het is nog geen half 9quote:Op maandag 19 september 2016 20:28 schreef tailfox2 het volgende:
bbm pin is 2B92BDE5.
of zoek mij op ofzo. ik zeg tabee
Oh?quote:Op maandag 19 september 2016 20:26 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
kan je dmn
[..]
liefdesvredried doe ik zelf. ik maak het zelf uit
Doe eens niet zo gek!quote:Op maandag 19 september 2016 19:50 schreef tailfox het volgende:
IK stop er mee.
net mijn relatie verbroken. alle contact verbroken.
Nu ga ik ook maar van FOK! af.
dus ik zeg zwaai zwaai.
krijg allemaal de tering en om 20:30 log ik voorgoed uit.
quote:Op maandag 19 september 2016 19:50 schreef tailfox het volgende:
IK stop er mee.
net mijn relatie verbroken. alle contact verbroken.
Nu ga ik ook maar van FOK! af.
dus ik zeg zwaai zwaai.
krijg allemaal de tering en om 20:30 log ik voorgoed uit.
Je afscheid past bij je: je nam normaal gesproken ook nooit echt de tijd om uit te leggen wat er precies speelt, het moest uit je getrokken worden.quote:Op maandag 19 september 2016 20:20 schreef tailfox2 het volgende:
zouden jullie hieronder iets over mij willen zetten.
Nu jij er bent komt alles goed.quote:Op maandag 19 september 2016 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gek!jij blijft gewoon bij ons, juist nu heb je afleiding nodig!
quote:Op maandag 19 september 2016 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hier missen we echt niets aan. Wat een droeftoeter was/ben je ook.
messchien zijn ze emotioneelquote:Op maandag 19 september 2016 20:31 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
nog eentje die kort maar krachtig is.
tja.....dat kan altijd natuurlijk he. ik ben ook wel eens emotioneel.....de koninging ook.quote:Op maandag 19 september 2016 20:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
messchien zijn ze emotioneel
Toegevoegdquote:Op maandag 19 september 2016 20:28 schreef tailfox2 het volgende:
bbm pin is 2B92BDE5.
of zoek mij op ofzo. ik zeg tabee
okequote:Op maandag 19 september 2016 20:34 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
tja.....dat kan altijd natuurlijk he. ik ben ook wel eens emotioneel.....de koninging ook.
heey beste leandra....dat is ook wel weer een tijdje geleden dat ik jouw voor het laatst heb gesproken....ik wil weer eens een keer reageren in BNW. dit keer zal ik echt sereus zijn hoor.quote:
sorry ik verwijder het wel weer. het spijt me.quote:Op maandag 19 september 2016 20:40 schreef zarGon het volgende:
Anthonie24, wat zit je nou te kutten joh, kutjong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |