Emmy uitreiking dus geleende kleding aangereikt door styliste. Met een soort van bh, had het er al beter uitgezien.quote:Op maandag 19 september 2016 10:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Eerder van koop wat degelijke kleding... ziet er toch niet uit.
Gelijk ontslaan die stylistequote:Op maandag 19 september 2016 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Emmy uitreiking dus geleende kleding aangereikt door styliste. Met een soort van bh, had het er al beter uitgezien.
Mwa, niks mis mee.quote:Op maandag 19 september 2016 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Emmy uitreiking dus geleende kleding aangereikt door styliste. Met een soort van bh, had het er al beter uitgezien.
Nietquote:Op maandag 19 september 2016 10:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja hoi
ohw wacht, ik ben geen eckte ambtenaar
Geen idee. Ik zag alleen maar hangende tieten.quote:
Lijkt wel als of ze een stuk gordijn afgerukt hebben en om dr heen geslagen hebbenquote:Op maandag 19 september 2016 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer je dit ziet en alleen maar kunt denken: "girl wear a bra!"
Als dat al hangende tieten zijn dan moet jij maar niet naar een sauna en daar om je heen kijkenquote:Op maandag 19 september 2016 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zag alleen maar hangende tieten.
ook niet meer,ik zit in zwolle, den haag, assen of groningen.quote:Op maandag 19 september 2016 10:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Niet![]()
zit je nog wel in de buurt ?
FOK! Meet incoming!quote:Op maandag 19 september 2016 10:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Als dat al hangende tieten zijn dan moet jij maar niet naar een sauna en daar om je heen kijken
quote:Op maandag 19 september 2016 10:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook niet meer,ik zit in zwolle, den haag, assen of groningen.
airmiles
Ik heb een keer een welness weekend gehad met werk van mijn man.quote:
maar dan wel een mooie die je niet ziet. Meesten verpesten dan de jurk compleet door zo'n lelijk ding dat er bovenuit steektquote:Op maandag 19 september 2016 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben compleet voor bh loos, maar soms zijn er gewoon kledingstukken dan is het gewoon mooier met bh.
Je zult mij nooit in een sauna aantreffen, dus dat scheelt weer.quote:Op maandag 19 september 2016 10:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Als dat al hangende tieten zijn dan moet jij maar niet naar een sauna en daar om je heen kijken
Dat is gedurfd! Awkward keuze voor bedrijsuitje...quote:Op maandag 19 september 2016 10:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een keer een welness weekend gehad met werk van mijn man.
Hele bedrijf was er met partners. En dan kon je dus naast allerlei behandelingen en leuke dingen ook de hele dag gratis in de sauna daar.
Met je collega's........
*Insert sad trombone*
Wat ik wilde zeggen, als je dit al hangtieten vindt is je beeld van een gemiddelde vrouw met tieten wat bijzonderquote:Op maandag 19 september 2016 10:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je zult mij nooit in een sauna aantreffen, dus dat scheelt weer.
Jups, maar deze actrice had vast wel middelen tot haar beschikking om een bh te dragen zonder dat iemand daar ook iets van ziet.quote:Op maandag 19 september 2016 10:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar dan wel een mooie die je niet ziet. Meesten verpesten dan de jurk compleet door zo'n lelijk ding dat er bovenuit steekt
nope, vorig jaar kwam ik nog wel eens in haarlem maar dat datacenter is nu leegquote:
IT-ers hè... Niet echt over hierover nagedachtquote:Op maandag 19 september 2016 10:33 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Dat is gedurfd! Awkward keuze voor bedrijsuitje...
dan vond de styliste vermoedelijk braless wel geylquote:Op maandag 19 september 2016 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups, maar deze actrice had vast wel middelen tot haar beschikking om een bh te dragen zonder dat iemand daar ook iets van ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |