Wat dan precies?quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:47 schreef Unites het volgende:
Er worden al voorzieningen getroffen voor de vrijwilligers,
Waarschijnlijk een stoel om op te zitten. Al zal het mij niks verbazen dat ze die zelf mee moeten nemen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat dan precies?![]()
Niet zo sarcastisch bedoeld als het nu wrs overkomt.
Eerst was het dus de flesjes water en de frisdrank. Nu de consumptiekaart van ¤5,-.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat dan precies?![]()
Niet zo sarcastisch bedoeld als het nu wrs overkomt.
We hebben niet zo veel stoelen nee. Bedankt voor je tip, maat. Ga ik wat mee doen!quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een stoel om op te zitten. Al zal het mij niks verbazen dat ze die zelf mee moeten nemen.
Anders vast te huur voor 25 euro.
Ik zie je er nog wel voor aan ook. Scrooge McDuck.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:51 schreef Unites het volgende:
[..]
We hebben niet zo veel stoelen nee. Bedankt voor je tip, maat. Ga ik wat mee doen!
En die consumptiekaart moeten ze zeker kopen?quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:51 schreef Unites het volgende:
[..]
Eerst was het dus de flesjes water en de frisdrank. Nu de consumptiekaart van ¤5,-.
Nee, die krijgen ze helemaal gratis. Voor niks!quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En die consumptiekaart moeten ze zeker kopen?
quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:53 schreef Unites het volgende:
[..]
Nee, die krijgen ze helemaal gratis. Voor niks!
Ja, tuurlijk. Al vind ik de door jou voorgestelde prijs van ¤25,- wel een beetje aan de lage kant hoor. Ik dacht eerder aan ¤40,- per dagdeel.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zie je er nog wel voor aan ook. Scrooge McDuck.
quote:
Wat is er nou niet leuk aan?quote:
Nah. Het is gewoon meer dat ik eigenlijk weinig te vertellen heb in de vereniging ondanks m'n positie, doordat het zo'n "familie- en vriendjespolitiek"-web is geworden.quote:Op vrijdag 23 september 2016 01:00 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wat is er nou niet leuk aan?
ging het je dus werkelijk enkel om je zin door te drukken, ben je nog steeds boos dat je plantje het niet geworden is?
Als je per se een lintje wil, mag je die wel zelf betalen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 01:05 schreef Unites het volgende:
[..]
Nah. Het is gewoon meer dat ik eigenlijk weinig te vertellen heb in de vereniging ondanks m'n positie, doordat het zo'n "familie- en vriendjespolitiek"-web is geworden.
inb4: "Dat is maar goed ook met zulke achterlijke waanideëen." -> Ik kan je vertellen, dankzij mij leeft deze vereniging nog.
Als van mij als vrijwilliger wordt verwacht dat ik geld uitgeef dan vind ik dat prima, maar dan zul je je iemand anders moeten vinden die zijn tijd aan je uitgeeft.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:36 schreef Unites het volgende:
[..]
Het laatste.
Omdat altijd al zo is gegaan, die lijn niet goed wordt getrokken (wie wel zo'n kaart, wie niet), het geld gaat kosten, zij ook het belang van de club zouden moeten verdedigen, etc.
Als vrijwilligers 4 consumpties kunnen gaan halen die gewoon uit flessen fris geschonken worden dan kost het je natuurlijk net zoveel als wanneer je in een aparte ruimte fris en water apart gaat zetten voor de vrijwilligers.quote:Op vrijdag 23 september 2016 04:23 schreef Wotte het volgende:
De grondslag van het 'probleem' en je standvastige mening ligt in het feit dat je je positie binnen die vereniging gebruikt om je paradepaardje er doorheen te drukken. Misschien eens een idee om je rooskleurige ambiteuze projecten eens naar de achtergrond te verhuizen? Je verliest een beetje het doel van zulke evenementen uit het oog, dat is niet geld verdienen voor je toekomstplannen. Zo'n evenement organiseer in eerste instantie voor de gezelligheid en om de vereniging in een goed daglicht te zetten. Zo'n dag is juist uitermate geschikt om nieuwe leden of sponsoren te werven. Daarnaast zou ik als ik jou was gewoon, een tafel volgooien met eten en drinken voor de vrijwilligers inplaats van consumptiebonnen. Voor 25 euro kom je al een heel eind, en wordt er niemand buitengesloten. Uiteindelijk kweek je daar veel meer goodwill mee en raden mensen anderen aan om ook eens een kijkje bij die gezellige vereniging van je te nemen. Daarnaast zijn er zat goede ideeën geopperd om er meer geld eruit te slepen. Organiseer een lotterij, bingo, verkoop zakjes chips/snoep voor de kleintjes. Hoefijzer smijten, balletjes gooien, maak foto's van de deelnemers en biedt die aan, nodig de lokale paardenwinkel uit voor een kleine sponsorbijdrage. Bekijk het grotere plaatje eens, minder winst en goed voor de dag komen is op langere termijn meer waard
Ja, graag. Het liefst twee.quote:Op vrijdag 23 september 2016 03:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je per se een lintje wil, mag je die wel zelf betalen.
Met zo'n bon kunnen ook andere dingen worden gekocht. Zoals hamburgers, saté, etc. Het kost me wel meer. Want die kaarten hadden mij onder aan de streep ¤40,- opgeleverd.quote:Op vrijdag 23 september 2016 06:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als vrijwilligers 4 consumpties kunnen gaan halen die gewoon uit flessen fris geschonken worden dan kost het je natuurlijk net zoveel als wanneer je in een aparte ruimte fris en water apart gaat zetten voor de vrijwilligers.
Het kost niet ineens minder als het uit een fles in een andere ruimte komt.
Sterker nog: het kost TS nu simpelweg ¤ 1 per vrijwilliger, en dus minder dan dat absurde plantje.
En nee, ik heb niet weer een vergelijking nodig met Aldi frisdrank.
Als je dat voor je vrijwilligers neerzet terwij je normaal wel gewoon Coca Cola schenkt dan is dat echt een middelvinger naar je vrijwilligers.
Nee, je snapt nog steeds niet dat je kosten je kosten zijn, wat die personen anders mogelijk gekocht hadden is niet je verlies.quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:01 schreef Unites het volgende:
[..]
Met zo'n bon kunnen ook andere dingen worden gekocht. Zoals hamburgers, saté, etc. Het kost me wel meer. Want die kaarten hadden mij onder aan de streep ¤40,- opgeleverd.
En er worden genoeg andere initiatieven ontplooid om geld te verdienen.
De vorige keer hebben ¤50,- winst gemaakt. Als ik toen 8 x ¤5,- aan consumptiekaarten had weggegeven, hadden we praktisch niks meer.quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, je snapt nog steeds niet dat je kosten je kosten zijn, wat die personen anders mogelijk gekocht hadden is niet je verlies.
Daarbij kost die hamburger of saté vast meer dan één consumptiebon, dus daar pak je ook gewoon je winst over.
Als de winst zo weinig is begrijp ik je eigenlijk wel een beetje en dat zouden die vrijwilligersquote:Op vrijdag 23 september 2016 09:09 schreef Unites het volgende:
[..]
De vorige keer hebben ¤50,- winst gemaakt. Als ik toen 8 x ¤5,- aan consumptiekaarten had weggegeven, hadden we praktisch niks meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |