SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
wooblabalurg![]()
Winnen en we staan weer gelijk met PSV, wel met een makkelijker programma dan wat zij gehad hebben. En we kunnen ook niet meer om Feyenoord heen, die doen gewoon mee.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee.quote:Op zondag 18 september 2016 16:35 schreef Pedroso het volgende:
Winnen en we staan weer gelijk met PSV, wel met een makkelijker programma dan wat zij gehad hebben. En we kunnen ook niet meer om Feyenoord heen, die doen gewoon mee.![]()
We zien het op de helft wel weer, op dit moment neem ik Feyenoord niet serieus.quote:Op zondag 18 september 2016 16:38 schreef Leonos het volgende:
Haha, Feyenoord doet nooit mee, uiteindelijk.![]()
quote:Op zondag 18 september 2016 16:39 schreef Wotte het volgende:
Ik heb de pannenkoekjes al op de schoot, tijd voor je befaamde ajax stroop!
Oh.![]()
Dat dus. Zullen wel weer een keer of 5 op rij verliezen waarna ze roepen dat ze altijd voor plek 5 gingen en het seizoen dus dik geslaagd is.quote:Op zondag 18 september 2016 16:38 schreef Leonos het volgende:
Haha, Feyenoord doet nooit mee, uiteindelijk.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Bosz legde in de periode dat Ajax ontkende dat ze Ziyech zouden halen nog uit dat ze hem niet haalde omdat ze al zoveel middenvelders hadden en Ziyech is nou eenmaal geen buitenspeler!quote:
Bosz is ongeloofwaardig jongens.![]()
Alle 18 doen mee.quote:Op zondag 18 september 2016 16:35 schreef Pedroso het volgende:
Winnen en we staan weer gelijk met PSV, wel met een makkelijker programma dan wat zij gehad hebben. En we kunnen ook niet meer om Feyenoord heen, die doen gewoon mee.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Gelukkig zijn Klaassen en Gudelj in topvorm op het middenveld.quote:Op zondag 18 september 2016 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bosz legde in de periode dat Ajax ontkende dat ze Ziyech zouden halen nog uit dat ze hem niet haalde omdat ze al zoveel middenvelders hadden en Ziyech is nou eenmaal geen buitenspeler!
Bosz is ongeloofwaardig jongens.![]()
Voel je je door deze comment ietsjes minder gefrustreerd omdat Feyenoord van PSV wint?quote:Op zondag 18 september 2016 16:38 schreef Leonos het volgende:
Haha, Feyenoord doet nooit mee, uiteindelijk.![]()
Ben je overgestapt naar Feyenoord, successupporter?quote:Op zondag 18 september 2016 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voel je je door deze comment ietsjes minder gefrustreerd omdat Feyenoord van PSV wint?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ze hebben er nu al geen zin in. Genot.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Wat is dit voor een domme vraag?quote:Op zondag 18 september 2016 16:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ben je overgestapt naar Feyenoord, successupporter?![]()
Ik vroeg me hetzelfde af bij die aidspost van jou.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ook jij komt nogal gefrustreerd over. Sterkte daarmee.quote:Op zondag 18 september 2016 16:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik vroeg me hetzelfde af bij die aidspost van jou.![]()
Bijzonder, zeker aangezien Ajax zelf al weken als een natte dweil speelt.quote:Op zondag 18 september 2016 16:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
op dit moment neem ik Feyenoord niet serieus.![]()
Mad.quote:Op zondag 18 september 2016 16:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik vroeg me hetzelfde af bij die aidspost van jou.Ik ben inmiddels overleden.![]()
Peter 'verkeerde opstelling' bosz. Fuck je spelopvatting en speel naar het spelersmateriaal.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Hoort absoluut niet op deze manier op de rechtervleugel, maar dat wisten we al natuurlijkquote:Op zondag 18 september 2016 17:05 schreef Gruisman het volgende:
Wat speelt ziyech ongelukkig tot nu toe zeg![]()
Hij kijkt ook een beetje verloren, maar probeert t wel.quote:Op zondag 18 september 2016 17:05 schreef Gruisman het volgende:
Wat speelt ziyech ongelukkig tot nu toe zegwooblabalurg![]()
Lekker zo'n kunstgrasveldje, bij PEC en bij Heracles regent het van de blessures. Karma is a bitch.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ziyech verneuken op rechtsbuiten
Je verdediging met Viergever laten staan
Geen fatsoenlijke linksback halen
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hij hoort gewoon op het middenveld staan.quote:Op zondag 18 september 2016 17:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij kijkt ook een beetje verloren, maar probeert t wel.![]()
Omdat die Klaassen altijd MOET spelen.quote:Op zondag 18 september 2016 17:08 schreef franske19 het volgende:
Bosz is nog koppiger dan de Boer. Waarom staat Ziyech weer rechtsbuiten, waar slaat dit op?
Ziyech------------Bazoer
---------Riedewald
Klaar![]()
Wordquote:Op zondag 18 september 2016 17:08 schreef coronatus het volgende:
[..]
Hij hoort gewoon op het middenveld staan.wooblabalurg![]()
Waarom weten trainers van Ajax hun materiaal altijd verkeerd te gebruiken?
Ziyech op RB, wie verzint dit?hardcoholic![]()
Bosz wil zijn 'systeem' ook opleggen. Dat naïeve lekker aanvallen systeem , maar zelfs goed aanvallen kunnen we niermquote:Op zondag 18 september 2016 17:08 schreef franske19 het volgende:
Bosz is nog koppiger dan de Boer. Waarom staat Ziyech weer rechtsbuiten, waar slaat dit op?AFCA
Klinkt wel sexy dit.quote:Op zondag 18 september 2016 17:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Omdat die Klaassen altijd MOET spelen.
Ziyech------------Bazoer
---------Riedewald
Klaarwooblabalurg![]()
Bosz is gehaald om "zijn" systeem he, dat vergeet je even dan. De onkunde ligt dus weer bij Ajax zelf.quote:Op zondag 18 september 2016 17:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bosz wil zijn 'systeem' ook opleggen. Dat naïeve lekker aanvallen systeem , maar zelfs goed aanvallen kunnen we nierm![]()
Riedewald is ook niet wow. Klaasen ziyech en bazoer stem ik voor.quote:Op zondag 18 september 2016 17:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Omdat die Klaassen altijd MOET spelen.
Ziyech------------Bazoer
---------Riedewald
KlaarAFCA
Met Klaassen is momenteel alles mis.quote:Op zondag 18 september 2016 17:10 schreef Ferdii het volgende:
Wat is ermis met Klaassen en Ziyech naast elkaar met Klaassen in dienst van Ziyech![]()
Vanwege onbeschoft taalgebruik heb ik helaas een TR moeten maken.quote:Op zondag 18 september 2016 17:08 schreef Smoofie het volgende:
Jezuz kanker bosz, waarom zet je ziyech rechtsbuiten![]()
Des Ajax is je laten gijzelen door je eigen spelopvatting terwijl je materiaal misschien wel beter rendeert op een andere manier![]()
![]()
Sanchez moet even uitleggen aan de verdediging hoe die shit werkt.
Krijg Chivuvibes daarvan.wooblabalurg![]()
Een strakke pass vanuit het centrum naar voren en gelijk is het gevaarlijk, het leek zowaar ergens op![]()
![]()
Hij haalt straks Ziyech eruit omdat hij het veld niet breed hield.quote:Op zondag 18 september 2016 17:15 schreef Syntix het volgende:
Haal gvd gudelj eens eruit. Ziyech op het middenveld, Traore rechts en Dolberg erin.![]()
Doen de trainers nooit video analyses ofzo? Hoe kun je godverdomme zo dom of koppig zijn.quote:Op zondag 18 september 2016 17:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij haalt straks Ziyech eruit omdat hij het veld niet breed hield.AFCA
We mogen het er dan allemaal niet mee eens zijn waar Ziyech staat maar instructies van de trainer moeten gewoon opgevolgd wordenquote:Op zondag 18 september 2016 17:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij haalt straks Ziyech eruit omdat hij het veld niet breed hield.![]()
En altijd afgaan op trainingenman man. 'Hij traint zo goed' die viergever.
AFCA
Het is allemaal zo doorzichtig en voorspelbaar...Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Echte versterkingquote:Op zondag 18 september 2016 17:18 schreef Smoofie het volgende:
En altijd afgaan op trainingenman man. 'Hij traint zo goed' die viergever.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Gelukkig blijft ie t proberen.quote:Op zondag 18 september 2016 17:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We mogen het er dan allemaal niet mee eens zijn waar Ziyech staat maar instructies van de trainer moeten gewoon opgevolgd wordenwooblabalurg![]()
Het hele idee van Veltman op RB in plaats van Tete is toch juist daar die meer mee opkomt? Waarom Bosz Ziyech dan zo nodig op de lijn wil hebben is mij een raadsel.quote:Op zondag 18 september 2016 17:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We mogen het er dan allemaal niet mee eens zijn waar Ziyech staat maar instructies van de trainer moeten gewoon opgevolgd wordenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Blijkbaar vind je wel meer dingen lastig.quote:Op zondag 18 september 2016 17:21 schreef DaveDave09 het volgende:
Fan van Ajax zijn word met de week lastigerNoot noot.![]()
Eens, op deze manier kan je beter met Tete spelen of Veltman moet weer wat meer mee opkomen wat je zegtquote:Op zondag 18 september 2016 17:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het hele idee van Veltman op RB in plaats van Tete is toch juist daar die meer mee opkomt? Waarom Bosz Ziyech dan zo nodig op de lijn wil hebben is mij een raadsel.![]()
Niemand die een normaal niveau haalt
Flauwekulquote:Op zondag 18 september 2016 17:23 schreef Wotte het volgende:
Die bosz redt de kerst niet als het zo doorgaat![]()
En dat week in week uit.quote:Op zondag 18 september 2016 17:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Niemand die een normaal niveau haalt![]()
Oktober al nietquote:Op zondag 18 september 2016 17:23 schreef Wotte het volgende:
Die bosz redt de kerst niet als het zo doorgaat
Als je nu zou beginnen met kijken heb je helemaal geen moer gemist behalve dan de gebruikelijke vroege tegengoal(die vandaag eens niet viel). Het is stroperig, iedereen staat stil en alleen een malafide automonteur tijdens een apk is slordiger dan dit Ajax. Zes wedstrijden in het seizoen staat er nog steeds geen team, het hangt als los zand aan elkaar en ik zie persoonlijke geen enkele progressie. Dus dat is hem zeker aan te rekenen.quote:![]()
Ontbreekt het aan creativiteit op het middenveld.
Haal je Zyech , zet je hem op rechtsbuiten
Ik ben inmiddels overleden![]()
Daar ben ik het deels mee eens maar men gaat Bosz echt niet ontslaanquote:Op zondag 18 september 2016 17:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je nu zou beginnen met kijken heb je helemaal geen moer gemist behalve dan de gebruikelijke vroege tegengoal(die vandaag eens niet viel). Het is stroperig, iedereen staat stil en alleen een malafide automonteur tijdens een apk is slordiger dan dit Ajax. Zes wedstrijden in het seizoen staat er nog steeds geen team, het hangt als los zand aan elkaar en ik zie persoonlijke geen enkele progressie. Dus dat is hem zeker aan te rekenen.![]()
De hele voorbereiding was uitermate kut, maar daar mag je niet over praten. De CL tour was uitermate kut terwijl je gewoon CL had kunnen halen, maar je wordt werkelijk weggevaagd door een stel houthakkers uit Oost-Europa. Ook dat mag je niet zeggen want Bosz is pas 3 maanden bezig, en nu in de competitie is het werkelijk waar niet om aan te zien, maar ook daar mag je niks van zeggen want je moet Bosz de tijd geven.quote:Op zondag 18 september 2016 17:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je nu zou beginnen met kijken heb je helemaal geen moer gemist behalve dan de gebruikelijke vroege tegengoal. Het is stroperig, iedereen staat stil en alleen een malafide automonteur tijdens een apk is slordiger dan dit Ajax. Zes wedstrijden in het seizoen staat er nog steeds geen team, het hangt als los zand aan elkaar en ik zie persoonlijke geen enkele progressie. Dus dat is hem zeker aan te rekenen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Nee omdat ze dan een compleet modderfiguur slaan in die directie, dus hopen we maar dat het gaat draaien.quote:Op zondag 18 september 2016 17:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Daar ben ik het deels mee eens maar men gaat Bosz echt niet ontslaan![]()
Gudelj geeft een klotepass op Ziyech en de commentator legt t uit als een fout van Ziyech.
Eerder ook al, Gudelj geeft een kutpass, verovert m weer uit de kluts en dan is ie opeens sterk in de duels.
Elke week erger ik me scheel aan de onkunde van Nemanja.wooblabalurg![]()
Bosz is gewoon een tactisch debiel. Kan er helemaal niks van.quote:Op zondag 18 september 2016 17:27 schreef Enchanter het volgende:
Ontbreekt het aan creativiteit op het middenveld.
Haal je Zyech , zet je hem op rechtsbuitenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Johan Cruijff heeft nog met hem gepraat vandaar.quote:Op zondag 18 september 2016 17:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De hele voorbereiding was uitermate kut, maar daar mag je niet over praten. De CL tour was uitgeruste kut terwijl je gewoon CL had kunnen halen, maar je wordt werkelijk weggevaagd door een stel houthakkers uit Oost-Europa. Ook dat mag je niet zeggen want Bosz is pas 3 maanden bezig, en nu in de competitie is het werkelijk waar niet om aan te zien, maar ook daar mag je niks van zeggen want je moet Bosz de tijd geven.![]()
Nou, dat zou Frank ook gedaan hebben hoor.quote:Op zondag 18 september 2016 17:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Bosz is gewoon een tactisch debiel. Kan er helemaal niks van.![]()
Johan heeft hier niks mee te maken.quote:Op zondag 18 september 2016 17:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Johan Cruijff heeft nog met hem gepraat vandaar.
wooblabalurg
Forum Opties Forumhop: Hop naar: