Lijkt Ajax wel.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een debiele dingen van Betis achterin.
Me lo creoquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze wedstrijd i.c.m. lomo con queso is een gouden iets
si siquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze wedstrijd i.c.m. lomo con queso is een gouden iets
Amrabat?quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Die andere Marokkaan - niet Mastour - die Malaga had was véél beter.
Gelukkig wel ja, het allergrootste talent van de wereld in zijn leeftijdsklasse. Die moet niet ondersneeuwen in Tanger of weet ik veel waar ze de wedstrijden spelen.quote:
Ja dan kan ie net als Munir een potje voor Spanje spelen om daarna gedumpt te worden,vervolgens huilen in de media en spijt hebben dat ie niet voor Marokko heeft gekozen waar de spelers als helden worden behandeld.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, het allergrootste talent van de wereld in zijn leeftijdsklasse. Die moet niet ondersneeuwen in Tanger of weet ik veel waar ze de wedstrijden spelen.
Munir komt van La Masia, dus die heeft per definitie hype. Dat hij er vervolgens niet zo veel van kan als geschreven werd is iets heel anders. Kijk maar naar Sergi Samper. Dat zou de nieuwe rijzende ster moeten zijn en vervolgens bakt hij er in Granada vooralsnog helemaal niets van en is die andere huurling, Andreas Pereira, lichtjaren beter. Dus deze vergelijking gaat niet helemaal op.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja dan kan ie net als Munir een potje voor Spanje spelen om daarna gedumpt te worden,vervolgens huilen in de media en spijt hebben dat ie niet voor Marokko heeft gekozen waar de spelers als helden worden behandeld.
Domme jongens.
Niks ondersneeuwen ,Marokko heeft veel talent en een trainer (Renard) die een nieuw team aan het bouwen is waar talenten de kans krijgen zoals die spits van Malaga.
In Marrakech en Casablanca
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |