Shiloh zal die ook missen als ze het leest.quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:14 schreef potjecreme het volgende:
We missen de toon en lichaamstaal bij de woorden.
Het is niet dat ze niet wist dat ze en interview gaf, ik vind zulke uitspraken erg.... onhandig.quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:14 schreef potjecreme het volgende:
We missen de toon en lichaamstaal bij de woorden.
Inderdaad. Je hoort het trouwens wel vaker; een lange relatie en dan vlak na het huwelijk uit elkaar.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:48 schreef Leandra het volgende:
Ik snap het sowieso niet.
Relatie vanaf april 2005, nog een kind geadopteerd in juli 2005, bevallen van Shiloh in mei 2006, nog een kind geadopteerd in 2007, bevallen van de tweeling in 2008, verloofd in april 2012 en getrouwd in augustus 2014 en dan kom je er in 2016 achter dat hij eigenschappen heeft die je niet geschikt vindt voor een ouder van je kinderen?
Waarom trouw je in 2014 dan nog? Dit kan toch niets nieuws zijn?
Dus de enige manier om aandacht te vragen voor een goed doel is door je gulle giften te openbaren? Oké man.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe wil je anders aandacht krijgen voor iets?
Jezus. Nu nog de mening van Obama.quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:26 schreef Evertjan het volgende:
gelukkig staat het ook 101 van NOS TT
[ afbeelding ]
Het is een manier.quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:25 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dus de enige manier om aandacht te vragen voor een goed doel is door je gulle giften te openbaren? Oké man.
Gelukkig in een bijna tienjarige relatie danquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Marion is niet getrouwd. Niet dat dat ook maar iemand in Hollywood zou hinderen, maar toch
quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:27 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Jezus. Nu nog de mening van Obama.
Of hij is net een jaar geleden begonnen met drank, drugs, whatever.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:48 schreef Leandra het volgende:
Ik snap het sowieso niet.
Relatie vanaf april 2005, nog een kind geadopteerd in juli 2005, bevallen van Shiloh in mei 2006, nog een kind geadopteerd in 2007, bevallen van de tweeling in 2008, verloofd in april 2012 en getrouwd in augustus 2014 en dan kom je er in 2016 achter dat hij eigenschappen heeft die je niet geschikt vindt voor een ouder van je kinderen?
Waarom trouw je in 2014 dan nog? Dit kan toch niets nieuws zijn?
Het is een beetje vreemd dat in het ene bericht genoemd wordt dat zij de volledige voogdij opeist en dat de verschillende opvoedkundige inzichten de reden van de scheiding zijn, en in een ander bericht heeft hij al een drugs- en drankverslaving, en gaat dat samen met agressief gedrag dat ze gevaarlijk vindt voor de kinderen.... beetje vaag allemaal.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of hij is net een jaar geleden begonnen met drank, drugs, whatever.
Nooit geweten dat zij zoveel jonger was.
Dat is heel iets anders ja. Bij verschillende opvordingsstijlen denk ik meer aan dat de ene van vrijheid, blijheid is en de ander van structuur en strenge regels. Een gevaar vormen voor de kindjes is weer een heel andere orde.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is een beetje vreemd dat in het ene bericht genoemd wordt dat zij de volledige voogdij opeist en dat de verschillende opvoedkundige inzichten de reden van de scheiding zijn, en in een ander bericht heeft hij al een drugs- en drankverslaving, en gaat dat samen met agressief gedrag dat ze gevaarlijk vindt voor de kinderen.... beetje vaag allemaal.
Toch heb ik haar qua gezicht nooit mooi gevonden. Maar dat zal aan mij liggen, niet mijn type en zo.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:08 schreef superniger het volgende:
Angelina in betere tijden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dachten tot mijn grote verbazing kennelijk veel mensen ook van Brangelina, want ik kom op Twitter allerlei berichten tegen met 'love has died'quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig in een bijna tienjarige relatie dan
Hebben ze schijt aan.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:23 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, Brad is weer vrijgezel dus... ben ik getrouwd, zul je net zien.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of hij is net een jaar geleden begonnen met drank, drugs, whatever.
Nooit geweten dat zij zoveel jonger was.
Ik vond dr vroeger een ongelofelijk mooi wijfquote:Op dinsdag 20 september 2016 19:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Toch heb ik haar qua gezicht nooit mooi gevonden. Maar dat zal aan mij liggen, niet mijn type en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |