quote:Op zondag 18 september 2016 19:18 schreef Zeester het volgende:
Ik ben vandaag naar Kijkduin geweest. De hype is wel echt de moeite waard. Chansey en Clefairy gevangen, die heb ik in A'dam nooit gespot, en in totaal 15!!!! voor mij nieuwe gevangen. Haunter, Graveler, Pikachu, Tangela en meer. Een Onix helaas weggelopen! Het was echt lekker weer ook en gewoon prettige omgeving om rondjes te lopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ja goed he! Ik moest mezelf bedwingen om niet weer te gaan vandaag. Je krijgt wel echt een post-Kijkduin serotoninedip de week erna als je weer verder moet met je gewone kutleven vol weedle en rattata.quote:Op zondag 18 september 2016 19:18 schreef Zeester het volgende:
Ik ben vandaag naar Kijkduin geweest. De hype is wel echt de moeite waard. Chansey en Clefairy gevangen, die heb ik in A'dam nooit gespot, en in totaal 15!!!! voor mij nieuwe gevangen. Haunter, Graveler, Pikachu, Tangela en meer. Een Onix helaas weggelopen! Het was echt lekker weer ook en gewoon prettige omgeving om rondjes te lopen!
Was je ingelogd met google of met een traineraccount?quote:Op zondag 18 september 2016 19:07 schreef Ruudt het volgende:
Ik heb de app moeten herinstalleren en als ik nu inlog begint ie weer opnieuw. Krijg nergens gevonden hoe ik m'n oude gegevens weer terug kan krijgen.
waarquote:Op zondag 18 september 2016 20:29 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik zoek Scyther, Snorlax en Aerodactycal momenteel.
Heel stom, was wel via google maar met hotmail adres.quote:Op zondag 18 september 2016 20:36 schreef nikky het volgende:
[..]
Was je ingelogd met google of met een traineraccount?
Bij het laatste dan kun je aangeven dat je je ww kwijt bent. Gaat het om je Google account? Heb je misschien meerdere?
Vanmiddag was ik een klein uurtje in het noorderplantsoen in Groningen. In totaal 35 gevangen (met ook kleintjes) waar Rhyhorn een nieuwe vangst was en Mankey uit een ei is gekropen.
Die Kabuto is ook aardig zeldzaam he, maar 1 keer gezien in Middelburg.quote:Op zondag 18 september 2016 20:45 schreef DaMart het volgende:
Vandaag samen met mijn vriendin 3 uur aan de boulevard van Zandvoort gezeten... we zaten bij een Pokestop, dus ook maar een lure aangezet. In totaal toch een aardige vangst:
Caterpie
Dratini (2x)
Eevee
Gastly
Goldeen
Kabuto (nieuw in de Pokedex)
Krabby
Magikarp (8x)
Psyduck (8x)
Slowpoke (4x)
Spearow
Staryu (4x)
Weedle (2x)
Dit was ook de eerste keer dat ik hem zag op de radar. Weliswaar maar 14 CP, maar belangrijkste is dat er nu 106 in de Pokedex staanquote:Op zondag 18 september 2016 20:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die Kabuto is ook aardig zeldzaam he, maar 1 keer gezien in Middelburg.
Top! Kun je weer verder waar je was geblevenquote:Op zondag 18 september 2016 20:44 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Heel stom, was wel via google maar met hotmail adres.
Hotmail even toe moeten voegen aan google en toen kon ik kiezen bij het inloggen.
Rijnsweerd?quote:Op zondag 18 september 2016 20:17 schreef Vanyel het volgende:
Oh als je een Onix zoekt weet ik er in Utrecht ook nog wel een te vinden.
Belgie.quote:
De boulevard in Vlissingen was vandaag ook autoloosquote:Op zondag 18 september 2016 21:10 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Belgie.
Ik weet een nest zijn hier. Maar het was autoloze zondag, dus raakte Brussel niet in.
Charizard gezien ja..quote:Op zondag 18 september 2016 21:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Heeft iemand wel eens een venosaur of charizard in het wild gezien? Het zijn de enige twee die ik nog niet heb. En ik zie eigenlijk geen mogelijkheid ze te krijgen, tenzij ik 300 km ga lopen
Ik zag drie Magmar achter het Kroonjuweel, maar kon er niet op tijd zijn.quote:Op zondag 18 september 2016 21:34 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zie op het moment een Seal en een Magmar op de radar, wat voor biotoop denkt Pokemon Go dat hier is?
Ik gok zoiets:
[ afbeelding ]
Dat is de spot ja, allemaal candy verzamelen voor generatie 2! Helaas zijn alle magmar van erbarmelijke kwaliteit en ik heb er nog niet eens eentje met de perfecte moveset (ja een van 400 CP ofzoquote:Op zondag 18 september 2016 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag drie Magmar achter het Kroonjuweel, maar kon er niet op tijd zijn.
Heb een Venasaur gezien, maar die ontsnapte me.quote:Op zondag 18 september 2016 21:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Heeft iemand wel eens een venosaur of charizard in het wild gezien? Het zijn de enige twee die ik nog niet heb. En ik zie eigenlijk geen mogelijkheid ze te krijgen, tenzij ik 300 km ga lopen
degene die ik vandaag ving had cp van 28. Eerste Magmar had 86.quote:Op zondag 18 september 2016 21:37 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat is de spot ja, allemaal candy verzamelen voor generatie 2! Helaas zijn alle magmar van erbarmelijke kwaliteit en ik heb er nog niet eens eentje met de perfecte moveset (ja een van 400 CP ofzo).
quote:Op zondag 18 september 2016 21:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Rijnsweerd?zitten er soms 3 of 4 tegelijk
quote:Op zondag 18 september 2016 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
degene die ik vandaag ving had cp van 28. Eerste Magmar had 86.Een Jigglypuff in mijn kamer.
Nicequote:Op zondag 18 september 2016 21:50 schreef MeneerLogica het volgende:
Wild nidoking van 1438cp gevangen! Op 1% batterij. Gelukkig in 1 keer, telefoon viel daarna uit.
Mijn sterkste heeft nog niet eens 1000 CP.quote:Op zondag 18 september 2016 21:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 of 2 daarvan zijn wel in Breda gevangen geloof ik.
Kom een keer naar Oost-Souburg dan.quote:Op zondag 18 september 2016 21:47 schreef eenjongen... het volgende:
Ik heb gewoon nog steeds geen Magmar:(
kortste route 200km, ik bedankquote:Op zondag 18 september 2016 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom een keer naar Oost-Souburg dan.
Breda dan, ik weet niet of het nog steeds zo is, maar daar waren in de wijk heuvel rond het Nolensplein ook altijd 1 of 2 Magmar, wel minder dan in Souburg.quote:Op zondag 18 september 2016 21:56 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
kortste route 200km, ik bedank
De echte diehard heeft dat er voor over.quote:Op zondag 18 september 2016 21:56 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
kijk dat is al een stuk dichterbijquote:Op zondag 18 september 2016 21:57 schreef Zeester het volgende:
Magmar was mijn 2e vangst, er zat eerst een nest in het Sarphatipark in Amsterdam, en toevallig was dat het eerste waar ik heen liep toen ik de app had gedownload.
Is dus niet meer. Is ergens half augustus vervangen. Er zat eerst ook altijd een Electabuzz achter het Rijksmuseum en die is ook weg sindsdienquote:Op zondag 18 september 2016 21:58 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
kijk dat is al een stuk dichterbij
Helaas, maar de Electabuzz heb ik gelukkig al wel een tijdjequote:Op zondag 18 september 2016 21:59 schreef Zeester het volgende:
[..]
Is dus niet meer. Is ergens half augustus vervangen. Er zat eerst ook altijd een Electabuzz achter het Rijksmuseum en die is ook weg sindsdien.
Gisteravond trouwens 2 maal een Dratini op dezelfde plek in een half uur tijd, ergens bij de Dam of hoe het ook heet. Hoge CP en hoge IV.quote:Op zondag 18 september 2016 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De echte diehard heeft dat er voor over.![]()
de Dam? Waar is dat ergens? Dratini wil ik ook nog hebben. Heb er tot nu toe pas één gevangen.quote:Op zondag 18 september 2016 22:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Gisteravond trouwens 2 maal een Dratini op dezelfde plek in een half uur tijd, ergens bij de Dam of hoe het ook heet. Hoge CP en hoge IV.
Ik gaat even mappen voor u.quote:Op zondag 18 september 2016 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de Dam? Waar is dat ergens? Dratini wil ik ook nog hebben. Heb er tot nu toe pas één gevangen.
Er was vanmiddag een dragonair aan de westkant van cs. Ooh en ik mag hopen dat dat van de dam een grapje isquote:Op zondag 18 september 2016 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de Dam? Waar is dat ergens? Dratini wil ik ook nog hebben. Heb er tot nu toe pas één gevangen.
Oh daar. Daar nog nooit gelopen, komend weekend dan maar eens heen.quote:Op zondag 18 september 2016 22:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik gaat even mappen voor u.
Achter de rechtbank aan het water bij die bolle loopbrug zat er in ieder geval ook een 2 weken terug.
En hier zaten die 2 anderen dacht ik https://goo.gl/maps/M4C2jMdGpHC2
En als het niet precies daar was, dan 30 meter richting 't oosten.
de Dam in Amsterdam ken uk wel, maar is beetje te ver weg voor mij. Dus het moest een andere Dam zijn.quote:Op zondag 18 september 2016 22:05 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Er was vanmiddag een dragonair aan de westkant van cs. Ooh en ik mag hopen dat dat van de dam een grapje is
Ik dacht aan een hele andere damquote:Op zondag 18 september 2016 22:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik gaat even mappen voor u.
Achter de rechtbank aan het water bij die bolle loopbrug zat er in ieder geval ook een 2 weken terug.
En hier zaten die 2 anderen dacht ik https://goo.gl/maps/M4C2jMdGpHC2
En als het niet precies daar was, dan 30 meter richting 't oosten.
aaah haha ik dacht alquote:Op zondag 18 september 2016 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de Dam in Amsterdam ken uk wel, maar is beetje te ver weg voor mij. Dus het moest een andere Dam zijn.
Eigenlijk overal waar water is. Niet in het meest willekeurige dorp natuurlijk, maar hier achter mijn huis meerdere keren per dag op 3 verschillende plekken.quote:Op zondag 18 september 2016 22:07 schreef Zeester het volgende:
Hier in Amsterdam zitten Dratini regelmatig aan de grachten. Dus misschien op andere plekken ook in de buurt van water?
Sowieso goeie route hoor, vanaf de rechtbank de westzijde van de binnenhaven volgen, linksaf slaan en naar het Damplein, daar dat rondje nemen rond die parkeerplaats, op de terugweg langs de bovenzijde van die haven, weer rechtafslaan om dit keer over de kinderdijk te gaan (de overzijde van de binnenhaven).quote:Op zondag 18 september 2016 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh daar. Daar nog nooit gelopen, komend weekend dan maar eens heen.
In Heemskerk zitten ook veel magmars.quote:Op zondag 18 september 2016 21:56 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
O.o Vernieuwingen!quote:Op maandag 19 september 2016 00:13 schreef Rabieluh het volgende:
Slowpoke en een Hypno op de radar, dat is nieuw.
Nu een Venomoth binnen, ook al voor het eerst.
Bij de onthulling van het bord in Kijkduin was er eentje.quote:Op zondag 18 september 2016 21:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Hoe kom je dan aan die continent gebonden Pokémon?quote:Op zondag 18 september 2016 21:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Eierenquote:Op maandag 19 september 2016 09:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan die continent gebonden Pokémon?
quote:
Is dit niet zo? Dacht namelijk van wel, maar het zou dan zomaar kunnen dat het niet zo is ? Zag ook een maand geleden een Tauros. Tja, die kan dan ook twijfelachtig verkregen zijn..quote:
Nee. Regio beestjes komen gewoonweg niet uit eieren. Er zijn al mensen die dat hebben geclaimd, maar het is gewoon niet waar. Als je zo'n beest hebt ben je of op vakantie geweest naar zo'n land, of een cheater.quote:Op maandag 19 september 2016 09:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Is dit niet zo? Dacht namelijk van wel, maar het zou dan zomaar kunnen dat het niet zo is ? Zag ook een maand geleden een Tauros. Tja, die kan dan ook twijfelachtig verkregen zijn..
Daar is er geen.quote:Op maandag 19 september 2016 11:40 schreef bhm het volgende:
Is al bekend wat de Zuid Amerika special is? Aangezien ik daar over een week heenga
Mew natuurlijk.quote:Op maandag 19 september 2016 11:40 schreef bhm het volgende:
Is al bekend wat de Zuid Amerika special is? Aangezien ik daar over een week heenga
Is dat niet dezelfde als Noord-Amerika?quote:
Kijkduin ziet volgens mij altijd leuk uit. Afgelopen woensdag geweest en dat was een mooi dagjequote:Op maandag 19 september 2016 12:12 schreef So_Surreal het volgende:
Kijkduin ziet er wel leuk uit, een Chansay en een Vaporeon vlak naast elkaar nuen ook een Squirtle en een Jigglypuff
Maar dan heb je wel watquote:Op maandag 19 september 2016 12:27 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Kijkduin ziet volgens mij altijd leuk uit. Afgelopen woensdag geweest en dat was een mooi dagje![]()
Hopelijk binnenkort nog een keertje. Het is alleen zo ver weg voor mij. 2 uur in de auto
Sowieso is het verstandig om tot de nok toe vol te zitten met pokeballs. Als je alles vangt wat losloopt in Kijkduin, vlieg je door je ballen heen..quote:Op maandag 19 september 2016 12:55 schreef Zeester het volgende:
Ik moest ook 2 uur met de trein/bus, maar de busrit vanaf Den Haag CS was heel nuttig want je komt echt langs heel veel pokestops dus je kunt dan al ff goed je bag vullen met pokeballs. Ook in Kijkduin zelf is veel te vinden maar een lekker voorraadje hebben is altijd meegenomen.
Klopt, ik had volgens mij 130 gewone Pokeballs toen ik aankwam en ze waren op aan t einde van de dag. Ik heb 150+ pokemon gevangen daar.quote:Op maandag 19 september 2016 13:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sowieso is het verstandig om tot de nok toe vol te zitten met pokeballs. Als je alles vangt wat losloopt in Kijkduin, vlieg je door je ballen heen..
Ik heb hem, als bijna level 23, nog steeds niet. Ik wacht nog op een fatsoenlijke Magicarp. Heb nu 800 + candyquote:Op maandag 19 september 2016 13:44 schreef Ceased2Be het volgende:
Zo. *eindelijk* een Gyarados
En een Diglet uit een ie, dat was ook de eerst die ik eens zag.
Hoe kan het nou dat de afgelopen 200 magikarps allemaal prut waren dan? Zoek je wel goed?quote:Op maandag 19 september 2016 14:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb hem, als bijna level 23, nog steeds niet. Ik wacht nog op een fatsoenlijke Magicarp. Heb nu 800 + candy
had 200 candy geleden al een 100% IV magikarp uit een ei.quote:Op maandag 19 september 2016 14:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb hem, als bijna level 23, nog steeds niet. Ik wacht nog op een fatsoenlijke Magicarp. Heb nu 800 + candy
Zie editquote:Op maandag 19 september 2016 14:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoe kan het nou dat de afgelopen 200 magikarps allemaal prut waren dan? Zoek je wel goed?
Beetje erg perfectionistisch of niet?quote:Op maandag 19 september 2016 14:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
/edit
Bij voorkeur eentje met 140 + CP en 95+% IV. Mijn beste is nu 136 CP met 91,1% IV
Misschien wel een beetje, maar ik heb geen haast. Ben over het algemeen erg spaarzaam met mijn candy en dust.quote:Op maandag 19 september 2016 14:03 schreef Igen het volgende:
[..]
Beetje erg perfectionistisch of niet?
En dan evolueer je de perfecte magikarp en dan krijgt 'ie windhoos als aanval.
162CP 100% magikarp en die heeft nu Bite en Twister iddquote:Op maandag 19 september 2016 14:03 schreef Igen het volgende:
[..]
Beetje erg perfectionistisch of niet?
En dan evolueer je de perfecte magikarp en dan krijgt 'ie windhoos als aanval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |