Nek? Ik neig altijd naar de heup.quote:Op woensdag 21 september 2016 00:52 schreef Kaptali het volgende:
Drie kussen. Zorg ervoor dat jij het initiatief daartoe neemt: maak dus als je haar nadert al de juiste beweging met je hand en leg die om/op haar nek, gezicht of schouder.
Dit, begin met drie zoenen en je merkt wel of je een knuffel kunt geven.quote:Op woensdag 21 september 2016 00:50 schreef madam-april het volgende:
Gewoon een omhelzing, of drie zoenen op de wang.. dat soort dingen gaan toch gewoon vanzelf?!
Dit lijkt me zeker de beste optie!quote:Op woensdag 21 september 2016 08:24 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Vragen of ze even op één knie wilt gaan zitten, en dan swaffel je haar tegen die spuitbakkes.
Succes, laat me weten hoe ze reageerdequote:Op woensdag 21 september 2016 09:13 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dit lijkt me zeker de beste optie!
of vol in der kutquote:Op woensdag 21 september 2016 00:52 schreef Kaptali het volgende:
Drie kussen. Zorg ervoor dat jij het initiatief daartoe neemt: maak dus als je haar nadert al de juiste beweging met je hand en leg die om/op haar nek, gezicht of schouder.
Zou kunnen, zou ook niet kunnenquote:Op woensdag 21 september 2016 00:50 schreef madam-april het volgende:
Gewoon een omhelzing, of drie zoenen op de wang.. dat soort dingen gaan toch gewoon vanzelf?!
quote:Op woensdag 21 september 2016 00:50 schreef madam-april het volgende:
Niet voor autistische Fok!kersquote:Op woensdag 21 september 2016 00:50 schreef madam-april het volgende:
Deze eerlijke gast weetquote:Op woensdag 21 september 2016 13:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niet voor autistische Fok!kers
Renwan, bij jou is het makkelijk: een man schud je sowieso altijd de hand.quote:Op woensdag 21 september 2016 15:24 schreef renwan het volgende:
Verdomme Paus kun je nou helemaal niks?
SOW! Zieke burnquote:Op woensdag 21 september 2016 16:09 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Renwan, bij jou is het makkelijk: een man schud je sowieso altijd de hand.
De enige keer dat ik een awkward begroeting heb gehad was toen ik me vooraf druk had lopen maken over hoe ik diegene moest begroeten..quote:Op woensdag 21 september 2016 12:40 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Zou kunnen, zou ook niet kunnen
Dan is het vervelend
Dit, als het goed is gaat de rest vanzelf! Succes!quote:Op woensdag 21 september 2016 00:50 schreef madam-april het volgende:
Dat is misschien wat ze willen in jouw droomwereld, maar in de echte wereld is dat niet zo..quote:Op woensdag 21 september 2016 21:54 schreef Zolderkamer het volgende:
Voorover op het eerste object wat je tegen komt.. dat is wat vrouwen willen..
Dat ze in dit topic zeggen dat ze een knuffel of zoen willen is omdat ze, wat ik net vertel, niet durven dromen..
Dat komt omdat je nu tegen een scherm aan kijkt ipv in mijn ogen...quote:Op woensdag 21 september 2016 22:18 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat is misschien wat ze willen in jouw droomwereld, maar in de echte wereld is dat niet zo..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |