SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koens verjaardagsmeet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond de gekste-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cafe noirquote:
Echt dan blijft het er niet bij 1 hoor
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2016 10:12:34 ]![]()
Beter dan andersom.quote:
Er wordt hier iemand wakker, die ga ik even knuffelen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Doe je even een afwasje zijn ze meteen een topic verder.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
O dat zijn van die dingen die ik echt niet kan weerstaan.quote:Op maandag 19 september 2016 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Cafe noir
Echt dan blijft het er niet bij 1 hoorDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Cafe noir
Echt dan blijft het er niet bij 1 hoor
Die zijn lekker, vroeger had je ook van die ronde maar dan in andere kleuren, bestaan die eigenlijk nog?"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Vroeger had je cafe noir ook in cappuccino smaak die waren lekker.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
We zaten op de laatste pagina dus dan gaat het snel he?quote:Op maandag 19 september 2016 10:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Doe je even een afwasje zijn ze meteen een topic verder.Daarom koop ik ze niet. Veel te verleidelijk.quote:Op maandag 19 september 2016 10:15 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat zijn van die dingen die ik echt niet kan weerstaan.quote:Op maandag 19 september 2016 10:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zijn lekker, vroeger had je ook van die ronde maar dan in andere kleuren, bestaan die eigenlijk nog?![]()
waren dat niet gewoon likkoekjes
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2016 10:17:20 ]![]()
Ja, die....quote:Op maandag 19 september 2016 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We zaten op de laatste pagina dus dan gaat het snel he?
[..]
Daarom koop ik ze niet. Veel te verleidelijk.
[..]![]()
waren dat niet gewoon likkoekjes
[ afbeelding ]
Vroeger was alles beter, toen had je ook nog 'echte mannen' enzo......quote:Op maandag 19 september 2016 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Vroeger had je cafe noir ook in cappuccino smaak die waren lekker.
Die zijn er nog steedsquote:Op maandag 19 september 2016 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Vroeger had je cafe noir ook in cappuccino smaak die waren lekker.![]()
![]()
Ik ben elke dag op tijd ja!quote:#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!![]()
Die ronde eet ik ook niet, het gaat om de koffiesmaak.quote:
Owh zekers weer in een supermarkt waar ik nooit kom.quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Geen idee maar ik weet dat ze er zijnquote:Op maandag 19 september 2016 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh zekers weer in een supermarkt waar ik nooit kom.
appieheijn of Jumbo vast ook wel![]()
Eerder van koop wat degelijke kleding... ziet er toch niet uit.quote:Op maandag 19 september 2016 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer je dit ziet en alleen maar kunt denken: "girl wear a bra!"#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: