Grapjas.quote:Op zondag 18 september 2016 23:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat roep je als je die van Etsu moet handelen?
Trusten lekkere stuk kaas van mequote:Op zondag 18 september 2016 23:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Grapjas.
Laaaaaaat
Slaap lekker allen
Ik heb nog geen enkel idee, maar vlees is duur en skere tijden.quote:Op zondag 18 september 2016 23:56 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. En daar ben ik blij om.
[..]
Wat ga je dan maken?
Ik herken hetquote:Op zondag 18 september 2016 23:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkel idee, maar vlees is duur en skere tijden.
Durf ik niet te zeggen. :Squote:Op maandag 19 september 2016 00:01 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik herken het
Hoe skeer ben je dan?
Vegetarische curry.quote:Op zondag 18 september 2016 23:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkel idee, maar vlees is duur en skere tijden.
Nee, wel af en toe op wit zaad. Hihi.quote:Op maandag 19 september 2016 00:02 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Oei, je zit toch niet op zwart zaad hoop ik
Ik zat aan Ratatouille te denken. Of een groente ovenschotel, ja ja.quote:
En je was nog wel top.quote:Op maandag 19 september 2016 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, wel af en toe op wit zaad. Hihi.
Godver, die is flauwquote:Op maandag 19 september 2016 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, wel af en toe op wit zaad. Hihi.
quote:Op maandag 19 september 2016 00:04 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Godver, die is flauw![]()
En dat zonder roeitwink?
Het viel mij een beetje tegen. Veel bezienswaardigheden liggen vrij ver uit elkaar en dat Holocaust Memorial en Checkpoint Charlie stelden weinig voor. Elk jaar maak ik met mn moeder een stedentrip en omdat ze een longziekte heeft, had ze last van de lucht met het warme weer.quote:
Hmmm, het plan lag er om volgend jaar met een vriendin naar Berlijn te gaan om onze 10-jarige vriendschap te vierenquote:Op maandag 19 september 2016 00:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het viel mij een beetje tegen. Veel bezienswaardigheden liggen vrij ver uit elkaar en dat Holocaust Memorial en Checkpoint Charlie stelden weinig voor. Elk jaar maak ik met mn moeder een stedentrip en omdat ze een longziekte heeft, had ze last van de lucht met het warme weer.
Daar kan Berlijn niets aan doen, maar toch is het vervelend dat je minder dingen kan doen.
Bovendien vond ik de Berlijnse bevolking niet heel sympathiek overkomen, ze waren saai en chagrijnig
De andere steden waar ik geweest ben (Praag en Madrid), vond ik veel mooier.
alleen als ze lekker zijnquote:Op maandag 19 september 2016 02:46 schreef Beukenootjeseneenwalnoot het volgende:
Zijn vrouwen hier ook welkom?
Ik was al om tien uur gaan slapen en ben nu al uur klaarwakkerquote:
geen idee...quote:Op maandag 19 september 2016 04:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik was al om tien uur gaan slapen en ben nu al uur klaarwakker
Waarom gebeurt dit niet als ik pas om 4 uur slaap
Berlijn in de zomer is al wel een heel stuk toffer dan in de winter, die oostblok-sfeer in sommige wijken is echt veel meer aanwezig als het ook nog koud is.quote:Op maandag 19 september 2016 00:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het viel mij een beetje tegen. Veel bezienswaardigheden liggen vrij ver uit elkaar en dat Holocaust Memorial en Checkpoint Charlie stelden weinig voor. Elk jaar maak ik met mn moeder een stedentrip en omdat ze een longziekte heeft, had ze last van de lucht met het warme weer.
Daar kan Berlijn niets aan doen, maar toch is het vervelend dat je minder dingen kan doen.
Bovendien vond ik de Berlijnse bevolking niet heel sympathiek overkomen, ze waren saai en chagrijnig
De andere steden waar ik geweest ben (Praag en Madrid), vond ik veel mooier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |