Grapjas.quote:Op zondag 18 september 2016 23:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat roep je als je die van Etsu moet handelen?
Trusten lekkere stuk kaas van mequote:Op zondag 18 september 2016 23:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Grapjas.
Laaaaaaat
Slaap lekker allen
Ik heb nog geen enkel idee, maar vlees is duur en skere tijden.quote:Op zondag 18 september 2016 23:56 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. En daar ben ik blij om.
[..]
Wat ga je dan maken?
Ik herken hetquote:Op zondag 18 september 2016 23:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkel idee, maar vlees is duur en skere tijden.
Durf ik niet te zeggen. :Squote:Op maandag 19 september 2016 00:01 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik herken het
Hoe skeer ben je dan?
Vegetarische curry.quote:Op zondag 18 september 2016 23:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkel idee, maar vlees is duur en skere tijden.
Nee, wel af en toe op wit zaad. Hihi.quote:Op maandag 19 september 2016 00:02 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Oei, je zit toch niet op zwart zaad hoop ik
Ik zat aan Ratatouille te denken. Of een groente ovenschotel, ja ja.quote:
En je was nog wel top.quote:Op maandag 19 september 2016 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, wel af en toe op wit zaad. Hihi.
Godver, die is flauwquote:Op maandag 19 september 2016 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, wel af en toe op wit zaad. Hihi.
quote:Op maandag 19 september 2016 00:04 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Godver, die is flauw![]()
En dat zonder roeitwink?
Het viel mij een beetje tegen. Veel bezienswaardigheden liggen vrij ver uit elkaar en dat Holocaust Memorial en Checkpoint Charlie stelden weinig voor. Elk jaar maak ik met mn moeder een stedentrip en omdat ze een longziekte heeft, had ze last van de lucht met het warme weer.quote:
Hmmm, het plan lag er om volgend jaar met een vriendin naar Berlijn te gaan om onze 10-jarige vriendschap te vierenquote:Op maandag 19 september 2016 00:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het viel mij een beetje tegen. Veel bezienswaardigheden liggen vrij ver uit elkaar en dat Holocaust Memorial en Checkpoint Charlie stelden weinig voor. Elk jaar maak ik met mn moeder een stedentrip en omdat ze een longziekte heeft, had ze last van de lucht met het warme weer.
Daar kan Berlijn niets aan doen, maar toch is het vervelend dat je minder dingen kan doen.
Bovendien vond ik de Berlijnse bevolking niet heel sympathiek overkomen, ze waren saai en chagrijnig
De andere steden waar ik geweest ben (Praag en Madrid), vond ik veel mooier.
alleen als ze lekker zijnquote:Op maandag 19 september 2016 02:46 schreef Beukenootjeseneenwalnoot het volgende:
Zijn vrouwen hier ook welkom?
Ik was al om tien uur gaan slapen en ben nu al uur klaarwakkerquote:
geen idee...quote:Op maandag 19 september 2016 04:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik was al om tien uur gaan slapen en ben nu al uur klaarwakker
Waarom gebeurt dit niet als ik pas om 4 uur slaap
Berlijn in de zomer is al wel een heel stuk toffer dan in de winter, die oostblok-sfeer in sommige wijken is echt veel meer aanwezig als het ook nog koud is.quote:Op maandag 19 september 2016 00:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het viel mij een beetje tegen. Veel bezienswaardigheden liggen vrij ver uit elkaar en dat Holocaust Memorial en Checkpoint Charlie stelden weinig voor. Elk jaar maak ik met mn moeder een stedentrip en omdat ze een longziekte heeft, had ze last van de lucht met het warme weer.
Daar kan Berlijn niets aan doen, maar toch is het vervelend dat je minder dingen kan doen.
Bovendien vond ik de Berlijnse bevolking niet heel sympathiek overkomen, ze waren saai en chagrijnig
Voel jij je ook zo thuis hier?quote:Op zondag 18 september 2016 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat is dit voor een gay OP
Oh wacht
Berlijn vond ik ook voornamelijk geweldig vanwege het nachtleven, het eten en drinken overal en de hipsterbuurt met al haar galerijtjes en barretjes. Dus meer de ervaring en niet zozeer de toeristenshizzle.quote:Op maandag 19 september 2016 00:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gaan met die banaan.quote:Op maandag 19 september 2016 02:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmmm, het plan lag er om volgend jaar met een vriendin naar Berlijn te gaan om onze 10-jarige vriendschap te vieren![]()
Praag is ook wel tof, ja
Hoop dat je alsnog een beetje genoten hebt
Jazeker.quote:Op maandag 19 september 2016 02:46 schreef Beukenootjeseneenwalnoot het volgende:
Zijn vrouwen hier ook welkom?
Ja, ik las deze paar berichten wel heftig geëmotioneerd mee moet ik zeggen.quote:Op maandag 19 september 2016 08:54 schreef Rezania het volgende:
Jaja, maak echt nog mee zo op de vroege ochtend. #spanning&sensatie
quote:Op maandag 19 september 2016 09:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jazeker.
Er komen alleen niet zoveel. Enkel Opso soms en die is wel knap, maar enkel van de mannen. Brammetje is ook wel een beetje feminine.
quote:Op maandag 19 september 2016 09:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hihi. Zit maar te dollen Brammetje.
De enige echte Mann van deze SC.
[ afbeelding ]
ik dacht er juist aan om binnenkort paar dagen Berlijn te doenquote:Op maandag 19 september 2016 00:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lief dagboekquote:Op maandag 19 september 2016 08:54 schreef Rezania het volgende:
Jaja, maak echt nog mee zo op de vroege ochtend. #spanning&sensatie
berlijn vond ik in mijn herinnering mooier dan praag. Hmmm...quote:Op maandag 19 september 2016 00:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar, wat ga je dan zien/doen? Rondje industrieterrein?quote:Op maandag 19 september 2016 10:03 schreef praisethebooty het volgende:
Ik probeer de toeristische dingen altijd een beetje te vermijden bij een stedentrip.
Schitterende stad qua sfeer en mensen. Ik denk dat als je die checkpoint Charlie shit doet, dat je dan niet de "echte" stad ziet.quote:Op maandag 19 september 2016 09:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik dacht er juist aan om binnenkort paar dagen Berlijn te doen
Dit dus.quote:Op maandag 19 september 2016 09:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Berlijn vond ik ook voornamelijk geweldig vanwege het nachtleven, het eten en drinken overal en de hipsterbuurt met al haar galerijtjes en barretjes. Dus meer de ervaring en niet zozeer de toeristenshizzle.
Ik ben meer She-Raquote:Op maandag 19 september 2016 09:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hihi. Zit maar te dollen Brammetje.
De enige echte Mann van deze SC.
[ afbeelding ]
In Berlijn? Jaquote:Op maandag 19 september 2016 10:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar, wat ga je dan zien/doen? Rondje industrieterrein?
Wat doe jij met je authoriteit?quote:Op maandag 19 september 2016 09:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niks ervan. Bazenuser.
En ik ben de autoriteit op dat gebied dus weet dat.
Ik vind reizen best wel eng.quote:
Potvis.quote:
Kunstquote:
Hoezo dat? Ik heb een beetje hetzelfdequote:Op maandag 19 september 2016 10:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik vind reizen best wel eng.
Ik raak ziek in de paniek haha.quote:Op maandag 19 september 2016 11:18 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik heb een beetje hetzelfde
En dan ga je naar??quote:Op maandag 19 september 2016 11:20 schreef Renesite het volgende:
Het nadeel van reizen is dat je soms geen goede vluchttijden hebt. Moet donderdag om 4:00 voor het appartement staan naar het vliegveld
Als je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten, dan zijn de tijden vaak niet zo fijn nee.quote:Op maandag 19 september 2016 11:20 schreef Renesite het volgende:
Het nadeel van reizen is dat je soms geen goede vluchttijden hebt. Moet donderdag om 4:00 voor het appartement staan naar het vliegveld
Volgens mij zouden we wel goede reisbuddy's zijn.quote:Op maandag 19 september 2016 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schitterende stad qua sfeer en mensen. Ik denk dat als je die checkpoint Charlie shit doet, dat je dan niet de "echte" stad ziet.
[..]
Dit dus.
quote:Op maandag 19 september 2016 10:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op maandag 19 september 2016 11:18 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik heb een beetje hetzelfde
quote:Op maandag 19 september 2016 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Berlijn? Ja
Want daar zit het nachtleven.
Certificaten van baasheid uitdelen.quote:Op maandag 19 september 2016 10:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat doe jij met je authoriteit?
Waarom?quote:Op maandag 19 september 2016 10:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet alleen datquote:Op maandag 19 september 2016 11:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij zouden we wel goede reisbuddy's zijn.
Gewoon alles combineren. Wat hot spots bezoeken, wat off the track shizzle bezoeken, veel plekken voor eten en drinken proberen, de stad niet alleen zien maar ook ervaren, nachtleven in, en dan eenmaal terug in hotel na een dag van 20 uur heb ik nog wel energie voor een laatste ronde.quote:Op maandag 19 september 2016 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet alleen dat
*wink wink nudge nudge hey kijk een brede arm*
Voor Berlijn geldt dat dan alleen maar omdat ik er al vaker geweest ben. De eerste keer wil ik nl WEL altijd die toeristische dingen zienSoort van interne verplichting of druk of zo. Daarna heb ik dat niet meer.
+ 100quote:Op maandag 19 september 2016 11:43 schreef wonderer het volgende:
Ik vind ergens zijn wel leuk, maar er komen niet.
Wanneer kunnen we gewoon met de Star Trek Transporter reizen?
Ja ik alles, op dat laatste naquote:Op maandag 19 september 2016 11:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon alles combineren. Wat hot spots bezoeken, wat off the track shizzle bezoeken, veel plekken voor eten en drinken proberen, de stad niet alleen zien maar ook ervaren, nachtleven in, en dan eenmaal terug in hotel na een dag van 20 uur heb ik nog wel energie voor een laatste ronde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |