jou??quote:Op woensdag 21 september 2016 12:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe staat bij jou het leven ervoor?Moeten zij weten![]()
Ook prima. Beetje studeren, beetje werken, beetje feesten. Ik mag niet klagen.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:48 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Prima! Lekker rustig... beetje school.. beetje werk.. zuipen.... En bij jou??Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Klinkt goed!quote:Op woensdag 21 september 2016 12:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook prima. Beetje studeren, beetje werken, beetje feesten. Ik mag niet klagen.Moeten zij weten![]()
Ik heb net een ei (nouja 3) gebakkenquote:Op woensdag 21 september 2016 12:56 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik wil wat gaan eten maar niks in huis en weet niet wat
Welkom vader renwan ^O^
Klinkt goed, moet ik zo ook maar eens gaan proberenquote:Op woensdag 21 september 2016 13:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb net een ei (nouja 3) gebakken
op brood neem ik aan?quote:Op woensdag 21 september 2016 13:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb net een ei (nouja 3) gebakkenMoeten zij weten![]()
Nee in een panquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Aanradertje hoor!quote:Op woensdag 21 september 2016 13:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klinkt goed, moet ik zo ook maar eens gaan proberen
Welkom vader renwan ^O^
Net broodje met scrambled eggs en bacon gehad, zeker een aanradertjequote:
10/10 zou nog een keer doen!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gekomenquote:Op woensdag 21 september 2016 14:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Net broodje met scrambled eggs en bacon gehad, zeker een aanradertje
10/10 zou nog een keer doen!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Heb ik ook gedaan, op 3 afbakbroodjes jajaquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
lekkah lekkahquote:Op woensdag 21 september 2016 15:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, op 3 afbakbroodjes jajaMoeten zij weten![]()
Daar ga ik hem meteen even op aanspreken in de WAquote:Op woensdag 21 september 2016 15:12 schreef H0D3NPYL het volgende:
Dat PN niet eerst naar ons komt voor advies
R&P / Hoe begroet je een meidOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
quote:Op woensdag 21 september 2016 15:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Daar ga ik hem meteen even op aanspreken in de WA
Mooie dag vandaag.
Ja dat is ook wel zo, we moeten op hem lettenquote:
Welkom vader renwan ^O^
Hoiquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Hoi.quote:
Wat vind je van mijn nieuwe UI?
If you're trying to ruin my day, you're gonna have to try harder.![]()
Prachtig, 3 keer gekomenquote:Op woensdag 21 september 2016 18:48 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Hoi.
Wat vind je van mijn nieuwe UI?
Welkom vader renwan ^O^
Renwan, draai jij vanavond nog een tap dienstje?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
boh lekker drinkenquote:Op woensdag 21 september 2016 19:51 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Misschien wat later vanavond. Morgen wordt ook weer escalerenIk zwaai naar dieren.![]()
Nee man kan niet, morgen de wekker om 06:00quote:Op woensdag 21 september 2016 19:34 schreef DerRabbit het volgende:
Renwan, draai jij vanavond nog een tap dienstje?
Welkom vader renwan ^O^
Wel jammer.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee man kan niet, morgen de wekker om 06:00
Succes morgen!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dankje, 07:59 weer die trein op. DAT ZIJN TOCH GEEN TIJDEN?quote:
Welkom vader renwan ^O^
Veel te vroeg voor een bar baas!quote:Op woensdag 21 september 2016 20:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Dankje, 07:59 weer die trein op. DAT ZIJN TOCH GEEN TIJDEN?![]()
Voor de rest bevalt de NS leeft je wel?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja joh, heerlijk! Lekker rustig aan, eigen baas, werken als je er zin in hebt en mooi salaris!quote:Op woensdag 21 september 2016 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veel te vroeg voor een bar baas!![]()
Voor de rest bevalt de NS leeft je wel?
NS
Welkom vader renwan ^O^
Baasquote:Op woensdag 21 september 2016 20:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja joh, heerlijk! Lekker rustig aan, eigen baas, werken als je er zin in hebt en mooi salaris!
NS
Hoertjes, homoos!!
Zwollemeet!!Mooie dag vandaag.
2 uur van te voren?]quote:Op woensdag 21 september 2016 20:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Dankje, 07:59 weer die trein op. DAT ZIJN TOCH GEEN TIJDEN?Ik zwaai naar dieren.![]()
Ja joh, op het gemakje wakker worden. Bakje koffie op centraal, jeweettogquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Geerd zit gewoon thuis te zuipen en te genieten van alle vrouwelijk aandacht die hij krijgt!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ja groot gelijk welquote:Op donderdag 22 september 2016 12:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geerd zit gewoon thuis te zuipen en te genieten van alle vrouwelijk aandacht die hij krijgt!Moeten zij weten![]()
Hoe lang heeft ie nog vakantie?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Geen idee. Zit niet in de WA dus volg het allemaal niet zoquote:Op donderdag 22 september 2016 12:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe lang heeft ie nog vakantie?Moeten zij weten![]()
hont passen van pa en ma, film kijken biertjes drinken gewoon helemaal niks fappen op de buurvrouw.quote:
heerlijk man niks straks weer aan de bak nu ff chillenIk zwaai naar dieren.![]()
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
hont passen van pa en ma, film kijken biertjes drinken gewoon helemaal niks fappen op de buurvrouw.
heerlijk man niks straks weer aan de bak nu ff chillen
Je moet eigenlijk even de stad in gaan vanavond, wellicht neukenMoeten zij weten![]()
wheheh ben bij mijn ouders in de stad is niet veel te doenquote:Op vrijdag 23 september 2016 19:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Je moet eigenlijk even de stad in gaan vanavond, wellicht neuken
Ik zwaai naar dieren.![]()
aah okeequote:Op vrijdag 23 september 2016 19:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
wheheh ben bij mijn ouders in de stad is niet veel te doenMoeten zij weten![]()
Oh ik ken alleen die nieuwe.quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nikitia ? EN dan niet die nieuwe maar die uit de jaren 90,
Ik kijk nu narcos s02, maar bijna afgelopen. Wel aanrader thoMoeten zij weten![]()
vikingsquote:Op vrijdag 23 september 2016 20:16 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Oh ik ken alleen die nieuwe.
Ik kijk nu narcos s02, maar bijna afgelopen. Wel aanrader thoIk zwaai naar dieren.![]()
heb je nieuwsgroepen?quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:18 schreef H0D3NPYL het volgende:
Net al Mr Robot s2 en Peaky BlindersIk zwaai naar dieren.![]()
ja paar euro veel chiller dat welquote:Op vrijdag 23 september 2016 20:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Neen gewoon via websites. Voor nieuwsgroepen moet je dokken toch?Ik zwaai naar dieren.![]()
Zit al jaren bij eweka en dan via spotnet eerder altijd grabbit maar dan moet je zelf controleren en uitpakken etc...quote:
100mbit/sec ??? 5 mb per sec snel zat als ik een paar seizoenen download (was op nieuwe begonnen met GOT) gewoon nachtje aan laten staan
Boh, Peaky Blinders aan het downloaden. Lijkt me misschien wel wat.Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Mr. Robot seizoen 2 ook gelijk er achteraan, aangezien die ook weer afgelopen is.Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Was het wat ?quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:38 schreef Simterklaas het volgende:
Mr. Robot seizoen 2 ook gelijk er achteraan, aangezien die ook weer afgelopen is.Ik zwaai naar dieren.![]()
Sow!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Vandaag de meet, boh![]()
Welkom vader renwan ^O^
Jaja meet bohquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Jaquote:
Kom je ook?
Ik zeg wel heel leuk ook maar het is niet eens zeker dat ik ga
Welkom vader renwan ^O^
Nee, ik zit dit hele weekend op een kartbaan dus dat gaat hem niet worden.quote:Op zaterdag 24 september 2016 13:26 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja
Kom je ook?
Ik zeg wel heel leuk ook maar het is niet eens zeker dat ik ga
Waarom weet jij dan nog niet zeker dat je gaat?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
VandaagHad ik het eerder geweten. Konden we samen reizen renwan. Gaat 'm vandaag niet worden voor mij
Moeten zij weten![]()
Nog 2000 andere dingen die ik moet doenquote:Op zaterdag 24 september 2016 13:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, ik zit dit hele weekend op een kartbaan dus dat gaat hem niet worden.
Waarom weet jij dan nog niet zeker dat je gaat?
Welkom vader renwan ^O^
Wie komt er nog naar die Zwolle meet?quote:Op zaterdag 24 september 2016 13:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Nog 2000 andere dingen die ik moet doenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
M4rc0 en Paus volgens mijquote:Op zaterdag 24 september 2016 13:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie komt er nog naar die Zwolle meet?Ja die idioten die in het noorden en oosten wonen moeten weer moeilijk doen. Niet in de randstad wonenquote:Op zaterdag 24 september 2016 13:42 schreef H0D3NPYL het volgende:
Waarom Zwolle, kan beter een meer centrale stad kiezen
Welkom vader renwan ^O^
Wie wil er nu zo ver boven de rivieren wonenquote:Op zaterdag 24 september 2016 13:44 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja die idioten die in het noorden en oosten wonen moeten weer moeilijk doen. Niet in de randstad wonen![]()
Is net Limburg daar alleen dan zonder alle dingen die Limburg geweldig maakt!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Als Geerd er is en daarvan komen geruchten de stad uit zullen er wel een aantal vrouwen op af als het er geen honderden zijn!quote:Op zaterdag 24 september 2016 14:04 schreef H0D3NPYL het volgende:
Maar veel plezier vanavond jongens!
ps: komen er nog wijven?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Den Haag - Zwolle is een kutend. Ik haat lange stukken treinen en al helemaal als ik er geen geld voor krijg
Welkom vader renwan ^O^
Dus er is geen barbaas aanwezig tijdens de zwolle meetquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:58 schreef renwan het volgende:
Den Haag - Zwolle is een kutend. Ik haat lange stukken treinen en al helemaal als ik er geen geld voor krijg
Ja, Geerd, Paus, M4rc0 en ik waren er! Was mooiquote:Op zondag 25 september 2016 00:21 schreef noodgang het volgende:
Is er überhaupt iemand op deze meet?
Ik ben nu weer onderweg naar HSOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Je vergeet Frankquote:Op zondag 25 september 2016 01:05 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja, Geerd, Paus, M4rc0 en ik waren er! Was mooi
Ik ben nu weer onderweg naar HS
Boh, ik zit hier nu met PausNicolaas in Zwolle te chillen bij Geerd.quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kom eens hier allen, des te sneller dat dit aidstopic met stomme TT EN TS weg kan
Wanneer meet met Sharqueesha?Mooie dag vandaag.
Nah, dat begrijpen toch alleen mensen uit de WA :pquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Ik was aanwezig!quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus er is geen barbaas aanwezig tijdens de zwolle meetOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Heeft er iemand wat vragen voor mij voor een Q&A die ik vanavond ga opnemen?
Doe er maar een hoop en mag van alles wezen.![]()
Nice! Hieronder een aantal vragen:quote:Op zondag 25 september 2016 02:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
Doe er maar een hoop en mag van alles wezen.
1. Als je eten besteld, wat voor eten bestel je dan het liefst?
2. Wat is de sterkte (in dioptrie) van je bril?
3. Heb je huisdieren?
4. Heb je wel eens een slak gegeten?
5. Wat voor soort schoenen draag je?
6. Wat is je lievelingsshirt?
7. Wat is je droom?
8. Wat is je lievelings dino?
9. Wat heb je gespeeld en speel je momenteel een game?
10. Heb je ooit een abonnement gehad op de Donald Duck?
11. Heb je ooit het idee gehad dat je je ouder voelde dan je leeftijdsgenoten?
12. Wie is je favoriete YouTube vlogger?
13. Ga je nog meer engelstalige vlogs opnemen?
Groeten van M4rco, PausNicolaas en GeerdMooie dag vandaag.
KFC, Burger King of McDonalds?quote:Op zondag 25 september 2016 02:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
Johnny Cash of Elvis?
Zou je PausNicolaas doen?Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Bedankt voor het beantwoorden, mooi filmpjequote:Op zondag 25 september 2016 02:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
Mooie dag vandaag.
De enige vraag die er nu nog rest: hoeveel vrouwelijk schoon was er aanwezig tijdens deze meet?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
No problemquote:Op zondag 25 september 2016 11:34 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Bedankt voor het beantwoorden, mooi filmpje![]()
Vriendin van M4rc0, euh tja, dat was hetquote:Op zondag 25 september 2016 12:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De enige vraag die er nu nog rest: hoeveel vrouwelijk schoon was er aanwezig tijdens deze meet?
Welkom vader renwan ^O^
Daar ga ik dan maar niets over zeggenquote:Op zondag 25 september 2016 14:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Vriendin van M4rc0, euh tja, dat was het![]()
Autistenmeet, wat verwacht je nouquote:Op zondag 25 september 2016 14:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar ga ik dan maar niets over zeggen![]()
Welkom vader renwan ^O^
Jaaaaquote:![]()
Welkom vader renwan ^O^
Ik ben er maar een uur of 3 geweest maar was mooi jaquote:
Welkom vader renwan ^O^
De rest blijven pitten in Zwolle?quote:Op zondag 25 september 2016 14:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben er maar een uur of 3 geweest maar was mooi ja
Vandaag moeten werken?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jup, ik heb wat andere zaken aan mijn hoofd daarom naar huis gegaanquote:Op zondag 25 september 2016 14:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De rest blijven pitten in Zwolle?
Vandaag moeten werken?Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Dan kan je beter naar huis gaan en je dingen gaan regelen.quote:Op zondag 25 september 2016 14:26 schreef renwan het volgende:
[..]
Jup, ik heb wat andere zaken aan mijn hoofd daarom naar huis gegaanOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja die zijn er maar denk niet dat iedereen leuk vind dat die hier komenquote:Op zondag 25 september 2016 16:09 schreef H0D3NPYL het volgende:
Zijn er pics van de meet? Ben wel benieuwd
app ze ffquote:Op zondag 25 september 2016 16:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja die zijn er maar denk niet dat iedereen leuk vind dat die hier komen
Moeten zij weten![]()
doe een shoutout naar cafe geerd!quote:Op zondag 25 september 2016 02:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
Doe er maar een hoop en mag van alles wezen.Moeten zij weten![]()
Vind je mij een lievvvluecken aardigen userd ? Groetjes opso xxquote:Op zondag 25 september 2016 02:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
quote:Op zondag 25 september 2016 18:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vind je mij een lievvvluecken aardigen userd ? Groetjes opso xxJa je bent wel een chiller!
![]()
ja hallo ik wil dit horen op de q&aquote:Op zondag 25 september 2016 18:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]Ja je bent wel een chiller!
![]()
![]()
![]()
Wat is je top 5 favoriete users op FOK!quote:Op zondag 25 september 2016 02:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
1) opsoquote:Op zondag 25 september 2016 18:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wat is je top 5 favoriete users op FOK!
2) opso
3) opso
4) opso
5) oberso![]()
quote:Op zondag 25 september 2016 18:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ja hallo ik wil dit horen op de q&a
Ik ga wel vragen beantwoorden over FOK! zelf, maar NIET over users.quote:Op zondag 25 september 2016 18:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wat is je top 5 favoriete users op FOK!![]()
quote:Op zondag 25 september 2016 18:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
Ik ga wel vragen beantwoorden over FOK! zelf, maar NIET over users.![]()
wat een teloorgang
![]()
quote:Op zondag 25 september 2016 18:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
1) ober
2) ober
3) ober
4) ober
5) oberso![]()
![]()
Wil iemand nog een gesprekje over koempels voeren of laten we dat maar achterwege vandaag?
Welkom vader renwan ^O^
SOWquote:
Welkom vader renwan ^O^
hahaquote:Op zondag 25 september 2016 19:21 schreef renwan het volgende:
Wil iemand nog een gesprekje over koempels voeren of laten we dat maar achterwege vandaag?
Moeten zij weten![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Zou streamen.quote:Op zondag 25 september 2016 18:56 schreef H0D3NPYL het volgende:
kun je geen live q&a doen? livestream op yt![]()
Dit is ons topic nu, weg met Geerd.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
quote:Op zondag 25 september 2016 21:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
CHAI EN IK KOMEN DEZE SC INVADEN!![]()
![]()
SowOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |