Dit.quote:Op zondag 18 september 2016 10:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eens per 2 of 3 maanden, als ik te moe of lui ben om zelf iets te maken.
Kost dat duur in dat gare achtergestelde derdewereldland waar jij zit?quote:
Is een beetje afhankelijk van waar je bestelt. Maar in vergelijking met Nederland zal het uiteraard altijd voordelig zijn.quote:Op zondag 18 september 2016 10:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kost dat duur in dat gare achtergestelde derdewereldland waar jij zit?
Truffelsoepquote:
Maak anders op zondag een grote pan van iets dat je een paar dagen kunt eten.quote:Op zondag 18 september 2016 10:58 schreef 0906 het volgende:
Moet me soms ook écht inhouden om niet te gaan bestellen. Wat moet je dan als je geen zin hebt om te koken?
Elke keer weer ¤10 15 armer
Hebben ze eigenlijk supermarkten waar jij woont? Of kan je voeding alleen kopen op van die markten (met van die kraampjes)?quote:
Met mijn figuur is niks mis, al mag ik best 5 kilo nog erbij hebbenquote:Op zondag 18 september 2016 10:59 schreef Dven het volgende:
Anders had ik nu bijna jouw figuur gehad.
Meer kapsalon klappen dan.quote:Op zondag 18 september 2016 11:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Met mijn figuur is niks mis, al mag ik best 5 kilo nog erbij hebben
Hoeveel ben je dan kwijt? Uit eten is gauw een stuk duurder dan iets bestellen geloof ik.quote:Op zondag 18 september 2016 11:02 schreef -AMG- het volgende:
Ik ga gewoon uit eten. Keer of 4 per maand. De ene keer kost het iets meer dan de andere keer.
Meen je dat nou?quote:Op zondag 18 september 2016 11:03 schreef 0906 het volgende:
[..]
Hoeveel ben je dan kwijt? Uit eten is gauw een stuk duurder dan iets bestellen geloof ik.
ik woon in een studentenstad. Voor een 10tje heb ik in de stad wat gegeten en gedronkenquote:Op zondag 18 september 2016 11:03 schreef 0906 het volgende:
[..]
Hoeveel ben je dan kwijt? Uit eten is gauw een stuk duurder dan iets bestellen geloof ik.
Behoorlijk stom als je al een klein inkomen hebt.quote:Op zondag 18 september 2016 10:58 schreef 0906 het volgende:
Moet me soms ook écht inhouden om niet te gaan bestellen. Wat moet je dan als je geen zin hebt om te koken?
Elke keer weer ¤10 15 armer
ik vind het vooral nogal duur. Hoeveel pizza's zijn dat wel niet?quote:Op zondag 18 september 2016 11:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Behoorlijk stom als je al een klein inkomen hebt.
New York pizza zit je daar al snel aan.quote:Op zondag 18 september 2016 11:33 schreef Allures het volgende:
[..]
ik vind het vooral nogal duur. Hoeveel pizza's zijn dat wel niet?
ik haal 15 euro alleen als ik met 2 ben
Waarom?quote:Op zondag 18 september 2016 11:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Behoorlijk stom als je al een klein inkomen hebt.
Dan moeten ze maar het minimumloon verhogenquote:Op zondag 18 september 2016 11:44 schreef Allures het volgende:
[..]
omdat je het altijd hebt over geld te kort voor reizen en op jezelf gaan etc
Het is patat.quote:Op zondag 18 september 2016 10:54 schreef Geralt het volgende:
2x in de maand op het werk friet als avondeten. En misschien 1x in de 2 maanden Chinees ofzo.
ga je zelfs hierin de schuld buiten jezelf leggen? Knapquote:Op zondag 18 september 2016 11:45 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar het minimumloon verhogenIk ga mezelf niet laten verhongeren.
Nee, supermarkten zijn uitsluitend een westers iets.quote:Op zondag 18 september 2016 10:59 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Hebben ze eigenlijk supermarkten waar jij woont? Of kan je voeding alleen kopen op van die markten (met van die kraampjes)?
Je kunt ook eten zonder een paar keer per week 15 euro stuk te slaan op eten dat je laat bezorgen.quote:Op zondag 18 september 2016 11:45 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar het minimumloon verhogenIk ga mezelf niet laten verhongeren.
Op zich wel goed om grote spelers buiten spel te zetten, en je geld aan de lokale middenstand te geven.quote:Op zondag 18 september 2016 11:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, supermarkten zijn uitsluitend een westers iets.
Niet gewoon je ouders met een mes bedreigen en alle macht opeisen.quote:Op zondag 18 september 2016 12:00 schreef Fatoeman het volgende:
Wekelijks![]()
Das niet veel. Zou dat eigenlijk ook wel willen, maar ik woon nog thuis en ga daar derhalve niet over
Volgens mij klopt er iets niet in die zin.quote:Op zondag 18 september 2016 10:52 schreef 0906 het volgende:
Hoe vaak per maand bestellen jullie eten? Zoja, wat bestellen jullie dan?
quote:Op zondag 18 september 2016 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bijna nooit. Misschien hooguit 1x per jaar ofzo.
quote:Op zondag 18 september 2016 13:00 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Niet gewoon je ouders met een mes bedreigen en alle macht opeisen.
Niet de schoonouder van je ouders worden en daardoor zonder geweld de familie overnemenquote:Op zondag 18 september 2016 13:00 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Niet gewoon je ouders met een mes bedreigen en alle macht opeisen.
Geen geweld gebruikenquote:Op zondag 18 september 2016 13:23 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Niet de schoonouder van je ouders worden en daardoor zonder geweld de familie overnemen
Kan genieten van de Griek tot toprestaurant.quote:Op zondag 18 september 2016 11:03 schreef 0906 het volgende:
[..]
Jij bent getrouwd met je oma?quote:Op zondag 18 september 2016 13:23 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Niet de schoonouder van je ouders worden en daardoor zonder geweld de familie overnemen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |