pesters zijn hetquote:Op maandag 19 september 2016 21:35 schreef frietenstamp het volgende:
OMG ik had dit echt niet verwacht. De braafste jongetjes van de klas de grootste rovers, verkrachters, molesters etc.
Je kan niet altijd zien welke vluchteling tuig is en welke zich wil gedragen.quote:Op maandag 19 september 2016 21:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja en dus? Omdat er hier ook tuig rondloopt nog maar meer tuig binnenhalen?
En toch heb ik meer vertrouwen in de vrouwen met kinderen en de gezinnen dan die alleen reizende 20tigersquote:Op maandag 19 september 2016 21:36 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Je kan niet altijd zien welke vluchteling tuig is en welke zich wil gedragen.
5300 vluchtelingen op Lesbos en de criminaliteit explodeert waanzinnig.quote:Op maandag 19 september 2016 21:35 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Sommige. Net als sommige vluchtelingen. Ik niet iedereen over een kam scheren, geen PVV'ers en ook geen vluchtelingen.
Ja, natuurlijk. Vrouwen en kinderen zijn vaak minder crimineel dan mannen. Dat lijkt me geen hogere wiskunde.quote:Op maandag 19 september 2016 21:37 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
En toch heb ik meer vertrouwen in de vrouwen met kinderen en de gezinnen dan die alleen reizende 20tigers
ik zal de criminaliteits cijfers er maar niet bijpakkenquote:Op maandag 19 september 2016 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
5300 vluchtelingen op Lesbos en de criminaliteit explodeert waanzinnig.
Hoeveel mensen hebben we ook al weer in Nederland wonen? 16.8 miljoen?
quote:Op maandag 19 september 2016 21:39 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ik zal de criminaliteits cijfers er maar niet bijpakken
17 miljoen inmiddels.quote:Op maandag 19 september 2016 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
5300 vluchtelingen op Lesbos en de criminaliteit explodeert waanzinnig.
Hoeveel mensen hebben we ook al weer in Nederland wonen? 16.8 miljoen?
quote:Lesbos Greece - tired of being "trapped" ..angry young Muslim men calling for jihad...the clock is ticking
Huilebalk.quote:Op maandag 19 september 2016 19:48 schreef -AMG- het volgende:
Eens een keer geen nieuws van je uit een of ander kutgehucht in de US![]()
Je gaat vooruit, opmerkelijk.
Ze horen hier dan ook niet. Lekker terug naar Afrika.quote:Op maandag 19 september 2016 21:40 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
17 miljoen inmiddels.
En ik kan goed begrijpen dan mensen, met 5300 op een kluitje, ongeduldig worden en graag zijn/haar leven wil opbouwen, maar dat kan niet als je hutjemutje in een tentenkamp zit met vijfduizend man.
Natuurlijk praat ik criminaliteit niet goed maar ik snap dat mensen zo kunnen reageren.
Linkje?quote:Op maandag 19 september 2016 21:40 schreef Physsic het volgende:
Net een video gezien waar ze met z'n alle "Jihad, Jihad, Jihad, " etc. roepen.
[..]
[ afbeelding ]
Wel gezellig daar.
'Vluchtelingen'quote:Op maandag 19 september 2016 21:40 schreef Physsic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel gezellig daar.
quote:Op maandag 19 september 2016 21:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
'Vluchtelingen'
Zelfde soort tuig als in Calais dit.
Als er een land begint net schieten dan zal de rest wel volgenquote:Op maandag 19 september 2016 21:40 schreef Physsic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel gezellig daar.
Bron vd video plzquote:Op maandag 19 september 2016 21:40 schreef Physsic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel gezellig daar.
Ik kan dat wel begrijpen.quote:Op maandag 19 september 2016 21:40 schreef Physsic het volgende:
Je snapt het niet helemaal geloof ik.quote:Op maandag 19 september 2016 21:32 schreef Timeschanger het volgende:
Ik wil je droom niet verpesten hoor maar in de grondwet staat dat je niet mag discrimineren op grond van religie. Tenzij de PVV 100 zetels haalt en dus de grondwet kan wijzigen blijven moslims welkom in Nederland, maar dat zal gelukkig niet gebeuren.
Slaan wel erg snel om naar extremisten zo idd. die brave jongetjesquote:Op maandag 19 september 2016 21:46 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Je snapt het niet helemaal geloof ik.
Mensen hebben niet een hekel aan de islam omdat het een religie is, maar omdat het een onaangepaste gewelddadige, haatzaaiende religie is.
Tevens weet je zelf natuurlijk ook wel dat het niet alleen een religie is, als dat zo was dan hadden we er niet zoveel last van.
twitter:Kittensinurface twitterde op vrijdag 16-09-2016 om 10:13:41Muslim invaders have conquered the island of Lesbos in Greece, and chant "jihad!" https://t.co/yhRRza8THQ reageer retweet
Ze horen inderdaad niet in een tentenkamp in Griekenland, maar in een normale woning in Nederland. Terug naar Afrika kan niet, vanwege de oorlog, geweld en armoede daar. Je laat wel zien dat je geen hart hebt, trouwens.quote:Op maandag 19 september 2016 21:42 schreef regmail het volgende:
[..]
Ze horen hier dan ook niet. Lekker terug naar Afrika.
Eens. Dit is behoorlijk uitgelokt. Als we vanaf het begin de buitengrenzen conform de verdragen hadden bewaakt, was al dat tuig lekker thuis gebleven.quote:Op maandag 19 september 2016 21:48 schreef Monopoly het volgende:
En dit is de direct schuld van Europa. Hadden ze kunnen weten.
jaaaa europa is daar binnengevallen en heeft alles geslooptquote:Op maandag 19 september 2016 21:48 schreef Monopoly het volgende:
En dit is de direct schuld van Europa. Hadden ze kunnen weten.
De islam is een prachtig geloof. Jij vertrouwt te veel op populistische praatjes van Geert Wilders en Marine le Pen. Lees de Koran maar eens, een prachtig boek vol waarheden en positiviteit.quote:Op maandag 19 september 2016 21:46 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Je snapt het niet helemaal geloof ik.
Mensen hebben niet een hekel aan de islam omdat het een religie is, maar omdat het een onaangepaste gewelddadige, haatzaaiende religie is.
Tevens weet je zelf natuurlijk ook wel dat het niet alleen een religie is, als dat zo was dan hadden we er niet zoveel last van.
Ahhh dus alle islamitische vluchtelingen moeten maar naar Nederland toe komen he!quote:Op maandag 19 september 2016 21:49 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Ze horen inderdaad niet in een tentenkamp in Griekenland, maar in een normale woning in Nederland. Terug naar Afrika kan niet, vanwege de oorlog, geweld en armoede daar. Je laat wel zien dat je geen hart hebt, trouwens.
Asrael heeft ISIS gemaakt einz einzquote:Op maandag 19 september 2016 21:50 schreef Taaikorsie het volgende:
[..]
jaaaa europa is daar binnengevallen en heeft alles gesloopt
Goh, heel Afrika een normale woning in Nederland bieden. En laten we zeker niet de Syriërs vergeten.quote:Op maandag 19 september 2016 21:49 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Ze horen inderdaad niet in een tentenkamp in Griekenland, maar in een normale woning in Nederland. Terug naar Afrika kan niet, vanwege de oorlog, geweld en armoede daar. Je laat wel zien dat je geen hart hebt, trouwens.
Welke woning? Hoeveel woningen wil je nog bijbouwen om alle zielige mensen te helpen?quote:Op maandag 19 september 2016 21:49 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Een mannetje die op een magisch paard door de vacuüm van de ruimte naar de maan vliegt en die in tweeën splijt, zegt dat alle homo's dood moeten, overspelige vrouwen gestenigd moeten worden en afvalligen dood moeten.quote:Op maandag 19 september 2016 21:50 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
De islam is een prachtig geloof. Jij vertrouwt te veel op populistische praatjes van Geert Wilders en Marine le Pen. Lees de Koran maar eens, een prachtig boek vol waarheden en positiviteit.
DIT!!!! DUS!!!! ABSOLUUT!!!!!!quote:Op maandag 19 september 2016 21:51 schreef Taaikorsie het volgende:
Als ze toch zo opgejut zijn en klaar voor actie..laat amerika ze wat wapens geven zodat ze hun thuisland kunnen terugveroveren. Kunnen ze daar lekker hun gang gaan.
Opmerkelijk niet dat de islam overal in de westerse wereld waar ze als gasten neerstreken zoveel ellende veroorzaken. Geen haat tegen zuid Amerikanen. Geen haat tegen zuid Europeanen. Geen haat tegen Aziaten. Maar opmerkelijk dat overal in de westerse wereld men moslims uitkotst.quote:Op maandag 19 september 2016 21:32 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Ik wil je droom niet verpesten hoor maar in de grondwet staat dat je niet mag discrimineren op grond van religie. Tenzij de PVV 100 zetels haalt en dus de grondwet kan wijzigen blijven moslims welkom in Nederland, maar dat zal gelukkig niet gebeuren.
Christelijke of Joodse zijn ook welkom hoor. I don't care.quote:Op maandag 19 september 2016 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh dus alle islamitische vluchtelingen moeten maar naar Nederland toe komen he!
Zolang ze allemaal maar naar Nederland komen.quote:Op maandag 19 september 2016 21:53 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Christelijke of Joodse zijn ook welkom hoor. I don't care.
Zag ik ook al een video van inderdaad. Hoop geschreeuw bij iets wat een gemeentehuis zou kunnen zijn. Leek een beetje op de protesten hier in Nederland als ergens een azc op de planning stond.quote:Op maandag 19 september 2016 21:52 schreef Dance99Vv het volgende:
De grieken op lesbos zijn het ook wel zat met die vluchtelingen
Dat hoor je mij niet zeggen. Het gehele asielbeleid. Of ze binnen moeten worden gelaten of niet, daar heb ik geen mening over. De manier waarop alles gaat. Dat is wat er mis is. Nederland heeft zich schandelijk opgesteld toen de 1e generatie Marokkanen na de oorlog werden binnen gehaald. Daar zijn veel fouten gemaakt, en je ziet de gevolgen met de 3e generatie nu. Die voelen zich tussen 2 landen/culturen in.quote:Op maandag 19 september 2016 21:50 schreef Taaikorsie het volgende:
[..]
jaaaa europa is daar binnengevallen en heeft alles gesloopt
Gedraag je dan ook als een gast..quote:Op maandag 19 september 2016 21:52 schreef regmail het volgende:
[..]
Opmerkelijk niet dat de islam overal in de westerse wereld waar ze als gasten neerstreken zoveel ellende veroorzaken. Geen haat tegen zuid Amerikanen. Geen haat tegen zuid Europeanen. Geen haat tegen Aziaten. Maar opmerkelijk dat overal in de westerse wereld men moslims uitkotst.
Vind je het gek dat alleen West-Europeanen en Amerikanen gehaat worden? Hoe zou dat toch komen? Oh wacht, de decennialange bombardementen, genocide en de vernietiging van het Midden-Oosten door bovengenoemde landen zal vast geen rol spelen hoor...quote:Op maandag 19 september 2016 21:52 schreef regmail het volgende:
[..]
Opmerkelijk niet dat de islam overal in de westerse wereld waar ze als gasten neerstreken zoveel ellende veroorzaken. Geen haat tegen zuid Amerikanen. Geen haat tegen zuid Europeanen. Geen haat tegen Aziaten. Maar opmerkelijk dat overal in de westerse wereld men moslims uitkotst.
Zolang ze kop naar beneden van flats gaanquote:Op maandag 19 september 2016 21:53 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Christelijke of Joodse zijn ook welkom hoor. I don't care.
Filmpje even verder kijken dan zie je dat het toch wel wat meer mensen zijn dan die paar schreeuwers bij dat gemeentehuisquote:Op maandag 19 september 2016 21:53 schreef Physsic het volgende:
[..]
Zag ik ook al een video van inderdaad. Hoop geschreeuw bij iets wat een gemeentehuis zou kunnen zijn. Leek een beetje op de protesten hier in Nederland als ergens een azc op de planning stond.
Vol met waarheden?quote:Op maandag 19 september 2016 21:50 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
De islam is een prachtig geloof. Jij vertrouwt te veel op populistische praatjes van Geert Wilders en Marine le Pen. Lees de Koran maar eens, een prachtig boek vol waarheden en positiviteit.
Zal echt helpen, zo'n wandeling.quote:Op maandag 19 september 2016 21:52 schreef Dance99Vv het volgende:
De grieken op lesbos zijn het ook wel zat met die vluchtelingen
Er is nog plek zat in Nederland hoor. Niet in de Randstad, maar wel in de provincie.quote:Op maandag 19 september 2016 21:51 schreef krokodil76 het volgende:
[..]
Welke woning? Hoeveel woningen wil je nog bijbouwen om alle zielige mensen te helpen?
Als Amerika een genocide wilde hadden ze dat allang geregeldquote:Op maandag 19 september 2016 21:54 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Vind je het gek dat alleen West-Europeanen en Amerikanen gehaat worden? Hoe zou dat toch komen? Oh wacht, de decennialange bombardementen, genocide en de vernietiging van het Midden-Oosten door bovengenoemde landen zal vast geen rol spelen hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |