Dit ja. Ik heb in het verleden ook wel eens van alles overboord gegooid en achteraf flink spijt van gekregen.quote:Op maandag 19 september 2016 20:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Slaap er nog een nachtje over, of tien.
jawel, kwestie van het eruit werken.quote:
Dude? Dit is niet leuk meer. Als je echt aan het trollen bent: hou op!quote:Op maandag 19 september 2016 20:20 schreef tailfox2 het volgende:
bedankt voor de vele jaren.(vooral veel gelurkt)
ik heb gefaald in mijn leven.
maar goed ik geloof in reancanatie dus tot ooit.
zouden jullie hieronder iets over mij willen zetten.
quote:Op maandag 19 september 2016 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Dude? Dit is niet leuk meer. Als je echt aan het trollen bent: hou op!
Mocht je serieus zijn; bel ff met iemand met wie je goed kunt praten!
ik ga zo wel slapen. ik blijf sws wel leven. alleen mijn fok leven stopt.(en mijn sociale levenqquote:Op maandag 19 september 2016 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit is helemaal niet leuk, mensen weten niet of ze het wel of niet serieus moeten nemen, denk eens na.quote:Op maandag 19 september 2016 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
FOK! ÉN je sociale leven?quote:Op maandag 19 september 2016 20:22 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
ik ga zo wel slapen. ik blijf sws wel leven. alleen mijn fok leven stopt.(en mijn sociale levenq
Nadenken doe ik sowieso wel.quote:Op maandag 19 september 2016 20:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit is helemaal niet leuk, mensen weten niet of ze het wel of niet serieus moeten nemen, denk eens na.
Goezzo. Slaap er een nachtje over. Je staat nog maar aan het begin van je leven. Komt goed. Echt.quote:Op maandag 19 september 2016 20:22 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
ik ga zo wel slapen. ik blijf sws wel leven. alleen mijn fok leven stopt.(en mijn sociale levenq
Dit. Je bent nog veel te jong om gefaald te zijn in het leven, het gaat erom hoe je opkrabbelt na wat (emotionele) pijn en als je puber brein klaar is met zijn hormoon huishouding praat je maar verder.quote:Op maandag 19 september 2016 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
kan je dmnquote:Op maandag 19 september 2016 20:23 schreef tailfox2 het volgende:
kaas ik heb perongelijk je dm weggeklikt en kan niet terug lezen.
liefdesvredried doe ik zelf. ik maak het zelf uitquote:Op maandag 19 september 2016 20:26 schreef Toto69 het volgende:
Liefdesverdriet, icm andere ellende is echt AIDS, maar gaat over. Echt vriend.
Serieus doen over zelfmoord trouwens ook nietquote:Op maandag 19 september 2016 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goezzo. Slaap er een nachtje over. Je staat nog maar aan het begin van je leven. Komt goed. Echt.
En grappen maken over zelfmoord is echt niet tof...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |