Daar word je idd echt alleen de 1e x blij vanquote:
quote:Op woensdag 21 september 2016 14:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
In mijn 10 km ei zat een Hitmonchan, die had ik nog niet dus ik kan er op zich wel mee leven.
Zowel chan als lee heb ik nog nooit gezienquote:Op woensdag 21 september 2016 14:21 schreef Unites het volgende:
[..]
Leuk! Zelf heb ik 'm al een paar in het wild gevangen.
tsja, als je telkens 5 incubators of meer aan hebt staan gaat het hardquote:Op woensdag 21 september 2016 14:15 schreef DuW2 het volgende:
[..]
8-9 10km eieren in twee weken. Heb er niet eens 3 in hoelang? sinds het begin van het spel in ieder geval
Ik zou ook wegrennen als je zo'n bal naar mn aars zou gooienquote:Op woensdag 21 september 2016 15:27 schreef Beaudelaire het volgende:
Pinsir van 173 loopt meteen weg na great ball op het kleinst mogelijke rondje. Lul.
doe maar hierquote:Op woensdag 21 september 2016 11:48 schreef Shadowkid053 het volgende:
Iemand die graag een Pokemon GO PLUS ding wil? Ik heb een pre-order staan, maar door het Anti-Root beleid, het feit dat suHide niet werkt op mn telefoon en ik geen zin heb in geklooi met MAGISK betekend dat ik het toch nooit zal gaan gebruiken. Ik kan het vandaag ophalen volgens GameMania.
Team instinct zeker?quote:
Zoalsquote:Op woensdag 21 september 2016 16:15 schreef schommelstoel het volgende:
Pokémon en Dragon Ball hadden alle twee vaak ongepaste stijl.
Dragon Ball helemaal, zijn behoorijk wat stukken uit geknipt voor het in Amerika en Europa werd uitgezonden.
Master Roshi die veel oversekste opmerkingen maakte, Goku die als kind onder de rok kijkt van Bulma terwijl ze ligt te slapen en op haar onderbroek begint te slaan en zo zijn er nog wel wat meer.quote:
Ik ook eentjequote:Op woensdag 21 september 2016 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dratini gevangen.met één Pokébal.
Voor mij is het pas de tweede ooit. Dus gaat nog wel een hele lange tijd duren.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:35 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik ook eentjeToch weer 1% dichterbij die Dragonite!
Ik heb al minimaal 25 Dratini's gevangen met één Pokébal.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dratini gevangen.met één Pokébal.
Jaquote:Op woensdag 21 september 2016 16:04 schreef probeer het volgende:
Alles in de buurt hier is blauw. En goed gevuld ook. Erg lastig om een paar gyms te pakken, vrijwel onmogelijk om ze daadwerkelijk te houden.
Nu wel, waarschijnlijk nu weer net niet meer. nog kleine 20 seconde.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:36 schreef Rabieluh het volgende:
Vanmiddag was in heel Middelburg geen Dratini, teleurstellend.
Als je maar lang genoeg door gaat, lukt het vanzelf.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:37 schreef eleusis het volgende:
[..]
JaIk heb nooit echt aan gyms gedaan, maar er zit hier al een week een rode level 10 gym, heel storend. Ik heb hem een paar keer tot level 8 verlaagd maar de volgende ochtend is ie weer level 10. Heb voor het eerst al m'n stardust opgemaakt om mijn toppers een beetje op te pompen. Het geeft het spel wel een extra dimensie, want nu moet ik weer op zoek naar candy
Maar toch weet ik niet of het gaat lukken om zo'n gym helemaal naar 1-2 terug te krijgen. Was er maar in-game chat zodat je kon afspreken...
Heb er nou wel lang genoeg rondgefietst, prima fietsweertje was het.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu wel, waarschijnlijk nu weer net niet meer. nog kleine 20 seconde.
Ik moest hele dag werken, maar zag 'm net toevallig. Dus toen gelijk naar toe gelopen.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Heb er nou wel lang genoeg rondgefietst, prima fietsweertje was het.
Nou, heftig hoor.quote:Op woensdag 21 september 2016 16:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Master Roshi die veel oversekste opmerkingen maakte, Goku die als kind onder de rok kijkt van Bulma terwijl ze ligt te slapen en op haar onderbroek begint te slaan en zo zijn er nog wel wat meer.
Oh ja zeker, maar een level 10 gym echt naar beneden halen om ze te demotiveren kost me twee-drie uur continu rammen denk ikquote:Op woensdag 21 september 2016 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg door gaat, lukt het vanzelf.
Als je genoeg tijd en poison hebt, lukt dat wel. Ook omdat je bij aanval 6 pokémon kan gebruiken.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:37 schreef eleusis het volgende:
[..]
JaIk heb nooit echt aan gyms gedaan, maar er zit hier al een week een rode level 10 gym, heel storend. Ik heb hem een paar keer tot level 8 verlaagd maar de volgende ochtend is ie weer level 10. Heb voor het eerst al m'n stardust opgemaakt om mijn toppers een beetje op te pompen. Het geeft het spel wel een extra dimensie, want nu moet ik weer op zoek naar candy
Maar toch weet ik niet of het gaat lukken om zo'n gym helemaal naar 1-2 terug te krijgen. Was er maar in-game chat zodat je kon afspreken...
Het zou mooier zijn als ik eens een keer hulp kreegquote:Op woensdag 21 september 2016 18:46 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Als je genoeg tijd en poison hebt, lukt dat wel. Ook omdat je bij aanval 6 pokémon kan gebruiken.
Ik weet het ook nietquote:Op woensdag 21 september 2016 18:45 schreef eleusis het volgende:
[..]
Oh ja zeker, maar een level 10 gym echt naar beneden halen om ze te demotiveren kost me twee-drie uur continu rammen denk ikDat kan ik niet elke dag volhouden.
Ik ben ook nog niet zo goed met gyms. Elk 12jarig kind dat ik op straat tegenkom weet beter dan ik welke aanvallers goed zijn tegen welke verdedigers. Hoe onthoud je datEn ik heb lang niet altijd de beste moves/IVs. MAAR, mijn dodgen wordt wel steeds beter.
Haunter, Gengar..quote:Op woensdag 21 september 2016 19:03 schreef Norrage het volgende:
Die kut psychic Pokemonik wilde gym met 300 abra trainen lukte niet
had wel mijn chansey maar die was net 10 CP hoger
Wat is nou goed tegen psychic??? Ik weet het nooit...
Ja dark, maar die zijn er nog niet in pogo
Psychic is oom super effective tegen ghost, en die ghost aanvallen zijn waardeloost. Ik werd ingemaaktquote:
Water?quote:Op woensdag 21 september 2016 19:03 schreef Norrage het volgende:
Er zijn wel Dark-moves aanwezig, zoek een Pokemon die er 1 heeftquote:Op woensdag 21 september 2016 19:03 schreef Norrage het volgende:
Sorry, die was geel toen ik aan mijn rondje begon. Toen ik terug kwam was ie blauw en heb ik hem weer terug gepakt. Ik zag pas dat jij erin zat toen ik tegen je Flareon aan het vechten was.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Yay voor het eerst 3 pokemon in gyms tegelijk! Duurde 10 hele minuten, toen had Victorinox mij alweer uit een gym gekicked. Maar hij mag dat, want hij heeft een level 10 gym gecapped die mijn kleur was en waar ik niet inzat.
Sowieso heeft een Gyarodos Bite als Dark-move.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:39 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Er zijn wel Dark-moves aanwezig, zoek een Pokemon die er 1 heeft
Ik kwam er vlakbij toen ik voor de verandering een keer een andere bus naar huis nam. Toen was ie al blauw. We zijn elkaar onderweg mogelijk wel gepasseerd.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:57 schreef victorinox het volgende:
[..]
Sorry, die was geel toen ik aan mijn rondje begon. Toen ik terug kwam was ie blauw en heb ik hem weer terug gepakt. Ik zag pas dat jij erin zat toen ik tegen je Flareon aan het vechten was.
Van de 4 gyms die ik kan zien zitten wij allebei bovenaan. (2 blauw en 2 geel).
Vandaag gelijk maar voor de gelegenheid omgelopen. Ik moest van centrum Amsterdam naar station Amsterdam Amstel, maar uiteindelijk via het vondelpark naar station zuid gelopenquote:Op woensdag 21 september 2016 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Vanwege Pokémon Go een andere route naar je werk nemen.
Wat leuks gevangen?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Vandaag gelijk maar voor de gelegenheid omgelopen. Ik moest van centrum Amsterdam naar station Amsterdam Amstel, maar uiteindelijk via het vondelpark naar station zuid gelopen
Ik was niet ontevreden, wat nidoran, een porygon, vier doduo, een jynx, en verder voornamelijk standaard spulquote:
Goeie oogst, gewoon 4 Doduos ook.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik was niet ontevreden, wat nidoran, een porygon, vier doduo, een jynx, en verder voornamelijk standaard spulVandaag 30.000 xp bij elkaar geharkt zo.
Ja ik was ook wel blij, hoewel het allemaal baggerCP / IV was. Maar goed voor de candy voor mn volgende Dodrioquote:Op woensdag 21 september 2016 21:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Goeie oogst, gewoon 4 Doduos ook.
Jupquote:Op woensdag 21 september 2016 21:47 schreef Zeester het volgende:
Doduo is echt standaard in het Vondelpark. De Porygon niet. Ben benieuwd of we dan tegelijk die Porygon gevangen hebben, want kan me niet voorstellen dat er daar veel van waren. Rond half 7 in de lure bij Blauwe Theehuis?
Zat jij op het muurtje, tegen de paal of in het theehuis zelf?quote:
Dat fietsenrek heb ik over het hoofd gezien dan denk ikquote:Op woensdag 21 september 2016 21:56 schreef Zeester het volgende:
Ik stond met een groepje kinderen bij het fietsenrek, want die schreeuwden als eerste dat er een Porygon was en ik dacht dat hij 'gewoon' opeens daar opdook maar het bleek dus in de lure te zijn.
Ja, zeker! Ik stond de hele tijd bij een jongen die een map gebruikte en hoewel ik zelf erg rechtlijnig 'tegen' ben op het gebruik van maps vond ik het toch wel handig dus zijn we meerdere malen even een stukje gaan lopen om een specifieke Pokemon te gaan vangen (zoals een Clefairy en een Seel)quote:Op woensdag 21 september 2016 21:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat fietsenrek heb ik over het hoofd gezien dan denk ikMaar wel grappig toeval
Clefairy heb ik gemist maar de Seel heb ik daar vlakbij de ingang gevangenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:59 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ja, zeker! Ik stond de hele tijd bij een jongen die een map gebruikte en hoewel ik zelf erg rechtlijnig 'tegen' ben op het gebruik van maps vond ik het toch wel handig dus zijn we meerdere malen even een stukje gaan lopen om een specifieke Pokemon te gaan vangen (zoals een Clefairy en een Seel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |