Foto van molo en dr vriendinetjequote:Op maandag 19 september 2016 11:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Vond je vorige keer anders ook helemaal niet erg om mij maakt te zien
* Molo is professioneel dubbelganger van Erica Terpstra
quote:Op maandag 19 september 2016 11:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is dat bij het station Ede-Wageningen?
Ik heb geen idee, dat is het enige dat ik daar in de buurt ken en ik vond het een dorp.quote:Op maandag 19 september 2016 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga een sop google maps kijken waar dat station ligt
Ja 307 euro (aftrek huurtoeslag) inclusief verwarmingskosten. Geen idee hoe het met elektra en water zit enzo, maar dan nog.quote:Op maandag 19 september 2016 11:01 schreef Molo het volgende:
[..]
En neem aan binnen jouw lage budget, ik snap het probleem niet zo.
Hoop dat het doorgaat, zou fijn zijn
Station ede-wageningen ligt niet in Wageningen of in de buurt ervan. Wageningen is 6 km verderop.quote:Op maandag 19 september 2016 11:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, dat is het enige dat ik daar in de buurt ken en ik vond het een dorp.
Dat is redelijk, water is niet zo duur.quote:Op maandag 19 september 2016 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja 307 euro (aftrek huurtoeslag) inclusief verwarmingskosten. Geen idee hoe het met elektra en water zit enzo, maar dan nog.
Ja daarom, dat is echt heel prima qua prijs tochquote:Op maandag 19 september 2016 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja 307 euro (aftrek huurtoeslag) inclusief verwarmingskosten. Geen idee hoe het met elektra en water zit enzo, maar dan nog.
Ah, zoiets dacht ik al, vond het altijd al vreemd dat het Ede-Wageningen heet.quote:Op maandag 19 september 2016 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Station ede-wageningen ligt niet in Wageningen of in de buurt ervan. Wageningen is 6 km verderop.
Woonkamer 17m2, slaapkamer 9m2 en badkamer en keuken.quote:Op maandag 19 september 2016 11:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is redelijk, water is niet zo duur.
Heb je dan wel een slaapkamer, badkamer en keuken?
Ik hoop voor je dat je het krijgt.quote:Op maandag 19 september 2016 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Woonkamer 17m2, slaapkamer 9m2 en badkamer en keuken.
Dan weet je het nuquote:Op maandag 19 september 2016 11:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, zoiets dacht ik al, vond het altijd al vreemd dat het Ede-Wageningen heet.
en wie is dan molo en wie is het vriendinnetje?quote:Op maandag 19 september 2016 11:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Foto van molo en dr vriendinetje
[ afbeelding ]
Ask herquote:Op maandag 19 september 2016 11:09 schreef clixplicity het volgende:
[..]
en wie is dan molo en wie is het vriendinnetje?
Klinkt als tijd om die koekjes weg te gooienquote:Op maandag 19 september 2016 11:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Te laat![]()
Droog, taai, ondoordringbaar.
Ook te laat. Gesopt met thee.quote:Op maandag 19 september 2016 11:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt als tijd om die koekjes weg te gooien
Natter is inderdaad altijd beter jaquote:
He? Meterkast met internet?quote:Op maandag 19 september 2016 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Miauw? Wat kost die meterkast bij jou in de maand? En is dat inclusief internet?
Miauw verhuurt haar meterkast heb ik begrepen.quote:
zal wel krap zijnquote:Op maandag 19 september 2016 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Miauw verhuurt haar meterkast heb ik begrepen.
Niet altijdquote:Op maandag 19 september 2016 11:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Natter is inderdaad altijd beter ja
¤307 excl.quote:Op maandag 19 september 2016 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Miauw? Wat kost die meterkast bij jou in de maand? En is dat inclusief internet?
Balen man...quote:Op maandag 19 september 2016 11:21 schreef Joosie200 het volgende:
En onderweg naar het hoge Noorden. Tegelijkertijd telefonisch te horen gekregen niet op gesprek te worden uitgenodigd voor de functie waar ik intern op had gesolliciteerd
Das balen! Weet je al waarom je niet op gesprek mag komen?quote:Op maandag 19 september 2016 11:21 schreef Joosie200 het volgende:
En onderweg naar het hoge Noorden. Tegelijkertijd telefonisch te horen gekregen niet op gesprek te worden uitgenodigd voor de functie waar ik intern op had gesolliciteerd
quote:
Maar dan heb je ook watquote:Op maandag 19 september 2016 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die Amsterdamse woningprijzen ook.
Een meterkastquote:
Ik zou er niet willen wonen.quote:Op maandag 19 september 2016 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die Amsterdamse woningprijzen ook.
Balen Joosiequote:Op maandag 19 september 2016 11:21 schreef Joosie200 het volgende:
Oppas voor je kat kost op maandbasis 350 euro en dan kun je onbeperkt gebruik maken van de service.quote:
quote:
quote:Op maandag 19 september 2016 11:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Das balen! Weet je al waarom je niet op gesprek mag komen?
quote:
Wacht wat... oppas voor je kat????????quote:Op maandag 19 september 2016 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oppas voor je kat kost op maandbasis 350 euro en dan kun je onbeperkt gebruik maken van de service.
Verkleed je als een kat!quote:Op maandag 19 september 2016 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oppas voor je kat kost op maandbasis 350 euro en dan kun je onbeperkt gebruik maken van de service.
Dat heet toch gewoon 'de Chinees'?quote:Op maandag 19 september 2016 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wacht wat... oppas voor je kat????????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |