npquote:Op zondag 18 september 2016 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kijk Sky, en zowel m'n man als ik wisten het niet.
was voor foto op, niet voor het publiek.quote:Op zondag 18 september 2016 17:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Nico die voor een lege tribune zijn trofee laat zien![]()
Het zijn zijn fansquote:Op zondag 18 september 2016 17:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Nico die voor een lege tribune zijn trofee laat zien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
uiteraard, want die zat er niet om de trofee aan te laten zienquote:Op zondag 18 september 2016 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
was voor foto op, niet voor het publiek.
twitter:FrankWoest twitterde op zondag 18-09-2016 om 17:11:21RB-teambaas Christian Horner erkent dat probleem met koppeling Max gisteren al bekend was, maar dat deze regl. niet vervangen mocht worden reageer retweet
Max is gewoon slecht in starten. Dat doet Sainz toch beter.quote:Op zondag 18 september 2016 17:10 schreef tja77 het volgende:
Pfff wat een kutrace.
Vettel start als laatste, Max als 4e, en Vettel eindigde 43 seconde voor Max. Pijnlijk.
Met die start verloor hij niet 43+ seconden op Vettel. Feit is dat Max 0,8 seconde per ronde langzamer is geweest over de gehele race genomen tov Vettel, waar vantevoren gezegd werd dat dit een goede RBR baan zou zijn. Ricciardo deed het daarentegen wel netjesquote:Op zondag 18 september 2016 17:12 schreef beantherio het volgende:
[..]
Max is gewoon slecht in starten. Dat doet Sainz toch beter.
Vettel had zijn strategie al kunnen bepalen omdat hij van achter moest starten!quote:Op zondag 18 september 2016 17:10 schreef tja77 het volgende:
Pfff wat een kutrace.
Vettel start als laatste, Max als 4e, en Vettel eindigde 43 seconde voor Max. Pijnlijk.
Jij bent echt goed in Scorebordjournalistiek.quote:Op zondag 18 september 2016 17:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met die start verloor hij niet 43+ seconden op Vettel. Feit is dat Max 0,8 seconde per ronde langzamer is geweest over de gehele race genomen tov Vettel, waar vantevoren gezegd werd dat dit een goede RBR baan zou zijn. Ricciardo deed het daarentegen wel netjes
Vettel had vrije bandenkeus en veel nieuwe banden. Daarnaast had Vettel een groot deel van de race vrij baan en Max niet. Dat scheelt echt veel.quote:Op zondag 18 september 2016 17:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met die start verloor hij niet 43+ seconden op Vettel. Feit is dat Max 0,8 seconde per ronde langzamer is geweest over de gehele race genomen tov Vettel, waar vantevoren gezegd werd dat dit een goede RBR baan zou zijn. Ricciardo deed het daarentegen wel netjes
Dat noem ik geen mazzel. Vettel heeft door een zeer goede race te rijden het maximale eruit gehaaldquote:Op zondag 18 september 2016 17:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, wat had die Vettel een mazzel dat-ie helemaal achteraan mocht starten.
Ik heb de hele race gekeken, maar als je als 4e start en 6e wordt, en iemand anders als laatste start en ruim maar dan ook echt ruim voor je eindigt, dan doe je echt iets fout. Zeker als de auto enigszins vergelijkbaar is.quote:Op zondag 18 september 2016 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent echt goed in Scorebordjournalistiek.
Ik geef je geen ongelijk.quote:Op zondag 18 september 2016 17:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb de hele race gekeken, maar als je als 4e start en 6e wordt, en iemand anders als laatste start en ruim maar dan ook echt ruim voor je eindigt, dan doe je echt iets fout. Zeker als de auto enigszins vergelijkbaar is.
Dan kun je het scorebordjournalistiek noemen, maar het zijn gewoon de feiten.
Ik weet niet hoeveel stops Vettel had. Een stop minder is al 30 seconden.quote:Op zondag 18 september 2016 17:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb de hele race gekeken, maar als je als 4e start en 6e wordt, en iemand anders als laatste start en ruim maar dan ook echt ruim voor je eindigt, dan doe je echt iets fout. Zeker als de auto enigszins vergelijkbaar is.
Dan kun je het scorebordjournalistiek noemen, maar het zijn gewoon de feiten.
3 stops voor Vettel, waarbij zijn eerste pas na 25 ronden was ofzoquote:Op zondag 18 september 2016 17:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel stops Vettel had. Een stop minder is al 30 seconden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |