SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
wooblabalurg![]()
Winnen en we staan weer gelijk met PSV, wel met een makkelijker programma dan wat zij gehad hebben. En we kunnen ook niet meer om Feyenoord heen, die doen gewoon mee.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee.quote:Op zondag 18 september 2016 16:35 schreef Pedroso het volgende:
Winnen en we staan weer gelijk met PSV, wel met een makkelijker programma dan wat zij gehad hebben. En we kunnen ook niet meer om Feyenoord heen, die doen gewoon mee.![]()
We zien het op de helft wel weer, op dit moment neem ik Feyenoord niet serieus.quote:Op zondag 18 september 2016 16:38 schreef Leonos het volgende:
Haha, Feyenoord doet nooit mee, uiteindelijk.![]()
quote:Op zondag 18 september 2016 16:39 schreef Wotte het volgende:
Ik heb de pannenkoekjes al op de schoot, tijd voor je befaamde ajax stroop!
Oh.![]()
Dat dus. Zullen wel weer een keer of 5 op rij verliezen waarna ze roepen dat ze altijd voor plek 5 gingen en het seizoen dus dik geslaagd is.quote:Op zondag 18 september 2016 16:38 schreef Leonos het volgende:
Haha, Feyenoord doet nooit mee, uiteindelijk.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Bosz legde in de periode dat Ajax ontkende dat ze Ziyech zouden halen nog uit dat ze hem niet haalde omdat ze al zoveel middenvelders hadden en Ziyech is nou eenmaal geen buitenspeler!quote:
Bosz is ongeloofwaardig jongens.![]()
Alle 18 doen mee.quote:Op zondag 18 september 2016 16:35 schreef Pedroso het volgende:
Winnen en we staan weer gelijk met PSV, wel met een makkelijker programma dan wat zij gehad hebben. En we kunnen ook niet meer om Feyenoord heen, die doen gewoon mee.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Gelukkig zijn Klaassen en Gudelj in topvorm op het middenveld.quote:Op zondag 18 september 2016 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bosz legde in de periode dat Ajax ontkende dat ze Ziyech zouden halen nog uit dat ze hem niet haalde omdat ze al zoveel middenvelders hadden en Ziyech is nou eenmaal geen buitenspeler!
Bosz is ongeloofwaardig jongens.![]()
Voel je je door deze comment ietsjes minder gefrustreerd omdat Feyenoord van PSV wint?quote:Op zondag 18 september 2016 16:38 schreef Leonos het volgende:
Haha, Feyenoord doet nooit mee, uiteindelijk.![]()
Ben je overgestapt naar Feyenoord, successupporter?quote:Op zondag 18 september 2016 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voel je je door deze comment ietsjes minder gefrustreerd omdat Feyenoord van PSV wint?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ze hebben er nu al geen zin in. Genot.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Wat is dit voor een domme vraag?quote:Op zondag 18 september 2016 16:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ben je overgestapt naar Feyenoord, successupporter?![]()
Ik vroeg me hetzelfde af bij die aidspost van jou.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ook jij komt nogal gefrustreerd over. Sterkte daarmee.quote:Op zondag 18 september 2016 16:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik vroeg me hetzelfde af bij die aidspost van jou.![]()
Bijzonder, zeker aangezien Ajax zelf al weken als een natte dweil speelt.quote:Op zondag 18 september 2016 16:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
op dit moment neem ik Feyenoord niet serieus.![]()
Mad.quote:Op zondag 18 september 2016 16:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik vroeg me hetzelfde af bij die aidspost van jou.Ik ben inmiddels overleden.![]()
Peter 'verkeerde opstelling' bosz. Fuck je spelopvatting en speel naar het spelersmateriaal.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Hoort absoluut niet op deze manier op de rechtervleugel, maar dat wisten we al natuurlijkquote:Op zondag 18 september 2016 17:05 schreef Gruisman het volgende:
Wat speelt ziyech ongelukkig tot nu toe zeg![]()
Hij kijkt ook een beetje verloren, maar probeert t wel.quote:Op zondag 18 september 2016 17:05 schreef Gruisman het volgende:
Wat speelt ziyech ongelukkig tot nu toe zegwooblabalurg![]()
Lekker zo'n kunstgrasveldje, bij PEC en bij Heracles regent het van de blessures. Karma is a bitch.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ziyech verneuken op rechtsbuiten
Je verdediging met Viergever laten staan
Geen fatsoenlijke linksback halen
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hij hoort gewoon op het middenveld staan.quote:Op zondag 18 september 2016 17:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij kijkt ook een beetje verloren, maar probeert t wel.![]()
Omdat die Klaassen altijd MOET spelen.quote:Op zondag 18 september 2016 17:08 schreef franske19 het volgende:
Bosz is nog koppiger dan de Boer. Waarom staat Ziyech weer rechtsbuiten, waar slaat dit op?
Ziyech------------Bazoer
---------Riedewald
Klaar![]()
Wordquote:Op zondag 18 september 2016 17:08 schreef coronatus het volgende:
[..]
Hij hoort gewoon op het middenveld staan.wooblabalurg![]()
Waarom weten trainers van Ajax hun materiaal altijd verkeerd te gebruiken?
Ziyech op RB, wie verzint dit?hardcoholic![]()
Bosz wil zijn 'systeem' ook opleggen. Dat naïeve lekker aanvallen systeem , maar zelfs goed aanvallen kunnen we niermquote:Op zondag 18 september 2016 17:08 schreef franske19 het volgende:
Bosz is nog koppiger dan de Boer. Waarom staat Ziyech weer rechtsbuiten, waar slaat dit op?AFCA
Klinkt wel sexy dit.quote:Op zondag 18 september 2016 17:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Omdat die Klaassen altijd MOET spelen.
Ziyech------------Bazoer
---------Riedewald
Klaarwooblabalurg![]()
Bosz is gehaald om "zijn" systeem he, dat vergeet je even dan. De onkunde ligt dus weer bij Ajax zelf.quote:Op zondag 18 september 2016 17:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bosz wil zijn 'systeem' ook opleggen. Dat naïeve lekker aanvallen systeem , maar zelfs goed aanvallen kunnen we nierm![]()
Riedewald is ook niet wow. Klaasen ziyech en bazoer stem ik voor.quote:Op zondag 18 september 2016 17:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Omdat die Klaassen altijd MOET spelen.
Ziyech------------Bazoer
---------Riedewald
KlaarAFCA
Met Klaassen is momenteel alles mis.quote:Op zondag 18 september 2016 17:10 schreef Ferdii het volgende:
Wat is ermis met Klaassen en Ziyech naast elkaar met Klaassen in dienst van Ziyech![]()
Vanwege onbeschoft taalgebruik heb ik helaas een TR moeten maken.quote:Op zondag 18 september 2016 17:08 schreef Smoofie het volgende:
Jezuz kanker bosz, waarom zet je ziyech rechtsbuiten![]()
Des Ajax is je laten gijzelen door je eigen spelopvatting terwijl je materiaal misschien wel beter rendeert op een andere manier![]()
![]()
Sanchez moet even uitleggen aan de verdediging hoe die shit werkt.
Krijg Chivuvibes daarvan.wooblabalurg![]()
Een strakke pass vanuit het centrum naar voren en gelijk is het gevaarlijk, het leek zowaar ergens op![]()
![]()
Hij haalt straks Ziyech eruit omdat hij het veld niet breed hield.quote:Op zondag 18 september 2016 17:15 schreef Syntix het volgende:
Haal gvd gudelj eens eruit. Ziyech op het middenveld, Traore rechts en Dolberg erin.![]()
Doen de trainers nooit video analyses ofzo? Hoe kun je godverdomme zo dom of koppig zijn.quote:Op zondag 18 september 2016 17:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij haalt straks Ziyech eruit omdat hij het veld niet breed hield.AFCA
We mogen het er dan allemaal niet mee eens zijn waar Ziyech staat maar instructies van de trainer moeten gewoon opgevolgd wordenquote:Op zondag 18 september 2016 17:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij haalt straks Ziyech eruit omdat hij het veld niet breed hield.![]()
En altijd afgaan op trainingenman man. 'Hij traint zo goed' die viergever.
AFCA
Het is allemaal zo doorzichtig en voorspelbaar...Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Echte versterkingquote:Op zondag 18 september 2016 17:18 schreef Smoofie het volgende:
En altijd afgaan op trainingenman man. 'Hij traint zo goed' die viergever.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Gelukkig blijft ie t proberen.quote:Op zondag 18 september 2016 17:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We mogen het er dan allemaal niet mee eens zijn waar Ziyech staat maar instructies van de trainer moeten gewoon opgevolgd wordenwooblabalurg![]()
Het hele idee van Veltman op RB in plaats van Tete is toch juist daar die meer mee opkomt? Waarom Bosz Ziyech dan zo nodig op de lijn wil hebben is mij een raadsel.quote:Op zondag 18 september 2016 17:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We mogen het er dan allemaal niet mee eens zijn waar Ziyech staat maar instructies van de trainer moeten gewoon opgevolgd wordenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Blijkbaar vind je wel meer dingen lastig.quote:Op zondag 18 september 2016 17:21 schreef DaveDave09 het volgende:
Fan van Ajax zijn word met de week lastigerNoot noot.![]()
Eens, op deze manier kan je beter met Tete spelen of Veltman moet weer wat meer mee opkomen wat je zegtquote:Op zondag 18 september 2016 17:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het hele idee van Veltman op RB in plaats van Tete is toch juist daar die meer mee opkomt? Waarom Bosz Ziyech dan zo nodig op de lijn wil hebben is mij een raadsel.![]()
Niemand die een normaal niveau haalt
Flauwekulquote:Op zondag 18 september 2016 17:23 schreef Wotte het volgende:
Die bosz redt de kerst niet als het zo doorgaat![]()
En dat week in week uit.quote:Op zondag 18 september 2016 17:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Niemand die een normaal niveau haalt![]()
Oktober al nietquote:Op zondag 18 september 2016 17:23 schreef Wotte het volgende:
Die bosz redt de kerst niet als het zo doorgaat
Als je nu zou beginnen met kijken heb je helemaal geen moer gemist behalve dan de gebruikelijke vroege tegengoal(die vandaag eens niet viel). Het is stroperig, iedereen staat stil en alleen een malafide automonteur tijdens een apk is slordiger dan dit Ajax. Zes wedstrijden in het seizoen staat er nog steeds geen team, het hangt als los zand aan elkaar en ik zie persoonlijke geen enkele progressie. Dus dat is hem zeker aan te rekenen.quote:![]()
Ontbreekt het aan creativiteit op het middenveld.
Haal je Zyech , zet je hem op rechtsbuiten
Ik ben inmiddels overleden![]()
Daar ben ik het deels mee eens maar men gaat Bosz echt niet ontslaanquote:Op zondag 18 september 2016 17:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je nu zou beginnen met kijken heb je helemaal geen moer gemist behalve dan de gebruikelijke vroege tegengoal(die vandaag eens niet viel). Het is stroperig, iedereen staat stil en alleen een malafide automonteur tijdens een apk is slordiger dan dit Ajax. Zes wedstrijden in het seizoen staat er nog steeds geen team, het hangt als los zand aan elkaar en ik zie persoonlijke geen enkele progressie. Dus dat is hem zeker aan te rekenen.![]()
De hele voorbereiding was uitermate kut, maar daar mag je niet over praten. De CL tour was uitermate kut terwijl je gewoon CL had kunnen halen, maar je wordt werkelijk weggevaagd door een stel houthakkers uit Oost-Europa. Ook dat mag je niet zeggen want Bosz is pas 3 maanden bezig, en nu in de competitie is het werkelijk waar niet om aan te zien, maar ook daar mag je niks van zeggen want je moet Bosz de tijd geven.quote:Op zondag 18 september 2016 17:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je nu zou beginnen met kijken heb je helemaal geen moer gemist behalve dan de gebruikelijke vroege tegengoal. Het is stroperig, iedereen staat stil en alleen een malafide automonteur tijdens een apk is slordiger dan dit Ajax. Zes wedstrijden in het seizoen staat er nog steeds geen team, het hangt als los zand aan elkaar en ik zie persoonlijke geen enkele progressie. Dus dat is hem zeker aan te rekenen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Nee omdat ze dan een compleet modderfiguur slaan in die directie, dus hopen we maar dat het gaat draaien.quote:Op zondag 18 september 2016 17:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Daar ben ik het deels mee eens maar men gaat Bosz echt niet ontslaan![]()
Gudelj geeft een klotepass op Ziyech en de commentator legt t uit als een fout van Ziyech.
Eerder ook al, Gudelj geeft een kutpass, verovert m weer uit de kluts en dan is ie opeens sterk in de duels.
Elke week erger ik me scheel aan de onkunde van Nemanja.wooblabalurg![]()
Bosz is gewoon een tactisch debiel. Kan er helemaal niks van.quote:Op zondag 18 september 2016 17:27 schreef Enchanter het volgende:
Ontbreekt het aan creativiteit op het middenveld.
Haal je Zyech , zet je hem op rechtsbuitenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Johan Cruijff heeft nog met hem gepraat vandaar.quote:Op zondag 18 september 2016 17:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De hele voorbereiding was uitermate kut, maar daar mag je niet over praten. De CL tour was uitgeruste kut terwijl je gewoon CL had kunnen halen, maar je wordt werkelijk weggevaagd door een stel houthakkers uit Oost-Europa. Ook dat mag je niet zeggen want Bosz is pas 3 maanden bezig, en nu in de competitie is het werkelijk waar niet om aan te zien, maar ook daar mag je niks van zeggen want je moet Bosz de tijd geven.![]()
Nou, dat zou Frank ook gedaan hebben hoor.quote:Op zondag 18 september 2016 17:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Bosz is gewoon een tactisch debiel. Kan er helemaal niks van.![]()
Johan heeft hier niks mee te maken.quote:Op zondag 18 september 2016 17:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Johan Cruijff heeft nog met hem gepraat vandaar.
wooblabalurg![]()
Klaassen en Veltman staan inderdaad heerlijke te ballen.quote:Op zondag 18 september 2016 17:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Gudelj, Viergever en Dijks![]()
Vreselijk.![]()
Het enige wat er nog wordt gecreëerd zijn wat kansjes op basis van fouten van de tegenstander of individuele klasse, maar van een idee is niet echt sprake.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Je gaat bijna denken dat ze eerst een rekensom moeten doen in hun hoofd voor ze eindelijk een keuze maken aan de bal.
Het gebrek aan technisch vaardige spelers in de as is niet te harden en dan moet Ziyech nog verplicht op de rechterflank blijven voor de breedte..![]()
Bosz, vd Sar en Overmars eraus. Dit is klaar, einde oefening met deze figuren. Dit lijkt helemaal nergens op. Gefaald op alle fronten.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Je begint bijna te twijfelen of we als fans teveel vragen van Ajax, ik zou graag eens niet in slaap willen vallen![]()
![]()
Jimmy Floyd, Frankie of Ruud.quote:Op zondag 18 september 2016 17:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Bosz, vd Sar en Overmars eraus. Dit is klaar, einde oefening met deze figuren. Dit lijkt helemaal nergens op. Gefaald op alle fronten.wooblabalurg![]()
Ook al speelt Ziyech niet op zijn positie, hij bakt er niks van.
Traoré speelt ook niet echt snel zeg.![]()
Daar leek het ook even naartoe te gaan, maar het is inmiddels gewoon weer ouderwets saai en slordig inderdaad. De lastige keuzes worden ook niet gemaakt. Als je Ziyech haalt dan moet hij gewoon op het middenveld. Dan moet je óf je opstelling omgooien, of je moet één van je vaste waarden slachtofferen.quote:Op zondag 18 september 2016 17:36 schreef Wotte het volgende:
Je begint bijna te twijfelen of we als fans teveel vragen van Ajax, ik zou graag eens niet in slaap willen vallenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Traoré is vooral met zijn onemanshow bezig de laatste tijd, al is hij wel een goede seingever in de pressing.quote:Op zondag 18 september 2016 17:39 schreef BobW het volgende:
Ook al speelt Ziyech niet op zijn positie, hij bakt er niks van.
Traoré speelt ook niet echt snel zeg.![]()
tot nu toe is het vooral Hakim balverlies ZiyechDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Veltman op RB mag ook wel wat dieper staan lijkt het. Soms heeft Ziyech de bal wat meer naar binnen en staat Veltman nog op de middenlijn.
Viergever wordt hier ook afgezeken maar dat is zeker het probleem niet. Hij heeft zelfs nog wat waarde bij aanvallende spelhervattingen.![]()
Ik word echt doodmoe van TraoreOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Gudelj eruit voor Dolberg en even wat schuiven graag.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het ligt vooraan echt aan Traore, die is totaal niet in vorm als centrumspitsquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Die moet zsm naar de rechterkant.quote:Op zondag 18 september 2016 18:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het ligt vooraan echt aan Traore, die is totaal niet in vorm als centrumspitsDit, dus.![]()
Ziyech en Younes komen juist daarom niet uit de verf, let maar op dat het zometeen veel beter loopt als Dolberg er in komtquote:Op zondag 18 september 2016 18:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Traore valt mij wel vies tegen. Van Ziyech had ik niet veel meer verwacht.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ja want ziyech op het middenveld is het afgelopen met de slordige net-niet pasjes en kut mentaliteit?quote:Op zondag 18 september 2016 18:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gudelj eruit, El Ghazi erin, Ziyech naar het middenveld.![]()
Doet gewoon pijn man.quote:Op zondag 18 september 2016 18:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die voorzet van Dijks was zo kut, dat ie toch nog goed viel![]()
Dijks of Davy?quote:Op zondag 18 september 2016 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig heeft de non-voetballer weer een jaarabonnement voor de basis.![]()
Wel verdiend ondanks het spel, want Heracles speelt helemaal om te jankenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Die goal was gênant man.quote:Op zondag 18 september 2016 18:11 schreef TheVulture het volgende:
Wel verdiend ondanks het spel, want Heracles speelt helemaal om te janken![]()
Davy natuurlijk.quote:
Dijks zou ik de schuld niet geven van dit hemeltergende niveau. Gelukkig kan Heracles er echt niets van.![]()
1-1 hangt in de lucht hoor.quote:Op zondag 18 september 2016 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy natuurlijk.
Dijks zou ik de schuld niet geven van dit hemeltergende niveau. Gelukkig kan Heracles er echt niets van.![]()
Dat zeg ik ook niet, erg lucky is het wel allemaal... maar Heracles is nog wel twee klassen minder dan dit Ajax en heeft helemaal nergens recht op vanmiddagquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Sanchez trouwens
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dat vind ik wel meevallen. Ze hebben geen spelers die uit het niets een duel kunnen beslissen. Nou ja, Armenteros en Duarte maar die moeten nog op niveau komen.quote:![]()
Jazeker in de oefenwedstrijden tegen amateurclubsquote:Op zondag 18 september 2016 18:19 schreef Wotte het volgende:
Maar hebben we dit seizoen al een goal uit een uitgespeelde kans gezien?![]()
ER OP EN ER OVER
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Hmm, t zit Ajax wel mee zeg afgelopen wedstrijden. Met zoveel geluk blijf je natuurlijk wel meedoen.![]()
Kijk hem even bang zijn.quote:Op zondag 18 september 2016 18:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Hmm, t zit Ajax wel mee zeg afgelopen wedstrijden. Met zoveel geluk blijf je natuurlijk wel meedoen.![]()
Madquote:Op zondag 18 september 2016 18:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Hmm, t zit Ajax wel mee zeg afgelopen wedstrijden. Met zoveel geluk blijf je natuurlijk wel meedoen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Vind je nou echt dat Bazoer en El Ghazi momenteel ergens recht op hebben?quote:Op zondag 18 september 2016 18:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Vooral geen Tete, Bazoer en El Ghazi speelminuten geven, die zijn veel te veel geld waard.![]()
Mja, Riedewald speelt ook als een natte krant, dus dat kan geen kwaad.quote:Op zondag 18 september 2016 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind je nou echt dat Bazoer en El Ghazi momenteel ergens recht op hebben?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Als Younes, Dijks, Veltman, Gudelj, Viergever dat ook hebben...quote:Op zondag 18 september 2016 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind je nou echt dat Bazoer en El Ghazi momenteel ergens recht op hebben?![]()
Gudelj heeft zichzelf onsterfelijk gemaakt bij Bosz.quote:Op zondag 18 september 2016 18:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als Younes, Dijks, Veltman, Gudelj, Viergever dat ook hebben...![]()
Ik stel momenteel liever Cerny dan El Ghazi op.quote:Op zondag 18 september 2016 18:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als Younes, Dijks, Veltman, Gudelj, Viergever dat ook hebben...![]()
Sanchez speelt is wel echt een aanwinst
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik ook, maar die is er vandaag niet bij. Dolberg, Sinkgraven en Schone zijn zowat de standaardwissels geworden.quote:Op zondag 18 september 2016 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stel momenteel liever Cerny dan El Ghazi op.Bijzonder hoe dat soort spelers het bij elke trainer voor elkaar krijgen. Heb je dat debiele broertje nog op de loonlijst die in anderhalf jaar Ajax in totaal nog niet aan de 90 minuten is toegekomen. Vreselijk.quote:Op zondag 18 september 2016 18:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gudelj heeft zichzelf onsterfelijk gemaakt bij Bosz.![]()
Die wel inderdaad. In mijn ogen zouden Traore en Ziyech dat ook wel kunnen zijn als ze op de juiste posities worden neergezet.quote:Op zondag 18 september 2016 18:33 schreef over_hedge het volgende:
Sanchez speelt is wel echt een aanwinstVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ah zo.quote:Op zondag 18 september 2016 18:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik ook, maar die is er vandaag niet bij. Dolberg, Sinkgraven en Schone zijn zowat de standaardwissels geworden.
Ik snap niet waarom Schøne een jaarabonnement heeft gekregen en Van de Beek ook geruisloos weer bij Jong Ajax gelaten is.![]()
Heeft Ajax ook maar één goede, overtuigende wedstrijd gespeeld dit seizoen?
Sparta uit was okayish
Roda thuis was triest
Willem 2 thuis was triest
Eagles uit matig, geluk met gemiste penal.
Vitesse thuis krappe overwinning, had ook andere kant op kunnen vallen.
Heracles uit ook zwak
En dan laat ik Rostov en die Griekse ploegen nog achterwege...![]()
Ik moest vloeken toen Gudelj scoorde omdat hij nu echt nooit meer uit de basis verdwijnt![]()
Bosz met zijn kutwissels man man manOh.![]()
Daar kan ie spelen, een heel seizoen bijna niet spelen in Ajax 1 wordt je ook niet beter van.quote:Op zondag 18 september 2016 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah zo.
Ik snap niet waarom Schøne een jaarabonnement heeft gekregen en Van de Beek ook geruisloos weer bij Jong Ajax gelaten is.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Topscoorder KlaassenWat een rendement heeft die gozer !
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nu nog beter gaan meevoetballen.quote:Op zondag 18 september 2016 18:44 schreef Pedroso het volgende:
Topscoorder KlaassenWat een rendement heeft die gozer !
Oh.![]()
nee.quote:Op zondag 18 september 2016 18:43 schreef PizzaGeit het volgende:
Sparta uit was okayish
Roda thuis was triest
Heracles uit ook zwak
Zit niet in hemquote:Op zondag 18 september 2016 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu nog beter gaan meevoetballen.![]()
Wel waar.quote:
Heeft dat een halfjaartje toen hij als rechtshalf mocht spelen prima gedaan. Helaas moest hij toen weer op 10 staan om balletjes af te wachten.Oh.![]()
Sparta komt daar wel erg dicht tegen aan, Rostov en PAOK had je thuis echt 4/5-0 moeten winnen allebei maar daar zat het even tegen.quote:Op zondag 18 september 2016 18:43 schreef PizzaGeit het volgende:
Sparta uit was okayish
Roda thuis was triest
Heracles uit ook zwak
Mja goed, uit bij PAOK en Panathinaikos zit het weer enorm mee natuurlijk, dus niet echt reden om te klagen. En zo verschrikkelijk goed was het toch ook niet tegen Rostov en PAOK thuis?quote:Op zondag 18 september 2016 18:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
Sparta komt daar wel erg dicht tegen aan, Rostov en PAOK had je thuis echt 4/5-0 moeten winnen allebei maar daar zat het even tegen.![]()
Nu Zwolle en Utrecht beide thuis en ADO en Feyenoord beide uit, minimaal 10 punten en ze doen het goed.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Rostov was bizar slecht thuis. Daar had je met 3-0 moeten winnen.quote:Op zondag 18 september 2016 18:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mja goed, uit bij PAOK en Panathinaikos zit het weer enorm mee natuurlijk, dus niet echt reden om te klagen. En zo verschrikkelijk goed was het toch ook niet tegen Rostov en PAOK thuis?![]()
Rostov en PAOK waren allebei totaal niet gevaarlijk op hun respectievelijke goal na en kwamen allebei nauwelijks van hun helft.quote:Op zondag 18 september 2016 18:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mja goed, uit bij PAOK en Panathinaikos zit het weer enorm mee natuurlijk, dus niet echt reden om te klagen. En zo verschrikkelijk goed was het toch ook niet tegen Rostov en PAOK thuis?![]()
Zwolle en Utrecht moeten te doen zijn.quote:Op zondag 18 september 2016 18:49 schreef Pedroso het volgende:
Nu Zwolle en Utrecht beide thuis en ADO en Feyenoord beide uit, minimaal 10 punten en ze doen het goed.![]()
PAOK > Rostov qua inbreng in de heenwedstrijd.quote:Op zondag 18 september 2016 18:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
Rostov en PAOK waren allebei totaal niet gevaarlijk op hun respectievelijke goal na en kwamen allebei nauwelijks van hun helft.![]()
Rostov thuis was wel aardig, maar dat komt vooral omdat Rosov er he-le-maal niks van kan.quote:Op zondag 18 september 2016 18:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mja goed, uit bij PAOK en Panathinaikos zit het weer enorm mee natuurlijk, dus niet echt reden om te klagen. En zo verschrikkelijk goed was het toch ook niet tegen Rostov en PAOK thuis?
Het antwoord op je vraag is objectief gezien gewoon: Nee.![]()
Hmm, dus omdat het uit mee zat was het thuis niet goed
Prima argumentMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
ADO ook, Feyenoord zal lastiger worden. Tegen Utrecht (ook thuis) is het altijd lastig voor Ajax en dat gaat dit jaar niet anders worden denk ik.quote:Op zondag 18 september 2016 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zwolle en Utrecht moeten te doen zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gudelj en Klaassen![]()
Rendement![]()
Het nieuwe Ajax![]()
Weg met Ziyech, Nouri en al die andere technische zooi.![]()
Thuis tegen ROSTOV en PAOK waren prima wedstrijden. Gek genoeg werden die gelijkgespeeld.quote:Op zondag 18 september 2016 18:43 schreef PizzaGeit het volgende:
Sparta uit was okayish
Roda thuis was triest
Heracles uit ook zwak
Feyenoord uit is puntverlies, de rest zou je moeten hebben. Hopelijk gebruikt Bosz de aankomende tijd om zijn debiele tactische keuzes aan te passen.quote:Op zondag 18 september 2016 18:49 schreef Pedroso het volgende:
Nu Zwolle en Utrecht beide thuis en ADO en Feyenoord beide uit, minimaal 10 punten en ze doen het goed.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Waarom? Je weet toch hoe Feyenoord is als ze onder druk staanquote:Op zondag 18 september 2016 18:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Feyenoord uit is puntverlies, de rest zou je moeten hebben. Hopelijk gebruikt Bosz de aankomende tijd om zijn debiele tactische keuzes aan te passen.![]()
Om vervolgens te roepen wat voor genie hij is.quote:Op zondag 18 september 2016 18:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Feyenoord uit is puntverlies, de rest zou je moeten hebben. Hopelijk gebruikt Bosz de aankomende tijd om zijn debiele tactische keuzes aan te passen.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Die schuimbekkende havenslaven gaan als doorgesnoven tokkies tekeer, das teveel voor de tere kinderzieltjes van ons aller Ajax spelers.quote:Op zondag 18 september 2016 19:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom? Je weet toch hoe Feyenoord is als ze onder druk staanDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Sanchez is echt een verdediger die we al jaren missen sinds Jantje weg is. Voetballend minder maar wel dezelfde over mijn lijk mentaliteit.quote:Op zondag 18 september 2016 19:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Die schuimbekkende havenslaven gaan als doorgesnoven tokkies tekeer, das teveel voor de tere kinderzieltjes van ons aller Ajax spelers.![]()
Aan het einde van de dag spelen ze weer net zo slaapverwekkend als onder De Boer, maar dan met een slechtere verdediging.
Amen.![]()
"Plan B"quote:Op zondag 18 september 2016 19:11 schreef Jivis het volgende:
Aan het einde van de dag spelen ze weer net zo slaapverwekkend als onder De Boer, maar dan met een slechtere verdediging.
Slecht voetbal betekent niet automatisch dat Ajax geluk heeft gehad. Ik hoor dat zo vaak. Ja, het was weer bijzonder matig, maar dat neemt niet weg dat Ajax dit gewoon terecht gewonnen heeft.![]()
Natuurlijk is het geen geluk. Het kwaliteitsverschil is gewoon veel te groot ondanks de nodige matige spelers bij Ajax en de lachwekkende tactiek. Janken over geluk is iets voor zure havenslaven.quote:Op zondag 18 september 2016 19:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Slecht voetbal betekent niet automatisch dat Ajax geluk heeft gehad. Ik hoor dat zo vaak. Ja, het was weer bijzonder matig, maar dat neemt niet weg dat Ajax dit gewoon terecht gewonnen heeft.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nu al een miskoop als Bosz hem zo blijft verkrachten.quote:Op zondag 18 september 2016 19:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
Die wissel van Ziyech blijf ik een beetje pijnlijk vinden.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Klaassen Bazoer Ziyech
StijfjeHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
“Het is een heel normale wissel. Had jij Bertrand Traoré gewisseld? Daarom interview jij en ben ik de trainer.”
Sow![]()
Tegen wie zegt hij dat?quote:Op zondag 18 september 2016 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
“Het is een heel normale wissel. Had jij Bertrand Traoré gewisseld? Daarom interview jij en ben ik de trainer.”
Sow![]()
Grueterquote:Op zondag 18 september 2016 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tegen NOS, weet niet wie precies![]()
Interviewer weet ook weer waar hij staatquote:Op zondag 18 september 2016 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sow
Al had hij van mij een middenvelder eruit mogen halenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Bosz kwam goed weg omdat Klaassen direct na zijn wissel scoorde dankzij een blunder van Breukersquote:Op zondag 18 september 2016 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Interviewer weet ook weer waar hij staat
Al had hij van mij een middenvelder eruit mogen halen![]()
Begint mij ook steeds meer te bevallen, vond hem een aantal wedstrijden geleden nog redelijk vaak onzeker/slecht in het uitverdedigen maar dat gaat nu wel vrij goedquote:![]()
![]()
Wordt alleen onderbroken door asap naar Traore te passen vanuit achteren.quote:Op zondag 18 september 2016 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Middenveld staat weer lekkeren vooral U-voetbal antigenot
Ik ben blij dat Sanchez die kans van Viergever afsnoepte. Ik ben die vent echt zat.![]()
Opvallend dat Gudelj meestal "bovenop" een andere speler staat. Meestal Klaassen, nu Riedewaldquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Yerry Mina.quote:Op zondag 18 september 2016 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax mag daar nog wel een paar verdedigers vandaan halen, nog suggesties?Put these foolish ambitions to rest.![]()
Traoré voetbalt ook alleen voor FC Traoré hèquote:Op zondag 18 september 2016 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt alleen onderbroken door asap naar Traore te passen vanuit achteren.
Ik ben blij dat Sanchez die kans van Viergever afsnoepte. Ik ben die vent echt zat.
Oh.![]()
Youness ----- Dolberg ----- Traore
Gudelj -------Ziyech ----- Klaassen
Dijks ----- Riedewald ------ Sanchez ----- Tete
Krul
Zo zou Ajax toch gewoon moeten spelen? Posities kloppen natuurlijk niet precies, maar bedoel met deze aanval, middelveld, verdediging en keeper ?![]()
Debiel Bosz weer.quote:Op zondag 18 september 2016 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
SowDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Riedewald op het middenveld laten, Gudelj eruit en dan maar Veltman erin bij gebrek aan beter.quote:Op zondag 18 september 2016 20:36 schreef GwaiLow het volgende:
Youness ----- Dolberg ----- Traore
Gudelj -------Ziyech ----- Klaassen
Dijks ----- Riedewald ------ Sanchez ----- Tete
Krul
Zo zou Ajax toch gewoon moeten spelen? Posities kloppen natuurlijk niet precies, maar bedoel met deze aanval, middelveld, verdediging en keeper ?Oh.![]()
Deze houden we erinquote:Op zondag 18 september 2016 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daarom ben jij een jankende supporter en hij de coach van Ajax
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik geef het tot de winterstop voordat hij eruit getyft isquote:Op zondag 18 september 2016 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daarom ben jij een jankende supporter en hij de coach van Ajax
Dat zal ongeveer evenredig zijn aan de duur tot jouw permaban als je met deze onzin blijft komenquote:Op zondag 18 september 2016 20:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik geef het tot de winterstop voordat hij eruit getyft isCharlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Je krijgt een permaban voor het weg willen hebben van de trainer? Uh oke dan.quote:Op zondag 18 september 2016 20:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat zal ongeveer evenredig zijn aan de duur tot jouw permaban als je met deze onzin blijft komenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Vertel mij nou eens eerlijk wanneer jij nou tevreden bent?quote:Op zondag 18 september 2016 20:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je krijgt een permaban voor het weg willen hebben van de trainer? Uh oke dan.
Als ik elke post van jou lees, denk ik dat je dit liedje dagelijks zingt voor het slapen gaan. Al na de eerste oefenwedstrijd wilde je hem weghebben.
![]()
Je miste de bottom line. Namelijk dat mijn reden voor jouw permaban net zo onnozel is als jouw reden om Bosz te zien vertrekken.quote:Op zondag 18 september 2016 20:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je krijgt een permaban voor het weg willen hebben van de trainer? Uh oke dan.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Oke, maar dan speelt Veltman dus links-centraal. Zou kunnen, of gewoon Viergever dan. Vind zelf Riedewald eigenlijk niet zo heel sterk spelen op het middenveld.quote:Op zondag 18 september 2016 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Riedewald op het middenveld laten, Gudelj eruit en dan maar Veltman erin bij gebrek aan beter.![]()
Waar zal ik beginnen?quote:Op zondag 18 september 2016 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel mij nou eens eerlijk wanneer jij nou tevreden bent?
Als Bosz snapt dat zijn spelersmateriaal ervoor zorgt dat hij realistische keuzes moet maken, en je daardoor naar herkenbaar voetbal kijkt met een idee, en niet de waan van de dag, laten we het daar op houden.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Bosz geeft genoeg reden om hem te zien vertrekken, maar we kunnen in de winterstop wel even de balans opmaken als je wil?quote:Op zondag 18 september 2016 20:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je miste de bottom line. Namelijk dat mijn reden voor jouw permaban net zo onnozel is als jouw reden om Bosz te zien vertrekken.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ja op het moment dat Bosz structureel gaat pieken met zijn elftallen lekker laten weg doen.quote:Op zondag 18 september 2016 21:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Bosz geeft genoeg reden om hem te zien vertrekken, maar we kunnen in de winterstop wel even de balans opmaken als je wil?
Als we in de winter binnen de dubbele cijfers blijven qua achterstand en overwinteren in de EL hebben we het gewoon heel goed gedaan.Charlie: How's it going in there?
meh, wat een lage doelstellingen. Behoudens de EL dan. Ik wil toch wel een top 3 notering en halve finale beker zien, of overwinteren in de EL.quote:Op zondag 18 september 2016 21:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja op het moment dat Bosz structureel gaat pieken met zijn elftallen lekker laten weg doen.
Als we in de winter binnen de dubbele cijfers blijven qua achterstand en overwinteren in de EL hebben we het gewoon heel goed gedaan.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
ik vind Bosz alleen al qua uitstraling een lul met vingers, verder maakt hij de verwachtingen totaal niet waar.quote:Op zondag 18 september 2016 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel mij nou eens eerlijk wanneer jij nou tevreden bent?
Als ik elke post van jou lees, denk ik dat je dit liedje dagelijks zingt voor het slapen gaan. Al na de eerste oefenwedstrijd wilde je hem weghebben.
Ja natuurlijk, hij roept constant dat het beter moet, maar na 3 maanden mag het toch wel iets herkenbaarder.
Overigens kijk ik naar Ajax met deze ondertoon
![]()
Die luie Veltman mag wel eens opkomen. Als Ziyech naar binnenkomt, dan moet hij er overheen om het veld breed te houdenNoodles![]()
Hoe kun je nou in de winterstop de halve finale beker gehaald hebbenquote:Op zondag 18 september 2016 21:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
meh, wat een lage doelstellingen. Behoudens de EL dan. Ik wil toch wel een top 3 notering en halve finale beker zien, of overwinteren in de EL.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Muah probeert wel altijd vooruit te spelen, al mag hij zich wel meer aanbieden bij de CV's.quote:Op zondag 18 september 2016 20:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oke, maar dan speelt Veltman dus links-centraal. Zou kunnen, of gewoon Viergever dan. Vind zelf Riedewald eigenlijk niet zo heel sterk spelen op het middenveld.Oh.![]()
Ajax haalt echt wel de top 3 kom op zeg.quote:Op zondag 18 september 2016 21:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
meh, wat een lage doelstellingen. Behoudens de EL dan. Ik wil toch wel een top 3 notering en halve finale beker zien, of overwinteren in de EL.Oh.![]()
Niet, maar je kan er wel al uitliggen.quote:Op zondag 18 september 2016 21:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe kun je nou in de winterstop de halve finale beker gehaald hebbenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Veltman moet weg van die positie, ik erger me vreselijk aan hem.quote:Op zondag 18 september 2016 21:10 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Die luie Veltman mag wel eens opkomen. Als Ziyech naar binnenkomt, dan moet hij er overheen om het veld breed te houden
#wijwillenTeteterugOh.![]()
Overigens snap ik niet wat Bazoer misdaan heeft bij Bosz.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hij speelde wel matig de laatste tijd, maar bij Gudelj is dat blijkbaar geen probleem.quote:Op zondag 18 september 2016 21:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Overigens snap ik niet wat Bazoer misdaan heeft bij Bosz.Oh.![]()
Mensen die ''goed trainen'' krijgen een basisplaats , zoveel is duidelijkquote:Op zondag 18 september 2016 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij speelde wel matig de laatste tijd, maar bij Gudelj is dat blijkbaar geen probleem.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat is ook echt iets typisch Nederlands.quote:Op zondag 18 september 2016 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mensen die ''goed trainen'' krijgen een basisplaats , zoveel is duidelijkOh.![]()
Ja dus als Messi bijvoorbeeld er hier met de pet naar gooit zit ie op de bank/tribunequote:Op zondag 18 september 2016 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook echt iets typisch Nederlands.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ziyech op rechtsbuiten is de nieuwe Theo Jansen als verdedigende middenvelder.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik werd kwaad toen Bosz begon te janken tegen Ziyech dat hij op rechtsbuiten moest blijven staanquote:Op zondag 18 september 2016 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja dus als Messi bijvoorbeeld er hier met de pet naar gooit zit ie op de bank/tribune
Dan ben je toch niet goed bij je hoofd.Oh.![]()
Ja want in de winterstop is de eindklassering al bekend?quote:Op zondag 18 september 2016 21:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
meh, wat een lage doelstellingen. Behoudens de EL dan. Ik wil toch wel een top 3 notering en halve finale beker zien, of overwinteren in de EL.
En wat jij wil zien hoeft natuurlijk niet realistisch te zijn of wel?Charlie: How's it going in there?
Misschien moet Ziyech eens iets van zijn buitencategorische klasse tonen voordat we hem ten koste van onze topscorer op 10 zetten.quote:Op zondag 18 september 2016 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik werd kwaad toen Bosz begon te janken tegen Ziyech dat hij op rechtsbuiten moest blijven staan
Dan ben je toch niet goed bij je hoofd.Charlie: How's it going in there?
Beseft blijkbaar niet dat Ziyech hem een toptrainer kan maken. Tjaquote:Op zondag 18 september 2016 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik werd kwaad toen Bosz begon te janken tegen Ziyech dat hij op rechtsbuiten moest blijven staan
Dan ben je toch niet goed bij je hoofd.RED ONS HENNIEGOD![]()
Je moet hem niet met het krijt aan de schoenen laten spelen.quote:Op zondag 18 september 2016 21:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Misschien moet Ziyech eens iets van zijn buitencategorische klasse tonen voordat we hem ten koste van onze topscorer op 10 zetten.
En hij kan prima spelen samen met Klaassen, en alsjeblieft niet met een 10 spelen.Oh.![]()
Traoré moet hij ook lekker op rechtsbuiten zetten, is totaal geen spits joh.quote:Op zondag 18 september 2016 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beseft blijkbaar niet dat Ziyech hem een toptrainer kan maken. TjaOh.![]()
Je ziet gewoon dat ie ongelukkig is in de spits . Straalt ook een soort van moedeloosheid uit als die bal weer eens kwijt isquote:Op zondag 18 september 2016 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Traoré moet hij ook lekker op rechtsbuiten zetten, is totaal geen spits joh.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat weten we helemaal niet of ziyech dat kan. Wat we weten is dat hij tot nog toe bizar weinig laat zien.quote:Op zondag 18 september 2016 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet hem niet met het krijt aan de schoenen laten spelen.
En hij kan prima spelen samen met Klaassen, en alsjeblieft niet met een 10 spelen.Charlie: How's it going in there?
Komt de bal ook telkens halen, zet hem op rechtsbuiten daar speelde hij prima tegen Eagles. Had hij ruimte om acties te maken, en hij is geen killer. Toen hij op doel schoot had ik heimwee naar de linker van Milik.quote:Op zondag 18 september 2016 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je ziet gewoon dat ie ongelukkig is in de spits . Straalt ook een soort van moedeloosheid uit als die bal weer eens kwijt isOh.![]()
Rip El Ghazi (niet dat ik dat erg vind..)quote:Op zondag 18 september 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt de bal ook telkens halen, zet hem op rechtsbuiten daar speelde hij prima tegen Eagles. Had hij ruimte om acties te maken, en hij is geen killer. Toen hij op doel schoot had ik heimwee naar de linker van Milik.RED ONS HENNIEGOD![]()
Mag het doen met invalbeurtjes tegen een moe gestreden back.quote:Op zondag 18 september 2016 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rip El Ghazi (niet dat ik dat erg vind..)Oh.![]()
Dan hadden ze Becker moeten houden , veel snellerquote:Op zondag 18 september 2016 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag het doen met invalbeurtjes tegen een moe gestreden back.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hij ging mee met het niveau van de rest. Overigens moet je dan daadkrachtig zijn en heel Ajax 2 opstellen.quote:Op zondag 18 september 2016 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij speelde wel matig de laatste tijd, maar bij Gudelj is dat blijkbaar geen probleem.![]()
Die scharen van hem om vervolgens tegen een verdediger aan te lopen.quote:Op zondag 18 september 2016 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag het doen met invalbeurtjes tegen een moe gestreden back.![]()
![]()
Maar El Ghazi had ooit nog wel scorend vermogen, maar waar dat is gebleven ...quote:Op zondag 18 september 2016 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan hadden ze Becker moeten houden , veel snellerOh.![]()
Was hij er al langs en ging hij nog een schaar doen. Balverliesquote:Op zondag 18 september 2016 21:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die scharen van hem om vervolgens tegen een verdediger aan te lopen.Hij moet lekker diep worden gestuurd met een steekpass
Oh.![]()
Nergens , maar beiden zijn even blind en opportunistischquote:Op zondag 18 september 2016 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar El Ghazi had ooit nog wel scorend vermogen, maar waar dat is gebleven ...RED ONS HENNIEGOD![]()
Met steekpasses van Ziyech kan je hem prima gebruiken op RV.quote:Op zondag 18 september 2016 21:44 schreef Brammess het volgende:
El Ghazi en actiesHij moet het van zijn snelheid hebben. Voor de rest is het een en al treurnis.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: