Nek? Ik neig altijd naar de heup.quote:Op woensdag 21 september 2016 00:52 schreef Kaptali het volgende:
Drie kussen. Zorg ervoor dat jij het initiatief daartoe neemt: maak dus als je haar nadert al de juiste beweging met je hand en leg die om/op haar nek, gezicht of schouder.
Dit, begin met drie zoenen en je merkt wel of je een knuffel kunt geven.quote:Op woensdag 21 september 2016 00:50 schreef madam-april het volgende:
Gewoon een omhelzing, of drie zoenen op de wang.. dat soort dingen gaan toch gewoon vanzelf?!
Dit lijkt me zeker de beste optie!quote:Op woensdag 21 september 2016 08:24 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Vragen of ze even op één knie wilt gaan zitten, en dan swaffel je haar tegen die spuitbakkes.
Succes, laat me weten hoe ze reageerdequote:Op woensdag 21 september 2016 09:13 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dit lijkt me zeker de beste optie!
of vol in der kutquote:Op woensdag 21 september 2016 00:52 schreef Kaptali het volgende:
Drie kussen. Zorg ervoor dat jij het initiatief daartoe neemt: maak dus als je haar nadert al de juiste beweging met je hand en leg die om/op haar nek, gezicht of schouder.
Zou kunnen, zou ook niet kunnenquote:Op woensdag 21 september 2016 00:50 schreef madam-april het volgende:
Gewoon een omhelzing, of drie zoenen op de wang.. dat soort dingen gaan toch gewoon vanzelf?!
quote:Op woensdag 21 september 2016 00:50 schreef madam-april het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |