Zie erg weinig berichten over retourzendingen. Volgens mij wordt alles Europa in geloodst.quote:Op maandag 19 september 2016 21:26 schreef Infection het volgende:
[..]
Genoeg redenen om de boel te sluiten en alles terug te sturen.
In zijn cultuur wel.quote:Op maandag 19 september 2016 21:29 schreef Infection het volgende:
[..]
Want dit is normaal menselijk gedrag.
Dat is dan ook precies wat er mis is.quote:Op maandag 19 september 2016 21:29 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Zie erg weinig berichten over retourzendingen. Volgens mij wordt alles Europa in geloodst.
Ja.quote:Op maandag 19 september 2016 21:29 schreef Infection het volgende:
[..]
Want dit is normaal menselijk gedrag.
Deze mensen plegen een misdrijf, net als veel Nederlanders. Goh, want een paniek, zeg.quote:Op maandag 19 september 2016 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Als dit jouw beeld van de mensheid is....
En deze ideeën zijn dus PRECIES waarom het niet prettig is om de poorten hier open te zetten voor de islam!quote:
VEEL Nederlanders?quote:Op maandag 19 september 2016 21:31 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Deze mensen plegen een misdrijf, net als veel Nederlanders. Goh, want een paniek, zeg.
"De Nederlanders doen het ook, dus laat ze allemaal maar binnen"quote:Op maandag 19 september 2016 21:31 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Deze mensen plegen een misdrijf, net als veel Nederlanders. Goh, want een paniek, zeg.
Ik wil je droom niet verpesten hoor maar in de grondwet staat dat je niet mag discrimineren op grond van religie. Tenzij de PVV 100 zetels haalt en dus de grondwet kan wijzigen blijven moslims welkom in Nederland, maar dat zal gelukkig niet gebeuren.quote:Op maandag 19 september 2016 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
En deze ideeën zijn dus PRECIES waarom het niet prettig is om de poorten hier open te zetten voor de islam!Thanks voor het bevestigen van het beeld!
Yup, men zegt wel eens dat Nederlanders geen eigen cultuur hebben, maar Timeschanger heeft PRECIES door wat onze cultuur is!quote:Op maandag 19 september 2016 21:31 schreef Infection het volgende:
[..]
"De Nederlanders doen het ook, dus laat ze allemaal maar binnen"
even de statistieken erbij pakken....quote:Op maandag 19 september 2016 21:31 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 september 2016 21:32 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
even de statistieken erbij pakken....
sorry hoorquote:Op maandag 19 september 2016 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]DOE NOU NIET! En laat hem ff lekker in zijn fantasie leven dat islam vrede is en dat Nederlanders slecht zijn!
Nee hoor de VVD begint het licht ook al te zien.quote:Op maandag 19 september 2016 19:57 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Denken dat de PVV gaat regeren.
Ahhhh dus tatta's zijn buitenproportioneel misdadig?quote:Op maandag 19 september 2016 21:33 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
1 op 1000 vind ik best veel, ja.
De arme jongen kan het niet helpen om aan de lopende band onzin uit te kramenquote:
Niet allemaal, alleen als ze voor oorlog/geweld vluchten en niet als ze uit een leefbaar land komen.quote:Op maandag 19 september 2016 21:31 schreef Infection het volgende:
[..]
"De Nederlanders doen het ook, dus laat ze allemaal maar binnen"
Sommige. Net als sommige vluchtelingen. Ik niet iedereen over een kam scheren, geen PVV'ers en ook geen vluchtelingen.quote:Op maandag 19 september 2016 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh dus tatta's zijn buitenproportioneel misdadig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |