Final count downquote:Op maandag 19 september 2016 19:50 schreef tailfox het volgende:
krijg allemaal de tering en om 20:30 log ik voorgoed uit.
Fok zonder Tail?quote:Op maandag 19 september 2016 19:50 schreef tailfox het volgende:
IK stop er mee.
net mijn relatie verbroken. alle contact verbroken.
Nu ga ik ook maar van FOK! af.
dus ik zeg zwaai zwaai.
het is vandaag de dag van slechte beslissingen.quote:Op maandag 19 september 2016 19:56 schreef Harvest89 het volgende:
Gast, blijf gewoon hier.
Keep Fok! alive!
tailfox is al onbereikbaar.quote:
he ik hou nogsteds van haar. ik kan er niet meer tegen om haar pijn te doenquote:Op maandag 19 september 2016 20:02 schreef Kaas- het volgende:
Al is het misschien niet verstandig om zulke dingen te beslissen in een emotionele bui, heb ik wel het idee dat je er goed aan hebt gedaan om die chick op non-actief te zetten. Wat een pain in the ass was zij zeg.
Ze was een control-freak die jou enorm beperkte in je vrijheid.quote:Op maandag 19 september 2016 20:03 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
he ik hou nogsteds van haar. ik kan er niet meer tegen om haar pijn te doen
Je gaat van Fok! af vanwege een kip?quote:Op maandag 19 september 2016 20:03 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
he ik hou nogsteds van haar. ik kan er niet meer tegen om haar pijn te doen
FF DIMMENquote:Op maandag 19 september 2016 20:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze was een control-freak die jou enorm beperkte in je vrijheid.
Neequote:Op maandag 19 september 2016 20:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je gaat van Fok! af vanwege een kip?
Kan je tenminste wel weer whatsappenquote:Op maandag 19 september 2016 19:50 schreef tailfox het volgende:
IK stop er mee.
xze was wel mijn control freak.quote:Op maandag 19 september 2016 20:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit zei je zelf altijd gewoon op fok he beste vriend.
Dit is kennelijk hoe anderen het zien, natuurlijk zie jij het niet zo. Voor jou is ze dichterbij en niet achter een computer.quote:
iedereen verwijderd behalve mensen vna schoiolquote:Op maandag 19 september 2016 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je tenminste wel weer whatsappen
Door met alles te stoppen doe je haar ook pijn hoor. Beter allebei je eigen leven weer oppakken. Al heeft dat even tijd nodig.quote:Op maandag 19 september 2016 20:05 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
xze was wel mijn control freak.
ik wil gewoon haar niet nog meer pijn doen
quote:Op maandag 19 september 2016 19:55 schreef just me het volgende:
Als iedereen er vandoor ging die zijn relatie verbroken heeft, blijft er geen fok meer over
scheld mij maar uit.quote:Op maandag 19 september 2016 20:09 schreef zarGon het volgende:
Wil je erover praten of heb je liever dat we haar samen uitschelden?.
dan draai je toch onder een andere naamquote:
Heesj broertje, sterktequote:Op maandag 19 september 2016 20:05 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
xze was wel mijn control freak.
ik wil gewoon haar niet nog meer pijn doen
nee ik ga van FOK! af. het was mij een genoegenquote:Op maandag 19 september 2016 20:11 schreef just me het volgende:
[..]
dan draai je toch onder een andere naam
mij ookquote:Op maandag 19 september 2016 20:11 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
nee ik ga van FOK! af. het was mij een genoegen
ik ga nioet alleen stoppen met FOK!quote:Op maandag 19 september 2016 20:11 schreef Kaas- het volgende:
Maar eh. Wat lost stoppen met fok ook alweer op?
Nog steeds aan het bijkomen.quote:
quote:Op maandag 19 september 2016 20:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je gaat van Fok! af vanwege een kip?
Klinkt niet goed.quote:Op maandag 19 september 2016 20:12 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
ik ga nioet alleen stoppen met FOK!
Maar wel oa blijkbaar en wat lost dat nou precies op eigenlijk?quote:Op maandag 19 september 2016 20:12 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
ik ga nioet alleen stoppen met FOK!
Dit dus.quote:Op maandag 19 september 2016 20:13 schreef Molo het volgende:
Vosje, neem even tijd om dingen te verwerken, is gewoon blijkbaar beetje veel nu voor je om mee te dealen. En kom daarna gezellig weer terug, niet meteen alle schepen verbranden enzo
het gaat meer oim mijn levenquote:Op maandag 19 september 2016 20:13 schreef jogy het volgende:
Het ga je goed. Ik begrijp niet echt welke connectie er tussen je relatie en FOK! is maar het zij zo. Je bent een toffe gozer.
Die is er volgens mij helemaal niet eens, behalve dat zijn vriendin (nu ex?) sinds kort een account heeft.quote:Op maandag 19 september 2016 20:13 schreef jogy het volgende:
Het ga je goed. Ik begrijp niet echt welke connectie er tussen je relatie en FOK! is maar het zij zo. Je bent een toffe gozer.
to late. kan tailfox nooit meer gebruiken en ga niet aan het klonenquote:Op maandag 19 september 2016 20:13 schreef Molo het volgende:
Vosje, neem even tijd om dingen te verwerken, is gewoon blijkbaar beetje veel nu voor je om mee te dealen. En kom daarna gezellig weer terug, niet meteen alle schepen verbranden enzo
ik trol nietquote:Op maandag 19 september 2016 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Klinkt niet goed.
Ben je aan het trollen, of is dit serieus?
Is misschien niet echt tof nu maar meteen alles overboord gooien lost het ook niet op.quote:
Dus je wilt er een einde aan maken?quote:
Accounts worden toch niet zomaar vernietigd?quote:Op maandag 19 september 2016 20:14 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
to late. kan tailfox nooit meer gebruiken en ga niet aan het klonen
quote:Op maandag 19 september 2016 20:15 schreef isax het volgende:
[..]
Dus je wilt er een einde aan maken?
Zulke dingen moet je ook gescheiden houden.quote:Op maandag 19 september 2016 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is er volgens mij helemaal niet eens, behalve dat zijn vriendin (nu ex?) sinds kort een account heeft.
verander je email maar eens . kan je nooit meer inloggenquote:Op maandag 19 september 2016 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Accounts worden toch niet zomaar vernietigd?
Het ging om meer dan zijn account. Dat van een einde er aan maken dacht ik ook ff, maar het lijkt meer op een leven BUITEN FOK! opbouwen?quote:
Slaap er nog een nachtje over, of tien.quote:
no life is the best lifequote:Op maandag 19 september 2016 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Het ging om meer dan zijn account. Dat van een einde er aan maken dacht ik ook ff, maar het lijkt meer op een leven BUITEN FOK! opbouwen?
daarom zit iedereen hier ook op zolderquote:
Dit ja. Ik heb in het verleden ook wel eens van alles overboord gegooid en achteraf flink spijt van gekregen.quote:Op maandag 19 september 2016 20:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Slaap er nog een nachtje over, of tien.
jawel, kwestie van het eruit werken.quote:
Dude? Dit is niet leuk meer. Als je echt aan het trollen bent: hou op!quote:Op maandag 19 september 2016 20:20 schreef tailfox2 het volgende:
bedankt voor de vele jaren.(vooral veel gelurkt)
ik heb gefaald in mijn leven.
maar goed ik geloof in reancanatie dus tot ooit.
zouden jullie hieronder iets over mij willen zetten.
quote:Op maandag 19 september 2016 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Dude? Dit is niet leuk meer. Als je echt aan het trollen bent: hou op!
Mocht je serieus zijn; bel ff met iemand met wie je goed kunt praten!
ik ga zo wel slapen. ik blijf sws wel leven. alleen mijn fok leven stopt.(en mijn sociale levenqquote:Op maandag 19 september 2016 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit is helemaal niet leuk, mensen weten niet of ze het wel of niet serieus moeten nemen, denk eens na.quote:Op maandag 19 september 2016 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
FOK! ÉN je sociale leven?quote:Op maandag 19 september 2016 20:22 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
ik ga zo wel slapen. ik blijf sws wel leven. alleen mijn fok leven stopt.(en mijn sociale levenq
Nadenken doe ik sowieso wel.quote:Op maandag 19 september 2016 20:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit is helemaal niet leuk, mensen weten niet of ze het wel of niet serieus moeten nemen, denk eens na.
Goezzo. Slaap er een nachtje over. Je staat nog maar aan het begin van je leven. Komt goed. Echt.quote:Op maandag 19 september 2016 20:22 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
ik ga zo wel slapen. ik blijf sws wel leven. alleen mijn fok leven stopt.(en mijn sociale levenq
Dit. Je bent nog veel te jong om gefaald te zijn in het leven, het gaat erom hoe je opkrabbelt na wat (emotionele) pijn en als je puber brein klaar is met zijn hormoon huishouding praat je maar verder.quote:Op maandag 19 september 2016 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
kan je dmnquote:Op maandag 19 september 2016 20:23 schreef tailfox2 het volgende:
kaas ik heb perongelijk je dm weggeklikt en kan niet terug lezen.
liefdesvredried doe ik zelf. ik maak het zelf uitquote:Op maandag 19 september 2016 20:26 schreef Toto69 het volgende:
Liefdesverdriet, icm andere ellende is echt AIDS, maar gaat over. Echt vriend.
Serieus doen over zelfmoord trouwens ook nietquote:Op maandag 19 september 2016 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goezzo. Slaap er een nachtje over. Je staat nog maar aan het begin van je leven. Komt goed. Echt.
En grappen maken over zelfmoord is echt niet tof...
het is nog geen half 9quote:Op maandag 19 september 2016 20:28 schreef tailfox2 het volgende:
bbm pin is 2B92BDE5.
of zoek mij op ofzo. ik zeg tabee
Oh?quote:Op maandag 19 september 2016 20:26 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
kan je dmn
[..]
liefdesvredried doe ik zelf. ik maak het zelf uit
Doe eens niet zo gek!quote:Op maandag 19 september 2016 19:50 schreef tailfox het volgende:
IK stop er mee.
dus ik zeg zwaai zwaai.
quote:Op maandag 19 september 2016 19:50 schreef tailfox het volgende:
IK stop er mee.
dus ik zeg zwaai zwaai.
Je afscheid past bij je: je nam normaal gesproken ook nooit echt de tijd om uit te leggen wat er precies speelt, het moest uit je getrokken worden.quote:Op maandag 19 september 2016 20:20 schreef tailfox2 het volgende:
zouden jullie hieronder iets over mij willen zetten.
Nu jij er bent komt alles goed.quote:Op maandag 19 september 2016 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gek!jij blijft gewoon bij ons, juist nu heb je afleiding nodig!
quote:Op maandag 19 september 2016 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hier missen we echt niets aan. Wat een droeftoeter was/ben je ook.
messchien zijn ze emotioneelquote:Op maandag 19 september 2016 20:31 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
nog eentje die kort maar krachtig is.
tja.....dat kan altijd natuurlijk he. ik ben ook wel eens emotioneel.....de koninging ook.quote:Op maandag 19 september 2016 20:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
messchien zijn ze emotioneel
Toegevoegdquote:Op maandag 19 september 2016 20:28 schreef tailfox2 het volgende:
bbm pin is 2B92BDE5.
of zoek mij op ofzo. ik zeg tabee
okequote:Op maandag 19 september 2016 20:34 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
tja.....dat kan altijd natuurlijk he. ik ben ook wel eens emotioneel.....de koninging ook.
heey beste leandra....dat is ook wel weer een tijdje geleden dat ik jouw voor het laatst heb gesproken....ik wil weer eens een keer reageren in BNW. dit keer zal ik echt sereus zijn hoor.quote:
sorry ik verwijder het wel weer. het spijt me.quote:Op maandag 19 september 2016 20:40 schreef zarGon het volgende:
Anthonie24, wat zit je nou te kutten joh, kutjong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |