*bromancequote:Op zondag 18 september 2016 13:20 schreef F1gamer het volgende:
Romance tussen kimi en max volgens Horner
''vandaar al die crashes''quote:Op zondag 18 september 2016 13:23 schreef Peterselieman het volgende:
elektromagnetisme vanwege de metro
gewoon omdat het kanquote:Op zondag 18 september 2016 13:27 schreef Szura het volgende:
Waarom mag Boudewijn Zenden mij wat over F1 vertellen?
Omdat daar elke week iemand zit die er geen kut verstand van heeft. Buiten Kampkut dan bedoell ik.quote:Op zondag 18 september 2016 13:27 schreef Szura het volgende:
Waarom mag Boudewijn Zenden mij wat over F1 vertellen?
Komt door bokkelul Kamphuesquote:Op zondag 18 september 2016 13:27 schreef franklop het volgende:
Ze zijn er echt alleen maar op gericht over podium of winst voor Max he bij ZiggoWordt er echt wel doodmoe van
Ja kloptquote:
Jaquote:Op zondag 18 september 2016 13:23 schreef nils7 het volgende:
Zouden ze F1 2016 al in die "simulator" hebben
Yep eindelijkquote:Op zondag 18 september 2016 13:23 schreef nils7 het volgende:
Zouden ze F1 2016 al in die "simulator" hebben
Arcadegenot zal je bedoelenquote:
Sjekgodquote:Op zondag 18 september 2016 13:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja kloptEn vergeet Plooij niet, met zijn vragen aan de Hulk over Max
aanpakken die luiquote:Op zondag 18 september 2016 13:31 schreef Nattekat het volgende:
Waarom verneukt iedereen mijn mooie topicpointer telkens
Ziggoquote:Op zondag 18 september 2016 13:33 schreef H0D3NPYL het volgende:
Je moet ook gewoon geen ziggo kijken
quote:
Echt he, ongetwijfeld de enige reporter in de hele F1-wereld die geen accentloos Engels praat.quote:Op zondag 18 september 2016 13:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
"Taaijer or ensjhin bloe ap?"
klopt. Ze moeten Mercedes in een driestopper dwingen, waarna je positievoordeel op de baan hebtquote:Op zondag 18 september 2016 13:36 schreef franklop het volgende:
Ze zeggen dat ze voordeel hebben tov Mercedes met de banden, maar als ze undercutten, dan zijn ze daarna op nieuwere banden stukje sneller en kom je er lastig voor? Enige voordeel dat je kan hebben is als je 1 stop minder kan halen lijkt me.
heb je zijn vragen al eens gehoord? Die zijn nog een graad erger dan zijn steenkolen engels met haar op......quote:Op zondag 18 september 2016 13:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt he, ongetwijfeld de enige reporter in de hele F1-wereld die geen accentloos Engels praat.
Hij stelt uberhaupt geen vragen.. enkel inkoppertjes.quote:Op zondag 18 september 2016 13:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
heb je zijn vragen al eens gehoord? Die zijn nog een graad erger dan zijn steenkolen engels met haar op......
Daar erger ik me harder aan dan zijn accent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |