Dit is al de zevende nederlaag op rij met vorig seizoen meegeteld. Hoog tijd dat hij ging wieberen, zat totaal geen gedachte achter bij die man.quote:
Ik vraag me af of ze überhaupt een fatsoenlijke vervanger halen. Daar kan je inmiddels niet meer van op aan.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is al de zevende nederlaag op rij met vorig seizoen meegeteld. Hoog tijd dat hij ging wieberen, zat totaal geen gedachte achter bij die man.
Ayestaran was statistisch nog slechter dan Neville en de allerslechtste trainer in de historie van Valencia. Alles is een vooruitgang. Door hem eruit te knikkeren kan er ten minst een poging gedaan te worden tot een redelijk seizoen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze überhaupt een fatsoenlijke vervanger halen. Daar kan je inmiddels niet meer van op aan.
Zou Marcelino willen?quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ayestaran was statistisch nog slechter dan Neville en de allerslechtste trainer in de historie van Valencia. Alles is een vooruitgang. Door hem eruit te knikkeren kan er ten minst een poging gedaan te worden tot een redelijk seizoen.
Lol, nee.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah ja, rivaliteit met Levante.
quote:
twitter:RamonFuentes74 twitterde op dinsdag 20-09-2016 om 20:56:14Marcelino no puede entrenar al @valenciacf porque ya ha tenido licencia con el @VillarrealCF esta temporada y el reglamento @rfef lo impide reageer retweet
Rare regeling.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]twitter:RamonFuentes74 twitterde op dinsdag 20-09-2016 om 20:56:14Marcelino no puede entrenar al @valenciacf porque ya ha tenido licencia con el @VillarrealCF esta temporada y el reglamento @rfef lo impide reageer retweet
Waar is Ganso?quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Rico; Mariano, Pareja, Mercado, Escudero; Iborra, N'Zonzi; Vitolo, Mudo, Nasri; Vietto
Adán; Piccini, Bruno, Pezzella, Durmisi; Petros, Brasanac, Felipe Gutiérrez; Joaquín, Álex Alegría y Rubén Castro
Niet goed genoeg?quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar waar hij voorlopig thuishoort: de tribune.
Ganshow waant zich voorlopig nog in Sao Paulo, waar hij alle tijd en ruimte heeft om zijn ding te doen en wordt nog zo vaak simpel van de bal gelopen. Kranevitter en zeker N'Zonzi zijn voorlopig beter.quote:
Is er een reden waarom Poyet Musonda steeds op de bank zet?quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ganshow waant zich voorlopig nog in Sao Paulo, waar hij alle tijd en ruimte heeft om zijn ding te doen en wordt nog zo vaak simpel van de bal gelopen. Kranevitter en zeker N'Zonzi zijn voorlopig beter.
Gabriel Jesus en Gabigol zijn gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ganshow waant zich voorlopig nog in Sao Paulo, waar hij alle tijd en ruimte heeft om zijn ding te doen en wordt nog zo vaak simpel van de bal gelopen. Kranevitter en zeker N'Zonzi zijn voorlopig beter.
Weinig overtuigend in de minuten die hij krijgt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is er een reden waarom Poyet Musonda steeds op de bank zet?
Gabriel Jesusquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gabriel Jesus en Gabigol zijn gewaarschuwd.
Gabriel Jesus redt zich makkelijk. Heeft nu al meer laten zien dan Ganso ooit gedaan heeft. Gabigol gaat tijd nodig hebben, maar als hij die krijgt wordt hij een hele grote.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gabriel Jesus en Gabigol zijn gewaarschuwd.
ratatata bassie en adriaan gol de paellaquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:05 schreef chufi het volgende:
Even overgeschakeld naar Spaans commentaar...
Wat. Dat kan bij Ziggo kennelijk kom ik nu ook achter.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:05 schreef chufi het volgende:
Even overgeschakeld naar Spaans commentaar...
quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat. Dat kan bij Ziggo kennelijk kom ik nu ook achter.
Lijkt Ajax wel.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een debiele dingen van Betis achterin.
Me lo creoquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze wedstrijd i.c.m. lomo con queso is een gouden iets
si siquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze wedstrijd i.c.m. lomo con queso is een gouden iets
Amrabat?quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Die andere Marokkaan - niet Mastour - die Malaga had was véél beter.
Gelukkig wel ja, het allergrootste talent van de wereld in zijn leeftijdsklasse. Die moet niet ondersneeuwen in Tanger of weet ik veel waar ze de wedstrijden spelen.quote:
Ja dan kan ie net als Munir een potje voor Spanje spelen om daarna gedumpt te worden,vervolgens huilen in de media en spijt hebben dat ie niet voor Marokko heeft gekozen waar de spelers als helden worden behandeld.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, het allergrootste talent van de wereld in zijn leeftijdsklasse. Die moet niet ondersneeuwen in Tanger of weet ik veel waar ze de wedstrijden spelen.
Munir komt van La Masia, dus die heeft per definitie hype. Dat hij er vervolgens niet zo veel van kan als geschreven werd is iets heel anders. Kijk maar naar Sergi Samper. Dat zou de nieuwe rijzende ster moeten zijn en vervolgens bakt hij er in Granada vooralsnog helemaal niets van en is die andere huurling, Andreas Pereira, lichtjaren beter. Dus deze vergelijking gaat niet helemaal op.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja dan kan ie net als Munir een potje voor Spanje spelen om daarna gedumpt te worden,vervolgens huilen in de media en spijt hebben dat ie niet voor Marokko heeft gekozen waar de spelers als helden worden behandeld.
Domme jongens.
Niks ondersneeuwen ,Marokko heeft veel talent en een trainer (Renard) die een nieuw team aan het bouwen is waar talenten de kans krijgen zoals die spits van Malaga.
In Marrakech en Casablanca
Ik heb em eerlijk gezegd ook nooit iets aan gevonden ,maar als je geen spits hebt ben je al snel tevreden met een Munir.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Munir komt van La Masia, dus die heeft per definitie hype. Dat hij er vervolgens niet zo veel van kan als geschreven werd is iets heel anders. Kijk maar naar Sergi Samper. Dat zou de nieuwe rijzende ster moeten zijn en vervolgens bakt hij er in Granada vooralsnog helemaal niets van en is die andere huurling, Andreas Pereira, lichtjaren beter. Dus deze vergelijking gaat niet helemaal op.
Buiten dat, Brahim Diaz is van een heel andere orde, die is zo enorm goed. Ik heb er niet eens woorden voor.
Wie niet.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij heeft Wim een hekel aan Nasri.
Je vindt Real wel goed spelen?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:45 schreef PSVCL het volgende:
Weer zo een zielige barca fanboy als commentator bij ziggolona
nee ze spelen slecht.quote:
Helemaal goedquote:Op woensdag 21 september 2016 21:56 schreef Bolasie het volgende:
Ik ga ook zo kijken, ik juich voor Barcelona.
Wat is hij vreselijk saai zeg.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:58 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Nee, die nep Kees Jansma
Wel perfect zo voor het slapen gaanquote:Op woensdag 21 september 2016 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Wannabe Kees Jansma maakt het er niet leuker op
Helaas zijn dit soort wedstrijden nooit beschikbaar bij de plaatselijke apotheekquote:Op woensdag 21 september 2016 22:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wel perfect zo voor het slapen gaan
Niet zo huilen.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een mazzel weer voor Real Madrid.
Q_Qquote:Op woensdag 21 september 2016 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een mazzel weer voor Real Madrid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
3 weken outquote:Op woensdag 21 september 2016 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Messi ook een 'blessure'. Arda komt.
Ja, hij wilt zelf alles spelen, maar Lucho mag ook een fitte Messi wel eens rust geven.quote:Op vrijdag 23 september 2016 13:35 schreef Bolasie het volgende:
'Het is vreemd dat ze hem altijd maar laten spelen.'
Wil hij dat zelf niet gewoon?
wilquote:Op vrijdag 23 september 2016 13:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, hij wilt zelf alles spelen, maar Lucho mag ook een fitte Messi wel eens rust geven.
Hoe staat Malaga ervoor eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Adán, Piccini, Bruno, Pezzella, Navarro, Petros, Gutiérrez, Joaquín, Musonda, Alegría y Rubén Castro
Kameni; Rosales, Llorente, Miguel Torres, Ricca; Camacho, Kuzmanovic, Jony, Juanpi; Sandro y Charles
Er is hier nu in Madrid een of ander festival hoor ik aan het geluid dat van buiten komt, maar Betis - Malaga krijgt mooi de voorkeur.
Minder dan verwacht, terwijl ze zich heel goed versterkt hebben. Meer Pablo Fornals gevraagd.quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe staat Malaga ervoor eigenlijk?
Jij wil JASPER CILLESSEN in doel?quote:Op zaterdag 24 september 2016 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is dat toch met dat laffe gedoe van die scheidsrechters? Echt, Ter Stegen hoort allang klaar te zijn met douchen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid alvast!Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Die houdt de bank lekker warm, af en toe ff een windje laten.quote:Op zaterdag 24 september 2016 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij wil JASPER CILLESSEN in doel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |