SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
![]()
Ik hou die er wel in...quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:40 schreef Melting het volgende:
Dus nu hebben we een Henk én een Kees.
dan ken je noobie slechtquote:Op dinsdag 20 september 2016 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik had niet gedacht dat deze zo snel geraden zou worden.
Maar![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
River deep..Tina. andere versie
En dus zeker niet de versie die bij dat hoesje hoortquote:
Bijna goed.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:53 schreef MadMaster het volgende:
Papa Was A Rolling Stone - Gorge Michael versie?
quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:53 schreef Symphonic het volgende:
Temptations papa was a roling stone
En dat voor hetzelfde geld hè?quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat schattig, die ondertiteling erbij
Ik zag laatst nog een stukje Countdown uit 1983, de liedjes werden toen ook nog gewoon ondertiteld.quote:
Heb nu alweer zin in Kleine Jongen eind decemberquote:
geweldig he?quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zag laatst nog een stukje Countdown uit 1983, de liedjes werden toen ook nog gewoon ondertiteld.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb nu alweer zin in Kleine Jongen eind december
Nu sta ik op scherp hequote:Op dinsdag 20 september 2016 21:01 schreef Melting het volgende:
Ben benieuwd of de komende 5 nummers snel geraden zullen worden.
Ga N00bie een beetje pushen...quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:01 schreef Melting het volgende:
Ben benieuwd of de komende 5 nummers snel geraden zullen worden.
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga N00bie een beetje pushen...
quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga N00bie een beetje pushen...
quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Martika - Love---thy will be done
Dit was de makkelijkste van de 5.quote:
Gelukkig, want ik voelde nog druk snel te typenquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit was de makkelijkste van de 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |