Topic is nu in de fase beland waar de TS voor de personificatie van Hitler wordt uitgemaakt omdat zijn/haar mening wat afwijkt.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:00 schreef Unites het volgende:
[..]
Niks? Mijn vraag is al meer dan voldoende beantwoord. Ik heb m'n beleid aangepast. Mooier kan toch niet?![]()
![]()
![]()
Ik gaf gewoon mijn mening en een samenvatting. Hoef het er toch verder niet mee eens te zijn?
Ach waarom niet? Als ze dan gewoon maximaal kunnen zuipen. Niks mis met Aldi Cola, het is alleen lekker goedkoop.quote:Op woensdag 21 september 2016 07:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is helemaal om te janken, normale cola verkopen maar voor je vrijwilligers Aldi Cola gaan halen.
GODWIN, EINDELIJK!quote:Op woensdag 21 september 2016 11:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Topic is nu in de fase beland waar de TS voor de personificatie van Hitler wordt uitgemaakt omdat zijn/haar mening wat afwijkt.
Metaal misschien wel jaquote:Op woensdag 21 september 2016 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
Nogmaals, wat moet een vrijwilliger met 'n fucking plantjeEcht. Ben je 65 ofzo
Geef gewoon een blijk van erkenning? Ik weet niet of het een evenement is waarbij dingen worden omgeroepen? Doe dan even een shoutout naar de vrijwilligers en vraag om een applausje.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:09 schreef Unites het volgende:
[..]
Metaal misschien wel ja![]()
Maar dat van dat plantje werd de vorige keer door een ander voorgesteld en toen waren de mensen er hartstikke blij mee. Althans, dat zeiden ze
Maar voor mijn gevoel is zo iets "tastbaars" een mooier bedankje, een duidelijke blijk van erkenning van de vrijwillige werkzaamheden.
Ik wou hier een hele fout grap bij maken, maar ik hou me inquote:Op woensdag 21 september 2016 11:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Topic is nu in de fase beland waar de TS voor de personificatie van Hitler wordt uitgemaakt omdat zijn/haar mening wat afwijkt.
quote:Op woensdag 21 september 2016 11:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Geef gewoon een blijk van erkenning? Ik weet niet of het een evenement is waarbij dingen worden omgeroepen? Doe dan even een shoutout naar de vrijwilligers en vraag om een applausje.
Vorige keer na afloop gedaan, voor de prijsuitreiking even iedereen in het zonnetje gezet.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Geef gewoon een blijk van erkenning? Ik weet niet of het een evenement is waarbij dingen worden omgeroepen? Doe dan even een shoutout naar de vrijwilligers en vraag om een applausje.
Dat is toch meer dan genoeg joh. Meeste vrijwilligers vrijwilligen bij dingen die ze aan het hart gaan, dus daar hoeft echt geen presentje tegenover te staan. Sterker nog, ik vrijwillig nu een jaar of 4/5 vrij actief en ik heb pas geleden voor het eerst een cadeautje als bedankje gekregen! Dat verbaasde me heel erg, omdat ik dacht dat het een flinke kostenpost zou zijn, maar het bleek een sponsorcadeautje te zijnquote:Op woensdag 21 september 2016 11:11 schreef Unites het volgende:
[..]
Vorige keer na afloop gedaan, voor de prijsuitreiking even iedereen in het zonnetje gezet.
quote:Op woensdag 21 september 2016 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Die zou direct naar m'n moeder gaan zo'n kreng. Of in een hoekje in de tuin waar hij vervolgens na een week of wat dood is.
Bij mij ook hoor.quote:
Vandaar dat je zo tegen "het plantje" bent of nietquote:Op woensdag 21 september 2016 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik weet kunstplanten nog te vermoorden.
Neuh, niet eens. Ik vind het gewoon ontzettend onpractisch ook altijd, bosjes bloemen of plantjes meegeven. Veel mensen zijn op de fiets, willen nog wat gaan drinken daarna, loop je met zo'n ding te slepen. Gewoon een "HEEEEYYYYY BEDANKT MENSEN HIER BIER" is veel makkelijker meenemen.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:16 schreef Unites het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo tegen "het plantje" bent of niet
Hahaha
Bier neem je niet mee maar drink je op !quote:Op woensdag 21 september 2016 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Neuh, niet eens. Ik vind het gewoon ontzettend onpractisch ook altijd, bosjes bloemen of plantjes meegeven. Veel mensen zijn op de fiets, willen nog wat gaan drinken daarna, loop je met zo'n ding te slepen. Gewoon een "HEEEEYYYYY BEDANKT MENSEN HIER BIER" is veel makkelijker meenemen.
Bij mij zou het mijn moeder niet eens halen.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Die zou direct naar m'n moeder gaan zo'n kreng. Of in een hoekje in de tuin waar hij vervolgens na een week of wat dood is.
Ja, dat is het idee. Dat je niets meer mee hoeft te nemen...quote:Op woensdag 21 september 2016 11:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Bier neem je niet mee maar drink je op !
Ik wens je veel succes en plezier met dat evenementquote:Op woensdag 21 september 2016 10:41 schreef Unites het volgende:
[..]
Maar het gaat gewoon om het principe.
Ze hoeven toch helemaal niet maximaal te zuipen.. Desnoods stuurt TS om het uur een vrijwilliger een rondje met koffie/thee/cola/water/whatever die de vrijwilligers voorziet van wat te drinken. En rond lunchtijd met wat broodjes. Heeft hij meteen het probleem opgelost van wie wel en wie niet. (werk je lang genoeg voor meerdere rondjes, dan krijg je dus meerdere keren. Simpel).quote:Op woensdag 21 september 2016 11:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ach waarom niet? Als ze dan gewoon maximaal kunnen zuipen. Niks mis met Aldi Cola, het is alleen lekker goedkoop.
Je principe slaat nergens op... Je moet onderaan de streep kijken. Het gaat om de waarde/misgelopen inkomsten waar je naar moet kijken. In wat voor vorm je het doet is een tweede.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:41 schreef Unites het volgende:
[..]
Zo is de situatie (normaal gesproken) bij ons ook, ja. Het is altijd "Nee, hoeft niet." / "We doen het graag." / "Graag gedaan!" / etc. Tot nu toe dan. En ik heb inmiddels al toegegeven door flesjes water en frisdrank aan te bieden aan de vrijwilligers, maar alsnog vind ik het ergens een "rot streek" tegenover de vereniging toe. Het is niet alsof deze paardensportvereniging super veel vermogen heeft en een enorm groot ledenaantal. We zijn kleinschalig, organiseren een paar evenementen per jaar en dan moeten we knallen.
En ik weet ook wel dat zo'n plantje uiteindelijk misschien wel duurder is dan een consumptiebon. Maar het gaat gewoon om het principe. Én het feit dat ik van mening ben dat zoiets oncontroleerbaar gaat worden (want wie wel en niet?). Daarom dat ik heb gezegd dat er een tray water komt en een x aantal flessen frisdrank -> OP = OP. Na het evenement mag ook al alles gratis worden opgegeten en gedronken.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |