Die is te ver wegquote:
Dat. Goeie actiequote:
Wat?quote:Op zondag 18 september 2016 15:48 schreef Szura het volgende:
Lachen dat Mercedes straks de derde plaats pakt, ten koste van de zege voor Rosberg.
43 sec in 6 rondjes ?quote:
Met z'n brain management..quote:Op zondag 18 september 2016 15:48 schreef SnowOokami het volgende:
Olav loopt letterlijk 1 sec achter
SC!!!!!!quote:
dat is zo een beetje de samenvatting van Max zijn laatste 4 races.....quote:Op zondag 18 september 2016 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op zich een prima race gereden verder, alleen jammer van zijn kutstart
ric en inhalen hahaquote:Op zondag 18 september 2016 15:48 schreef Strani het volgende:
Zal toch wel dat Rosberg en Ricciardo elkaar gewoon van de baan rijden?
bereik je geen podium mee. heel de race moet goed zijnquote:Op zondag 18 september 2016 15:48 schreef marcodej het volgende:
Tweede racedeel van Max gewoon goed.
kom je met de racetijd in de knoeiquote:
Dus? 1 rondje SC en daarna 10 minuten sprint.quote:Op zondag 18 september 2016 15:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kom je met de racetijd in de knoei
theoretisch gezien kan dat nietquote:
Is voldoende.quote:Op zondag 18 september 2016 15:50 schreef NaturalScience het volgende:
Ric heeft straks 1 of hooguit 2 ronden om Rosberg in te halen.
Omdat het een hele lelijke muur is natuurlijk.quote:Op zondag 18 september 2016 15:50 schreef potjecreme het volgende:
Waarom moeten mensen de muur in rijden?
quote:Op zondag 18 september 2016 15:51 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen die denken dat ric ros kan inhalen
Omdat ie anders niet gaat winnen.quote:Op zondag 18 september 2016 15:50 schreef potjecreme het volgende:
Waarom moeten mensen de muur in rijden?
Ja, er is al eerder bewezen dan Rosberg onder druk bezwijkt.quote:Op zondag 18 september 2016 15:51 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen die denken dat ric ros kan inhalen
hij steekt in prima vorm de laatste racesquote:Op zondag 18 september 2016 15:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, er is al eerder bewezen dan Rosberg onder druk bezwijkt.
Welnee Ricardo gaat dat echt niet halen.quote:
knalband in 60!quote:Op zondag 18 september 2016 15:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Welnee Ricardo gaat dat echt niet halen.
verkeer.quote:Op zondag 18 september 2016 15:52 schreef NaturalScience het volgende:
Waardeloze ronde voor ric.....
ferarri en strategiequote:
ja wat is daarmee? en hoe kom je erbij dat hij ze niet kan managen?quote:
quote:
heeft gewoon alles goed gedaan, team ook.quote:Op zondag 18 september 2016 15:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk. Erg knap
Dankzij het vuurwerk ja.quote:
Ditquote:Op zondag 18 september 2016 16:00 schreef Sinister-D- het volgende:
Godverdomme hendig spannende race
Heb een paar ronden voor het einde op Vettel gestemd.quote:Op zondag 18 september 2016 16:01 schreef heywoodu het volgende:
Ik zat te wachten met stemmen om te zien of Ricciardo er toch nog voorbij zou gaan, maar gelijk bij de finish ging de poll dicht
Wilde op Vettel stemmen
dramastart, slechte race. Klaarquote:Op zondag 18 september 2016 16:01 schreef Dimachaerus het volgende:
ben benieuwd naar max zijn interview
ohquote:Op zondag 18 september 2016 16:01 schreef heywoodu het volgende:
Ik zat te wachten met stemmen om te zien of Ricciardo er toch nog voorbij zou gaan, maar gelijk bij de finish ging de poll dicht
Wilde op Vettel stemmen
Slechte race?quote:Op zondag 18 september 2016 16:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dramastart, slechte race. Klaar
Sainz dus.quote:
tweede helft was prima.quote:Op zondag 18 september 2016 16:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dramastart, slechte race. Klaar
Oh, ik dacht dat je ook nog na de race kon stemmen? Ook stom. Je weet pas wie DotD is na de volledige race.quote:Op zondag 18 september 2016 16:01 schreef heywoodu het volgende:
Wilde op Vettel stemmen
ja, domquote:Op zondag 18 september 2016 16:02 schreef Geralt het volgende:
Toch begrijp ik Ferrari niet. Waarom harken die Kimi nog binnen als ie al voorlag en Lewis binnen ging? Die 30+ seconden ging hij echt niet goed maken.
Podium weggetieft.
Derde helft wordt nog beterquote:
aan het eind nog goed teruggevochten, maar hij kwam heel lang eerst Kannietwaarsainz niet voorbij en later ook kFiat nietquote:
quote:Op zondag 18 september 2016 16:03 schreef Montelly het volgende:
Jongens ik hoorde dat circuit van Japan echt een Verstappen circuit is!!
die werkte gewoon, zag je bij de inboard beelden. bleef lang hangen in 2.quote:Op zondag 18 september 2016 16:02 schreef kipknots het volgende:
De Duitse RTL gaf blijkbaar aan dat het scherm van Max z'n stuur was uitgevallen bij de start. Wil wel een onboard shot zien of dat klopt.
Lag niet aan hem, niks slechts.quote:Op zondag 18 september 2016 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en nu? Wat doet dat af aan mijn post?
Op Grosjean gestemdquote:Op zondag 18 september 2016 16:03 schreef heywoodu het volgende:
Poll: GP Singapore, FOK! Driver of the Day
• Vettel
• Räikkönen
• Perez
• Hülkenberg
• Grosjean
• Gutierrez
• Alonso
• Button
• Rosberg
• Hamilton
• Ocon
• Wehrlein
• Ricciardo
• Verstappen
• Kvyat
• Sainz
• Magnussen
• Palmer
• Ericsson
• Nasr
• Massa
• Bottas
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ook niet echt lekker voor het constructeurskampioenschap.quote:Op zondag 18 september 2016 16:03 schreef Sjemmert het volgende:
Baal wel dat zijn start weer zo slecht was. ROS VS RIC was wel nog spannend op het eind.
Ik op Ocon. Niet dat ie een goeie race reed, maar omdat ik miskliktequote:
Noob spotted.quote:Op zondag 18 september 2016 16:03 schreef Montelly het volgende:
Zij maken inderdaad de berekening niet goed, waar Mercedes hem wel goed maakt. Al dan niet noodgedwongen omdat Ricciardo al op 27,1 sec zat op het moment dat Rosberg naar binnen kon.quote:Op zondag 18 september 2016 16:02 schreef Geralt het volgende:
Toch begrijp ik Ferrari niet. Waarom harken die Kimi nog binnen als ie al voorlag en Lewis binnen ging? Die 30+ seconden ging hij echt niet goed maken.
Podium weggetieft.
geen idee wat je wilt bereiken met je cryptische posts, maar plak vooral een sticker in je schrift.quote:
Alles voor VES loopt uit dacht ik uit mn hoofd.quote:Op zondag 18 september 2016 16:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook niet echt lekker voor het constructeurskampioenschap.
quote:Op zondag 18 september 2016 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen idee wat je wilt bereiken met je cryptische posts, maar plak vooral een sticker in je schrift.
Grosjean heeft geen fout gemaakt vandaagquote:Op zondag 18 september 2016 16:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik op Ocon. Niet dat ie een goeie race reed, maar omdat ik misklikte
[..]
geen idee wat je wilt bereiken met je cryptische posts, maar plak vooral een sticker in je schrift.
Grosjean heeft naar het schijnt een geweldige race gereden op Assetto Corsa. Geen twijfels gehad bij het stemmen.quote:Op zondag 18 september 2016 16:03 schreef heywoodu het volgende:
Poll: GP Singapore, FOK! Driver of the Day
• Vettel
• Räikkönen
• Perez
• Hülkenberg
• Grosjean
• Gutierrez
• Alonso
• Button
• Rosberg
• Hamilton
• Ocon
• Wehrlein
• Ricciardo
• Verstappen
• Kvyat
• Sainz
• Magnussen
• Palmer
• Ericsson
• Nasr
• Massa
• Bottas
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Kutquote:
Echt weer zo fucking voorspelbaar op FOK! he, je zet er per ongeluk iemand in die niet is gestart en het halve forum stemt eropquote:Op zondag 18 september 2016 16:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Grosjean heeft naar het schijnt een geweldige race gereden op Assetto Corsa. Geen twijfels gehad bij het stemmen.
2 punten gewonnen toch voor rb ?quote:Op zondag 18 september 2016 16:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook niet echt lekker voor het constructeurskampioenschap.
Die noemde hem zijn persoonlijke driver of the dayquote:Op zondag 18 september 2016 16:06 schreef SnowOokami het volgende:
Ricciardo driver of the day (zei Olav... Dus onder voorbehoud)
Van RBR mag je verwachten of eerder eisen dat zijn coureurs bij de eerste zes zit. Al met al heeft Max wel een kansloze Vettel voor laten gaan en is hij een positie kwijt geraakt aan Kimi. Ik denk niet dat Verstappen tevreden is.quote:Op zondag 18 september 2016 15:49 schreef niggeplease het volgende:
[..]
bereik je geen podium mee. heel de race moet goed zijn
[..]
Op F1.com is het Vettel, dus Olav zit er weer naast te lullenquote:Op zondag 18 september 2016 16:06 schreef SnowOokami het volgende:
Nah, RB haalt meer punten dan Ferrari, maar Verstappen had hier gewoon minimaal voor Vettel moeten eindigen.quote:Op zondag 18 september 2016 16:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Alles voor VES loopt uit dacht ik uit mn hoofd.
Oh dat had ik dan weer gemistquote:Op zondag 18 september 2016 16:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die noemde hem zijn persoonlijke driver of the day
quote:Op zondag 18 september 2016 16:03 schreef Montelly het volgende:
Vettel is driver of the Day, was al in beeld.quote:Op zondag 18 september 2016 16:06 schreef SnowOokami het volgende:
Moet die niet gaan neuken met zijn nieuwe sletjequote:Op zondag 18 september 2016 16:07 schreef THEFXR het volgende:
wat is die ham pissed, zal die zijn hotelkamer crashen?
dat.quote:Op zondag 18 september 2016 16:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vettel is driver of the Day, was al in beeld.
quote:Op zondag 18 september 2016 16:08 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Moet die niet gaan neuken met zijn nieuwe sletje
Ik bedoel in de coureurskampioenschap. Die lopen allemaal uit. Max is P6 daar en P1 tm P5 zijn allemaal voor hem gefinished.quote:Op zondag 18 september 2016 16:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nah, RB haalt meer punten dan Ferrari, maar Verstappen had hier gewoon minimaal voor Vettel moeten eindigen.
Die was idd zwart in de herhaling alleen de rpm/shift indicator deed het.quote:Op zondag 18 september 2016 16:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens RTL Duitsland deed het display op Verstappens stuurwiel het niet tijdens de start. Dat zou wel erg stomme pech zijn.
kvyat en magnussen, volgens mijquote:Op zondag 18 september 2016 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie zijn 9 en 10 geworden, dat heb ik gemist.
Dat gaat volgend jaar veranderen volgens Olavquote:Op zondag 18 september 2016 16:07 schreef heywoodu het volgende:
Mercedessen samen op het podium, het is weer reuzegezellig.
Geen Mercedes meer op het podium?quote:Op zondag 18 september 2016 16:09 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat gaat volgend jaar veranderen volgens Olav
Kvyat en Magnussenquote:Op zondag 18 september 2016 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ga terug naar vbl forumquote:
4 tot 8 is me ook onbekend als ik mag bekennenquote:Op zondag 18 september 2016 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft Kvyat toevallig nog een vriendin? Wellicht kan hij die ook van hem afpakken.quote:Op zondag 18 september 2016 16:11 schreef THEFXR het volgende:
wordt tijd dat max, weer een leuke vriendin krijgt, vrijgezel presteert hij niet
quote:Op zondag 18 september 2016 16:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heeft Kvyat toevallig nog een vriendin? Wellicht kan hij die ook van hem afpakken.
Ja RBR wordt uber en Mercedes gaat het echt moeilijk krijgen met RBR in 2017, Oh ja en niet te vergeten; de vraag is niet of Verstappen kampioen gaat worden, maar wanneer... volgens Olav uiteraardquote:
ja, zo'n www.buymeabruid.ru meidquote:Op zondag 18 september 2016 16:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heeft Kvyat toevallig nog een vriendin? Wellicht kan hij die ook van hem afpakken.
4 Kimi, 5 Vettel 6 Max 7 Alonso 8 Pérezquote:Op zondag 18 september 2016 16:11 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
4 tot 8 is me ook onbekend als ik mag bekennen
olav heeft commerciële overeenkomsten met de familie verstappen, hij verdiend er meer aan, als max het goed doet.,quote:Op zondag 18 september 2016 16:13 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ja RBR wordt uber en Mercedes gaat het echt moeilijk krijgen met RBR in 2017, Oh ja en niet te vergeten; de vraag is niet of Verstappen kampioen gaat worden, maar wanneer... volgens Olav uiteraard
Hoorde hem daarstraks al zeggen "volgens velen" dus hij is zichzelf al aan het indekken.quote:Op zondag 18 september 2016 16:13 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ja RBR wordt uber en Mercedes gaat het echt moeilijk krijgen met RBR in 2017, Oh ja en niet te vergeten; de vraag is niet of Verstappen kampioen gaat worden, maar wanneer... volgens Olav uiteraard
[story mode]quote:Op zondag 18 september 2016 16:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
toen er mensen hier aan het verkondigen waren dat ze stopte met kijken.....quote:
Bedankt @jackontracks.quote:Op zondag 18 september 2016 16:14 schreef antiderivative het volgende:
[..]
[story mode]
Als je de gossip een beetje in de gaten houdt (ik weet: onzinning) maar dan zou je kunnen weten dat Kvyat en Verstappen regelmatig er samen op uit gaan. Laatst nog foto's aan een waterpijp in Engeland met zo'n meid van shore nog iets, zo'n tv-programma[/story mode]
quote:Op zondag 18 september 2016 16:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
toen er mensen hier aan het verkondigen waren dat ze stopte met kijken.....
merciquote:Op zondag 18 september 2016 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
4 Kimi, 5 Vettel 6 Max 7 Alonso 8 Pérez
tom coronelquote:Op zondag 18 september 2016 16:16 schreef potjecreme het volgende:
OMG wie was dat in de studio die meteen niet kijkt als Max het niet goed doet?
Mensen die je kan missen als kiespijn dus.quote:Op zondag 18 september 2016 16:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
toen er mensen hier aan het verkondigen waren dat ze stopte met kijken.....
Riep hij een tijdje terug ook al eens ja. In België geloof ik. Dat hij na de problemen met Max net zo goed naar huis had kunnen gaan en gras had kunnen maaien. Laat je dan ook niet meer uitnodigen als "analist" alsjeblieft.quote:Op zondag 18 september 2016 16:16 schreef potjecreme het volgende:
OMG wie was dat in de studio die meteen niet kijkt als Max het niet goed doet?
Kan toch niet goed zijn voor die jongens:quote:Op zondag 18 september 2016 16:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt @jackontracks.
Gaat de verkeerde kant op met Max.
quote:Op zondag 18 september 2016 16:22 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Kan toch niet goed zijn voor die jongens:
http://sebsonandfriends.t(...)ax-and-dany-partying
stelletje circle-jerkers dusquote:Op zondag 18 september 2016 16:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Aan de andere kant is Tom de perfecte gast voor die Rob Kamphues, want met zulke gasten is de voor- en nabeschouwing 90% puur MaxTV.
Teveel Max?quote:Op zondag 18 september 2016 16:26 schreef Nattekat het volgende:
Tom
Vond hem hiervoor wel een toffe gast.
Misschien dat schermpje rechts naast de versnellingsindicator? Heb helaas niks gezien op Sky dus weet niet wat erover is gezegd.quote:
Lol, tja ik vind het ook kut maar Kvyat stond gewoon in z'n recht.quote:Op zondag 18 september 2016 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Bij Sky spelen ze in op een vermoeden dat Kvyat Max voorbij moest laten
Het was even helemaal weg inderdaadquote:Op zondag 18 september 2016 16:32 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Daarna verspringt de modus en daarna weer terug... Daar ging iets niet goed.
Als in dat hij hem daardoor voorbij kon uiteindelijk of in de zin dat Kvyat een teamorder had moeten krijgen?quote:Op zondag 18 september 2016 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Bij Sky spelen ze in op een vermoeden dat Kvyat Max voorbij moest laten
In de zin dat Kvyat misschien wel een teamorder heeft gekregen.quote:Op zondag 18 september 2016 16:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als in dat hij hem daardoor voorbij kon uiteindelijk of in de zin dat Kvyat een teamorder had moeten krijgen?
Hij had een tyfusstart, maar verder weinig fout gedaan?quote:Op zondag 18 september 2016 16:36 schreef Nober het volgende:
Max was geweldig aldus ziggo sport.
Man man man.
Lijkt me sterker, dan had Max 'm wel op een makkelijker stuk voorbij gegaan.quote:Op zondag 18 september 2016 16:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de zin dat Kvyat misschien wel een teamorder heeft gekregen.
En die start lijkt wederom een probleem met de auto te zijn.quote:Op zondag 18 september 2016 16:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij had een tyfusstart, maar verder weinig fout gedaan?
De start is nou net het belangrijkste daarna is het treintje rijden.quote:Op zondag 18 september 2016 16:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij had een tyfusstart, maar verder weinig fout gedaan?
en Vettel liet even zien hoe het vervolgens wel moetquote:Op zondag 18 september 2016 16:38 schreef Nober het volgende:
[..]
De start is nou net het belangrijkste daarna is het treintje rijden.
En die start kon hij vrij weinig aan doen.quote:Op zondag 18 september 2016 16:38 schreef Nober het volgende:
[..]
De start is nou net het belangrijkste daarna is het treintje rijden.
Idd dan had kvyat hem wel opzichtig op het rechte stuk 300m verderop voorbij gelaten.quote:Op zondag 18 september 2016 16:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Lijkt me sterker, dan had Max 'm wel op een makkelijker stuk voorbij gegaan.
Lag aan de auto.quote:Op zondag 18 september 2016 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
Maar pls. Ga starts oefenen. Pls.
Zijn start was eerder mijn fout natuurlijk.quote:Op zondag 18 september 2016 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En die start kon hij vrij weinig aan doen.
Nog meer smoesjes?
Kijk, daar zijn we het iig over eens.quote:Op zondag 18 september 2016 16:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn start was eerder mijn fout natuurlijk.
/luiquote:Op zondag 18 september 2016 16:41 schreef Geralt het volgende:
Anyway, ik ga even slapen. Podium heb ik ook liggen pitten
Vettelquote:Op zondag 18 september 2016 16:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
en Vettel liet even zien hoe het vervolgens wel moet
verrotte koppeling, maar mochten niet vervangen van de FIAquote:Op zondag 18 september 2016 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
Geen gedraai bij sky. gewoon slechte start erkennen, prima gereden verder, zeker tweede helft zeer goed op dreef toen de pits goed gesetteld waren. Heeft kunnen laten zien wat hij rijdend kan, en was terecht tevreden met het 'desondanks-resultaat'.
Nee moe, vanochtend om 7 uur al op wegens wakker enzoquote:
Mja, je kan oefenen wat je wil maar als je koppeling niet goed werkt helpt dat niet echt natuurlijk. RBR had voor de start al bij de FIA aangegeven dat er een probleem was, maar mocht het niet verhelpen.quote:Op zondag 18 september 2016 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
Geen gedraai bij sky. gewoon slechte start erkennen, prima gereden verder, zeker tweede helft zeer goed op dreef toen de pits goed gesetteld waren. Heeft kunnen laten zien wat hij rijdend kan, en was terecht tevreden met het 'desondanks-resultaat'.
ah, die heb ik gemist. Ff bijlezen.quote:Op zondag 18 september 2016 16:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
verrotte koppeling, maar mochten niet vervangen van de FIA
dat had ik dus gemist en is hier ook niet genoemd.quote:Op zondag 18 september 2016 16:43 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mja, je kan oefenen wat je wil maar als je koppeling niet goed werkt helpt dat niet echt natuurlijk. RBR had voor de start al bij de FIA aangegeven dat er een probleem was, maar mocht het niet verhelpen.
Koppeling verrot, electronica over de zeik zie gifje van Nattepoes;quote:Op zondag 18 september 2016 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah, die heb ik gemist. Ff bijlezen.
Oksorryquote:Op zondag 18 september 2016 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat had ik dus gemist en is hier ook niet genoemd.
Linkje/bron?quote:Op zondag 18 september 2016 16:43 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mja, je kan oefenen wat je wil maar als je koppeling niet goed werkt helpt dat niet echt natuurlijk. RBR had voor de start al bij de FIA aangegeven dat er een probleem was, maar mocht het niet verhelpen.
Volgens Max hadden ze zelfs de FIA gevraagd om in parc ferme de koppeling te vervangen ivm onveilige situatie maar is dat geweigerd.quote:Op zondag 18 september 2016 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah, die heb ik gemist. Ff bijlezen.
Koppelingskabelquote:Op zondag 18 september 2016 16:47 schreef Fer het volgende:
Misschien kan Jos volgende keer de koppelingskabel even bijstellen voor de start.
als je net als ik wat gemist hebt aan infoquote:Op zondag 18 september 2016 16:45 schreef Abed het volgende:
Mensen hier die denken dat hij iets aan de start kant doen
Net na de start zei Olav nog iets van "Bij RBR is de koppeling volledig geautomatiseerd zodat je niks kan veranderen bij het op laten komen, bij andere teams kan dat wel."quote:Op zondag 18 september 2016 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je net als ik wat gemist hebt aan info
Maar het verklaart een boel.
ik kijk Sky, en zowel m'n man als ik wisten het niet.quote:Op zondag 18 september 2016 16:51 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Net na de start zei Olav nog iets van "Bij RBR is de koppeling volledig geautomatiseerd zodat je niks KAN doen, bij andere teams kan dat wel."
Maar goed, anti stall van vorige keer zal ook niet geholpen hebben met de durability van de clutch. Dubbel clutch slijt sowieso als een malle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |