Zoalsquote:Op woensdag 21 september 2016 16:15 schreef schommelstoel het volgende:
Pokémon en Dragon Ball hadden alle twee vaak ongepaste stijl.
Dragon Ball helemaal, zijn behoorijk wat stukken uit geknipt voor het in Amerika en Europa werd uitgezonden.
Master Roshi die veel oversekste opmerkingen maakte, Goku die als kind onder de rok kijkt van Bulma terwijl ze ligt te slapen en op haar onderbroek begint te slaan en zo zijn er nog wel wat meer.quote:
Ik ook eentjequote:Op woensdag 21 september 2016 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dratini gevangen.met één Pokébal.
Voor mij is het pas de tweede ooit. Dus gaat nog wel een hele lange tijd duren.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:35 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik ook eentjeToch weer 1% dichterbij die Dragonite!
Ik heb al minimaal 25 Dratini's gevangen met één Pokébal.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dratini gevangen.met één Pokébal.
Jaquote:Op woensdag 21 september 2016 16:04 schreef probeer het volgende:
Alles in de buurt hier is blauw. En goed gevuld ook. Erg lastig om een paar gyms te pakken, vrijwel onmogelijk om ze daadwerkelijk te houden.
Nu wel, waarschijnlijk nu weer net niet meer. nog kleine 20 seconde.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:36 schreef Rabieluh het volgende:
Vanmiddag was in heel Middelburg geen Dratini, teleurstellend.
Als je maar lang genoeg door gaat, lukt het vanzelf.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:37 schreef eleusis het volgende:
[..]
JaIk heb nooit echt aan gyms gedaan, maar er zit hier al een week een rode level 10 gym, heel storend. Ik heb hem een paar keer tot level 8 verlaagd maar de volgende ochtend is ie weer level 10. Heb voor het eerst al m'n stardust opgemaakt om mijn toppers een beetje op te pompen. Het geeft het spel wel een extra dimensie, want nu moet ik weer op zoek naar candy
Maar toch weet ik niet of het gaat lukken om zo'n gym helemaal naar 1-2 terug te krijgen. Was er maar in-game chat zodat je kon afspreken...
Heb er nou wel lang genoeg rondgefietst, prima fietsweertje was het.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu wel, waarschijnlijk nu weer net niet meer. nog kleine 20 seconde.
Ik moest hele dag werken, maar zag 'm net toevallig. Dus toen gelijk naar toe gelopen.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Heb er nou wel lang genoeg rondgefietst, prima fietsweertje was het.
Nou, heftig hoor.quote:Op woensdag 21 september 2016 16:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Master Roshi die veel oversekste opmerkingen maakte, Goku die als kind onder de rok kijkt van Bulma terwijl ze ligt te slapen en op haar onderbroek begint te slaan en zo zijn er nog wel wat meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |