abonnement Unibet Coolblue
  maandag 19 september 2016 @ 12:11:38 #51
3878 Vork
Manisch creatief
pi_165426094
Jullie joggen tenminste nog. Mijn vooruitgang bestaat nu nog uit een stuk fietsen (weliswaar met een been op halve kracht en een veel te hoge hartslag, maar hé, het lijkt voor het eerst sinds een maand weer een beetje op sport). Morgen voor het eerst langs de fysio, eentje met de focus op hardlopen. Ik wil heel graag weer beginnen met hardlopen, maar voorlopig weet ik nog niet wanneer dat dan zou kunnen zijn. Ik ben net blij dat ik weer een paar halve dagen kan werken, dat is al lastig zat.
pi_165426311
Is ook kut. Na anderhalf jaar problemen weet ik hoe 't voelt. :)
Ja doei.
pi_165426338
Inschrijving Velsertunnelrun is geopend.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 19 september 2016 @ 12:28:52 #54
3878 Vork
Manisch creatief
pi_165426557
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
Is ook kut. Na anderhalf jaar problemen weet ik hoe 't voelt. :)
Ja, uiteindelijk heb ik nog steeds de hoop dat ik toch relatief snel weer op de been ben. Het is nu 'slechts' een maand geleden dat het goed mis ging en ik intussen kan ik alweer een hoop, maar toch blijft het balen en een maand kan heel erg lang duren. Nu maar hopen dat er niet nog een jaar gekwakkel aan vast komt te zitten, maar daarvoor heb ik iig vanaf morgen begeleiding, om zoveel te voorkomen dat het een langslepend kwakkelverhaal gaat worden.
pi_165430378
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 10:34 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik wil volgend jaar dus proberen om eenmalig een marathon te lopen, maar als ik zie wat het met jou en Swets gedaan heeft ben ik er wel huiverig voor.
Welke marathon ga je lopen, Zwabber?
pi_165430563
En over marathons gesproken, ik begin langzamerhand te geloven dat ik volgend jaar ook wel in staat ben om een marathon te lopen. De lange duurlopen verteer ik redelijk goed. Afgelopen twee weekenden een duurloop van 26km gelopen. En de dag erna alleen wat zwaardere benen, verder niets. Het is alleen even de vraag of ik de tijd bij elkaar kan schrapen voor de marathontraining. Daar heb ik nu nog geen zicht op.

En wat ik ook lastig vind is hoe je je marathon-tempo kan bepalen. Ik kan via corniel.nl/runs via mijn HM-tijd erachter komen wat ik zou moeten kunnen lopen op een marathon, maar ik heb het idee dat dat niet echt reëel is voor een eerste marathon. Moet je dan toch op dat tempo weggaan, en kijken waar het schip strandt? Of al meteen op een langzamer tempo weggaan? Hoe doen/deden jullie dat?
pi_165430726
Ik ging gewoon lopen. De dood of de gladiolen. En dat doe ik eigenlijk nu nog steeds. Ik heb voor zondag ook nog geen echt strijdplan klaarliggen. Het is voor mij toch vaak een kwestie van de eerste kilometers voelen hoe het gaat en dan daar de rest op afstemmen.
pi_165430770
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 12:28 schreef Vork het volgende:

[..]

Ja, uiteindelijk heb ik nog steeds de hoop dat ik toch relatief snel weer op de been ben. Het is nu 'slechts' een maand geleden dat het goed mis ging en ik intussen kan ik alweer een hoop, maar toch blijft het balen en een maand kan heel erg lang duren. Nu maar hopen dat er niet nog een jaar gekwakkel aan vast komt te zitten, maar daarvoor heb ik iig vanaf morgen begeleiding, om zoveel te voorkomen dat het een langslepend kwakkelverhaal gaat worden.
Dat hoop ik ook voor je! :)
Ja doei.
pi_165430811
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 15:53 schreef steffelonio het volgende:
En over marathons gesproken, ik begin langzamerhand te geloven dat ik volgend jaar ook wel in staat ben om een marathon te lopen. De lange duurlopen verteer ik redelijk goed. Afgelopen twee weekenden een duurloop van 26km gelopen. En de dag erna alleen wat zwaardere benen, verder niets. Het is alleen even de vraag of ik de tijd bij elkaar kan schrapen voor de marathontraining. Daar heb ik nu nog geen zicht op.

En wat ik ook lastig vind is hoe je je marathon-tempo kan bepalen. Ik kan via corniel.nl/runs via mijn HM-tijd erachter komen wat ik zou moeten kunnen lopen op een marathon, maar ik heb het idee dat dat niet echt reëel is voor een eerste marathon. Moet je dan toch op dat tempo weggaan, en kijken waar het schip strandt? Of al meteen op een langzamer tempo weggaan? Hoe doen/deden jullie dat?
Je maakt een schatting op basis van je meest recente wedstrijd (liefst hm), op basis daarvan of op basis van je hartslagzones ga je trainen en afhankelijk van hoe die maanden training gaan weet je vanzelf binnen een bepaalde marge wat je moet kunnen lopen als het zover is. De methode waar de corniel schatting op gebaseerd is is trouwens vrij optimistisch voor de marathon, ik denk dat 2x je hm tijd +15-20 min realistischer is. Er is ergens op het internet ook een "realistische calculator" die meerdere variabelen meeneemt, zal hem thuis eens opzoeken.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165430816
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 15:43 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Welke marathon ga je lopen, Zwabber?
Zwabber zal denk ik wel een trailmarathon willen gaan doen, op een technisch parcours met veel hoogtemeters
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 15:53 schreef steffelonio het volgende:

En wat ik ook lastig vind is hoe je je marathon-tempo kan bepalen. Ik kan via corniel.nl/runs via mijn HM-tijd erachter komen wat ik zou moeten kunnen lopen op een marathon, maar ik heb het idee dat dat niet echt reëel is voor een eerste marathon. Moet je dan toch op dat tempo weggaan, en kijken waar het schip strandt? Of al meteen op een langzamer tempo weggaan? Hoe doen/deden jullie dat?
Die tijden die je met dergelijke rekentabellen kunt vinden, gaan er van uit dat je voor die afstand net zo goed getraind en voorbereid bent als voor de uitgangsafstand zeg maar. Voor een eerste marathon lijkt die tijd dan niet zo reëel, maar het kan op zich best als een redelijk richtpunt dienen. Tijdens de trainingen zou je er dan achter kunnen komen wat dan precies een goed marathontempo voor je kan zijn
pi_165430829
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 15:43 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Welke marathon ga je lopen, Zwabber?
Rotterdam. Alle andere zijn niet interessant.
pi_165430834
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 15:53 schreef steffelonio het volgende:

En wat ik ook lastig vind is hoe je je marathon-tempo kan bepalen. Ik kan via corniel.nl/runs via mijn HM-tijd erachter komen wat ik zou moeten kunnen lopen op een marathon, maar ik heb het idee dat dat niet echt reëel is voor een eerste marathon. Moet je dan toch op dat tempo weggaan, en kijken waar het schip strandt? Of al meteen op een langzamer tempo weggaan? Hoe doen/deden jullie dat?
Vind die site ook redelijk enthousiast. Op basis van mijn laatste HM zou ik 3 uur 47 kunnen lopen op de hele en op basis van de 10EM zelfs 3 uur 37. Vind ik wel heel vlot eigenlijk.
pi_165430843
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 15:53 schreef steffelonio het volgende:
En over marathons gesproken, ik begin langzamerhand te geloven dat ik volgend jaar ook wel in staat ben om een marathon te lopen. De lange duurlopen verteer ik redelijk goed. Afgelopen twee weekenden een duurloop van 26km gelopen. En de dag erna alleen wat zwaardere benen, verder niets. Het is alleen even de vraag of ik de tijd bij elkaar kan schrapen voor de marathontraining. Daar heb ik nu nog geen zicht op.
Wat ik persoonlijk voor mijn eerste marathon gedaan heb, is niet veel meer dan dat. Als je afgelopen weekend 26 gedaan hebt, doe dan de komende drie weekenden iets van 29, 32, 34 of zo, en dan kan je over anderhalve maand een M lopen.

Dus dan moet je nog 4 middagen vrij maken, en dan ben je ervan af.

quote:
En wat ik ook lastig vind is hoe je je marathon-tempo kan bepalen. Ik kan via corniel.nl/runs via mijn HM-tijd erachter komen wat ik zou moeten kunnen lopen op een marathon, maar ik heb het idee dat dat niet echt reëel is voor een eerste marathon. Moet je dan toch op dat tempo weggaan, en kijken waar het schip strandt? Of al meteen op een langzamer tempo weggaan? Hoe doen/deden jullie dat?
Beter langzaam weggaan. Als het schip na bv 30 km strandt, dan is de laatste 12 km een echte lijdensweg. Dan kan je het beter rustig aan doen, om te kijken of je de laatste 10 km nog kan versnellen (lukt toch niet :P )

Neem je voor om zo langzaam te starten als je lange duurlopen. Als je net bent zoals ik, dan lukt dat toch niet...
pi_165430863
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 16:08 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Vind die site ook redelijk enthousiast. Op basis van mijn laatste HM zou ik 3 uur 47 kunnen lopen op de hele en op basis van de 10EM zelfs 3 uur 37. Vind ik wel heel vlot eigenlijk.
Dan heb je precies dezelfde HM-tijd als ik :)

Voor mij wordt dus ook 3:47 voorspeld, maar ik heb nog nooit harder gelopen dan 4:23. Ik vind het best :)
pi_165431563
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 16:09 schreef pijll het volgende:

[..]

Wat ik persoonlijk voor mijn eerste marathon gedaan heb, is niet veel meer dan dat. Als je afgelopen weekend 26 gedaan hebt, doe dan de komende drie weekenden iets van 29, 32, 34 of zo, en dan kan je over anderhalve maand een M lopen.

Dus dan moet je nog 4 middagen vrij maken, en dan ben je ervan af.

[..]

Beter langzaam weggaan. Als het schip na bv 30 km strandt, dan is de laatste 12 km een echte lijdensweg. Dan kan je het beter rustig aan doen, om te kijken of je de laatste 10 km nog kan versnellen (lukt toch niet :P )

Neem je voor om zo langzaam te starten als je lange duurlopen. Als je net bent zoals ik, dan lukt dat toch niet...
Misschien kijk ik er wel meer tegenop dan zou moeten, qua marathonvoorbereiding. Ondertussen heb ik al wel een redelijke basis opgebouwd. Dan zou een paar lange duurlopen erbij al misschien wel voldoende zijn om een marathon te kunnen uitlopen.

Weggaan op duurlooptempo is misschien wel slim voor een eerste hm.

Het verschil tussen de calculator van corniel.nl (3:42:07, 5:16/km) en duurlooptempo (4:00:00, 5:41/km) is bij mij trouwens 18 minuten. Maar ik heb geen idee of ik mijn duurlooptempo ook 42km kan volhouden. Dat is toch wel een ander verhaal dan 26km, waarbij ik na 13km even een minuutje drink/eetpauze neem, en mijn horloge dan even stilzet.
pi_165431694
Je duurloop tempo zou ruim langzamer moeten zijn dan wat je op de uiteindelijke marathon kunt volhouden. En dat je dat nu nog niet kan is logisch, daar dienen juist al die trainingskilometers voor ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165431830
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 16:49 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Misschien kijk ik er wel meer tegenop dan zou moeten, qua marathonvoorbereiding. Ondertussen heb ik al wel een redelijke basis opgebouwd. Dan zou een paar lange duurlopen erbij al misschien wel voldoende zijn om een marathon te kunnen uitlopen.

Weggaan op duurlooptempo is misschien wel slim voor een eerste hm.

Het verschil tussen de calculator van corniel.nl (3:42:07, 5:16/km) en duurlooptempo (4:00:00, 5:41/km) is bij mij trouwens 18 minuten. Maar ik heb geen idee of ik mijn duurlooptempo ook 42km kan volhouden. Dat is toch wel een ander verhaal dan 26km, waarbij ik na 13km even een minuutje drink/eetpauze neem, en mijn horloge dan even stilzet.
Je ziet er veel te veel tegenop. ALs jij nu al drie keer 26km hebt gelopen kun je prima al lopen in Eindhoven dit jaar. En dan loop je ook prima rond de vier uur.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_165431994
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 16:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Je duurloop tempo zou ruim langzamer moeten zijn dan wat je op de uiteindelijke marathon kunt volhouden. En dat je dat nu nog niet kan is logisch, daar dienen juist al die trainingskilometers voor ;)
LT: Ik vind het altijd knap hoe jij kan pieken tijdens wedstrijden!
Dat is echt een mentaal iets: vertrouwen hebben dat je het tempo kan volhouden, ook al heb je het nog nooit eerder gedaan.

Ik ben daar zelf wat minder goed in. Mijn eerste wedstrijden ben ik denk ik te voorzichtig ingegaan. De laatste twee keer heb ik mij gehouden aan de tijden van de calculator van corniel en dat ging tot mijn verbazing prima (de halve marathon in Roosendaal, en de Tilburg Ten Miles). Ik heb echt het idee dat ik daar niet sneller had gekund. Dat is een fijn gevoel. Maar die afstanden had ik al wel een paar keer eerder gelopen. Het was mijn 3e HM en mijn tweede TTM. Das toch anders dan bij een marathon, waarbij je in de training telkens minder dan 42 km loopt.

@Mossel: over drie weken al een marathon lopen is wel echt te optimistisch. Dat gaat niet gebeuren.
pi_165432068
Is het een heel raar idee om in een marathonvoorbereiding een ldl van 42km te lopen?
pi_165432137
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 17:10 schreef steffelonio het volgende:
Is het een heel raar idee om in een marathonvoorbereiding een ldl van 42km te lopen?
Voor je eerste? Ja. Breekt meer af dan dat het je helpt.
pi_165432289
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 17:10 schreef steffelonio het volgende:
Is het een heel raar idee om in een marathonvoorbereiding een ldl van 42km te lopen?
Elke duurloop boven de 25km is zo belastend voor je lijf. Dat aantal moet je beperken. Ander 'slijt' je te veel. Je hebt die langere duurlopen alleen nodig om je lijf te laten wennen aan dat grote aantal uren dat je moet gaan lopen. Langer lopen dan je marathontijd hoeft dus in principe niet. Loop je je marathon in vier uur? Hoef je in je duurlopen ook niet langer dan vier uur. En vaak is dat 34-37km.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_165432433
Is een afstand van 25km het 'omslagpunt' tussen je lichaam sterker maken en je lichaam afbreken?

Ik heb de afgelopen weekenden een duurloop gedaan van 26km, en had eigenlijk het idee om de afstand nog wat uit te breiden naar pakweg 30/32 km, gewoon om te kijken hoe het lichaam zich dan houdt. Maar dat is - buiten een marathonvoorbereiding - dus misschien niet heel verstandig?
pi_165432513
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 17:27 schreef steffelonio het volgende:
Is een afstand van 25km het 'omslagpunt' tussen je lichaam sterker maken en je lichaam afbreken?

Ik heb de afgelopen weekenden een duurloop gedaan van 26km, en had eigenlijk het idee om de afstand nog wat uit te breiden naar pakweg 30/32 km, gewoon om te kijken hoe het lichaam zich dan houdt. Maar dat is - buiten een marathonvoorbereiding - dus misschien niet heel verstandig?
Lijkt me geen probleem.

Ik heb geen idee of 25 km een omslagpunt is wat dat betreft. Maar zelfs als dat wel zo is: een rustig loopje van 30 km is misschien slecht voor je op de korte termijn, maar daar ben je binnen een paar dagen wel weer van hersteld.

Een ldl van 42 km, dat is zo slecht voor je dat het een paar weken kan duren voordat je weer fatsoenlijk kan trainen. En dat werkt dus contraproductief.

Als je er al 'tig marathons op hebt zitten, dan is dat misschien anders; wat je dan doet, moet je helemaal zelf weten.
pi_165432633
Bedankt voor de feedback allemaal!
pi_165432671
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 16:10 schreef pijll het volgende:

[..]

Dan heb je precies dezelfde HM-tijd als ik :)

Voor mij wordt dus ook 3:47 voorspeld, maar ik heb nog nooit harder gelopen dan 4:23. Ik vind het best :)
Als ik jouw tijd haal bij Rotterdam ben ik al meer dan tevreden.
pi_165432804
Ik denk niet dat er een absolute afstand is die het omslagpunt is maar meer hoe ver dat is in verhouding met wat je normaal loopt. Als 26km je basis is kan 30km echt geen kwaad..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165433342
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 15:53 schreef steffelonio het volgende:
En over marathons gesproken, ik begin langzamerhand te geloven dat ik volgend jaar ook wel in staat ben om een marathon te lopen. De lange duurlopen verteer ik redelijk goed. Afgelopen twee weekenden een duurloop van 26km gelopen. En de dag erna alleen wat zwaardere benen, verder niets. Het is alleen even de vraag of ik de tijd bij elkaar kan schrapen voor de marathontraining. Daar heb ik nu nog geen zicht op.

En wat ik ook lastig vind is hoe je je marathon-tempo kan bepalen. Ik kan via corniel.nl/runs via mijn HM-tijd erachter komen wat ik zou moeten kunnen lopen op een marathon, maar ik heb het idee dat dat niet echt reëel is voor een eerste marathon. Moet je dan toch op dat tempo weggaan, en kijken waar het schip strandt? Of al meteen op een langzamer tempo weggaan? Hoe doen/deden jullie dat?
Ik ging gewoon lekker langzaam op weg. Ergens in mijn achterhoofd had ik wel de 4-uur grens in gedachten, maar die heb ik niet gehaald.
Boeide ook helemaal niks.
Mijn eerste marathon liep ik omdat ik een marathon wilde lopen, niet omdat ik een tijd wilde lopen.

quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 17:27 schreef steffelonio het volgende:
Is een afstand van 25km het 'omslagpunt' tussen je lichaam sterker maken en je lichaam afbreken?
Dat hoop ik toch niet, anders had ik toch allang op de sloop moeten liggen :o
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_165433780
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 15:53 schreef steffelonio het volgende:
En wat ik ook lastig vind is hoe je je marathon-tempo kan bepalen. Ik kan via corniel.nl/runs via mijn HM-tijd erachter komen wat ik zou moeten kunnen lopen op een marathon, maar ik heb het idee dat dat niet echt reëel is voor een eerste marathon. Moet je dan toch op dat tempo weggaan, en kijken waar het schip strandt? Of al meteen op een langzamer tempo weggaan? Hoe doen/deden jullie dat?
Niet dat het heel exact is, maar op de Polar flow-site wordt op basis van je Running index ook een mogelijke tijd voor de marathon aangegeven. Al lijkt 3:25 me voor mezelf nogal hoog gegrepen.
pi_165433914
Ik wilde volgend jaar terug naar Zweden om over Kungsleden te hiken, kom ik dit tegen. De Tierra Arctic Ultra...120 kilometer unsupported ultratrail over Kungsleden. En het is nog een UTMB-qualifier ook :D .
pi_165434463
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 19:05 schreef Devv het volgende:
Ik wilde volgend jaar terug naar Zweden om over Kungsleden te hiken, kom ik dit tegen. De Tierra Arctic Ultra...120 kilometer unsupported ultratrail over Kungsleden. En het is nog een UTMB-qualifier ook :D .
Hoogtemeters vallen mee (eigenlijk vallen ze tegen :P )
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 19 september 2016 @ 21:21:56 #81
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165437844
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 19:31 schreef Guard het volgende:

[..]

Hoogtemeters vallen mee (eigenlijk vallen ze tegen :P )
dit dus! je zou haast zeggen dat ze er daar wel een paar meer aan kunnen plakken!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  maandag 19 september 2016 @ 21:34:48 #82
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165438375
k*t.... nu zit ik op de UTMB qualificatiepagina te kijken en kom ik heel veel mooie wedstrijden tegen ;(
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_165438906
Ja, daar ben ik 1.5 jaar geleden mee gestopt, voor mijn wensenlijst groter wordt....
Ja doei.
  maandag 19 september 2016 @ 21:54:52 #84
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_165439098
Ach, die wensenlijst... *zucht*
F means you're fucked
pi_165439229
Heb nog wel even *)
Ja doei.
  maandag 19 september 2016 @ 22:02:00 #86
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_165439367
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
Heb nog wel even *)
Ja...maar ook als ik nog 40 jaar kan rennen heb ik niet genoeg tijd (en/of geld) :')
F means you're fucked
  maandag 19 september 2016 @ 22:07:53 #87
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165439536
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 22:02 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja...maar ook als ik nog 40 jaar kan rennen heb ik niet genoeg tijd (en/of geld) :')
het grootste probleem vor mij is dat ik veel races op op het lijstje heb staan die ik denk ik niet meer in staat ben om te doen over 30 jaar.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_165439911
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 18:59 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Niet dat het heel exact is, maar op de Polar flow-site wordt op basis van je Running index ook een mogelijke tijd voor de marathon aangegeven. Al lijkt 3:25 me voor mezelf nogal hoog gegrepen.
Die running index neem ik qua tijden niet heel serieus. Ik zou dan echt veel snellere tijden moeten lopen om dat te halen. Maar wel leuk om achteraf een cijfer te krijgen over je loop, en dat in de loop der tijd te zien stijgen.
pi_165439961
Ik zie mij al die loopjes op de utmb lijst niet doen...

Maar ben begonnen aan het boek van Jan knippenberg, dus wie weet
pi_165440821
http://www.slate.com/arti(...)dictor_a_better.html

Dit is de 'meer realistische/voorzichtige' calculator..
Er is ook nog ergens een artikel waar het helemaal onderbouwd wordt met data en uitgelegd..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165440847
Over UTMB gesproken.. Ik ga me dit jaar maar eens proberen in te schrijven voor de baby-afstand denk ik :D.

Al heb ik ook al genoeg punten voor de CCC/TDS, maar de Zugspitz heeft me laten zien dat ik daar nog niet helemaal aan toe ben. :P Althans, niet op tempo.

quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 19:05 schreef Devv het volgende:
Ik wilde volgend jaar terug naar Zweden om over Kungsleden te hiken, kom ik dit tegen. De Tierra Arctic Ultra...120 kilometer unsupported ultratrail over Kungsleden. En het is nog een UTMB-qualifier ook :D .
Ziet er wel nice uit! Mooi ook dat het in augustus is, anders veel te koud :+ .
pi_165440954
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:43 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.slate.com/arti(...)dictor_a_better.html

Dit is de 'meer realistische/voorzichtige' calculator..
Er is ook nog ergens een artikel waar het helemaal onderbouwd wordt met data en uitgelegd..
Your estimated time (Slate): 03:00:18
Your estimated time (Runner's World): 02:39:38

Die is wel heel voorzichtig :o Dan komt die van de RW er toch veel dichterbij.

Met 100 miles of training per week kom ik wel ongeveer op de goede tijd uit... 8)7
pi_165441114
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:47 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Your estimated time (Slate): 03:00:18
Your estimated time (Runner's World): 02:39:38

Die is wel heel voorzichtig :o Dan komt die van de RW er toch veel dichterbij.

Met 100 miles of training per week kom ik wel ongeveer op de goede tijd uit... 8)7
Ja, maar jij hebt ook nooit echt een snelle HM gelopen toch? :P (als in.. snel voor jouw kunnen) Wat had je ingevoerd voor tijden? En met wat voor parcourskeuze?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165441208
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:51 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja, maar jij hebt ook nooit echt een snelle HM gelopen toch? :P (als in.. snel voor jouw kunnen) Wat had je ingevoerd voor tijden? En met wat voor parcourskeuze?
10 miles in 57.27 op vlak en 5k in 16'42 op vlak. Halve heb ik inderdaad nooit echt goed gelopen :D .
pi_165441219
LT, zo vaak heb ik je toch niet gezien? Dit was de tweede keer?
De volgende keer zal ik je roepen (mits geen stiltecoupé).

quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 23:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
Wyccie, het zijn vooral tuigvloggers die op.scooters rijden....just saying
Ze hadden niet gefilmd, hadden ze geen tijd voor. En anders sta ik lachend op film.

Ik voel me zo goed na dit intensieve hardloopweekend dat ik bang ben dat het vanaf nu alleen maar slechter kan gaan. :')
pi_165441443
http://conijnfoto.pixiese(...)=92&h=MTI0Njg5OTgyMg

Iedereen wilde gezellig in mijn treintje ;)

Oke zou kunnen wyccie, voor mijn gevoel heb je het al vaak geroepen :P Maar in de trein kan inderdaad wat awkward zijn..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165441641
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 23:00 schreef La_Tramposa het volgende:
http://conijnfoto.pixiese(...)=92&h=MTI0Njg5OTgyMg

Iedereen wilde gezellig in mijn treintje ;)

Oke zou kunnen wyccie, voor mijn gevoel heb je het al vaak geroepen :P Maar in de trein kan inderdaad wat awkward zijn..
Toffe foto wel, al die wapperende haren. Je bent ze toch wel voorgebleven?
pi_165441760
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 23:06 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Toffe foto wel, al die wapperende haren. Je bent ze toch wel voorgebleven?
Zeker.. Eentje kwam mij wel in de laatste ronde voorbij, maar daar ben ik netjes achter gebleven en die heb ik met de snelste eindsprint uit mijn leven weer ingehaald.. ziet er ook wel vet uit op Strava als je naar het grafiekje kijkt :P

https://www.strava.com/activities/716879447#kudos
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165441893
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 23:09 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Zeker.. Eentje kwam mij wel in de laatste ronde voorbij, maar daar ben ik netjes achter gebleven en die heb ik met de snelste eindsprint uit mijn leven weer ingehaald.. ziet er ook wel vet uit op Strava als je naar het grafiekje kijkt :P

https://www.strava.com/activities/716879447#kudos
_O_ Ziet er gaaf uit ja!
  Redactie Sport maandag 19 september 2016 @ 23:32:25 #100
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_165442453
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:43 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.slate.com/arti(...)dictor_a_better.html

Dit is de 'meer realistische/voorzichtige' calculator..
Er is ook nog ergens een artikel waar het helemaal onderbouwd wordt met data en uitgelegd..
quote:
Your estimated time (Slate): 04:32:59
Your estimated time (Runner's World): 04:13:11
Als ik 4:33 mag lopen in Rotterdam volgend jaar dan teken ik daar voor :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')