In Roemenië heb je wel gewoon auto's hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:32 schreef Nobu het volgende:
aand op zijn geit af uit de Karpaten om te kijken of er nog iets te koop is op de markt in Boekarest. Als de poort niet gesloten is omdat er roofridders gespot zijn in de omgeving natuurlijk.
Geen steenoven hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:40 schreef Aiciu het volgende:
Nooit, ik hoef die inferieure pizza niet die ze hier maken, maak liever zelf en dan extra groot gewoon de hele bakplaat vullen met deeg
Laatst gelezen dat die bodem maar 1 mm dik is bij de napolitanenquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:05 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Omdat alleen Napolitanen een goede pizza kunnen bakken. Daarom heb je in Nederland altijd die slappe zooi of te dik waardoor het nog naar deeg smaakt.
En nu in ABN.quote:Op zondag 18 september 2016 10:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kost dat duur in dat gare achtergestelde derdewereldland waar jij zit?
Klapsalon dan dus.quote:Op zondag 18 september 2016 11:02 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Meer kapsalon klappen dan.
OT: Ongeveer twee tot drie keer per week.
Dan máák je maar zin.quote:Op zondag 18 september 2016 10:58 schreef 0906 het volgende:
Wat moet je dan als je geen zin hebt om te koken?
Welvaartstruggles.quote:Op zondag 18 september 2016 10:58 schreef 0906 het volgende:
Moet me soms ook écht inhouden om niet te gaan bestellen. Wat moet je dan als je geen zin hebt om te koken?
Elke keer weer ¤10 15 armer
Ja hoor. Beter voor je portemonnee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:46 schreef 0906 het volgende:
Ik heb besloten om hier voorlopig maar mee te kappen. Max 1 keer per maand een pizza bestellen, dat is toch wel redelijk?
Wat redelijk is, is wat bij je inkomen past, realistisch.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:46 schreef 0906 het volgende:
Ik heb besloten om hier voorlopig maar mee te kappen. Max 1 keer per maand een pizza bestellen, dat is toch wel redelijk?
Mag je dan niks bestellen? Het is echt niet zo dat ik dagelijks eten bestel. 1 keer per week is toch niet zo raar?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat redelijk is, is wat bij je inkomen past, realistisch.
Dus niet van minimumloon dingen willen doen die bij een hoger loon horen en vervolgens miepen dat je met minimumloon niet kunt rondkomen.
Dat je er niet van rond kunt komen lijkt me wel logisch als je het over de balk smijt.
Het is raar als je vervolgens loopt te zeiken dat je te weinig verdient. In mn studententijd liet ik ook geen pizza's van 15 euro bezorgen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:40 schreef 0906 het volgende:
[..]
Mag je dan niks bestellen? Het is echt niet zo dat ik dagelijks eten bestel. 1 keer per week is toch niet zo raar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |