Dit.quote:Op zondag 18 september 2016 10:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eens per 2 of 3 maanden, als ik te moe of lui ben om zelf iets te maken.
Kost dat duur in dat gare achtergestelde derdewereldland waar jij zit?quote:
Is een beetje afhankelijk van waar je bestelt. Maar in vergelijking met Nederland zal het uiteraard altijd voordelig zijn.quote:Op zondag 18 september 2016 10:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kost dat duur in dat gare achtergestelde derdewereldland waar jij zit?
Truffelsoepquote:
Maak anders op zondag een grote pan van iets dat je een paar dagen kunt eten.quote:Op zondag 18 september 2016 10:58 schreef 0906 het volgende:
Moet me soms ook écht inhouden om niet te gaan bestellen. Wat moet je dan als je geen zin hebt om te koken?
Elke keer weer ¤10 15 armer
Hebben ze eigenlijk supermarkten waar jij woont? Of kan je voeding alleen kopen op van die markten (met van die kraampjes)?quote:
Met mijn figuur is niks mis, al mag ik best 5 kilo nog erbij hebbenquote:Op zondag 18 september 2016 10:59 schreef Dven het volgende:
Anders had ik nu bijna jouw figuur gehad.
Meer kapsalon klappen dan.quote:Op zondag 18 september 2016 11:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Met mijn figuur is niks mis, al mag ik best 5 kilo nog erbij hebben
Hoeveel ben je dan kwijt? Uit eten is gauw een stuk duurder dan iets bestellen geloof ik.quote:Op zondag 18 september 2016 11:02 schreef -AMG- het volgende:
Ik ga gewoon uit eten. Keer of 4 per maand. De ene keer kost het iets meer dan de andere keer.
Meen je dat nou?quote:Op zondag 18 september 2016 11:03 schreef 0906 het volgende:
[..]
Hoeveel ben je dan kwijt? Uit eten is gauw een stuk duurder dan iets bestellen geloof ik.
ik woon in een studentenstad. Voor een 10tje heb ik in de stad wat gegeten en gedronkenquote:Op zondag 18 september 2016 11:03 schreef 0906 het volgende:
[..]
Hoeveel ben je dan kwijt? Uit eten is gauw een stuk duurder dan iets bestellen geloof ik.
Behoorlijk stom als je al een klein inkomen hebt.quote:Op zondag 18 september 2016 10:58 schreef 0906 het volgende:
Moet me soms ook écht inhouden om niet te gaan bestellen. Wat moet je dan als je geen zin hebt om te koken?
Elke keer weer ¤10 15 armer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |