Nek? Ik neig altijd naar de heup.quote:Op woensdag 21 september 2016 00:52 schreef Kaptali het volgende:
Drie kussen. Zorg ervoor dat jij het initiatief daartoe neemt: maak dus als je haar nadert al de juiste beweging met je hand en leg die om/op haar nek, gezicht of schouder.
Dit, begin met drie zoenen en je merkt wel of je een knuffel kunt geven.quote:Op woensdag 21 september 2016 00:50 schreef madam-april het volgende:
Gewoon een omhelzing, of drie zoenen op de wang.. dat soort dingen gaan toch gewoon vanzelf?!
Dit lijkt me zeker de beste optie!quote:Op woensdag 21 september 2016 08:24 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Vragen of ze even op één knie wilt gaan zitten, en dan swaffel je haar tegen die spuitbakkes.
Succes, laat me weten hoe ze reageerdequote:Op woensdag 21 september 2016 09:13 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dit lijkt me zeker de beste optie!
of vol in der kutquote:Op woensdag 21 september 2016 00:52 schreef Kaptali het volgende:
Drie kussen. Zorg ervoor dat jij het initiatief daartoe neemt: maak dus als je haar nadert al de juiste beweging met je hand en leg die om/op haar nek, gezicht of schouder.
Zou kunnen, zou ook niet kunnenquote:Op woensdag 21 september 2016 00:50 schreef madam-april het volgende:
Gewoon een omhelzing, of drie zoenen op de wang.. dat soort dingen gaan toch gewoon vanzelf?!
quote:Op woensdag 21 september 2016 00:50 schreef madam-april het volgende:
Niet voor autistische Fok!kersquote:Op woensdag 21 september 2016 00:50 schreef madam-april het volgende:
Deze eerlijke gast weetquote:Op woensdag 21 september 2016 13:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niet voor autistische Fok!kers
Renwan, bij jou is het makkelijk: een man schud je sowieso altijd de hand.quote:Op woensdag 21 september 2016 15:24 schreef renwan het volgende:
Verdomme Paus kun je nou helemaal niks?
SOW! Zieke burnquote:Op woensdag 21 september 2016 16:09 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Renwan, bij jou is het makkelijk: een man schud je sowieso altijd de hand.
De enige keer dat ik een awkward begroeting heb gehad was toen ik me vooraf druk had lopen maken over hoe ik diegene moest begroeten..quote:Op woensdag 21 september 2016 12:40 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Zou kunnen, zou ook niet kunnen
Dan is het vervelend
Dit, als het goed is gaat de rest vanzelf! Succes!quote:Op woensdag 21 september 2016 00:50 schreef madam-april het volgende:
Dat is misschien wat ze willen in jouw droomwereld, maar in de echte wereld is dat niet zo..quote:Op woensdag 21 september 2016 21:54 schreef Zolderkamer het volgende:
Voorover op het eerste object wat je tegen komt.. dat is wat vrouwen willen..
Dat ze in dit topic zeggen dat ze een knuffel of zoen willen is omdat ze, wat ik net vertel, niet durven dromen..
Dat komt omdat je nu tegen een scherm aan kijkt ipv in mijn ogen...quote:Op woensdag 21 september 2016 22:18 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat is misschien wat ze willen in jouw droomwereld, maar in de echte wereld is dat niet zo..
Jij wilt zeggen dat je (meerdere keren zelfs) een 'date' hebt 'genomen' als begroeting?quote:Op woensdag 21 september 2016 22:21 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat komt omdat je nu tegen een scherm aan kijkt ipv in mijn ogen...![]()
Nee serieus.. het is niet 1 keer dat ik dat tegen ben gekomen..
Ssssst!! niet zo hard....quote:Op donderdag 22 september 2016 00:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat je (meerdere keren zelfs) een 'date' hebt 'genomen' als begroeting?
Maar dan sprak je wel op een 'afgelegen' plek af neem ik aan? Niet op een terrasje oid..quote:Op donderdag 22 september 2016 00:23 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ssssst!! niet zo hard....![]()
Jawel.. 1 keer met een echt onbekende.. en een keer zo ongeveer in dezelfde situatie als TS.. Elkaar al eerder ontmoet maar verder niets..
Lol.. nee gewoon thuis.. nou woon ik wel afgelegen.. maar dat had dan weer niets uitgemaakt..quote:Op donderdag 22 september 2016 00:37 schreef madam-april het volgende:
[..]
Maar dan sprak je wel op een 'afgelegen' plek af neem ik aan? Niet op een terrasje oid..
Met 'afgelegen' bedoelde ik zowel niet openbare plekken (bijv. thuis) als afgelegen openbare plekken (bijv. afgelegen parkeerplaats).quote:Op donderdag 22 september 2016 00:39 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Lol.. nee gewoon thuis.. nou woon ik wel afgelegen.. maar dat had dan weer niets uitgemaakt..
Seks was hier ook niet de opzet.. of het doel..quote:Op donderdag 22 september 2016 00:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Met 'afgelegen' bedoelde ik zowel niet openbare plekken (bijv. thuis) als afgelegen openbare plekken (bijv. afgelegen parkeerplaats).
Maar goed, mijn punt is dat de meeste eerste dates waarbij seks niet het (hoofd)doel is niet plaats vinden op een 'afgelegen*'plek, maar meestal juist in een café/bioscoop/andere openbare gelegenheid.
*zoals bedoeld in de eerste alinea
Kus op de wang klinkt zo... "Geef oma eens een pakkerdquote:Op donderdag 22 september 2016 08:19 schreef Highlighter het volgende:
1e keer dat je haar ziet: een hand of 3 kussen.
2e keer: 3 kussen.
3e en daaropvolgende keren totdat jullie hebben gezoend: 1 kus en knuffel.
Vanaf dat jullie hebben gezoend: kusjes op de mond.
Behalve als ze aangeeft dat het een vergissing was, dan moet je ermee ophouden
Graag gedaan.
quote:
Ze bood mij uit haarzelf de wifi aan. Is dit een teken?quote:Op donderdag 22 september 2016 13:55 schreef K44S het volgende:
[..].
"hoi. heb jij je wifi aanstaan? Ik voel namelijk een connectie"
Vooral mensen veroordelen op de manier waarop zij andere mensen begroeten, top man.quote:Op donderdag 22 september 2016 06:54 schreef Baas_bas het volgende:
Weet je wat ik trouwens echt haat? Van die gasten die standaard vrouwen moeten begroeten met 3 kussen op de wang. Ook al kennen ze ze niet eensEcht zo treurig, elke mogelijkheid pakken om een vrouw intiem aan te raken
Ook al zet je jezelf er mee voor lul
Ik heb zin om iemand te begroeten met een vuist in het gezicht, moet ik dit ook vooral doen?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:08 schreef TenToesDown het volgende:
[..]
Vooral mensen veroordelen op de manier waarop zij andere mensen begroeten, top man.
Je klinkt overigens een beetje bitter.
Als je zin hebt om iemand te groeten met 3 kussen of een omhelzing, moet je dit vooral blijven doen.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 18:04 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik heb zin om iemand te begroeten met een vuist in het gezicht, moet ik dit ook vooral doen?
quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:08 schreef TenToesDown het volgende:
[..]
Vooral mensen veroordelen op de manier waarop zij andere mensen begroeten, top man.
Je klinkt overigens een beetje bitter.
Als je zin hebt om iemand te groeten met 3 kussen of een omhelzing, moet je dit vooral blijven doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |