ik heb ook met collega's in de sauna gezetenquote:Op maandag 19 september 2016 10:34 schreef Molo het volgende:
[..]
IT-ers hè... Niet echt over hierover nagedacht
Ik weet, maar kom op zeg. Dit is rode loper en het ziet er gewoon niet uit. De jurk leent zich gewoon niet voor bh loos boven een bepaalde cupmaat.quote:Op maandag 19 september 2016 10:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat ik wilde zeggen, als je dit al hangtieten vindt is je beeld van een gemiddelde vrouw met tieten wat bijzonder
Waar maak jij je druk om.quote:Op maandag 19 september 2016 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet, maar kom op zeg. Dit is rode loper en het ziet er gewoon niet uit. De jurk leent zich gewoon niet voor bh loos boven een bepaalde cupmaat.
Maar Molo zet ze zojuist voor je neus neerquote:Op maandag 19 september 2016 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We zaten op de laatste pagina dus dan gaat het snel he?
[..]
Daarom koop ik ze niet. Veel te verleidelijk.
[..]![]()
waren dat niet gewoon likkoekjes
[ afbeelding ]
ze dachten waarschijnlijkquote:Op maandag 19 september 2016 10:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja precies, toch net even andersquote:Op maandag 19 september 2016 10:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb ook met collega's in de sauna gezeten
maar dat was zonder partners
Ik kan de verleiding weerstaanquote:Op maandag 19 september 2016 10:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar Molo zet ze zojuist voor je neus neer
Arme It nerdjes, nog nooit zoveel vrouwen gezienquote:Op maandag 19 september 2016 10:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze dachten waarschijnlijk
[ afbeelding ]
Gemiddeld waren ze wel iets minder charmant dan die dame met die gruwelijke hangtetten van Ieniequote:Op maandag 19 september 2016 10:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze dachten waarschijnlijk
[ afbeelding ]
In het echt is toch veel heftiger dan op een beeldscherm hoor.quote:Op maandag 19 september 2016 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan de verleiding weerstaanheus
Ik ben STERK joh
[..]
Arme It nerdjes, nog nooit zoveel vrouwen gezien![]()
!!!
LIVE dan
Ja binnen handbereikquote:Op maandag 19 september 2016 10:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In het echt is toch veel heftiger dan op een beeldscherm hoor.
Dat al gruwelijk?quote:Op maandag 19 september 2016 10:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Gemiddeld waren ze wel iets minder charmant dan die dame met die gruwelijke hangtetten van Ienie
Ja of juist welquote:Op maandag 19 september 2016 10:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Of juist heel slim: hoe kunnen we nou ook eens een keer blote vrouwen te zien krijgen?quote:Op maandag 19 september 2016 10:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel tetten gezien livequote:Op maandag 19 september 2016 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan de verleiding weerstaanheus
Ik ben STERK joh
[..]
Arme It nerdjes, nog nooit zoveel vrouwen gezien![]()
!!!
LIVE dan
Jij was ook in de sauna met Molo?quote:Op maandag 19 september 2016 10:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel tetten gezien live![]()
Dat zeg ikquote:Op maandag 19 september 2016 10:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel tetten gezien live![]()
Standaard, maar die van molo had ik al gezien en gevoeld etc tijdens onze hot date vorige weekend!quote:Op maandag 19 september 2016 10:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij was ook in de sauna met Molo?
Zie je allemaal kerels met een wigwam.quote:Op maandag 19 september 2016 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Handdoekjes om de middel houden
Ha hahahaha idd jaquote:Op maandag 19 september 2016 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Handdoekjes om de middel houden
Toen pas? Ze heeft je dan wel lang laten wachtenquote:Op maandag 19 september 2016 10:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Standaard, maar die van molo had ik al gezien en gevoeld etc tijdens onze hot date vorige weekend!
Het was sarcastischquote:Op maandag 19 september 2016 10:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat al gruwelijk?
Die jurk maakt het ook wat erger
Ik heb er maar twee hoorquote:Op maandag 19 september 2016 10:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij was ook in de sauna met Molo?
THINK ERICA TERPSTRA THINK ERICA TERPSTRAquote:Op maandag 19 september 2016 10:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ha hahahaha idd ja![]()
![]()
Snel het turksbad in![]()
Afkoelen je weetz
Oh haiquote:Op maandag 19 september 2016 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
THINK ERICA TERPSTRA THINK ERICA TERPSTRA
* Molo kijkt naast tickets Trondheim voor nuquote:Op maandag 19 september 2016 10:47 schreef Fogel het volgende:
Thuiswerk vandaag. Zin in vroege lunch (of laat ontbijt, ligt eraan hoe je het wil bekijken) en hen nu een tosti met Manchegokaas en 6 maanden gerijpte ham op het verwarmijzer liggen
quote:Op maandag 19 september 2016 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar daar gaan we toch voor de worst en mossel tosties?quote:Op maandag 19 september 2016 10:48 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo kijkt naast tickets Trondheim voor nu
quote:Op maandag 19 september 2016 10:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak haar maar niet boos....![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe mee aan een loting voor een bovenwoninkje in het centrum. Duimen jullie mee? Volgende week hoor ik het dan.
Heel hard duimenquote:Op maandag 19 september 2016 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe mee aan een loting voor een bovenwoninkje in het centrum. Duimen jullie mee? Volgende week hoor ik het dan.
Nee dat is in december pas, en Miauws mossel is voor mij, dat je dat even weetquote:Op maandag 19 september 2016 10:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar daar gaan we toch voor de worst en mossel tosties?
Oh, maar dan blijft Marijke over.quote:Op maandag 19 september 2016 10:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dat is in december pas, en Miauws mossel is voor mij, dat je dat even weet
Die heb ik al vaak genoeg gehad, werd beetje saai.quote:
Ik had hier destijds mazzel, ik kwam voor een woning, maar stond nog niet eens bij de gemeente ingeschreven als woningzoekende, toen zei die mevrouw, als u dat nu even snel gaat doen dan hebben we wel iets voor u, per direct.quote:Op maandag 19 september 2016 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Had ook wel op andere woningen gereageerd, maar daar is de wachttijd echt jaren voor
She made worth the wait thoquote:Op maandag 19 september 2016 10:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Toen pas? Ze heeft je dan wel lang laten wachten
Geen balkon of tuinquote:Op maandag 19 september 2016 10:57 schreef Molo het volgende:
Wat is er mis met een bovenwoning in het centrum dan?
quote:Op maandag 19 september 2016 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en welk centrum, ook belangrijkquote:Op maandag 19 september 2016 10:57 schreef Molo het volgende:
Wat is er mis met een bovenwoning in het centrum dan?
Ja ok, maar wel alle winkels en OV in de buurt toch?quote:Op maandag 19 september 2016 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen balkon of tuin
Owh en dat je op 5 mei net achter de markt en dus het podium woont en dat je dan beter die dag weg kunt zijn.
Ja is gewoon centrum van Wageningen. Dus alles is er gewoon.quote:Op maandag 19 september 2016 11:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ok, maar wel alle winkels en OV in de buurt toch?
Vond je vorige keer anders ook helemaal niet erg om mij maakt te zienquote:
Is dat centrum bij het station Ede-Wageningen?quote:Op maandag 19 september 2016 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja is gewoon centrum van Wageningen. Dus alles is er gewoon.
En neem aan binnen jouw lage budget, ik snap het probleem niet zo.quote:Op maandag 19 september 2016 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja is gewoon centrum van Wageningen. Dus alles is er gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |