ik heb ook met collega's in de sauna gezetenquote:Op maandag 19 september 2016 10:34 schreef Molo het volgende:
[..]
IT-ers hè... Niet echt over hierover nagedacht
Ik weet, maar kom op zeg. Dit is rode loper en het ziet er gewoon niet uit. De jurk leent zich gewoon niet voor bh loos boven een bepaalde cupmaat.quote:Op maandag 19 september 2016 10:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat ik wilde zeggen, als je dit al hangtieten vindt is je beeld van een gemiddelde vrouw met tieten wat bijzonder
Waar maak jij je druk om.quote:Op maandag 19 september 2016 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet, maar kom op zeg. Dit is rode loper en het ziet er gewoon niet uit. De jurk leent zich gewoon niet voor bh loos boven een bepaalde cupmaat.
Maar Molo zet ze zojuist voor je neus neerquote:Op maandag 19 september 2016 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We zaten op de laatste pagina dus dan gaat het snel he?
[..]
Daarom koop ik ze niet. Veel te verleidelijk.
[..]![]()
waren dat niet gewoon likkoekjes
[ afbeelding ]
ze dachten waarschijnlijkquote:Op maandag 19 september 2016 10:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja precies, toch net even andersquote:Op maandag 19 september 2016 10:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb ook met collega's in de sauna gezeten
maar dat was zonder partners
Ik kan de verleiding weerstaanquote:Op maandag 19 september 2016 10:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar Molo zet ze zojuist voor je neus neer
Arme It nerdjes, nog nooit zoveel vrouwen gezienquote:Op maandag 19 september 2016 10:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze dachten waarschijnlijk
[ afbeelding ]
Gemiddeld waren ze wel iets minder charmant dan die dame met die gruwelijke hangtetten van Ieniequote:Op maandag 19 september 2016 10:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze dachten waarschijnlijk
[ afbeelding ]
In het echt is toch veel heftiger dan op een beeldscherm hoor.quote:Op maandag 19 september 2016 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan de verleiding weerstaanheus
Ik ben STERK joh
[..]
Arme It nerdjes, nog nooit zoveel vrouwen gezien![]()
!!!
LIVE dan
Ja binnen handbereikquote:Op maandag 19 september 2016 10:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In het echt is toch veel heftiger dan op een beeldscherm hoor.
Dat al gruwelijk?quote:Op maandag 19 september 2016 10:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Gemiddeld waren ze wel iets minder charmant dan die dame met die gruwelijke hangtetten van Ienie
Ja of juist welquote:Op maandag 19 september 2016 10:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Of juist heel slim: hoe kunnen we nou ook eens een keer blote vrouwen te zien krijgen?quote:Op maandag 19 september 2016 10:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel tetten gezien livequote:Op maandag 19 september 2016 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan de verleiding weerstaanheus
Ik ben STERK joh
[..]
Arme It nerdjes, nog nooit zoveel vrouwen gezien![]()
!!!
LIVE dan
Jij was ook in de sauna met Molo?quote:Op maandag 19 september 2016 10:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel tetten gezien live![]()
Dat zeg ikquote:Op maandag 19 september 2016 10:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel tetten gezien live![]()
Standaard, maar die van molo had ik al gezien en gevoeld etc tijdens onze hot date vorige weekend!quote:Op maandag 19 september 2016 10:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij was ook in de sauna met Molo?
Zie je allemaal kerels met een wigwam.quote:Op maandag 19 september 2016 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Handdoekjes om de middel houden
Ha hahahaha idd jaquote:Op maandag 19 september 2016 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Handdoekjes om de middel houden
Toen pas? Ze heeft je dan wel lang laten wachtenquote:Op maandag 19 september 2016 10:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Standaard, maar die van molo had ik al gezien en gevoeld etc tijdens onze hot date vorige weekend!
Het was sarcastischquote:Op maandag 19 september 2016 10:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat al gruwelijk?
Die jurk maakt het ook wat erger
Ik heb er maar twee hoorquote:Op maandag 19 september 2016 10:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij was ook in de sauna met Molo?
THINK ERICA TERPSTRA THINK ERICA TERPSTRAquote:Op maandag 19 september 2016 10:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ha hahahaha idd ja![]()
![]()
Snel het turksbad in![]()
Afkoelen je weetz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |