Ze was een control-freak die jou enorm beperkte in je vrijheid.quote:Op maandag 19 september 2016 20:03 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
he ik hou nogsteds van haar. ik kan er niet meer tegen om haar pijn te doen
Je gaat van Fok! af vanwege een kip?quote:Op maandag 19 september 2016 20:03 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
he ik hou nogsteds van haar. ik kan er niet meer tegen om haar pijn te doen
FF DIMMENquote:Op maandag 19 september 2016 20:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze was een control-freak die jou enorm beperkte in je vrijheid.
Neequote:Op maandag 19 september 2016 20:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je gaat van Fok! af vanwege een kip?
Kan je tenminste wel weer whatsappenquote:Op maandag 19 september 2016 19:50 schreef tailfox het volgende:
IK stop er mee.
net mijn relatie verbroken. alle contact verbroken.
xze was wel mijn control freak.quote:Op maandag 19 september 2016 20:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit zei je zelf altijd gewoon op fok he beste vriend.
Dit is kennelijk hoe anderen het zien, natuurlijk zie jij het niet zo. Voor jou is ze dichterbij en niet achter een computer.quote:
iedereen verwijderd behalve mensen vna schoiolquote:Op maandag 19 september 2016 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je tenminste wel weer whatsappen
Door met alles te stoppen doe je haar ook pijn hoor. Beter allebei je eigen leven weer oppakken. Al heeft dat even tijd nodig.quote:Op maandag 19 september 2016 20:05 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
xze was wel mijn control freak.
ik wil gewoon haar niet nog meer pijn doen
quote:Op maandag 19 september 2016 19:55 schreef just me het volgende:
Als iedereen er vandoor ging die zijn relatie verbroken heeft, blijft er geen fok meer over
scheld mij maar uit.quote:Op maandag 19 september 2016 20:09 schreef zarGon het volgende:
Wil je erover praten of heb je liever dat we haar samen uitschelden?.
dan draai je toch onder een andere naamquote:
Heesj broertje, sterktequote:Op maandag 19 september 2016 20:05 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
xze was wel mijn control freak.
ik wil gewoon haar niet nog meer pijn doen
nee ik ga van FOK! af. het was mij een genoegenquote:Op maandag 19 september 2016 20:11 schreef just me het volgende:
[..]
dan draai je toch onder een andere naam
mij ookquote:Op maandag 19 september 2016 20:11 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
nee ik ga van FOK! af. het was mij een genoegen
ik ga nioet alleen stoppen met FOK!quote:Op maandag 19 september 2016 20:11 schreef Kaas- het volgende:
Maar eh. Wat lost stoppen met fok ook alweer op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |