Dat zie ik toch heel anders: in de pitch staat "in maart 2013 viel ons afzetkanaal in Duitsland plotsklaps volledig weg." Kennelijk waren ze afhankelijk van 1 kanaal, hadden ze geen plan B en moesten ze daardoor gedwongen stoppen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:43 schreef zyxxyz het volgende:
[..]
Wat ik ook aantrekkelijk vind is dat ze ervaring hebben met het stoppen van activiteiten. Op tijd inzien dat het niet goed gaat en daarop acteren is iets dat je niet vaak genoeg tegenkomt.
(100% Duitsland was al een beetje plan B, want eerst hadden ze ook NL.) Natuurlijk, het kan altijd beter. Maar de zaak ging blijkbaar niet over de kop, ze hebben zich kunnen redden met ander werk en gaan het nu weer proberen. Als belegger zou ik meer in jouw lijn denken, maar als uitlener van geld hecht ik er vooral aan dat er geen schulden achterblijven.quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:58 schreef BillieCF het volgende:
[..]
Dat zie ik toch heel anders: in de pitch staat "in maart 2013 viel ons afzetkanaal in Duitsland plotsklaps volledig weg." Kennelijk waren ze afhankelijk van 1 kanaal, hadden ze geen plan B en moesten ze daardoor gedwongen stoppen.
Ik snap al die dingen niet om een kleine handeling weg te moeten nemen, ik wil die dingen ook niet eens.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:36 schreef FINONAF het volgende:
[..]
Ik laat het hem als fervent fietsen, lopen. Is het nou echt zoveel werk om handmatig je fiets op slot te zetten? Mensen die fietsen zijn over het algemeen al actief, dan kan een handeling als handmatig je fiets even op slot zetten er ook nog wel bij. Ik zie het product gewoon niet zitten en daarnaast vind ik de doelen waarvoor het geld wordt gevraagd niet oké. Een deel gaat naar de aflossing van een oude lening.
Moeten de mensen van de likeuren worden uitbetaald?quote:Op vrijdag 23 september 2016 13:15 schreef rockenfeller het volgende:
Die oude likeuren mijnheer is ook iets nieuws begonnen
www.woonzorginvest.nl
Zeer interessant en waar verhaal. Schandelijk en gelijk ook een (klein) pluimpje voor Collin. Ze hadden natuurlijk nooit dit project deze beoordeling mogen geven of überhaupt moeten aanbieden en tegelijkertijd goed dat ze er net op tijd achter zijn gekomen dat het bedrijf op omvallen stond, al dan niet door een conflict.quote:Op vrijdag 23 september 2016 15:59 schreef rockenfeller het volgende:
https://www.wijlimburg.nl(...)ing-lening-bankroet/
Ik heb 3 projecten lopen bij Collin.quote:Op vrijdag 23 september 2016 16:24 schreef bleyenburg het volgende:
Ik heb nog nooit iets bij/met Collin gedaan.
Vooralsnog ben ik het ook niet van plan.
Ben wel benieuwd hoe mensen die wél met Collin werk(t)en, dit soort debacles (cowboys belt, zack) interpreteren.
Het lijkt mij dat ze wel een imago probleem hebben/krijgen
Het is sowieso ronduit super slecht. Ik vind deze kwestie nog slechter dan de Cowboys. Wat ik heb begrepen is dat ze er achter zijn gekomen dat er een conflict is met de leverancier en dat ze daarom besloten niet uit te keren en dat daarna het bedrijf is omgevallen. Als dat zo is verdienen ze daar dan het uiterst minieme kleine pluimpje dat feitelijk geen naam mag hebben.quote:Op vrijdag 23 september 2016 16:25 schreef bleyenburg het volgende:
Voor zover ik het begrepen heb is het niet overmaken naar Zack meer geluk dan wijsheid geweest.
Mijn vertrouwen in Collin holt achteruit. Voorheen ging ik erg af op de beoordeling van Collin en D&B. Nu is gebleken dat dat min of meer een wassen neus is en Collin zo stuurt dat het eigenlijk altijd gunstig uitpakt terwijl dat vaak niet zo is. Met name bij de hoge bedragen verdoezelen ze de waarheid en krikken ze de beoordelingen omhoog.quote:Op vrijdag 23 september 2016 16:24 schreef bleyenburg het volgende:
Ben wel benieuwd hoe mensen die wél met Collin werk(t)en, dit soort debacles (cowboys belt, zack) interpreteren.
Hoeveel hebben de investeerders daar moeten afschrijven? (in % van de inleg)quote:Op vrijdag 23 september 2016 17:03 schreef rockenfeller het volgende:
Ik vind vooral de "oplossing" bij Cowboys meer dan schandalig
Zelf heb ik ooit eens een account aangemaakt bij Collin, maar uiteindelijk nooit wat via hun geïnvesteerd. Weinig vertrouwen in deze club, het zag me er van het begin allemaal TE gelikt uit etc. En veel "snelle jongens" projecten. Puur een gevoel verder niet gebaseerd op feiten of iets.quote:Op vrijdag 23 september 2016 16:24 schreef bleyenburg het volgende:
twitter:FundingCircleNL twitterde op vrijdag 23-09-2016 om 18:29:22NIEUW KREDIETPROJECT > De Belichter wil opschalen en verder groeien > Lees verder: https://t.co/f5clMqXICg |… https://t.co/vaORctIFCg reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |