SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Fijne plaatjes uit voorgaande delen kun je in onderstaande spoiler terugvinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:10 schreef DerRabbit het volgende:
En oja, bij elk nieuw deel mag er een nieuw chickie in de OP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
Hihi ik deed kapen
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
Nahquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Hahá jij zit aan de muur geplakt in het kaveequote:Mooie dag vandaag.
http://www.ishetaltijdvoo(...)dishetaltijdvoorBier![]()
Tijd voor pils, brb ja ja wel welMooie dag vandaag.
Het is gekomen toen ik vanmiddag met een rotgang accelereerde.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kan veel zijn, in zo een kort filmpje niet te horen, kunnen ook de
https://nl.wikipedia.org/wiki/Homokinetische_koppeling
zijn
Hoorde toen ik van een soort halve drempel afreed datzelfde geluid.
Deze drempel trouwens:
Ik stond daar óp die drempel te wachten toen een BMW wilde voordringen, toen trapte ik het gas in, en hoorde toen ik mezelf van die drempel afstuurde opeens dat geluid.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het is gekomen toen ik vanmiddag met een rotgang accelereerde.
Hoorde toen ik van een soort halve drempel afreed datzelfde geluid.
Deze drempel trouwens:
[ afbeelding ]
Ik stond daar óp die drempel te wachten toen een BMW wilde voordringen, toen trapte ik het gas in, en hoorde toen ik mezelf van die drempel afstuurde opeens dat geluid.
Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
BOH HODENPIJLquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Welkom vader renwan ^O^
Ja gewerkt he, morgen vrij, jaja mooie dagquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Escalatie vanavond!quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja gewerkt he, morgen vrij, jaja mooie dagMoeten zij weten![]()
ALLES KAPOTquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Haterquote:![]()
Welkom vader renwan ^O^
Ik heb trek in een banaan met jus en paardenworstMooie dag vandaag.
Waar is DR danOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Ja, dagelijks eigenlijkquote:
Welkom vader renwan ^O^
Oelewapper, jij hebt ten alle tijden trekquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:39 schreef M4rc0 het volgende:
Ik heb trek in een banaan met jus en paardenworstMoeten zij weten![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jammer, zijn al aardig wat ontmoetingen geweest
Moeten zij weten![]()
Het is bruin, vervallen en heeft kapotte ramen en komt nu in beeld... RaRa wat is het.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:39 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Oelewapper, jij hebt ten alle tijden trekMooie dag vandaag.
En Geerd trekt ten alle tijden, komt dichtbij zoquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:39 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Oelewapper, jij hebt ten alle tijden trekOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
De Twingo van Bradge?quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:40 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Het is bruin, vervallen en heeft kapotte ramen en komt nu in beeld... RaRa wat is het.
Welkom vader renwan ^O^
Ik heb geerd ook eens ontmoet, komt ook dichtbij weer.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:40 schreef renwan het volgende:
[..]
En Geerd trekt ten alle tijden, komt dichtbij zoMooie dag vandaag.
hahaquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:40 schreef renwan het volgende:
[..]
En Geerd trekt ten alle tijden, komt dichtbij zo
Moeten zij weten![]()
Heb jij ook de fout gemaakt zijn hand te schudden?quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:40 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ik heb geerd ook eens ontmoet, komt ook dichtbij weer.
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |