Van dezelfde hand: London Underground, Paracetamoxyfrusebendroneomycinequote:
ik heb laatst ook maar eens betaald, die adds werden steeds irritanterquote:Op zondag 18 september 2016 01:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, nee hoor volgens mij nietJe kon eindelijk je overal score eens op schroeven omdat je zoon beter in WF is dan jij
toch?
Ik heb ooit eens betaald voor WF om van de ads af te zijn dus kan een grafiek zien van mijn scores. Aan de grafiek is duidelijk af te lezen wanneer ik in het ziekenhuis lag
Ook gelijk andere PC gebouwd,quote:Op zondag 18 september 2016 01:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En die oplossing luistert naar de naam Windows 7?
quote:Op zondag 18 september 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ook gelijk andere PC gebouwd,
Die vond ik 4 jaar geleden al ergelijk en voor 2,50 eenmalig er vanafquote:Op zondag 18 september 2016 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb laatst ook maar eens betaald, die adds werden steeds irritanter
Is het normale intro hoorquote:
Is wel ver rijden hoor.quote:Op zondag 18 september 2016 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
Muis droomt even
Met Lucky verhuizen naar Barcelona
Voor wiequote:
Ik denk dat ik dan alleen een wat kortere radio-edit ken. Dat andere nummer, het eigenlijke officiële nummer van de Olympische Spelen, heb ik nog op single: Amigos Para Siempre.quote:Op zondag 18 september 2016 01:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is het normale intro hoor
Tenminste die ik van de (maxi)single ken
Ow, diequote:
Ik weet alleen nog maar dat ik (het nummer kende ik al) ademloos naar de opening heb zitten kijken, en kort na de O.S. was ik in Barcelona en daar heb je zo'n fontuin die ook als waterorgel gebruikt wordt. Barcelona met dat waterorgelfontein, de sfeer, de warmte, het bier (en later het niet te kanen te koude eten bij dat *-restaurant bij de fontein) wasquote:Op zondag 18 september 2016 01:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan alleen een wat kortere radio-edit ken. Dat andere nummer, het eigenlijke officiële nummer van de Olympische Spelen, heb ik nog op single: Amigos Para Siempre.
Ik durf niet te vliegen en denk in andere termen.quote:Op zondag 18 september 2016 01:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, die
Die vliegt volgende week naar Griekenland, dus kan t.z.t. best ook eens naar Spanje komen
In welke termen denk jij dan?quote:Op zondag 18 september 2016 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik durf niet te vliegen en denk in andere termen.
Dat is voor mij te lang geleden. De sluitingsceremonie van de Olympische Spelen in Londen was onovertroffen. Wat een muziekfeest. Met "Imagine" van John Lennon eigenlijk als hoogtepunt.quote:Op zondag 18 september 2016 01:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog maar dat ik (het nummer kende ik al) ademloos naar de opening heb zitten kijken, en kort na de O.S. was ik in Barcelona en daar heb je zo'n fontuin die ook als waterorgel gebruikt wordt. Barcelona met dat waterorgelfontein, de sfeer, de warmte, het bier (en later het niet te kanen te koude eten bij dat *-restaurant bij de fontein) was
OS London zowel opening als sluiting werd door de BBC in 3D uitgezondenquote:Op zondag 18 september 2016 01:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is voor mij te lang geleden. De sluitingsceremonie van de Olympische Spelen in Londen was onovertroffen. Wat een muziekfeest. Met "Imagine" van John Lennon eigenlijk als hoogtepunt.
ik vind katten tof maar heb er geenquote:Op zondag 18 september 2016 01:40 schreef MaryMouse het volgende:
Behalve knokkels geen kattenmensen hier toch?
Moet ik weer eens in F&F gaan kijken
Daar wordt de privejet toch voor van stal gehaald?quote:
2 a 3 dagen onderweg naar Griekenland???quote:Op zondag 18 september 2016 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Naar Griekenland is 2 a 3 dagen daarna naar Spanje is ook zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |