Grins?quote:Op zondag 18 september 2016 23:09 schreef TwisterNederland het volgende:
Hoi Etsu
Hoe is het in Grins?
Fries voor Groningenquote:Op zondag 18 september 2016 23:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Grins?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Grins
Geef toe dat je er wel warm van wordtquote:Op zondag 18 september 2016 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat is dit voor een gay OP
Oh wacht
Niet echt want ik vak op blonde IJslandse mannenquote:Op zondag 18 september 2016 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geef toe dat je er wel warm van wordt
quote:Op zondag 18 september 2016 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dacht ik al, maar ik woon niet meer in Groningen intussen.
Met een vikinghelmpje op zekerquote:Op zondag 18 september 2016 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet echt want ik vak op blonde IJslandse mannen
Jawel hoor, ik kom nog wel terugquote:Op zondag 18 september 2016 23:13 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi. Nu kan ik je nooit treffen op straat dus
Waar verblijf je nu dan?quote:Op zondag 18 september 2016 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik kom nog wel terugIn december ben ik er even voor een weekje ofzo, daarna ben ik weer weg tot mei.
quote:Op zondag 18 september 2016 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neeheee
Birkir Bjarnason weetje
In DCquote:Op zondag 18 september 2016 23:16 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Waar verblijf je nu dan?
Wat moet je met een kleintje?quote:Op zondag 18 september 2016 23:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Perfect voor mijn petite lichaam
Kraak hem niet zo af
Dat was het wel.quote:Op zondag 18 september 2016 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
In DCVoor mn studie.
![]()
Al ruim een maand trouwens.
Is er nog wat spannends gebeurd in Groningen op het groene water na?
Een Qbuzz-bus?quote:Op zondag 18 september 2016 23:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Een bus vloog in de brand
Holi Fusion en Camping Truus gaat niet door.
Verder niks gemist
Dit semester Engels, volgend semester Amerikaans recht.quote:Op zondag 18 september 2016 23:18 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat was het wel.
Maar wel vet hoor. Wat doe je daar wel niet?
Zit er wat tussen voor jou?quote:Op zondag 18 september 2016 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit semester Engels, volgend semester Amerikaans recht.
En verder een beetje chillen en jongens spotten.
Nee.quote:Op zondag 18 september 2016 23:21 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Zit er wat tussen voor jou?
Haha, dat is een beetje jammerquote:Op zondag 18 september 2016 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.Ze zijn echt enorm verwijfd of zijn mijn type niet.
Heb wel een scharrel gehad de eerste 2/3 weken dat ik hier was, maar dat is ook op niks uitgelopen.
Grindr zit ook barstevol met oude mannetjes. Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |